خودروهای ۶ چرخ همیشه محبوبیت زیادی در بین طرفداران داشتهاند و این محبوبیت نه تنها به خاطر تواناییهای آفرود آنهاست بلکه ظاهر این خودروها نیز نقش زیادی در جذابیت بالایشان دارد؛ اما مسئله این است که چنین خودروهایی در صنعت زیاد دیده نمیشوند.
همین الان خریداران میتوانند از بین مرسدس بنز G63، کان فلایینگ هانتسمن و هنسی ولوسی رپتور یکی را خریداری کنند. افرادی که به دنبال خودرویی خشنتر و گیراتر هستند میتوانند Devel Sixteen را سفارش دهند که قیمت بسیار گرانی داشته اما خب افرادی که دنبال خودرویی خاکیتر همچون جیپ هستند باید چه بکنند؟
خب چند سال پیش چینیها چنین کاری انجام داده بودند اما واقعاً خودرویی ۶ چرخ و توانا از جیپ در بازار دیده نشده است؛ اما اخیراً یک کمپانی با نام Bruiser Conversions تصمیم گرفته جیپ رانگلر JK را به یک جانور مخوف ۶ چرخ تبدیل کند.
در آغاز باید گفت این خودرو دارای بدنهای طویلتر برای جای دادن اکسل اضافی بوده و همچنین یک محفظه بار روباز در عقب دارد که از جنس چوب بلوط میباشد. از دیگر تغییرات میتوان به افزایش ارتفاع خودرو از سطح زمین، سیستم تعلیق سفارشی، وینچ جلو و رینگهای آلیاژی مخصوص با لاستیکهای آفرود میکی تامپسون اشاره کرد. با این تفاسیر مشخص است که رانگلر مورد بحث از هر مانعی میتواند به راحتی عبور کند.
دیگر ویژگیهای این هیولای آمریکایی عبارتاند از رنگ سبز مات بدنه، آینههای جانبی جدید با چراغهای راهنمای LED، سپرهای فولادی و چراغ میلهای سفارشی نصب شده روی ستونهای A.
Bruiser Conversions میتواند تمامی نسخههای JL، JK و TJ رانگلر با مشخصات گوناگون را به یک هیولا تبدیل کند و در آنها نه تنها از پیشرانه LS3 بلکه از قلبهای تپنده ۸ سیلندر همی یا توربودیزل کامینز نیز سود ببرد.
اما فعلاً این هیولای ۶ چرخ از پیشرانه ۸ سیلندر LS3 جنرال موتورز که قدرت ۴۸۰ اسبی داشته و همچنین به جعبه انتقال اطلس ۳.۰ مجهز است استفاده میکند.
me84
۳۰ خرداد ۱۳۹۷.
موتورهای دیزل کامینز به هیچ عنوان مرگ ندارن. به هیچ عنوان.
s.h
۳۰ خرداد ۱۳۹۷فقط این باید با g63 ( البته بدون تیون ) طرف شه واقعا هم جذابه هم بلند هم تازه دیزلی هم که هیچ حرفی نمیزاره اگه اونور بودم حتما میخریدمش از بغل عین تانک میمونه
Sadegh
۳۰ خرداد ۱۳۹۷و ما همچنان شیرینی خرید پراید رو به همدیگه میدیم……?
شاهین
۳۰ خرداد ۱۳۹۷بنظرم این 6 چرخ ها فقط جنبه شو و خودنمایی دارن و میشه گفت نمیشه باهاشون آفرود سخت انجام داد
طول زیاد. وزن زیاد. عامل اصلی تنبلی این نوع ماشین هاس و فقط میشه باهاشون بکسل کرد و ی شیب صاف و هموار رو طی کرد ولاغیر هیچ
تصورمون این بود ماشین های پیکاپ رو فقط خز (6چرخ) کنن نه ماشینی مثل جیپ که توی آفرود غوله آخره!
Sajjad
۳۰ خرداد ۱۳۹۷دقیقا
این حرکت فقط برای بارکشی خوبه
با تمام احترامی که به مرسدس و هنسی قائلم
اما این ماشینا بیشتر جنبه کلاس گذاشتن دارن
مخصوصا با قیمت گزافشون
شاهین
۳۱ خرداد ۱۳۹۷اولین بار مرسدس این حرکتو زد و قشنگ هم بود من نمیگم بد بود به جی کلاس میومد.
اما رپتوری که به فرزی و تندی توی آفرود معروفه به جامپ های بلند معروفه، 6 چرخش کردن الان مثل کمپرسی باس دور بگیره چ برسه اینکه بخواد سریع آفرود کنه!!! کلیپی هم از مرسدس 6چرخ دیدم به راحتی توی صحرای دوبی و توی شیب 20 درصد گیر میکنه و فرو میره. 4 بار تلاش کرد تا بالاخره تونست طی کنه! واس خیلیا قابل هضم نیست از دیسلاکا مشخصه. اما من اینو درک کردم چون ی آفرودر واقعی باس سبک و با ابعاد مناسب باشه
جهان
۳۰ خرداد ۱۳۹۷جالبه اگر اونور بودی میخریدی؟
داداش خیلی پولداری پس
ما که دو ساله داریم اینجا جون میکنیم رسیدیم به یه سری سه دوازده هزار دلاری مدل 2007
More
۳۱ خرداد ۱۳۹۷باز خوش به حالت دوساله رسیدی بهش ما اینجا خوابشم نمیبینیم