به نظر میرسد این روزها پیکاپهای ۶×۶ با استقبال خریداران مواجه هستند زیرا تاکنون شرکتها و تیونرهای زیادی اقدام به ساخت این خودروهای شش چرخ کردهاند که جدیدترین آنها جیپ گلادیاتور ۶×۶ است. شرکتی بنام Next Level که در کالیفرنیا واقع است این گلادیاتور شش چرخ را ساخته و عجیب اینکه این خودرو از طریق نمایندگیهای مجاز جیپ به فروش میرسد.
قیمت گلادیاتور ۶×۶ از ۱۳۲ هزار دلار آغاز میشود که حدود ۱۰۰ هزار دلار از یک گلادیاتور معمولی در آمریکا گرانتر است و هرچند همه توان خرید آنرا نخواهند داشت اما در مقایسه با مرسدس بنز G63 AMG 6×۶ با قیمتی در حدود یک میلیون دلار، گزینهٔ بسیار ارزانتری خواهد بود. این پیکاپ شش چرخ آمریکایی حتی از پیکاپ شش چرخ لندروور دیفندر ساخت شرکت خان دیزاین با قیمتی بیش از ۴۰۰ هزار دلار هم ارزانتر است.
گلادیاتور ۶×۶ علاوه بر برخورداری از یک محور اضافی، به قسمت بار کشیدهتر ۲.۴۴ متری، کمکفنرهای فاکس، پله رکابهای جمع شونده و رینگهای ۲۰ اینچی با لاستیکهای آفرودی هم مجهز شده است. علاوه بر این، وینچ جلو و چراغهای اضافی هم برای این گلادیاتور قابل سفارش خواهند بود. کابین این ماشین نیز با تودوزی چرمی با دوخت سفیدرنگ و لوگوی تیونر روی صندلیها و پشتسریها تزئین شده است.
این گلادیاتور شش چرخ با همان سه پیشرانهٔ مختلف نسخهٔ استاندارد عرضه میشود که شامل ۲ لیتری چهار سیلندر توربو، ۳.۶ لیتری V6 و ۳ لیتری توربودیزل خواهد بود. دو موتور بنزینی اول به ترتیب ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۹۳ نیوتن متر گشتاور و ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور دارند درحالیکه خروجی موتور دیزلی برابر با ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور است.
امیرحسین
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰سلام،واقعا دیگه این یکیو دیر گذاشتین،چند روز چیش من اینو تو اینستا دیده بودم
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰میگن با این ماشین ها وقتی باهاشون سر پیچ میپیچی
قانون های فیزیک رو میشکنن خیلی دوست دارم بدونم وقتی با این ماشین ها میپیچند
چه میشه
یعنی چیقانون های فیزیک میشکنن
و آفرود با این ماشین ها چه طور هست
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰پدال مجله carwow یه review بین ماشین های
Mercedes-Benz S-Class, Audi S8, BMW 7 Series
انجام داده
جذاب هست
لطفا قرارش دهید
چون ما که انگلیسی در حد اَعلا متوجه نمیشیم
مزدا
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰به 6 چرخ سایپا زامیاد نمیرسه!!
RezaRs
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰پادرا پلاس 6×6 خو فزق داره از همه بالاتره
حافظ
۳۰ مهر ۱۴۰۰یعنی میشه جوون های ما هم حسرت به دل نمونند و اینها وارد کشور شوند نه فقط مناطق آزاد
Nima RST
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰طراحی داخلی رانگلر و گلادیاتور به یه تغییر اساسی نیاز داره
حس فسیل داره
ali (chevy nova)
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خدای افرودرها در قامت 6 چرخ و قیمت همچنان مناسب
Amirreza
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰حالا خداشون که نه ولی واقعا ماشین بینظیریه رانگلر فقط زیادی قدیمی شده ، باید یکم فیسشو عوض کنن
Sajjad
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰به جز یدک کشی و بارکشی به درد چیز دیگه ای نمیخورن این ماشینا
توانایی افرودشون شدیدا کم میشه
اما خب کاربرد خودشونم دارن
mohsen.g
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰یدک کشی رو درست میفرمایید ولی واقعا دیگه چه کاربردی این شش چرخه ها دارند؟! البته به جز ابهت…
ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ای جونم چه غولیههههه!?????
نعمت اله آزموده
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰با ابهت و قلدر
Ali_x76
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰کاش موتور همی ۶.۴ لیتری روش بود
از اون بهتر، موتور ۶.۲ سوپرچارج
mahan
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰مخالفم هر دو خوبند.هرگلی یک بویی داره.هردو بزرگوار جایگزین هم نمیشن.دو حس متفاوت و صدالبته قشنگ رو منتقل می کنند.ازونجایی که علاقه رانندگی با خودرو های گنده تو شهر رو دارم جی کلاس رو توی شهر میرونم و گلادیاتور رو میبرم افرود
یوسف
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰واقعا که ارزش خریدش رو داره
قیمتش مفته
امیرحسین
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰سلام،جناب محمد رستمی نژاد شما ترنسلیت صفحه رو بزنید تا ترجمه شود،بنظر بنده حدود ۹۰ درصد درست ترجمه میشود
Swedish arrogant tiger
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اگه تعصب بیجا نداشته باشید واقعا مشخصه که این جیپ قابل قیاس با G63 6×6 نیست، شاید ارزش همین قیمت رو هم نداشته باشه!
مسعود
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰در مورد G63 6*6 چیزی که خیلی عالیه و برمیگرده به مهندسی ناب المانی اینه که دیفرانسیلش رو طوری طراحی کردن که تقریبا معلوم نیست و خیلی بالا قرارش دادن که به افرودش خیلی کمک میکنه هر چند این ۶ چرخ ها برخلاف ظاهر قلدرشون ، بخاطر طول زیادشون و فاصله محور جلو با عقب توانایی افرود کمتری نسبت به ۴ چرخ ها دارن…
اینا بیشتر بدرد صحرا نوردی میخورن که باخیال راحت تری بزنی به دل شن و ماسه…
در کل با اینکه عاشق جیپم ولی سلطان این کلاس بدون شک همون g63 هست البته منکر این نمیشم که قیمتش بیش از ارزشش هست و زیادی گرونه