جیپ

قیمت خانوادهٔ جیپ واگنییر جدید، از 60 تا 100 هزار دلار

جیپ به‌تازگی پیش‌نمایشی از گرند واگنییر جدید را با معرفی کانسپتی نزدیک به تولید ارائه کرده است. این یک اس‌یووی فول سایز بسیار لوکس با سه ردیف صندلی و تکنولوژی‌های فراوان است که طبق گزارش جدید کارانددرایور، قیمت بالایی هم خواهد داشت. رئیس جیپ «کریستین مانیر» در مصاحبه‌ای با این وب‌سایت گفته است که قیمت واگنییر استاندارد از حدود ۶۰ هزار دلار آغاز می‌شود درحالی‌که قیمت مدل بالا ردهٔ گرند واگنییر به شش رقم می‌رسد.

این بازهٔ کاملاً گسترده‌ای است و نشان می‌دهد که جیپ قصد دارد خانوادهٔ واگنییر را در برابر رقبای مختلفی قرار دهد؛ بنابراین انتظار می‌رود واگنییر هم با اس‌یووی‌های فول سایز فورد و شورلت یعنی اکسپیدیشن و تاهو و هم با نسخه‌های لوکس یعنی لینکلن نویگیتور و کادیلاک اسکالید به رقابت بپردازد. همچنین به گفتهٔ مانیر، هردو مدل واگنییر و گرند واگنییر در نسخه‌های کوتاه و کشیده عرضه خواهند شد تا جاه‌طلبی‌های جیپ برای به چالش کشیدن رقبا تکمیل شود.

هرچند جیپ خودرویی که هم‌اکنون معرفی کرده را یک کانسپت می‌دارند اما مطمئناً بسیار به تولید نزدیک است. خانوادهٔ واگنییر در شاسی و زیرساخت با پیکاپ رم ۱۵۰۰ مشترک است که این شامل قوای محرکه هم می‌شود؛ بنابراین باید انتظار قرار گرفتن پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 رم با سیستم هیبریدی خفیف eTorque را زیر کاپوت پرچم‌دار جیپ داشته باشیم. علاوه بر این، شایعاتی هم وجود دارد مبنی بر اینکه قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی شش سیلندر خطی جدید فیات-کرایسلر برای اولین بار در واگنییر معرفی خواهد شد. تولید خانوادهٔ جیپ واگنییر سال آینده در کارخانهٔ میشیگان در کنار رم ۱۵۰۰ آغاز خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    کیفیت جیپ اونقدی نیست بتونه با امثال لینکلن رقابت کنه

    موافقم 24
    مخالفم 68
    1. Joker

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (603 ديدگاه)

      فعلا که همین کانسپت واگنییر نویگیتور رو گذاشته جیبش،بعد از تولیدش در سال آینده هم عملا فروش پرچمدار لینکلن به کمتر از نصف میرسه،تازه رو نسل جدید اسکالید هم حساب کن…

      موافقم 32
      مخالفم 14
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (10474 ديدگاه)

      آقا فرشاد
      جیپ برای ارائه این خودرو سنگ تمام گذاشته ، به قول معروف غیرتی شده و رقابت ایجاب می‌کنه که بهترینِ خودش را معرفی کنه .

      با مقایسه و تست‌ها در رسانه‌ها و در آینده میشه پی به کیفیتش برد .
      فقط این رو میدونم که جیپ با این مدل که بیشتر شبیه کانسپت هست ، همه را شگفت‌زده کرده و اگر از لینکلن بالاتر نباشه ، پائین‌تر هم نیست .

      موافقم 34
      مخالفم 2
      1. فرشاد

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1200 ديدگاه)

        متوجهم نوید خان
        ولی جیپ اغلب از نظر کیفیت با امثال لینکلن و کادیلاک فاصله داشته
        اگه باطنش هم مثل ظاهرش باشه ک خیلیم خوبه

        موافقم 17
        مخالفم 10
    3. Moein

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (913 ديدگاه)

      یه چیزی گفتی که صرفا یه چیزی گفته باشی

      موافقم 6
      مخالفم 16
    4. Elmiraj

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (3191 ديدگاه)

      این ماشین گرند واگونیر پرطرفداره که برگشته…
      از برند پر توان و معروف جیپه که آمریکایی ها روش تعصب دارن…
      از پلتفرم ram استفاده می‌کنه ، که دومین پیکاپ پرفروش آمریکاست…
      از رقبا گرونتره چون بسیار لوکس تره…… ( از کابین رم rebel هم میشه فهمید چقدر لوکس و سطح بالا خواهد بود )
      و از همه مهمتر…مطمئنا آفرودی ترین عضو این کلاسه…
      .
      .
      .
      ناویگیتور قبل این هم به اسکالید باخته بود در حالی که دو سال جوانتره…
      اگر لینکن ، ناویگیتور را یک فیس لیفت اساسی نکنه مطمئن باش خیلی راحت در مقابل گرند واگونیر و اسکالید جدید می‌بازه و باید منتظر فروش زیر ۱۵ هزار دستگاه در سال باشه .

      موافقم 11
      مخالفم 3
    5. امیر

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2958 ديدگاه)

      ,فرشاد جان
      اتفاقا در بعد از تولید متوجه خواهی شد که خیلی بهتر از رقبای امریکاییش هست و اصلا قابل قیاس نیست
      مخصوصا در بخش فنی(رقیبی برای موتورهای همی وجود نداره)

      موافقم 3
      مخالفم 2
  2. Sina

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (831 ديدگاه)

    من از این ماشین سه تا چیز میخوام
    موتور شش سیلندر تنفس طبیعی بدون هیچ چیز اضافه ای
    بدنه روی شاسی یعنی آفرودی تمام و کمال همون چیزی که جیپ به اون شناخته مشیشه
    و سیستم تعلیق فولادی
    یعنی شاسی بلندی که اول از همه روی آفرود تمرکز داشته و داخلشم خیلی لوکس باشه
    در غیر این صورت حقیقتش ماشین خیلی خوشگلیه ولی خب بخواد وارد شاسی بلندهای فول سایز لوکس بشه جذابیتی نداره این سگمنت پر از ماشینهای شناخته شده ای مثل جی ال اس، ایکس ۷ ،لینکلن،کادیلاک،رنجرور،ال ایکس۵۷۰و…هست و دیگه جایی واسه جیپ نمیمونه حالا صرفا با چهارتا صفحه نمایش چیزی عوض نمیشه و به سرنوشت گلادیوتور دچار میشه
    خود من اگر شاسی لوکس بی دردسر بخوام LX570 و اگر با توربو و سیستم تعلیق بادی پیشرفته کنار بیام قطعا بنز جی ال اس رو بر میدارم
    دوست دارم جیپ واگنیر رقیبی جدی برای لکسوس GX460 باشه مثل اون تنفس طبیعی و سیستم تعلیق فولادی منتهی از اون خیییلی لوکس تر و شیک تر و پر از صفحه نمایشو نور‌پردازی

    موافقم 6
    مخالفم 18
    1. XLE

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (134 ديدگاه)

      وانگیر همون جیپ آهو هست
      چقدر پیشرفت کرده

      موافقم 24
      مخالفم 2
      1. Sina

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (831 ديدگاه)

        امید منم به همون واگنیر هستش اونو بیشتر دوست دارم

        موافقم 1
        مخالفم 4
      2. Hadi

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (2197 ديدگاه)

        خدایا
        چقدر ابهت,چقدر زیبایی…

        موافقم 10
        مخالفم 2
    2. Amir Machine

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1280 ديدگاه)

      مگه سرنوشت گلادیاتور چی شده؟
      خیلی هم محبوب شد، فروش خوبی هم داشته تا حالا
      تو 6 ماه اول امسال فروش گلادیاتور 35 هزار دستگاه بوده که فقط حدود 6 هزارتا از شورلت کلرادو کمتره
      فروش فورد رنجر 46 هزار
      فروش شورلت کلرادو 41 هزار
      فروش جیپ گلادیاتور 35 هزار

  3. محمد

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (803 ديدگاه)

    احتمال موتور هلکت هم هست ?

    موافقم 12
    مخالفم 1
  4. Hussein

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    زبان طراحی ها طوری شده که انگار دارن از اینده میان
    ماشین زیباییه یه برند معتبر خیلی هم لوکسه (البت توی عکس)
    صددرصد تاثیر میزاره روی فروش بعضی ماشین های دیگه
    و فروش خوبی رو هم کسب میکنه قیمتش هم کمه

    موافقم 11
    مخالفم 2
  5. حسین دهمرد

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2647 ديدگاه)

    قطعا لینکلن و کدی رو به چالش میکشه و چالش همیشه باعث پیشرفت میشه. همونطور که با ارائه ی برانکو ،جیپ هم مجبور میشه محصولش رو ارتقا بده.رقابت سالم همیشه خوب بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا