زمانی که جدیدترین نسل جیپ رانگلر کارخانه را ترک کرد همهی ما به تواناییهای آفرود قوی آن اطمینان داشتیم. البته قطعات متنوع توسعه یافته توسط موپار باعث شده این خودرو حتی بهتر بتواند از مسیرهای سرسخت و خشن عبور کند.
موپار پس از توسعهی رانگلر بیش از ۱۰ هزار ساعت را صرف ساخت کاتالوگی شامل بیش از ۲۰۰ قطعه و وسایل جانبی برای این شاسیبلند کرده است. به این ترتیب شاهد شخصیسازی وسیعی برای رانگلر هستیم.
قابلتوجهترین تغییر این رانگلر استفاده از قطعات پرفورمنسی است که باعث افزایش ۲ اینچی ارتفاع خودرو از سطح زمین میشود. این آفرودر همچنین از رینگهای ویژهی بدلاک و لاستیکهای بزرگ ۳۵ اینچی سود میبرد و با این تفاسیر شما خواهید توانست از بدترین صخرهها را نیز با اطمینان خاطر عبور کنید.
رانگلر همچنین از بیکینی تاپ (بنا به گفتهی موپار) سود میبرد که اساساً باعث پوشانده شده حفرهها در زمان باز کردن سقف رانگلر میشود بنابراین شما هماکنون میتوانید بدون اذیت شدن توسط نور خورشید از رانگلر خود در هرجایی لذت ببرید.
در کل این اصلاحات باعث شدهاند که رانگلر یکی از جذابترین آفرودرهای جهان باشد. همهی ما آرزوی نشستن پشت فرمان این خودرو و کثیف شدن لباسهایمان را داریم، اینطور نیست؟!
mahdy
۹ مهر ۱۳۹۷از اون دسته ماشیناس که نیازی نداره جلو پاشو نگاه کنه هرچی جلوش باشه رو رد میکنه
Sajjad
۹ مهر ۱۳۹۷یه افرودر کامل و بی نقص
همه جوره مناسب افرود درست شده و یه مهندسی فوق العاده تاپ پشت ساخت این ماشینه
توانایی های افرودش واقعا غیر قابل کتمانه
Arman
۹ مهر ۱۳۹۷رانگلر همونیه که تو تست افرود موتور ترند دوم شد :)
لندکروز هم اول بود
(Ali (Chevy nova
۹ مهر ۱۳۹۷ARMAN عشقه بنجل هاى کره اى
الان که دستت رو شد برا همه که طرفدار المانىها نىستى رفتى سراغ ژاپنىها و از ژاپنىها دفاع مىکنى؟؟؟
رانگلر اونقدر پرفروش و محبوب هست تا امثال تو فقط حرص بخورن و هىچ کارى هم نتونن بکنن
تو به فکر کىا و هىوندا بنجل ساز باش که فکر مىکنن سانتافه و موهاوى ىعنى شاسى بلند
Arman
۹ مهر ۱۳۹۷https://www.pedal.ir/%d8%a8%d9%86%d8%b2/%d8%ac%db%8c%d9%be-%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%84%da%af%d8%b1-%d9%85%d8%b1%d8%b3%d8%af%d8%b3-g550-%d8%aa%d9%88%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%a7-%d9%84%d9%86%d8%af%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1/
این لینک هم تقدیم به تو که توی خواب امریکایی سوار میشی خخخخ
من از هر ماشینی که خوب باشه طرفداری میکنم جز لگن امریکایی :)))
پدال شده واست کابوس :)))
راستی جی نود هم بیشترین درصد رضایت مندی رو تو امریکا کسب کرد :))) همون سانتافه هم امسال کاندید بهترین ماشین سال شد :)))
راجع به ماشینایی که تو خواب میبینی نظر نده :))) خواستی نظر بدی بگو آیدی بدم تخصصی ترصحبت کنیم :)
ایلیا
۱۰ مهر ۱۳۹۷چه خبرته شما؟
بخاطر ماشین که از شیشه و پلاستیکه داری آدما رو ترور شخصیت میکنی!
به تو ربطی نداره کی چه ماشینی داره و خواب چه ماشینی میبینه.
آقای علی چوی شما هم بحث با این آقا رو ادامه نده
Mor
۹ مهر ۱۳۹۷رانگلز نیازی به اثبات نداره
لندکروزر بزرگ تر و سنگین تر از این حرفاست که بتونه خیلی جاهارو بره
Elmiraj
۹ مهر ۱۳۹۷لندکروز وقتی از رو جیپ زیراکس شد که ویلیز پیروز از میدان جنگ بازگشته بود و در نسل سوم خود بود!
.
الانم وقتی رانگلر داره صخره نوردی می کنه ، امثال لندکروز و جی کلاس فقط می تونن در پایین کوه وایستن و نگاش کنن …!!!!
Arman
۹ مهر ۱۳۹۷جوابت همون تست موتور ترند و رتبه دوم رانگلر هست خخخخ
Hemichan
۹ مهر ۱۳۹۷“موپار پس از توسعهی رانگلر بیش از 10 هزار ساعت را صرف ساخت کاتالوگی شامل بیش از 200 قطعه و وسایل جانبی برای این شاسیبلند کرده است. به این ترتیب شاهد شخصیسازی وسیعی برای رانگلر هستیم.”
یه مَثَلی هست که میگه
Mopar or no Car
(Ali (Chevy nova
۹ مهر ۱۳۹۷((Mopar or no Car))
خىلىها از اىن شعار حرص مىخورن
Mopar or No Car
۹ مهر ۱۳۹۷جانم با من بودی؟
حسن
۹ مهر ۱۳۹۷پدر شاسى بلندهاى همه جارو هست جىپ
یاس ی
۱۰ مهر ۱۳۹۷سایت پدال شده مثل مهد کودک، فقط ل کل کردنهای بیفایده ی بچه گانه، جالبه که قدیمیهای سایت هم که قبلا فقط آمار و اطلاعات فنی ومفید میدادن هم به جمع این عزیزان اضافه شدن
Travel4ever
۱۰ مهر ۱۳۹۷شعرشو کامل بلد نیستم
به صحرا بنگرم صحراتو بینم /به دریا بنگرم دریاتو بینم /به هرجا بنگرم کوهو دم دشت /نشان از قامت رعتاتو بینم
Hami
۱۵ مهر ۱۳۹۷https://www.instagram.com/p/BoltyLeA9yJ/