جیپ رانگلر فری دام ادیشن دوباره بازگشته و این خودروساز به ازای فروش هر دستگاه از این خودرو مبلغ ۲۵۰ دلار را به موسسه USO اعطا خواهد کرد. قیمت مدل دو درب رانگلر از ۳۴۱۹۰ دلار شروع میشود درحالیکه بهای مدل چهار درب رانگلر آنلیمیتد برابر با ۳۷۶۹۰ دلار میباشد.
نسخه آزادی از تریم اسپورت S به عنوان نقطه آغاز خود استفاده کرده اما دارای ستاره نظامی روی کاپوت، پرچمهای این کشور در بالای لوگوهای جیپ و نشان اسکار مایک در درب پشتی میباشد. همچنین سقف مشکی، شیشههای جانبی تیره، پلههای جانبی و رینگهای ۱۷ اینچی هم تکمیل کننده تغییرات ظاهری هستند.
اولین دسته از مدلهای نسخه آزادی با رنگهای قرمز، سفید و آبی عرضه خواهند شد. در ادامه هم مشتریان خواهند توانست این شاسیبلند را با رنگهای مشکی، گرانیت کریستال، خاکستری و… سفارش دهند.
داخل کابین محصول جدید جیپ صندلیهای پارچهای مشکیرنگ با بالشتکهای چرمی و لوگوی اسکار مایک در مرکز آنها دیده میشود. دوخت های متضاد روی صندلیها، فرمان، دربها و استراحت گاه دست جلو نیز جلوه دیگری به کابین این شاسیبلند بخشیده است. این خودرو بهصورت استاندارد از صفحهنمایش ۵ اینچی استفاده میکند اما مشتریان میتوانند صفحهنمایش ۷ اینچی را هم سفارش دهند. پایش نقاط کور و دستیار پارک نیز جزو دیگر آپشن های رانگلر نسخه آزادی هستند.
Elmiraj
۱۹ آبان ۱۳۹۸اصالت ناب….
خیلی حرفه ۷۸ سال در آفرود کسی به گرد پات هم نرسه………!!!
doubt
۱۹ آبان ۱۳۹۸آفرودر قدر و شاخ و انصافا دوست داشتنی. اما اینکه 78 ساله کسی به گرد پات نرسیده پر واضحه جمله اشتباهیه. حتی اینکه 78 سال رو پله اول ایستاده باشه هم بطور قطع مشخص نیست چه برسه اینکه بقیه با اختلاف دنبال پله دوم باشن. اغراقم حدی داره!
Elmiraj
۱۹ آبان ۱۳۹۸دیفندر قدرتمند تره
لندکروز و پاترول قابل اعتماد تر اند
G کلاس لوکس تره
جیمنی ارزان و چابک تره
رپتور و رنجر قلدر و خشن تر اند
.
.
ولی رانگلر بنیانگذار و آقای شماره یک آفروده….
و این مقامو هرگز به کسی واگذار نکرده…
بی نام
۱۹ آبان ۱۳۹۸البته این دوستمون المیراژ درست میگه. خودم تعصب ماشینی رو ندارم اما کسایی رو میشناسم که با ماشین رفتن آفرود تقریبا همگی اتفاق نظر داشتن که وقتی نوبت به عبوراز صخره و لجنزار میشه هیچ ماشینی به پای جیپ و لندروور نمیرسه.
همایون
۱۹ آبان ۱۳۹۸#تعصب کمتر