برای اولین بار طی این سالها رقیب سرسختی برای جیپ رانگلر پیدا شده و آنهم خودرویی نیست جز فورد برانکوی جدید. به منظور حفظ وضعیت رقابتی، جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۱ بهروزرسانیها و تجهیزات استاندارد بیشتری را دریافت کرده است.
البته رسانهها با سخنگوی جیپ برای تائید این خبرها تماس گرفتهاند که او گفته نمیتواند پاسخی به این گزارشها بدهد.
به منظور بهبود قابلیتهای آفرود، نسخه پایه رانگلر اسپورت دارای سیستم چهار چرخ محرک فول تایمی است که قبلاً در مدلهای مجهزتر دیده میشد. نسخه روبیکان نیز هماکنون بهصورت استاندارد از سیستم آفرود پلاسی سود میبرد که پدال گاز، تعویضهای دنده گیربکس و کنترل کشش را کنترل میکند. بهصورت آپشن نیز مدلهای صحرا و روبیکان را میتوان با دوربین دید جلو سفارش داد تا در زمان عبور از روی صخرهها و مسیرهای صعبالعبور دید بهتری داشت.
پکیج تکنولوژی که معمولاً با قیمت ۹۹۵ دلار در دسترس بود هماکنون در تریم اسپورت S بهصورت استاندارد وجود دارد. این پکیج شامل صفحهنمایش ۷ اینچی و سیستم تهویه مطبوع خودکار میباشد. تمامی مدلهای مجهز به صفحهنمایش ۷ اینچی دارای هشدار لاستیکی هستند که مالک با آن میتواند فشار لاستیکها و میزان آج آنها را کنترل کند.
اگرچه این تجهیزات اضافی میتوانند وضعیت رانگلر در بازار را مستحکمتر کنند اما همه انتظار دارند برانکوی جدید به موفقیت قابلتوجهی دست پیدا کند. همهی نشانهها حاکی از آن هستند که این خودرو توانایی آفرود بالا و استایلی رترو را عرضه خواهد کرد و مشتریان نیز به دنبال چنین چیزی هستند.
همانند جیپ رانگلر، خریداران فورد برانکو نیز خواهند توانست این خودرو را بهصورت دو یا چهار درب سفارش دهند. این خودرو حتی به دربها و سقف جداشدنی مجهز خواهد بود.
نیروبخش برانکو نیز طبق شنیدهها پیشرانههای ۴ و ۶ سیلندر توربو خواهند بود. گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و ۷ سرعته دستی با دنده کرال فوق سنگین نیز برای آفرود در دسترس خواهد بود.
زیزیگولو
۱۷ تیر ۱۳۹۹آیا دربهای این ماشین جدا شدنیه؟ طوری که تابستونا بازشون کنی و زمستونا ببندیشون سر جاشون؟ یا مدل با درب و بی درب داره؟ اگر کسی میدونه بگه
آرمان
۱۷ تیر ۱۳۹۹هم سقف و هم در ها قابل جداشدنه و همشون این اپشن رو دارن و چیز جدایی نیست
مهدی
۱۷ تیر ۱۳۹۹سلام. بله. درب های رانگلر جداشدنی. حتی در بعضی از مدل هاش شیشه جلو هم رو کاپوت میخوابه. واسه همین دکمهای شیشه بالابرهاشو رو داشبورد تعبیه کردن. مثل تندر 90
جمشید
۱۷ تیر ۱۳۹۹آخر همین پست نوشته شده که در و سقف ماشین قابلیت جدا شدن داره
Reza
۱۷ تیر ۱۳۹۹رانگلر کاملآ متفاوت تر از اون چیزی هستش که تو عکس ها میبینیم. من یدونشو که روبیکون موپر بود هفته پیش تو تبریز دیدم تایرش اندازه کاپوت سمند بود . فقط یه ایراد داشت اونم این بود که کابینش خیلی خیلی کوچیک بود.
Joker
۱۷ تیر ۱۳۹۹اول جی کلاس دوم دیفندر و سوم تامااام…
ali (chevy nova)
۱۷ تیر ۱۳۹۹سال 2018 موتور ترند رقابت جی کلاس و رانگلر رو برگذار کرد و جی کلاس خیلی مقتدرانه باخت در برابر رانگلر
برو بخون اون مطلب رو جالبه
حسن
۱۷ تیر ۱۳۹۹بله درست میگی، ولی فقط قیمتاشون رو در نظر نگرفتی. دیفندر در مدل پایه هم قیمت یه جیپ روبیکان با اپشن های اضافه هست (حدودا 50 هزار دلار) قیمت ماشین ها حرف های زیادی برای گفتن دارن. با بودجه 30 هزار دلاری شما صاحب یه جیپ صفر کیلومتر می شین که اگر از نظر افرود از دیفندر بهتر نباشه بدتر هم نیست.
Elmiraj
۱۷ تیر ۱۳۹۹فکر نکنم برانکو هم از پس رانگلر بربیاد…
.
انعطاف رانگلر و گلادیاتور را هیچ ماشینی در دنیا ندارن .
AMIR-REZA
۱۷ تیر ۱۳۹۹واقعا قدیمی شده مخصوصا داخلش…جیپ چرا مثل لندروور دیفندر متحولش نمیکنه؟
رامین
۱۷ تیر ۱۳۹۹داستان جیپ یه چیزی مثه بی ام و هست. اون جلو پنجره نماد این ماشینه و کارو برای طراحا برای نسل جدید سخت می کنه. به نظرم همین استایل کلاسیک این ماشین هست که جذابش می کنه.
zeg
۱۷ تیر ۱۳۹۹این دیگه چه قیافه ای هست؟!
به درد بابابزرگا میخوره باهاش خاطره بازی کنن
افشین زنوزی
۱۷ تیر ۱۳۹۹آج درست است. لطفا تصحیح کنید