جیپ از جدیدترین محصول خود با نام رانگلر مواب ادیشن ۲۰۱۸ رونمایی کرد. این خودروی توانا دارای تجهیزات بیشتری برای عملکرد بهتر در مسیرهای خارج جاده یا بهاصطلاح آفرود میباشد.
رانگلر مواب ادیشن از رینگهای ۱۷ اینچی آلومینیومی و لاستیکهای پرفورمنس ۳۲ اینچی استفاده کرده و خشنتر از مدل صحرای استاندارد به نظر میرسد. این خشونت بیشتر به لطف کاپوت روبیکان با نوشتهی مواب، ریلهای سقف آفرود و سپرهای فولادی متفاوت به وجود آمده است.
تجهیزات استاندارد این نسخهی آفرود عبارتاند از چراغهای جلو و عقب LED، کاسهچراغهای مشکی، قلابهای یدک کشی متفاوت و سقف سخت همرنگ با بدنه. مشتریان میتوانند بدون پرداخت هزینهی بیشتر رکابهای جانبی صحرا را نیز سفارش دهند.
برای این خودرو ۹ رنگ بدنه متفاوت در نظر گرفته شده که شامل کریستال گرانیت، نقرهای بیلت، متالیک پانک، موجیتو، مشکی، سفید روشن، خاکستری استینگ، آبی متالیک اوشن و قرمز فایر کراکر میباشد.
داخل کابین رانگلر مواب ادیشن ۲۰۱۸ شاهد موارد برجستهای همچون صندلیها و داشبورد چرمی با دوختهای متضاد و طیف سیستمهای ایمنی و کمکرانندهای همچون پایش نقاط کور و تشخیص مسیر عبور عابران پیاده، دستیار پارک با توقف دندهعقب و دوربین دندهعقب خواهید بود.
لیست تجهیزات استاندارد این شاسیبلند قلدر به همینجا محدود نمیشود زیرا یک سیستم چهار چرخ محرک تماموقت با جعبه انتقال دو دندهای، دیفرانسیل عقب لغزش محدود، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۸.۴ اینچی، ناوبری، سیستم صوتی آلپاین با ۹ بلندگو و کفپوشهای چهارفصل نیز از دیگر شاخصههای رانگلر مواب ادیشن میباشند.
افرادی که خواهان مدلی مجهزتر هستند میتوانند آپشن گروه آبوهوای سرد را انتخاب کنند که شامل صندلیهای جلو و غربیلک فرمان گرم شونده، استارت از راه دور، قلاب تریلر و سیستم مدیریت بار میباشد.
قیمت رانگلر مواب ادیشن ۲۰۱۸ هنوز اعلام نشده اما اوایل ماه جاری دستورالعمل سفارش این خودرو به بیرون درز کرده بود که نشان دهنده ۱۰۹۰۵ دلار قیمت بیشتر در مقایسه با قیمت مدل پایه رانگر صحرا چهار درب ۲۰۱۸ بود؛ بنابراین قیمت مواب ادیشن به رقم قابلتوجه ۵۱۲۰۰ دلار پیش از هرگونه آپشنی میرسد. از آنجایی که این خودرو اساساً نسخه خشنتر رانگلر صحرا میباشد بنابراین از همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۲۸۵ اسب بخاری استفاده میکند. این پیشرانه با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک (آپشنی ۲ هزار دلاری رانگلر صحرا) استفاده میکند.
(Ali (Chevy nova
۹ شهریور ۱۳۹۷سلطان افرود مجهز تر از قبل شده
اون هواکش هاى کاپوتش عالىه
(Ali (Chevy nova
۹ شهریور ۱۳۹۷https://images2.bonhams.com/image?src=Images/live/2013-05/03/8778096-6-9.jpg&width=640&height=480&autosizefit=1
http://image.fourwheeler.com/f/69415768+w660+h440+re0+cr1+ar0/1942-jeep-willys-mb-in-motion-three-quarter.jpg
http://www.jeepcollection.com/wp-content/uploads/2013/04/willys5.png
mahdy
۹ شهریور ۱۳۹۷دوست دارین کدوم یک از اینارو داشته باشین؟
لندروورDefender Works V8(نمونه 8 سیلندر به عنون تولد 70 سالگی) : لایک
این رانگلر جدید :دیسلایک
Hamid...Audi
۹ شهریور ۱۳۹۷بنز G63 و فورد F150 رپتور
mahdy
۹ شهریور ۱۳۹۷بدون شرح نبینی از کفت رفته:
https://www.aparat.com/v/Mp8sW?vref=recom
Kian70
۹ شهریور ۱۳۹۷وااای چی ساخته جیپ
فوق العادست
mahdy
۹ شهریور ۱۳۹۷چی میشه گفت :
https://www.aparat.com/v/uWaqs
این پائینی رو هم صرفا جهت اطلاع dastun گذاشتم که میگفت من آفرود مرسدس جی کلاس تو گل و لای و برکه و اینجور جاها ندیدم حالا ببین عزیزم:
https://www.aparat.com/v/9OlFG
#ali.m#
۱۰ شهریور ۱۳۹۷این کاری که با جی کلاس کردن یک دهم بلا هایی که به سر لندکروز سری70های جدید میکنن نیست .
نه که این نتونه ها .فقط کسی دلش نمیاد این همه پولو تا وسط شیشه جلو تو اب فرو ببره .
یه نگا به فیلمای سری70و حتی سری40های 40سال پیش بنداز .خیلی جالبن .
کاوه
۹ شهریور ۱۳۹۷در وسط غفلت طراحان آلمانی و ژاپنی که مدام طراحی های فضایی و مدرن ارائه می دن ،جیپ هوشمندانه فرم های قدیمی خود را دوباره احیا کرده و با مولفه های مدرن تزئینش کرده. رشد حیرت انگیز فروش جیپ به خاطر همین فهم بالای طراحانش است.جیپ به جای مدل های نوجوانانه ، ماشین مردانه تولید می کنه.
#ali.m#
۱۰ شهریور ۱۳۹۷در عجبم چرا 10نفر لایک کردن این حرفو .
شما حتما جیپ رنگلر رو با لکسس nx یا بی ام و x6مقایسه کردی .
ماشین هایی که مثل رنگلر همچنان با ظاهر قدیم تولید میشن .
لندرور دیفندر و لندکروزر سری70به علاوه جی کلاس هستن .
از بین این ها سری70و دیفندر بدون کوچک ترین تغییری هنوز تولید میشن .
و احتمالا سال دیگه جفتشون یه نسل جدیدشو معرفی کنن .
یه نگاه به اون ها بنداز بعد بگو شلوغ و نوجوانانه .
کاوه
۱۰ شهریور ۱۳۹۷حرف من منافاتی با نکته شما نداره. نمونه های دیگری هم هستند که ظاهر کلاسیک خودشونو حفظ کردن مثلا بنز سری جی. اما در جیپ این مسئله به روال و جریان اصلی بدل شده. یعنی سه سال است که طراحان جیپ مدل هایی را عرضه می کنند که از استحکام و قاطعیت طراحی کلاسیکی سود می برند. از رانگلر تا مدل های چروکی و چروکی اسپرت و حتی رنگید.