جیپ رانگلرهای سفارشی الآن جدید نیستند. معمولاً بزرگترین، قدبلندترین و عجیبترین نمونههای این خودرو در کانون توجهات قرار میگیرند مخصوصاً آنهایی که در نمایشگاه تیونینگ سما به نمایش درمیآیند؛ اما متخصصین افترمارکت گایگر کارز آلمان روش بهتری را در پیش گرفته و تلاش داشتهاند ادامه احترامی به این خودروی نظامی نمادین داشته باشند.
این موسسه خودروی تیون شده خود را جیپ گایگر-ویلیز مینامد و همانگونه که نام خودرو نشان میدهد، رانگلر ویلیز ادای احترامی به اولین خودروی نظامی در اوایل دهه ۴۰ میلادی محسوب میشود. این خودروی دو درب دارای رنگ بدنه نظامی سبز زیتونی بوده و در آن میتوان نوشتهها و لوگوی مشابه ویلیزهای جنگ جهانی دوم را مشاهده نمود.
ویژگیهایی همچون سپرهای خشن با وینچ موتوردار، رینگ های فولادی با همان رنگ بدنه، لاستیکهای ۲۶۵/۷۰، محفظه لاستیک زاپاس تقویت شده در عقب، سیستم اگزوز ویژه و… باعث خاصتر شدن نمای بیرونی رانگلر ویلیز شدهاند. در داخل کابین شاهد صندلیهای پارچهای هستیم که با همان رنگ سبز زیتونی پوشانده شده و باعث شدهاند نمای داخلی و خارجی خشن و با ابهتی ایجاد شود.
کارل شلبی
۲۴ آذر ۱۳۹۶شکوه عشقه?
فورد
۲۴ آذر ۱۳۹۶لذت رانندگی که اون ویلییز قدیمی و خشک بدون تجهزات داره رو با صد تا از این اشغال های پر اپشن چینی عوض نمی کنم
کارل شلبی
۲۴ آذر ۱۳۹۶??
ارش
۲۴ آذر ۱۳۹۶به به اصالت یعنی این.
Mahdi Venom Demon
۲۴ آذر ۱۳۹۶معلوم نیست علی کجاست
اگه الان بودش میومد یه تارخچه از ویلیز برامون میگفت بیشتر با این خودرو پرافتخار اشنا بشیم
amin
۲۴ آذر ۱۳۹۶من یه ویلیز۱۹۶۷ چند ماهی هست که خریدم و انقدر ازش راضی هستم و حس خوبی بهم میده که حد نداره،اسمش رو هم گزاشتم تیمسار!!
شاید باور نکنید ولی تو این سرمای تهران جمعه ها شال و کلاه میکنم و با این ماشین کروک میرم دور میزنم ,همین روزاست که عکسم رو تو تلگرام پخش کنند و زیرش بنویسن “باز بگین تحریما اثر نداشته!!!”
Mahdi Venom Demon
۲۵ آذر ۱۳۹۶دمت گرم
خیلی خندیدم و حال کردم ممنون از شما امین جان
امیر.عارف
۲۴ آذر ۱۳۹۶ماشین دوست داشتنی و همه جا رو
Mehdi TuRbO
۲۵ آذر ۱۳۹۶جیپ فقط این شکلیش
لا مصب ماشینای قدیمی اسطوره تا صد نسلم تولید بشند بازم دوست داشتنیند اما اون قدیمیاش ی چیز دیگ ای بود
مهدی
۲۵ آذر ۱۳۹۶یه برنامه بررسی اثر تبلیغات جهت فروش دیدم یک آیتمش بررسی تبلیغات نمونه های اولیه این جیپ بود جالب بود از پایین یک سد با وینچ خودش میخواستند ماشین را بالا بکشند و در برنامه تبلیغاتی ارام ارام ماشین تا بالای سد حرکت کرد
اما در بررسی واقعی این فیلم تبلیغاتی اصلا و ابدا حتی تا 50متر نتونست خودش را تکان بدهد و جالب وینچ این جیپ وزن خودرو را در سراشیبی تند تحمل نمیرکرد و چند ترفند تبلیغاتی نیز در این فیلم بررسی شد که متاسفانه دروغ بود .
و برای بی ام و ایکس شش هم برای جرمی کلارکسون نیز سیستم ضد لغزش از سراشیبی را تست کرد که در یک چمنزار بود که با کمال تعجب ماشین به مقدار زیادی بسمت عقب سر خورد