جیپ میخواهد طی حرکتی که با همکاری پژو-سیتروئن انجام خواهد شد به سبزترین برند شاسیبلند ساز دنیا تبدیل شود.
رئیس جیپ در مصاحبه با اصحاب رسانه گفته که این خودروساز به برندی سبز تبدیل خواهد شد. البته درحالیکه بسیاری از خودروسازان تنها راه دستیابی به اهداف آلایندگی را استفاده از قوای محرکه الکتریکی شده میدانند رئیس جیپ گفته که گشتاور بالای چنین پیشرانههایی میتواند به بهبود تواناییهای آفرود شاسی بلندهای این برند کمک کند.
در واقع او گفته که رانگلر 4xe جدید تنها با استفاده از حالت الکتریکی خود توانسته در کوههای نوادا عملکرد درخشانی داشته باشد.
رئیس جیپ گفته است:
آنچه مهم است تبدیل کردن محصولات ما به تواناترین و جذابترین محصولات تاریخ جیپ است. رانندگی بیصدا به همراه گشتاور بیشتر و شتاب گیری استثنایی همخوانی فوقالعادهای با ما دارد. جیپ و الکتریکی سازی با یکدیگر هماهنگ هستند. هدف ما این است که به سبزترین برند شاسیبلند دنیا تبدیل شویم.
جیپ با کمپین تبلیغاتی جدید خود هدف خود را اعلام کرده است. این تبلیغات جدید مشابه تبلیغات مزیتهای الکتریکی سازی رنگید و کامپس در اروپا میباشد.
اما از رئیس جیپ درباره مزیتهای ادغام فیات-کرایسلر و پژو-سیتروئن پرسیده شده و او اشارهای به جزئیات نداشته است. البته او گفته که پتانسیلهای زیادی در این بین وجود دارد.
مرد شماره یک جیپ افزوده است:
بسیار واضح است که جیپ از این ادغام سود زیادی خواهد برد. به وضوح پلتفرمهای زیادی از نظر کاهش هزینهها و… وجود دارد. فرصتهای زیادی در این بین وجود دارد.
سامورایی از قله فوجی
۷ آذر ۱۳۹۹صنعت خودرو سازی داره به …….. کشیده میشه
[—{^AMIN_MC20^}—]
۷ آذر ۱۳۹۹من فقط یه روز ایلان ماسک رو ببینم….
MASIHA
۸ آذر ۱۳۹۹حیف اون ابهتت…..
Mohammad
۷ آذر ۱۳۹۹عکس اولی خیلی خوشکله
دی جی70
۷ آذر ۱۳۹۹اخه حیف نبود جیپ با پژو ادغام بشه
Malt hill
۷ آذر ۱۳۹۹خب اینم از این ✅
میثم
۷ آذر ۱۳۹۹عالیه
جهت گیری کاملا درستیه
i>اH
۷ آذر ۱۳۹۹یکی از این مزیتهای ادغام فیات کرایسلر با گروه PSA که ریس جیپ به ان اشاره نکرده همین دسترسی جیپ به تکنولوژی ساخت خودروهای برقی است که در این مورد گروه فیات کرایسلر خیلی عقب افتاده بوده و حالا میخواد با کمک پژو-سیتروئن انرا جبران کنه یکی دیگه موارد سرمایه گزاری مشترک گروه روی سیستم خودران است که بخاطر متعدد بودن برندها هزینه های هنگفت ان سرشکن میشه در کل یکی از بهترین ادغامهای صنعت خودروسازی تا حالا همین ادغام بوده از یکه طرف دسترسی گروه PSA به پلتفرمهای خودروهای کوچک شهری فیات است که فیات در ان خیلی تبحر داره با چندین محصول مثل 500 و پاندا که برای اینده مدلهای 107 و C1 پژو سیتروئن میتونه خیلی ضروری میتونه باشه چون چند وقتی هم است که با پروژه ایگو تویوتا هم پایان دادن و دیگر دسترسی PSA به پلت فرمهای جیپ برای ساخت شاسی بلندهای است و حتی همکاری بین برند DS با برند های لوکس ساز فیات و از طرفی دسترسی فیات به پلتفرمهای رده میانی و خانوادگی پژو که فیات در ان خیلی در مضیقه است و تکنولوژی خودروهای برقی که پژو سیتروئن خیلی جلوتر از فیات کرایسلر هستن کلا اینقدر این ادغام خوب بوده که کارشناسان بخاطر انحصاری که با ایجاد ان در بعضی بازارها مثل خودروهای کوچک شهری یا سوپر مینی و خودروهای سبک تجاری ایجاد میشده هشدار داده بودن
+ا<i
- A M I R -
۷ آذر ۱۳۹۹“جیپ و الکتریکی سازی با یکدیگر هماهنگ هستند.”
قبل از این که وارد لینک مطلب بشم تو دلم گفتم ای کاش جیچو دیگه وارد این بازی مسخره نکنن، و وقتی متنو خوندم فهمیدم رئیس جیپ به تنها چیزی که فکر نکرده و اهمیت نداده اصالت و روحیه برند جیپه.
اخه لامصب رانندگی ساکت کجا با جیپ همخوانی داره؟ متاسفانه با این حرکت خیلی از طرفدارای سنتی خودشو از دست میده.
[—{^AMIN_MC20^}—]
۷ آذر ۱۳۹۹آقا امیر ببین!!لایک هات چقدره!!آقا میثم هم لایک هاش همینقدره!!!!!در صورتی که هم نظر نیستید!!!!!!!
مهدی
۷ آذر ۱۳۹۹به نظر من که میشه
NAVID۰۰۹۸
۷ آذر ۱۳۹۹برانکو که اومد ، جیپ هم فعال شد !
یکی از مشکلات جیپهای آفرودی ، ورود صداهای بیرون به داخل اتاق هنگام حرکت هست که سرویس هنوز هم برطرف نشده و چندتا تست ویدیویی که دیدم ، همه مینالیدن از صدا اما میگفتند سواریشون نرم هست .
Sina
۷ آذر ۱۳۹۹من از این حرف اصلا خوشم نیومد.
اره جیپ رنگید و کامپس برقی ایرادی نداره و خوبه ولی رانگلر برقی!!!!
به نظرم محصولات ارزون قیمت و عادی باید برقی باشن ولی ماشینای نمادین و سطح بالاتر هر شرکتی باید درونسوز باشه با هر فناوری کمکی که میشه استفاده کرد.
یه شورولت کوروت یا کامارو درونسوز کنار سدان های ارزونش که برقی شدن
یا مثلا مدل های M بامو و AMG درونسوز با کراس اوور های برقی شده
به نظرم این بهترین راه حل ممکنه!
اینطوری همه خوشحال میشن.
جیپ هم باید همین کارو بکنه
[—{^AMIN_MC20^}—]
۷ آذر ۱۳۹۹فقط اونایی که دیس دادن🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
آیا شماهایی که دیس دادید دوست دارید هایپر کار بی روح وبی صدا باشه؟؟؟نمیفهمم واقعا بیشتر نظرات راجع به برقی منفیه اما کسایی که با برقی مخالفن دیس هاشون بیشتر از لایک هاشون!!!!!خدایا دورویی اینجوری ندیده بودم!!!!!!!
RezaRs
۷ آذر ۱۳۹۹اگه با همون قابلیت های بنزینی با برد بالا باشه و یه زنراتور بنزینی توش برای مواقع صروری تعبیه باشه که جیپ حتما این چیزا رو میبینه ناسلامتی (پدر افروده) میشه اولین برقی که دوسش می دارم
یوسف
۸ آذر ۱۳۹۹واقعیت اینه که این تصمیم باعث زنده نگه داشتن برند جیپ در طولانی مدت میشه
Mory
۸ آذر ۱۳۹۹به سلامتی جیپ هم به فنا رفت…