چند ماه پسازاینکه فیسلیفت جیپ کامپس در بازارهایی مثل چین، اروپا و استرالیا معرفی شد، حالا سرانجام نسخهٔ آمریکایی این کراساوور بروز شده هم در نمایشگاه خودروی شیکاگو معرفی شده است. تغییرات ظاهری کامپس مدل ۲۰۲۲ اندک هستند ولی بااینحال، ویژگیهایی مثل جلوپنجرهٔ جدید، چراغهای جلوی کوچکتر LED و تغییراتی در چراغهای عقب، این نسخهٔ جدید را از مدل قبلی متمایز کردهاند.
در داخل کامپس اما تغییرات بزرگی صورت گرفته زیرا داشبورد کاملاً جدید بوده و از نو طراحی شده است. در اینجا بهصورت استاندارد یک نمایشگر لمسی ۸.۴ اینچی ارائه میشود اما یک نمونهٔ بزرگتر ۱۰.۱ اینچی هم قابل سفارش خواهد بود که سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Uconnect 5 را ارائه میکند. همچنین در تیپهای بالایی امکان سفارش صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی هم وجود دارد.
جیپ با تجهیز کامپس فیسلیفت به سیستمهایی مثل دستیار حفظ حرکت میان خطوط، تشخیص عابرین پیاده و دوچرخهسواران، هشدار برخورد با ترمز اتوماتیک، مدیر فعال لاین، پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب بهصورت استاندارد، بهروزرسانیهای مهمی در بخش ایمنی آن انجام داده است. علاوه بر این، امکان سفارش سیستم نیمه خودران هم در قالب دستیار بزرگراه وجود خواهد داشت.
در پیشرانۀ خودرو اما تغییری صورت نگرفته و کامپس همچنان با همان پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری بنزینی تنفس طبیعی ارائه میشود که ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. انتقال نیروی این موتور در نسخههای محرک جلو بهصورت استاندارد توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد اما نسخههای چهارچرخ محرک به گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک مجهز هستند.
کامپس مدل ۲۰۲۲ در پنج تیپ مختلف به نامهای اسپرت، لتیچود، لیمیتد، تریلهاوک و لتیچود LUX به بازار عرضه خواهد شد. جیپ هنوز قیمت همهٔ این تیپها را اعلام نکرده اما گفته است که قیمت تیپ پایهٔ اسپرت از ۲۶,۴۹۰ دلار آغاز میشود.
Joker
۲۴ تیر ۱۴۰۰ماشینای آمریکایی یه ایراد خیلی بزرگ دارن اونم اینکه اگه بخوای ماشینت از کیفیت بالایی برخوردار باشه باید بالاترین تیپ ها رو انتخاب کنی نظیر لیمیتد…
وگرنه نسخه های پایه به شدت بی مصرف و آشغالن حتی اگه نسخه پایه نویگیتور با اسکالاید باشه…
شاهین
۲۴ تیر ۱۴۰۰چرا نمیگی نسخه های پایه اقتصادی و متنوع هستن؟ حتما بقیه که زرق و برق دارن خیلی فروششون خوبه و عام پسندن؟!
والا همون پر زرق و برق ها هم دیدیم مشکل مونتاژی دارن و فراخوان میخورن کم نبودن تو این اواخر
نوید محمد
۲۴ تیر ۱۴۰۰به لینک میفرستم، یه مقاله است که پارسال پدال منتشر کرده. خودتون قضاوت کنید ببینید این رقیبان بهتر هستند یا جیپ کامپکس.
فقط منصف باشید و همه مقاله رو دقیق بخونید.
https://www.pedal.ir/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%DA%86%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%86-cs75-%D9%85%DA%A9%D8%B3%D9%88%D8%B3-d60/
پویا
۲۴ تیر ۱۴۰۰تو این دوتا اسباب بازی رو داری با جیپ مقایسه میکنی؟؟
این ماشینا حتی لاستیکشون هم استاندار نیست که :))
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ تیر ۱۴۰۰″فقط منصف باشید و همه مقاله رو دقیق بخونید″
هر موقع چینیا منصف بودن ما هم میشیم! این زباله های متحرک هم چیزی جز یه تیکه فلز سرهمبندی شده نیست،اینارو با اسطوره ای مثل جیپ مقایسه نمیکنن….
AMIR / ARMI
۲۴ تیر ۱۴۰۰هه اینو در حالی داری میگی
که خیلی از خودرو سازان اروپایی
اندروید اتو و اپل کار پلی بیسیم رو
به صورت آپشن ارائه میدن اونم در ماشین هایی که
قیمت پایه بالای ۶۰ هزار دلار دارن
خودروهای با امکانات پایه مرسدس
که به عنوان تاکسی هم استفاده میشن از صندلی های پارچه ای و کمترین کیفیت برخوردار هستن
همه خودرو سازان تقریبا همین هستن و کیفیت خودرو های بیس و پایه با خودرو های فولشون زیاده
🇩🇪👑MERSEDES BENZ👑🇩🇪
۲۴ تیر ۱۴۰۰آفرین حرف حقو زدی ولی کیفیت حتی محصولات پایه بنز پورشه از رقباشون بیشتره ولی نسبت به مدل فول کمتره .تازه همه اروپایی ها این چهار تا آپشن رو که جداگونه حساب نمیکنن . همه جای دنیا ( به جز ایران ) همینه .
نوید محمد
۲۴ تیر ۱۴۰۰ولی خودروهای چینی دارند این روند رو تغییر میدهند.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ تیر ۱۴۰۰بابا نکشیمون!
Amirreza
۲۴ تیر ۱۴۰۰خیلی حرفت غیر منصفانس
شاهین
۲۴ تیر ۱۴۰۰جیپ دارخ خطرناک و بلقوه میشه
یکی بیاد یه ننگی یه نقدی یه ایراد مونتاژی چیزی ازش بگیره طبق روال
Audi e_tron gt
۲۴ تیر ۱۴۰۰دوستان ببخشید اینجا دارم این را می گم ممکن چیز بی ربطی باشد
اما دیروز پدال مطلب گران ترین ماشین های الکتریکی را هم گذاشت تسلا s plaid پلاس هم بود
مگر تسلا s پلید پلاس دیگر متوقف نشد برای اینکه ملاس معمولی خیلی خوب است؟
چرا در آن لیست بود؟
ممنون میشم اگه جواب بدید گفتم اگه همونجا بنویسم ممکن گسی برای جواب دادن نبینه
با تشکر🙏
مسعود
۲۴ تیر ۱۴۰۰با خورد و خوراک و بقیه خرج های زندگیشون ،فقط با یکم مدیریت خرج ها ، کم درامد ترین قشر جامعشون خیلی راحت میتونه با حقوق ۱.۵ سالش صاحب همچین خودرویی شه
اگه بخوان هم فوری بخرن طوری شرایط خوب واسشون محیاس( پیش پرداخت کم و ماهانه ۲۵۰.۳۰۰ دلار قسطی یا حتی بدون پیش پرداخت) که اراده کنن نه این خودرو ، بلکه خیلی از خودروهای دیگه رو میتونن صاحب شن…
لعنت به ۴۲ سال پیش که قوطی حلبی هایی مث پراید و تیبا و پژو و… با ایمنی و کیفیت صفر حتی شده رویا اما خود اون بالایی ها و بچه ها و نوه هاشون همه سوار بر خودروهای وارداتی…
پدال جان ثبتش کن خواهشا
امیرحسین
۲۴ تیر ۱۴۰۰سلام.
تشکر از جناب دهقان.
تویوتا تیزر نسل جدید توندرا رو داده بیرون،اگر صلاح میدونید مطلبشو بزارین لطفاً.
امیرحسین
۲۴ تیر ۱۴۰۰ببخشید خواستم اصلاح کنم نمیشد.
رندرها و تصاویر جاسوسی G90 هم تصاویرش در آمده.
Audi e_tron gt
۲۴ تیر ۱۴۰۰پدال جان ببخشید از اتو اکسپرس مطلب برنده گان جوایز بهترین ماشین های الکتریکی را هم می ذارید
Amirreza
۲۴ تیر ۱۴۰۰هیچوقت از کمپاس قبل فیس لیفت حال نمیکردم با اون چراغای فوق نازک زشت ولی این خیلی خوب شده مخصوصا جلوش
Amir Machine
۲۴ تیر ۱۴۰۰احتمالاً کامپس رو با چروکی اشتباه گرفتی چون کامپس قبل فیسلیفت هم همین شکلی بود
ممد
۲۴ تیر ۱۴۰۰طراحی خارجی خوب
طراحی داخلی فوقل العاده
قیمت بسیارخوب
کیفیت عالی
اصالت
و…
فقط کرایسلر باید یه فکری به حال موتورای شهریش بکنهدارن قدیمی میشن…
حسین
۲۴ تیر ۱۴۰۰من فکر میکنم الان خودروسازی جهان توی دوران شلوغ و پلوغیه و توی اوجه.برقیا هستن بنزینیا هستن.آمریکاییا-ژاپنیا-کرهییها-آلمیانیا…توی دوران خوبی هستن.شاید یه روزی به این دوران قبطه بخوریم.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ تیر ۱۴۰۰عالی و بی نقص👌