جیپ در حال بازنگری در برخی محصولات خود برای مدل سال ۲۰۲۱ بوده و یکی از آنها نسل فعلی گرند چروکی است. مدل کامپس هم دیگر با گیربکس دستی عرضه نخواهد شد و حالا نیز خبر رسیده شاسیبلند چروکی نیز از این تغییرات در امان نمانده است.
بنا به گزارش کارز دایرکت، نسخه پرچمدار و فول چروکی اورلند به عنوان مدل سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد. ظاهراً سخنگوی جیپ نیز این موضوع را تائید کرده و گفته که فعلاً جایگزینی برای این مدل پرچمدار وجود ندارد.
قیمت جیپ چروکی اورلند در نسخههای تک و دو دیفرانسیل به ترتیب از ۳۸۴۹۰ و ۳۹۹۹۰ دلار شروع میشود. اگر تمامی آپشن ها از جمله چرم ناپا، صندلیهای تهویه دار و رینگهای ۱۹ اینچی را سفارش دهید قیمت این خودرو به ۴۳ هزار دلار نزدیک خواهد شد.
تریم دو دیفرانسیل لیمیتد جایگزین مدل اورلند شده و عنوان پرچمدار خانواده را در دست خواهد داشت. این خودرو قیمت پایه ۳۷۰۲۵ دلاری داشته و بسیاری از تجهیزات چروکی اورلند بهصورت آپشن در آن به چشم میخورند.
کارز دایرکت همچنین گفته که تنها ۱۰ نمونه از چروکی اورلند ۲۰۲۰ هماکنون در نمایندگیهای جیپ در آمریکا قابل خریداری هستند. بههرحال با قیمت نزدیک به ۴۳ هزار دلار بسیاری از مشتریان مدل بزرگتر و تواناتر گرند چروکی را ترجیح خواهند داد.
گرند چروکی در مدل سال ۲۰۲۱ با تریم اورلند هم عرضه خواهد شد. به این مورد باید نسخه سفارشی ۸۰ سالگی را نیز اضافه کنیم که به سایر تریم ها همچون تریل هاوک و سومیت میپیوندد.
مهرداد
۱۱ مرداد ۱۳۹۹اصلا درک نمیکنم با وجود گرند چروکی این ماشین چه نقشی تو محصولات جیپ داره ! از هیچ نظر به پای گرند چروکی نمیرسه. سایز و قیمتش هم خیلی کمتر نیست ! تولید کننده ها شاید باید یکم فکر کنن در مورد لاین آپشون که بتونن هزینه ها رو کنترل کنن. همین قضیه در مورد مرسدس و BMW هم هست. هفته پیش هم مرسدس یه سری محصولات رو داره تجدید نظر میکنه که خبر خوبیه در کل
Malt hill
۱۱ مرداد ۱۳۹۹گرند چروکی بزرگ تر پر مصرف تر و هزینه نگه داری بیش تری داره
ولی این اکونومیک تره
لازمه باشه
ولی یکم پیر شده
مهرداد
۱۱ مرداد ۱۳۹۹خب معلومه که اینطوره ! کمی بزرگتر و کمی گرونتر و کمی پرمصرف تر ولی مساله اینه که آیا فاصله بقدری هست که داشتن هر دوش منطقی باشه ! گرند چروکی یه SUV میان سایز 5 نفره ست. آمریکایی ها خیلی روی bang for the buck حساس هستن. کمی پول بیشتر میدی و خیلی چیز بیشتر بدست میاری و بخاطر همین این مدل جذابیت کافی رو نداره
تورج
۱۲ مرداد ۱۳۹۹اصولا ماشین های آمریکایی باید بزرگتر، پرقدرت تر، بارابهت تر و البته پرمصرف تر هم باشند. بگذریم.
به نظرم حذف سدان های آمریکایی و توسعه مدل های جدید کراس اور یا اس یو وی یه طرح زیرکانه آمریکایی برای صنایع خودروسازی دنیا باشه. فکر می کنم دارن کاری می کنند که مردم از سدان ها فاصله بگیرن. اونوقت خودروسازهای چینی و غیره با مشکل رقابت روبرو میشن و ادامه ماجرا.