مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور سوم، قسمت دوم، سومین دوئل از گروه کراساوورهای سابکامپکت
نتایج دوئل قبلی بین سیتروئن C4 کاکتوس و سوزوکی ویتارا
مجموع آراء:
آراء سیتروئن C4 کاکتوس: ۵۴۴
آراء سوزوکی ویتارا: ۳۷۷
پیروز دوئل: سیتروئن C4 کاکتوس با کسب درصد از کل آراء
هیوندای کُنا | مزدا CX-3 |
مزدا CX-3 | |
سوزوکی ویتارا | سیتروئن C4 کاکتوس |
سیتروئن C4 کاکتوس | |
نیسان کیکس | جیپ رنگید |
؟ | |
فولکسواگن T-Roc | کیا سول |
؟ |
جیپ رنگید
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۴
نسل کنونی: اول
پلتفرم: Small Wide فیات-کرایسلر
امتیاز از کارانددرایور: ۳.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۰۳,۴۳۴ دستگاه
فروش سهماههٔ سوم ۲۰۱۸ در آمریکا: ۲۵,۱۳۵ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۷ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۵ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۶۵ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۴ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
نیسان کیکس
تاریخ معرفی: المپیک تابستانی ۲۰۱۶
نسل کنونی: اول
پلتفرم: V نیسان
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: – دستگاه
فروش سهماههٔ سوم ۲۰۱۸ در آمریکا: ۹,۷۴۹ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از لاتین انکپ
حفاظت از بزرگسالان: چهار ستاره
حفاظت از کودکان: چهار ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
جیپ رنگید | نیسان کیکس | |
پیشرانه | ۲.۴ لیتری I4 | ۱.۶ لیتری I4 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۱۸۰ اسب بخار | ۱۲۵ اسب بخار |
گشتاور | ۲۵۰ نیوتن متر | ۱۵۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | CVT |
محور محرک | جلو یا چهارچرخ | جلو |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۹.۱ ثانیه | ۹.۵ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۷.۰ ثانیه | ۱۷.۱ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۸۵ کیلومتر/ساعت | ۱۷۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۹.۴ لیتر (ترکیبی) | ۷.۱ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۴۸ لیتر | ۴۰ لیتر |
وزن | ۱۶۱۰ کیلوگرم | ۱۲۰۳ کیلوگرم |
طول | ۴.۲۳ متر | ۴.۲۹ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۵۷ متر | ۲.۶۲ متر |
حجم صندوق بار | ۳۵۰ لیتر | ۴۳۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۲۰,۲۴۵ دلار | ۱۸,۹۸۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۲۱,۵۹۵ دلار | ۱۸,۹۸۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10136923]
ارش
۲۳ مهر ۱۳۹۷به نیسان رای میدم با افتضاحی که جیپ رانگلر در اتصالات بدنه به بار آورده دیگه باید گفت جیپ به تاریخ پیوسته .
Omid
۲۳ مهر ۱۳۹۷نظر شما برای خریدارا اهمیتی نداره
همین الانم فروش جیپ خیلی خوبه و افزایش هم یافته
هر اتفاقی هم که افتاده باشه بدتر از دیزل گیت نیست
ارش
۲۳ مهر ۱۳۹۷اگه جیپ داری بفروش خطرناکه اگه نداری هم حرص خوردن نداره عزیزم تقصیر من نیست که جیپ بلد نیست ماشین بسازه .
Elmiraj
۲۳ مهر ۱۳۹۷آرش @
این جیپ بود که به لندروور ، تویوتا و نیسان یاد داد دیفندر ، لندکروز و پاترول بسازن …………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
بار ها گفتم و بازم میگم وقتی سلطان رانگلر داره صخره نوردی می کنه ، دیفندر ، لندکروز و پاترول + جی کلاس فقط میتونن وایستن و نگاش کنن…..
Mohammad
۲۳ مهر ۱۳۹۷اگه اینجوری حساب بکنی فولکس باید خیلی وقت پیش تعطیل میکرد . با این همه تغلب و فریب مشتری ها با کلی قسمت های فیک
ارش
۲۳ مهر ۱۳۹۷آخه مشکل فولکس یکمی آلایندگی بود با جان مشتریاش که بازی نمی کرد بخواد تعطیل کنه .
Amir Machine
۲۳ مهر ۱۳۹۷این اتفاقات تو صنعت خودروسازی طبیعیه و با یه فراخوان برطرف میشه
فراخوان دادن برای یه شرکت نهتنها نقطۀ منفی نیست بلکه تعهد اون رو نسبت به ایمنی خریداران نشون میده.
این مشکل جیپ هم فقط تو مدل رانگلر نسل جدید رخ داده و تا حالا منجر به حادثهای هم نشده و با این فراخوان براحتی برطرف میشه.
از طرف دیگه طی چند وقت اخیر فراخوانهای متعددی از سوی خودروسازان دیگهای هم اعلام شده مثل فراخوان سوبارو ایسنت که اونم بخاطر مشکل نقطۀ جوش بود:
https://www.pedal.ir/%d8%b3%d9%88%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%88/%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%88%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%88-%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%86%d8%aa/
فراخوان تویوتا C-HR بخاطر احتمال در رفتن چرخ:
https://www.pedal.ir/%d8%aa%d9%88%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%a7/%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d9%88%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%a7-chr/
فراخوان نیسان بخاطر احتمال آتشسوزی:
https://www.pedal.ir/%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86/%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%aa%d8%b4-%d8%b3%d9%88%d8%b2%db%8c/
اگه قرار بود با این مشکلات ساده، شرکتی به تاریخ بپیونده الان هیچکدوم از شرکتهای فولکسواگن، تویوتا، نیسان، جنرال موتورز و… وجود نداشتن.
(Ali (Chevy nova
۲۳ مهر ۱۳۹۷ارش
دوستان خوب جوابهاى کوبنده اى با مدرک بهت دادن
emad1990
۲۳ مهر ۱۳۹۷کیکس بخاطر 400کیلوگرم وزن کمتر و2.3لیتر مصرف سوخت ترکیبی کمتر و 2هزارتا قیمت پایین تر
کیکس تو فاکتورهایی برندس که اصلا برای امریکایی ها اهمیت نداره
mahdy
۲۳ مهر ۱۳۹۷جیپ واسه من جذاب تره با کمال احترام به نیسان
محمد
۲۳ مهر ۱۳۹۷بنشر نیسان میخواست موفقیت جوک رو تکرار کنه
اما نتیجه نه اونقدری جذاب و همه پسند در اومد
نه مثل جوک اونقدری خاص که جذابیتش واسه خیلیا به همون خاص بودنش باشه
و اینکه درست یا غلط، طراحی چراغهای اینقدر درشت هم داره به تاریخ صنعت خودروسازی میپیونده
mahdy
۲۳ مهر ۱۳۹۷ولی با گذشت 4 سال جیپ طراحی فوق العاده به روز و جذابی داره
مهدی
۲۳ مهر ۱۳۹۷منم جیپ رو انتخاب میکنم.طراحی نیسان کیکس رو دوست ندارم
سعيد
۲۳ مهر ۱۳۹۷همه چیز به نفع نیسان ولی رای جیپ بالاتر، با توجه به نظر سنجی خای قبلی که دیدم اون برند هایی که وارد ایران نمیشن محبو ترن
مرغ همسایه….
Cadillac
۲۳ مهر ۱۳۹۷خب داداش نیسان هم تو ایران نیست
ایکس تریل و جوک هم که فک نکنم به پنج
سال برسه وارداتشون
مگر اینکه منظورت نیسان آبی باشه
Cadillac
۲۳ مهر ۱۳۹۷از نظر فنی برتری کامل باجیپ هست
چون امکان سفارش سیستم awd رو داره
طراحیشون هم که زمین و آسمون با هم فرق داره
جیپ مردونه تره
رای من رنگید
Salfa22xxx
۲۳ مهر ۱۳۹۷به نظر من تو این کلاس. Mazda cx_3 از همه سرتره بعدشم ستروین کاکتوس
Ali Keyhani
۲۳ مهر ۱۳۹۷جیپ رنگید انتخاب بهتری به نظر میرسه
(Saeed(peugeot
۲۳ مهر ۱۳۹۷جیپ فقط….این مدل عالیه
مرتضی2
۲۳ مهر ۱۳۹۷من از کوچیکی عاشق jeep بودم..استایل بیرونی و داخلی و فرمونش و مخصوصا خود آرم jeep ??
حمیدرضا
۲۳ مهر ۱۳۹۷اخه اینا چین مردم می خرن نه هیکل دارن نه جای بزرگ برن هاچ بک بخرن سنگین ترن
کشته مرده اون دستگیره جلوی شاگرد جیپم انگار قراره باهاش بری سنگ نوردی دستگیره مقابل برای شاگرد گذاشتن
کلا به جیپ رای میدم چون نه از جوک خوشم میاد نه از وارثش
" swedish arrogant tiger"
۲۳ مهر ۱۳۹۷من رنگید و انتخاب میکنم چون طراحی جالب و خاص تری داره
علاوه بر اون تو ایمنی و مشخصات هم که نیسان حرف زیادی
در مقابلش برا گفتن نداره …
NAVID۰۰۹۸
۲۳ مهر ۱۳۹۷کامنتم بی ربطه به مطلب ، ولی انگاری مدیرعامل سایپا کلاً برکنار شده ، اما میخواستم اینو بدونم که خُب حالا که برکنار شده ، مثلاً چه فرقی برای ما میکنه ، مثلاً از فردا پراید میشه ۲۰ میلیون یا سانتافه جایگزین پراید میشه یا مثلاً ……….
دوره همی حال میکنن .
این میره ، اون میاد ، این وسط هم ما میمونیمو علی علی حوضَک .
حمىد
۲۳ مهر ۱۳۹۷نىسان خوبه
جىپ خوب تر