مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور سوم، قسمت بیستم، سومین دوئل از گروه اسیوویهای متوسط
نتایج دوئل قبلی بین تویوتا لندکروزر پرادو و میتسوبیشی پاجرو
مجموع آراء: ۱۵۰۶
آراء تویوتا لندکروزر پرادو: ۱۰۰۹
آراء میتسوبیشی پاجرو: ۴۹۷
پیروز دوئل: تویوتا لندکروزر پرادو با کسب ۶۷ درصد از کل آراء
میتسوبیشی پاجرو اسپرت | تویوتا فورچونر |
تویوتا فورچونر | |
تویوتا لندکروزر پرادو | میتسوبیشی پاجرو |
تویوتا لندکروزر پرادو | |
شورلت تریلبلیزر | جیپ رانگلر |
؟ |
شورولت تریلبلیزر
تاریخ معرفی: نمایشگاه بانکوک ۲۰۱۲
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: GMT31XX جنرال موتورز
جیپ رانگلر
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۷
نسل کنونی: چهارم
پلتفرم: –
شورولت تریلبلیزر | جیپ رانگلر | |
پیشرانه | ۲.۸ لیتری I4 | ۲.۲ لیتری I4 |
تنفس | توربودیزل | توربودیزل |
قدرت | ۲۰۰ اسب بخار | ۲۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۰۰ نیوتن متر | ۴۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۱۰.۱ ثانیه | ۱۰.۰ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۹۰ کیلومتر/ساعت | ۱۸۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۹.۲ لیتر (ترکیبی) | ۷.۶ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۷۶ لیتر | ۸۱ لیتر |
وزن | ۲۲۱۰ کیلوگرم | ۲۱۶۰ کیلوگرم |
طول | ۴.۸۸ متر | ۴.۸۸ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۸۴ متر | ۳.۰۰ متر |
حجم صندوق بار | – | ۵۳۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۷ نفر | ۵ نفر |
ظرفیت بکسل | ۳ تن | – |
قیمت پایه | ۲۸,۵۰۰ دلار | ۳۲,۹۴۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10154666]
(Ali (Chevy nova
۱۲ آبان ۱۳۹۷جىپ
ahmad
۱۲ آبان ۱۳۹۷درسته رانگلر خوبه واسه آفرود ولی جیپ فقط گرند چروکی ترک هاوک.عاشقشم
یانکی
۱۲ آبان ۱۳۹۷درود بر بنیان گذار آفرد.پاترل.لندکروز.بنز جی.لندروور دیفندر.سانگ یانگ.ماهیندرا.فورد میوت.هامر.همه اینها بر اساس جیپ شکل گرفتن و حتی تو نمونه هایه اولیشون کاملاً شبیه به جیپ هستن.
(Ali (Chevy nova
۱۲ آبان ۱۳۹۷بلیزر فقط مدلهاى 1969 تا 1992
بلیزر 78 با موتور 454 و گىربکس دستى
راحت 90 متر تکاف میکشه
افتخارش رو داشتم پشت فرمون بلیزر 78 بشىنم
وقتى پشت فرمونشى قدرت رو لمس مىکنى
صداى موتورشم که نگم
البته بلیزرهاى مدل 78 به پایین جاى صندلى عقبشون کمى براى بلند قدها کمه ولى از 78 به بعد عالیه
الان قیمتهاى بلیزر تمیىز از 40 تومن به بالاست
mahdy
۱۲ آبان ۱۳۹۷بلیزر شیب زنی های فوق العاده ای هم داشتن همون سالهایی که میفرمایید
ولی الان من این ماشینو قابل قیاس با رانگلر نمیبینم مثل اکثر مدل های شورولت که نسبت به حدودا همون سالها افت داشتن اینم افت داشته درحالی که رانگلر پرچمش هنوز بالاس و با لندکروز و جی کلاس مقایشه میشه در آفرود و انصافا چیزی کم نداره نسبت به اون بزرگان
f35
۱۲ آبان ۱۳۹۷دوستان یه سوال بی ربط بزرگ ترین موتور رو وایپر داره ؟ یا از اون بزرگ تر هم هست ؟؟
مثلا حجیم ترین 12 و 8 و10 سیلندر ها رو کدوم ماشینا سوارند ؟ البته به جز موتور های 11 لیتری درگسترها منظورم ماشین جاده ای هست
(Ali (Chevy nova
۱۲ آبان ۱۳۹۷موتور 500 کادىلاک
البته بزرگتر نى ولى هم حجمه تقرىبا
حجمش 8/1 لىتره و مىلنگش 1000 اسب رو تحمل مىکنه
گشتاورش هم بىش از 710 نىوتن
برا سالهاى اواخر دهه 60 تا اواسط دهه 70 هست
شایان
۱۲ آبان ۱۳۹۷حجیم ترین موتور رو وایپر داشت متاسفانه تولید نمیشه دیگه
۸۴۰۰ سی سی ۱۰ سیلندر
حسام
۱۲ آبان ۱۳۹۷خوب فکر کنم بزرگترین موتور دست شیرون باشه،
Mopar or No Car
۱۲ آبان ۱۳۹۷شیرون 8000 سی سی هست وایپر 8400
آرمین
۱۲ آبان ۱۳۹۷واقعا رانگلر زیباترین و جذابترین آفرودر شاسی بلند تو پایه قیمت های اقتصادیه البته بنز جی کلاس هم توانایی و زیبایی زیادی داره ولی قیمتش در دسترس همه نیست دیفندر هم خیلی خبری ازش نیست و یه جورایی فراموش شده ولی بازم از لحاظ زیبایی به پای رانگلر نمیرسه البته تویوتا با طراحی و تولید اف جی قدم مثبتی برداشت ولی چون از المان های کلاسیک در طراحیش استفاده نکرد شکست خورد این کلاس باید طراحی جعبه ای و کلاسیک خودشو حفظ کنه چون ابهت و خشونت طراحی این کلاس باعث جذابیتش شده
محمد
۱۲ آبان ۱۳۹۷مگه پرادو خودرو موفقی نیست دوست عزیز؟؟
شاید خیلیها ترجیح بدن استایل جعبه ای رو برای این کلاس
اما طراحی های مدرن هم اگه حساب شده به رقابت تو این کلاس، یا هر کلاس خودرویی بیان
میتونن موفق باشن
emad1990
۱۲ آبان ۱۳۹۷تو suv های شاسی نردبانی رانگلر افرود قابلیه
من ویدیو های مقایسه افرود زیاد دیدم
رانگلر تو بیشترشون در قیاس با رقبا اول شده(رقبای حاضر در کلیپ)
امیر
۱۲ آبان ۱۳۹۷انتخابی جز رانگلر حرام است?
البته بلیزر هم میتونه گزینه خوبی باشه اما ویژگی ک رانگلر داره و هیچ ماشینی نداره افرود بسیار عالیش هس
Elmiraj
۱۲ آبان ۱۳۹۷رانگلر با ۷۷ سال سابقه تکامل یافته ترین و اصیل ترین آفرودر جهانه …
.
ماشینی که با آفرود بی نظیرش هر رقیبی رو به زانو در میاره ، به طور قطع میشه گفت در حال حاضر هیچ کدام از مدعیان آفرود توانایی رقابت با رانگلر رو نداره …
محمد
۱۲ آبان ۱۳۹۷چرا رقیب داره!!!!
میگن رانگلر که تو آفرود گیر میکنه، ساندرو شاسی بلند میاد درش میاره
تازه اونا رانگلر رو دم قسط میخرن با دلار پارسال ۱۰۰ میلیون ما ساندرو شاسی بلند!!! رو نقد میخریم ۱۱۰ میلیون
تحریم هم هست قطعه اش هم نیست
.
با احترام به عزیزانی که راهی بجز خرید همین شاسی بلند نماها ندارن،
از این ماشینا متنفرم،
نه شاسی بلنده،
نه هاچبکه،
نه آفرودره،
نه هیچی
فقط شتر گاو پلنگه، که چون هاچبکه و ریل سقفی داره شده شاسی بلند
اصلا اسم شاسی بلندها رو هم زشت میکنن اینها
اما راهی هم جز خریدشون تو بازار انحصاری نیست
قدیم واقعا ارج و قربی داشت شاسی بلند
این روزا پیکان رو هم شاسی بلند میکنن، فنی به کنار اما بدون حتی تغییر ظاهر
رنگ میکنن به اسم شاسی بلند به بازار میدن
Elmiraj
۱۲ آبان ۱۳۹۷محمد @
یک جیپ گالانت کروک «M38A1 » که طرحش مربوط به سال ۱۹۵۴ میلادیه و الان تمیزش با ۱۵ – ۲۰ میلیون گیر میاد ، یه چرخش می ارزه به صد تا از این گاری های SUV نما …. حالا رانگلر که جای خود دارد !!!
.
.
.
محمد میگن مردم آمریکا موندن بین ساندرو و لینکلن ناویگیتور کدومو انتخاب کنن ?
محمد
۱۳ آبان ۱۳۹۷دقیقا دوست عزیز ? البته میگن لینکلن رو به زور حمایت دولت و وام بی بهره دارن میفروشن وگرنه ساندرو نسل قبلی شکستش میداد ?
mahdy
۱۲ آبان ۱۳۹۷تویوتا اف جی کروز و جی کلاس و لندکروزو لندروور و … رقبای بشدت گردن کلفت سر سختین که نمیشه گفت در مقابل این حرفی برای گفتن ندارن البتته که این ماشین هم رقیب گردن کلفت و سرسختیه واسه اونا
صرفا تو آفرود
مهدی
۱۲ آبان ۱۳۹۷شتاب 10ثانیه واسه شورولت بلیزر خیلی ضعیفه بااین قدرت.چون سانتافه باحدود180اسب قدرت وشتاب حدود10ثانیه خیلی ضیف وآذار دهنده استاز دید راننده اش. شتاب 10ثانیه برای جیپ باز خوبه نسبت به کلاسش ولاستیک های آجدارش امااین شتاب واسه بلیزر واقعا بده چون درعمل کندتر هم هست.انتخاب من قطعا جیپ هستش
شایان
۱۲ آبان ۱۳۹۷دیزله دیگه شتاب نداره اما قدرتش خوبه
Masih
۱۲ آبان ۱۳۹۷آخه غول آفرود رو با چی مقایسه می کنید؟ معلومه که جیپ
كامي
۱۲ آبان ۱۳۹۷جیپ
البته اگه شاسی هاش درست و حسابی جوش کاری شده باشه !
یانکی
۱۲ آبان ۱۳۹۷1.وایپر 8.4 لیتر2.بوگاتی8 لیتر3.استون مارتین وان77 با حجم 7.3 لیتر.4.کوروت زد06با 7 لیتر5.بنتلی6.75 لیتر6.لامبو و فراری6.5لیتر7.چلنجر rt با 6.4 لیتر8.کوروت 6.2و داج 6.2 و مهمتر از همه بیگ بلاکهایه تولیدیه جنرال موتورز و داج و فورد اینها در کمپانی تولید میشن
..::Majidio Lamborghini::..
۱۲ آبان ۱۳۹۷معلومه که رانگلر زیبا و اصیل و دوست داشتنی
تنها شباهتی که این بلیزر با بلیزر افسانه ای داره ، فقط اسمشه.
نادونا با این اسم گذاشتنشون ظلم بزرگی به بلیزر کردند
Amir Machine
۱۲ آبان ۱۳۹۷البته این تریلبلیزره که با بلیزر اصلی فرق داره.
تریلبلیزر قدمت چندانی هم نداره چون نسل اولش سال 2001 معرفی شد و ماشین جذابی هم بود. نسل اول تریلبلیزر حتی یه نسخۀ اسپرت بنام SS هم داشت که به موتور 6 لیتری V8 کوروت C6 با 390 اسب بخار قدرت مجهز شده بود.
اما این نسل دوم فقط مخصوص بازارهای محدودی مثل برزیل، استرالیا و تایلنده و فقط هم با همین یه موتور دیزلی عرضه میشه.
از طرف دیگه اما اون بلیزر جدید هم که تازه معرفی شده، هرگز در حد نام بزرگ بلیزر نیست. درکل بنظرم جنرال موتورز هم نام بلیزر و هم تریلبلیزر رو خراب کرد.
Amin
۱۲ آبان ۱۳۹۷رای من نامی به قدمت خودروی شاسی بلند
,,,،جیپ!!!!
فرید
۱۲ آبان ۱۳۹۷وجود رانگلر این وسط کمی عجیبه چه شباهتی میتونه بین پرادو پاجرو با رانگلر باشه ناجوان مردانه تو این سگمنت قرار گرفته
سام
۱۲ آبان ۱۳۹۷من در این دوئل خودرویی جیپ رانگلر اصیل و زیبا را انتخاب می کنیم.