جیپشورلت

دوئل شورولت تریل‌بلیزر و جیپ رانگلر

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، دور سوم، قسمت بیستم، سومین دوئل از گروه اس‌یووی‌های متوسط

نتایج دوئل قبلی بین تویوتا لندکروزر پرادو و میتسوبیشی پاجرو

مجموع آراء: ۱۵۰۶

آراء تویوتا لندکروزر پرادو: ۱۰۰۹

آراء میتسوبیشی پاجرو: ۴۹۷

پیروز دوئل: تویوتا لندکروزر پرادو با کسب ۶۷ درصد از کل آراء

 

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

تویوتا فورچونر

تویوتا فورچونر

تویوتا لندکروزر پرادو

میتسوبیشی پاجرو

تویوتا لندکروزر پرادو

شورلت تریل‌بلیزر

جیپ رانگلر

؟

 

شورولت تریل‌بلیزر

تاریخ معرفی: نمایشگاه بانکوک ۲۰۱۲

نسل کنونی: دوم

پلت‌فرم: GMT31XX جنرال موتورز

 

جیپ رانگلر

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۷

نسل کنونی: چهارم

پلت‌فرم: –

مقایسهٔ مشخصات فنی
 

شورولت تریل‌بلیزر

جیپ رانگلر

پیشرانه ۲.۸ لیتری I4 ۲.۲ لیتری I4
تنفس توربودیزل توربودیزل
قدرت ۲۰۰ اسب بخار ۲۰۰ اسب بخار
گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر ۴۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۱۰.۱ ثانیه ۱۰.۰ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر/ساعت ۱۸۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۹.۲ لیتر (ترکیبی) ۷.۶ لیتر (ترکیبی)
ظرفیت باک ۷۶ لیتر ۸۱ لیتر
وزن ۲۲۱۰ کیلوگرم ۲۱۶۰ کیلوگرم
طول ۴.۸۸ متر ۴.۸۸ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۸۴ متر ۳.۰۰ متر
حجم صندوق بار ۵۳۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۷ نفر ۵ نفر
ظرفیت بکسل ۳ تن
قیمت پایه ۲۸,۵۰۰ دلار ۳۲,۹۴۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=10154666]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (7385 ديدگاه)

    جىپ

    1. ahmad

      ۱۲ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1171 ديدگاه)

      درسته رانگلر خوبه واسه آفرود ولی جیپ فقط گرند چروکی ترک هاوک.عاشقشم

    2. یانکی

      ۱۲ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2353 ديدگاه)

      درود بر بنیان گذار آفرد.پاترل.لندکروز.بنز جی.لندروور دیفندر.سانگ یانگ.ماهیندرا.فورد میوت.هامر.همه اینها بر اساس جیپ شکل گرفتن و حتی تو نمونه هایه اولیشون کاملاً شبیه به جیپ هستن.

  2. (Ali (Chevy nova

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (7385 ديدگاه)

    بلیزر فقط مدلهاى 1969 تا 1992
    بلیزر 78 با موتور 454 و گىربکس دستى
    راحت 90 متر تکاف میکشه
    افتخارش رو داشتم پشت فرمون بلیزر 78 بشىنم
    وقتى پشت فرمونشى قدرت رو لمس مىکنى
    صداى موتورشم که نگم
    البته بلیزرهاى مدل 78 به پایین جاى صندلى عقبشون کمى براى بلند قدها کمه ولى از 78 به بعد عالیه
    الان قیمتهاى بلیزر تمیىز از 40 تومن به بالاست

    1. mahdy

      ۱۲ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      بلیزر شیب زنی های فوق العاده ای هم داشتن همون سالهایی که میفرمایید
      ولی الان من این ماشینو قابل قیاس با رانگلر نمیبینم مثل اکثر مدل های شورولت که نسبت به حدودا همون سالها افت داشتن اینم افت داشته درحالی که رانگلر پرچمش هنوز بالاس و با لندکروز و جی کلاس مقایشه میشه در آفرود و انصافا چیزی کم نداره نسبت به اون بزرگان

  3. f35

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (111 ديدگاه)

    دوستان یه سوال بی ربط بزرگ ترین موتور رو وایپر داره ؟ یا از اون بزرگ تر هم هست ؟؟
    مثلا حجیم ترین 12 و 8 و10 سیلندر ها رو کدوم ماشینا سوارند ؟ البته به جز موتور های 11 لیتری درگسترها منظورم ماشین جاده ای هست

    1. (Ali (Chevy nova

      ۱۲ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      موتور 500 کادىلاک
      البته بزرگتر نى ولى هم حجمه تقرىبا
      حجمش 8/1 لىتره و مىلنگش 1000 اسب رو تحمل مىکنه
      گشتاورش هم بىش از 710 نىوتن
      برا سالهاى اواخر دهه 60 تا اواسط دهه 70 هست

    2. شایان

      ۱۲ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (15 ديدگاه)

      حجیم ترین موتور رو وایپر داشت متاسفانه تولید نمیشه دیگه
      ۸۴۰۰ سی سی ۱۰ سیلندر

  4. حسام

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (152 ديدگاه)

    خوب فکر کنم بزرگترین موتور دست شیرون باشه،

    1. Mopar or No Car

      ۱۲ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      شیرون 8000 سی سی هست وایپر 8400

  5. آرمین

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (344 ديدگاه)

    واقعا رانگلر زیباترین و جذابترین آفرودر شاسی بلند تو پایه قیمت های اقتصادیه البته بنز جی کلاس هم توانایی و زیبایی زیادی داره ولی قیمتش در دسترس همه نیست دیفندر هم خیلی خبری ازش نیست و یه جورایی فراموش شده ولی بازم از لحاظ زیبایی به پای رانگلر نمیرسه البته تویوتا با طراحی و تولید اف جی قدم مثبتی برداشت ولی چون از المان های کلاسیک در طراحیش استفاده نکرد شکست خورد این کلاس باید طراحی جعبه ای و کلاسیک خودشو حفظ کنه چون ابهت و خشونت طراحی این کلاس باعث جذابیتش شده

    1. محمد

      ۱۲ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      مگه پرادو خودرو موفقی نیست دوست عزیز؟؟
      شاید خیلیها ترجیح بدن استایل جعبه ای رو برای این کلاس
      اما طراحی های مدرن هم اگه حساب شده به رقابت تو این کلاس، یا هر کلاس خودرویی بیان
      میتونن موفق باشن

      1. emad1990

        ۱۲ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (999 ديدگاه)

        تو suv های شاسی نردبانی رانگلر افرود قابلیه
        من ویدیو های مقایسه افرود زیاد دیدم
        رانگلر تو بیشترشون در قیاس با رقبا اول شده(رقبای حاضر در کلیپ)

  6. امیر

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2959 ديدگاه)

    انتخابی جز رانگلر حرام است?
    البته بلیزر هم میتونه گزینه خوبی باشه اما ویژگی ک رانگلر داره و هیچ ماشینی نداره افرود بسیار عالیش هس

  7. Elmiraj

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    رانگلر با ۷۷ سال سابقه تکامل یافته ترین و اصیل ترین آفرودر جهانه …
    .
    ماشینی که با آفرود بی نظیرش هر رقیبی رو به زانو در میاره ، به طور قطع میشه گفت در حال حاضر هیچ کدام از مدعیان آفرود توانایی رقابت با رانگلر رو نداره …

    1. محمد

      ۱۲ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      چرا رقیب داره!!!!
      میگن رانگلر که تو آفرود گیر میکنه، ساندرو شاسی بلند میاد درش میاره
      تازه اونا رانگلر رو دم قسط میخرن با دلار پارسال ۱۰۰ میلیون ما ساندرو شاسی بلند!!! رو نقد میخریم ۱۱۰ میلیون
      تحریم هم هست قطعه اش هم نیست
      .
      با احترام به عزیزانی که راهی بجز خرید همین شاسی بلند نماها ندارن،
      از این ماشینا متنفرم،
      نه شاسی بلنده،
      نه هاچبکه،
      نه آفرودره،
      نه هیچی
      فقط شتر گاو پلنگه، که چون هاچبکه و ریل سقفی داره شده شاسی بلند
      اصلا اسم شاسی بلندها رو هم زشت میکنن اینها
      اما راهی هم جز خریدشون تو بازار انحصاری نیست
      قدیم واقعا ارج و قربی داشت شاسی بلند
      این روزا پیکان رو هم شاسی بلند میکنن، فنی به کنار اما بدون حتی تغییر ظاهر
      رنگ میکنن به اسم شاسی بلند به بازار میدن

      1. Elmiraj

        ۱۲ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (3188 ديدگاه)

        محمد @
        یک جیپ گالانت کروک «M38A1 » که طرحش مربوط به سال ۱۹۵۴ میلادیه و الان تمیزش با ۱۵ – ۲۰ میلیون گیر میاد ، یه چرخش می ارزه به صد تا از این گاری های SUV نما …. حالا رانگلر که جای خود دارد !!!
        .
        .
        .
        محمد میگن مردم آمریکا موندن بین ساندرو و لینکلن ناویگیتور کدومو انتخاب کنن ?

        1. محمد

          ۱۳ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1433 ديدگاه)

          دقیقا دوست عزیز ? البته میگن لینکلن رو به زور حمایت دولت و وام بی بهره دارن میفروشن وگرنه ساندرو نسل قبلی شکستش میداد ?

    2. mahdy

      ۱۲ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      تویوتا اف جی کروز و جی کلاس و لندکروزو لندروور و … رقبای بشدت گردن کلفت سر سختین که نمیشه گفت در مقابل این حرفی برای گفتن ندارن البتته که این ماشین هم رقیب گردن کلفت و سرسختیه واسه اونا
      صرفا تو آفرود

  8. مهدی

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    شتاب 10ثانیه واسه شورولت بلیزر خیلی ضعیفه بااین قدرت.چون سانتافه باحدود180اسب قدرت وشتاب حدود10ثانیه خیلی ضیف وآذار دهنده استاز دید راننده اش. شتاب 10ثانیه برای جیپ باز خوبه نسبت به کلاسش ولاستیک های آجدارش امااین شتاب واسه بلیزر واقعا بده چون درعمل کندتر هم هست.انتخاب من قطعا جیپ هستش

    1. شایان

      ۱۲ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (25 ديدگاه)

      دیزله دیگه شتاب نداره اما قدرتش خوبه

  9. Masih

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (14 ديدگاه)

    آخه غول آفرود رو با چی مقایسه می کنید؟ معلومه که جیپ

  10. كامي

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (694 ديدگاه)

    جیپ
    البته اگه شاسی هاش درست و حسابی جوش کاری شده باشه !

  11. یانکی

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    1.وایپر 8.4 لیتر2.بوگاتی8 لیتر3.استون مارتین وان77 با حجم 7.3 لیتر.4.کوروت زد06با 7 لیتر5.بنتلی6.75 لیتر6.لامبو و فراری6.5لیتر7.چلنجر rt با 6.4 لیتر8.کوروت 6.2و داج 6.2 و مهمتر از همه بیگ بلاکهایه تولیدیه جنرال موتورز و داج و فورد اینها در کمپانی تولید میشن

  12. ..::Majidio Lamborghini::..

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    معلومه که رانگلر زیبا و اصیل و دوست داشتنی
    تنها شباهتی که این بلیزر با بلیزر افسانه ای داره ، فقط اسمشه.
    نادونا با این اسم گذاشتنشون ظلم بزرگی به بلیزر کردند

    1. Amir Machine

      ۱۲ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1279 ديدگاه)

      البته این تریل‌بلیزره که با بلیزر اصلی فرق داره.
      تریل‌بلیزر قدمت چندانی هم نداره چون نسل اولش سال 2001 معرفی شد و ماشین جذابی هم بود. نسل اول تریل‌بلیزر حتی یه نسخۀ اسپرت بنام SS هم داشت که به موتور 6 لیتری V8 کوروت C6 با 390 اسب بخار قدرت مجهز شده بود.
      اما این نسل دوم فقط مخصوص بازارهای محدودی مثل برزیل، استرالیا و تایلنده و فقط هم با همین یه موتور دیزلی عرضه میشه.
      از طرف دیگه اما اون بلیزر جدید هم که تازه معرفی شده، هرگز در حد نام بزرگ بلیزر نیست. درکل بنظرم جنرال موتورز هم نام بلیزر و هم تریل‌بلیزر رو خراب کرد.

  13. Amin

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    رای من نامی به قدمت خودروی شاسی بلند
    ,,,،جیپ!!!!

  14. فرید

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (32 ديدگاه)

    وجود رانگلر این وسط کمی عجیبه چه شباهتی میتونه بین پرادو پاجرو با رانگلر باشه ناجوان مردانه تو این سگمنت قرار گرفته

  15. سام

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (753 ديدگاه)

    من در این دوئل خودرویی جیپ رانگلر اصیل و زیبا را انتخاب می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا