مرحلهٔ یکهشتم نهایی، دور سوم، قسمت چهارم، سومین دوئل از گروه کراساوورهای کامپکت
نتیجهٔ دوئل قبل بین رنو کاجار و پژو ۳۰۰۸
مجموع آراء: ۱۰۴۹
آراء پژو ۳۰۰۸: ۵۸۴
آراء رنو کاجار: ۴۶۵
پیروز دوئل: پژو ۳۰۰۸ با کسب ۵۵ درصد از کل آراء
هوندا CR-V | نیسان ایکستریل |
هوندا CR-V | |
فولکسواگن گلف آلترک | سیتروئن C5 ایرکراس |
؟ | |
جیپ کامپس | نیسان قشقایی |
؟ | |
فولکسواگن تیگوآن | میتسوبیشی اکلیپس کراس |
؟ | |
رنو کاجار | پژو ۳۰۰۸ |
پژو ۳۰۰۸ | |
جیپ چروکی | مزدا CX-5 |
؟ |
جیپ کامپس
تاریخ معرفی: سپتامبر ۲۰۱۶
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: Small Wide فیات-کرایسلر
امتیاز از کارانددرایور: ۳.۵ از ۵
امتیاز از کاربایر: ۳.۱ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۱۵,۵۹۱ دستگاه
فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۲۴,۶۵۶ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۸۳,۲۵۳ دستگاه
فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۷۲,۳۶۸ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۰ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۳ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۶۴ درصد
سیستمهای ایمنی: ۵۹ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
نیسان قشقایی
تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۳
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: CMF رنو-نیسان
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
امتیاز از کاربایر: ۴.۱ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۲۴۷,۲۰۰ دستگاه
فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۹۹,۷۷۵ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: –
فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: –
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۸ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۳ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۶۹ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۹ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
جیپ کامپس | نیسان قشقایی | |
پیشرانه | ۲.۴ لیتری I4 | ۲ لیتری I4 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۱۸۰ اسب بخار | ۱۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۲۳۷ نیوتن متر | ۲۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته اتوماتیک | CVT |
محور محرک | جلو یا چهارچرخ | جلو یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۸.۷ ثانیه | ۱۰.۰ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۶.۷ ثانیه | ۱۷.۶ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۹۰ کیلومتر/ساعت | ۱۸۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۹.۴ لیتر (ترکیبی) | ۸.۷ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۶۰ لیتر | ۶۵ لیتر |
وزن | ۱۵۵۰ کیلوگرم | ۱۵۶۰ کیلوگرم |
طول | ۴.۳۹ متر | ۴.۳۸ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۶۳ متر | ۲.۶۴ متر |
حجم صندوق بار | ۴۴۰ لیتر | ۴۳۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
رینگ و لاستیک | ۱۸ و ۱۹ اینچی ۲۲۵ | ۱۷ تا ۱۹ اینچی ۲۲۵ |
قیمت پایه آمریکا | ۲۲,۵۴۰ دلار | ۲۲,۶۱۵ دلار |
قیمت پایه بریتانیا | ۲۲,۹۹۵ پوند | ۱۹,۲۹۵ پوند |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10040527]
me84
۵ تیر ۱۳۹۷.
جیپ رو انتخاب کردم:
آفرود معروف جیپ
مشخصات فنی بهتر
گیربکس 6 دنده با احساس خیلی بهتر از cvt
ظاهر گیراتر نظر شخصی
ولی فکر کنم نیسان کیفیت و قابلیت اطمینان بالاتری داشته باشه
علیx76
۵ تیر ۱۳۹۷نیسان یه موتور ۱.۶ توربو با ۱۶۰ اسب و ۲۴۰ نیوتن گشتاور داره
بهتر نبود برای مقایسه؟
Radin
۵ تیر ۱۳۹۷جیپ انتخاب بهتریه.موتور قویتر آفرود عالی و مخصوصا گیربکسش که بهتر از نیسانه ولی نیسان پرفروش تره اما در کل جیپ
سام
۵ تیر ۱۳۹۷من نیسان قشقایی را انتخاب می کنم.آنهم به دلیل طرح بدنه و کابینی زیباتر و هماهنگ تر و نیز کیفیت بهتر محصولات نیسان نسبت به جیپ.
Muty
۵ تیر ۱۳۹۷همه برتری ها با قشقایی یه
صرفا برند جیپ توی ایران محبوبه ؛ من خودم هم به جیپ رای دادم !
Amir Machine
۵ تیر ۱۳۹۷ببخشید کدوم همۀ برتریها با قشقاییه؟
جیپ قدرت و گشتاور بیشتر، گیربکس جذابتر، شتاب بهتر، حداکثر سرعت بالاتر، حجم صندوق بار بیشتر، قیمت کمتر (تو آمریکا) و آفرود بهتری داره
اون وقت همۀ برتریها با قشقاییه؟؟؟!!!
محمد رضا
۵ تیر ۱۳۹۷کاش توی دوئل ها آپشن و تست درایو هم بود اون موقع نیسان یه دو رای هم نمی آورد نسبت به کامپس
امیر
۵ تیر ۱۳۹۷عملا دلیلی برای انتخاب قشقایی نیس
مگر تعصب
ali a
۵ تیر ۱۳۹۷قشقایی انتخاب بهتریه…کیفیتش هم بهتره…
حمیدرضا
۵ تیر ۱۳۹۷نیسان گزینه بهتری هست قرار نیست با این ماشین ها افرود رفت
برای همین من به گزینه نیسان رای دادم
Amin
۵ تیر ۱۳۹۷جیپ یه دنیاست
جیپ فقط یه برند نیست
یک حس و حال است
جیپ یعنی تاریخ
یه سبک زندگی خاص
Mohamad
۶ تیر ۱۳۹۷طریقه رای دادن 90 درصد کاربران پدال:
1- یه نگاه به جدول
2- مقایسه اسب بخار و شتاب و گشتاور
3- انتخاب اتومبیل مورد نظر!
Farzad
۱۰ خرداد ۱۳۹۹قشقایی نقطه ضعف زیاد داره