جیپ برای فستیوال امسال Easter Jeep Safari و با همکاری موپار، شش مدل مفهومی را آماده کرده که میتواند در آینده ازجمله پیشنهادهای جذاب جیپ برای آفرودسواران باشند . . .
اولین مفهومی Trailhawk II نام داشته که تفاوت آن با مدل های استاندراد گرند چروکی در رنگ نارنجی سوخته بدنه آن، رنگ مشکی مات سقف، رنگ مشکی جلوپنجره، کاپوت SRT و باربندهای جدید خلاصه می شود. البته رینگ های ۱۷ اینچی با تایرهای ۳۵ اینچ میکی تامسون (Mickey Thompson) نیز باید به لیست امکانات این چروکی افزود. پیشرانه ۳.۰ لیتری EcoDiesel شش سیلندر این خودرو قادر به تولید ۲۴۰ اسب بخار قدرت به همراه ۵۷۰ نیوتن متر گشتاور است. ناگفته نماند که این خودرو سومین گرند چروکی است که از سال ۲۰۱۱ برای فستیوال Easter Jeep مهیا شده است.
دومین پکیج با نام Mopar Recon برای مدل های چهار نفره رانگلر آماده شده که پیشرانه ۶.۴ لیتری HEMI V8 آن ۴۷۰ اسب بخار قدرت دارد. گیربکس پنج سرعته اتومات، چراغ های مجهز به LED، سقف برزنتی، گارد چراغ های عقب، زاپاس عقب، تایرهای آفرود ۳۹ اینچی و سیستم تغییر ۴.۵ اینچی ارتفاع تعلیق از دیگر مشخصه های این خودروست.
سومین پکیج با نام Stitch بازهم برای رانگلرست. جیپ تلاش زیادی کرده تا با حذف امکانات غیر ضروری آن و همچنین بهره گیری از درب کاپوت کربنی، رول بارهای آلومینیومی که روکش کرومی شده اند و نهایتا حذف صندلی های عقب و استفاده از صندلی های اسپرت جلو که از SRT وایپر قرض گرفته شده، وزن خالص این خودرو را تا ۱۳۶۰ کیلوگرم کاهش دهد. با چنین وزنی این خودرو هیچ تفاوتی با مدل های گرند چروکی SRT به لحاظ داشتن نسبت قدرت به وزن یکسان، ندارد.
چهارمین پکیج با نام Sand Trooper II معرفی شده؛ در این پکیج می توان تغییر کامل سپرها و گلگیرهای موپار را به وضوح دید. جیپ در این پکیج از تایرهای ۴۰ اینچی و وینچ های Warn نیز بهره گرفته است. پیشرانه ۵.۷ لیتری HEMI V8 آن ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور را در اختیار همه چرخ ها قرار می دهد.
پنجمین پکیج جیپ که برای رانگلر تدارک دیده شده Flattop نام دارد که مهم ترین مشخصه آن استفاده از رنگ متالیکی Sandstone است؛ برای کابین نیز از چرم های Katzkin برای صندلی ها استفاده شده.
Slim نام آخرین پکیجی است که رانگلر سواران با آن می توانند از امکاناتی مانند چرم های مشکی رنگ صندلی ها، رادیو CB و امکان تغییر ۲.۰ اینچی ارتفاع تعلیق بهره ببرند. پیشرانه این خودرو نیز ۳.۶ لیتری V6 است.
Challenger
۴ فروردین ۱۳۹۲جیپ یعنی امنیت اصالت و قدرت در کنار تنوع و زیبایی که این هم یه شاهکار مهندسی دیگه از جیپه
شاسی بلندای آمریکایی رو ببین و شاسی بلندای ما و چینیا رو ببین که با همون رینگای 17 اینچیش هزار تا پاترول کهنه و ام وی ام x33 ی مسخره رو له میکنه
بانک عکس خودرو (carimage.ir)
۴ فروردین ۱۳۹۲اون اولی واقعا معرکست!!!!!!!!!!
خوش به حال خریدارش !!!!!!!!!!!
mojtaba
۴ فروردین ۱۳۹۲همه شون تاپن. جای حرف و نظر نذاشته جیپ….
feri
۴ فروردین ۱۳۹۲اصلا به فرض که من یکی از اینارو خریدم(یا همینجوری یکیشو بهم دادن); چجوری باید هزینه های بنزینش رو بدم؟؟ آخه این جیپا با این حجم موتور مصرفشون(فکر کنم راحت صدی 15 رو میخوره) خیلی زیاده؟!؟!؟
Aryaei
۴ فروردین ۱۳۹۲دفعه آخرت باشه به پاترول توهین میکنا
شهرام
۳ اردیبهشت ۱۳۹۲خوش به حال کسانی که این وحشی ها را سوار میشن
معین
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲من خودم یه جیپ km دارم باهش کلی حال میکنم. ایناااااااااااااااااا دیگه ادم میبره فضا ولی ادم حیفش میاد ببرشی تو کوه و کمر .
هر چند اون کسایی که این ماشینارو تو ایران سوار میشن خیلی اهل کوه و کمر نیستن
Archi Khan
۵ خرداد ۱۳۹۴واقعا معنی کلمه آفرود را این ماشین ها تعریف میکنن