جیپ رانگلر جزو مشهورترین خودروهای دنیا بوده و هنوز هم به خاطر تواناییهای بالای خود در آفرود شناخته میشود؛ اما حتی رانگلر نیز باید با دنیای جدید و آینده هماهنگ شود و به همین خاطر آمریکاییها نسخه پلاگین هیبریدی رانگلر با پسوند 4xe را ماه سپتامبر معرفی کردند و امروز نیز پیکربندی آنلاین این خودرو راهاندازی شده و ما میتوانیم با آپشن ها و قیمت آنها آشنا شویم.
گرانترین نسخه رانگلر 4xe قیمت ۶۵,۰۲۰ دلاری دارد که به این مبلغ باید ۱۴۹۵ دلار هزینههای تحویل را نیز اضافه کرد که در این صورت قیمت خودرو به ۶۶۵۱۵ دلار میرسد. البته که این قیمت فقط برای خود خودرو بوده و آپشن های زیاد موجود را در برنمیگیرد. برای مثال برای مدل روبیکان مجهز بیش از ۱۳ هزار دلار وسایل جانبی وجود داشته، خودرویی که قیمت پایه ۵۱,۶۹۵ دلاری دارد. به این ترتیب قیمت مدل روبیکان ۳۷۰۰ دلار بیشتر از قیمت مدل صحرا 4xe است هرچند نسخه گرانتر آلتیتود با بهای ۵۳,۵۷۰ دلاری نیز موجود است. البته مدلهای آلتیتود فاقد آپشن هایی است که برای مدل روبیکان در دسترس میباشد.
اگر مشتریان رنگهای بدنه به غیر از رنگ سفید باشند باید ۲۴۵ دلار پرداخت کنند. از جمله بهبودهای بدنه این شاسیبلند میتوان به جلوپنجره مشکی ۳۲۵ دلاری، گلگیرهای همرنگ بدنه ۶۹۵ دلاری، دوربین آفرود ۵۹۵ دلاری و… اشاره کرد. همچنین گروه دوال تاپ نیز با قیمت ۳۶۹۵ دلار وجود دارد که شامل پوشش سقف هاردتاپ میباشد. چندین پکیج نیز وجود دارد که از جمله آنها میتوان به گروه ایمنی با قیمت ۹۹۵ دلار، گروه ایمنی پیشرفته با بهای ۷۹۵ دلار، سپرهای فولادی ۱۷۴۵ دلاری، گروه پکیج آب و هوایی ۹۹۵ دلاری و… اشاره کرد.
جیپ رانگلر 4xe با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و دو واحد الکتریکی و باتری لیتیوم-یون ۱۷ کیلووات ساعتی عرضه میشود. کل قدرت این مجموعه به ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور آن به ۶۳۷ نیوتون متر میرسد. واضح است که تواناییهای خارج از جاده و الکتریکی شده رانگلر با هزینه بالا همراه شده به گونهای که این خودرو نزدیک به دو و نیم برابر گرانتر از نسخه پایه رانگلر استاندارد میباشد. البته این خودرو شامل تخفیفهای فدرال ۷۵۰۰ دلاری خواهد بود.
NAVID۰۰۹۸
۴ بهمن ۱۳۹۹هرچی میخوام خودمو گول بزنم که چیپ هنوزم پرچمدار هست اما نمیشه ، چون برانکو از زمان رونماییش تا حالا بدجور دلبری میکنه !
چون حس میکنم محصولات فورد همیشه از کرایسلر بهتر بوده و هستن !
با حدود ۶۰ تا ۷۰ هزتر دلار خیلی ماشینهای توپی مثل میشه خرید که از نظر کیفیت متریال و حتی قدرتی بهتر از جیپ باشند ، رپتور ، روبیکان ، دوج رم جدید که شاهکاریه واسه خودش با اون همه چرم و چوب داخل کابین و اون کیفیت بالاش در بهترین نسخهها !!!
NAVID۰۰۹۸
۴ بهمن ۱۳۹۹یادم رفت بگم که دیفندر هم در این رنج قیمتی عرضه میشه تا بره بالا و به نظر از آمریکاییها هم بهتره چون لندرور جدایه از تخصصش که آفرودری برتر هست ، کیفیت و پرستیژ بسیار بالاتری هم داره !
دیفنر با این نسل جدید ، خوب داره دلبری میکنه و خیلی دوست دارم ببینم آمار فروشش و رضایت مشتریها در چه حدی بوده ، احساسم میگه دیفندر معرکه هست و شرکت به خودش میباله با چنین محصول برتری که ارائه کرده .
$ÃЪŦÏЛ$
۴ بهمن ۱۳۹۹نوید جان جیپ عالیه،برانکو هم بی نظیره،اما فعلا تا جا بیوفته بین مردم طول میکشه،لندروور هم بد نیست،البته سلیقه ای هستش اما من دوستش ندارم،ولی کلا جیپ و برانکو حرف ندارن، البته هضم جیپ پلاگین هیبریدی یه ذره برام سخته…
مازیار
۴ بهمن ۱۳۹۹لندروور رو دوسش نداری؟
داری ناامیدم میکنی آبتین??
مازیار
۴ بهمن ۱۳۹۹دیفندر جیپ و لندکروز سه پرچمدار از سه قاره هستن و در طی بیشتر از نیم قرن اونقدر برای هوادارهاشون جذابیت ایجاد کردن که دیگه با چشم بسته طرفداریشون رو میکنن ، من خودم بقول دوستانم جنون لندروور رنجروور دارم اما مسلما دلایل من برای برتری لندروور نسبت به جیپ و لندکروز مورد قبول جیپ فن ها و لندکروز فن ها نیست و بالعکس
و این میزان از علاقمندی رو فقط چند کمپانی معدود در دنیا میتونن ایجاد کنن
AMIR / ARMI
۵ بهمن ۱۳۹۹دیفندر نسل جدید برای اینکه بوکس تر و نرم تر بشه شاسی جدا رو حذف کردن
دلیل منطقی هم هست چون برند لوکس تری هستش
ولی خب همین دلیل بر عقب تر افتادنش در بحث ماندن تمام چرخ هاش روی زمین در هنگام آفرود شد
از نظر زاویه ورود و خروج عالیه دیفندر
ولی زیاد از حالت مکانیکی خارج شده و به سمت الکترونیکی و تکنولوژیک تر شدن رفته
این بد نیست ولی نقطه ضعف های خودش رو در بحث آفرود داره
AMIR / ARMI
۴ بهمن ۱۳۹۹تنها افرادی میتونن از بهتر بودن یه کراس اوور ( بدون شاسی مجزا ) در مقابل یه شاسی بلند واقعی دارای شاسی
حرف بزنن که معتقد باشن با بی ام و هم میشه رفت افرود
رانگلر معیار کلاس خودرو های افرود هست
و هیچ وقت در رتبه دوم نبوده و نخواهد بود
مازیار
۴ بهمن ۱۳۹۹این هم یک نمونه از اون چه که عرض کردم?
راستی امیر من یه تیشرت دارم _ البته نپوشیده _ که عین عکس پروفایلت روش هست و حاضرم با کمال میل تقدیمت کنم
RezaRs
۴ بهمن ۱۳۹۹امییییرر بزن قدش
جانا سخن از زبان ما می گویی
NAVID۰۰۹۸
۴ بهمن ۱۳۹۹مگه کسی مُنکِر این شده که جیپ بد هست یا همه نمیدانند که جد تمام خودروهای آفرودر جهان هست !
حرف ما برای امروز و این تاریخ هست و نه گذشته !
AMIR / ARMI
۵ بهمن ۱۳۹۹فدات مازیار لطف داری
راستش خودم چند وقت پیش دارم روی چند تا تیشرت و هودی چاپ کنن برام
الان حیفم میاد بپوشمشون ?
از بس عشق جیپ دارم عکسش همه جا دارم از ماگ روی میز تا صفحه دسکتاپ ?
مهدی،:امید اینده
۴ بهمن ۱۳۹۹Dmc برگشته؟
خب چه کنم?
مهرداد كمال
۴ بهمن ۱۳۹۹بنظرم اصلا گران نیست نسبت به توانایی و گذشته پربار جیپ
Aref
۴ بهمن ۱۳۹۹داخل یوتوب کلیپ های جیپ با رقیب هاش دیدم. امتیاز جیپ بالاتر همشون بود.
البته بنظرم اگه واردات آزاد شد سوزوکی جیمنی رو وارد کنند قیمت مناسبی هم داره…
پرهام و رهام
۴ بهمن ۱۳۹۹از نظر من ماشین جالبی نیست و کلا همشون شبیه هم هستند و طراحی خاصی توش نشده من نمیدونم ولی جالب نیست
?Ali Hossein?
۴ بهمن ۱۳۹۹دقیقا منم نظرم همینه
همشون کپی هم دیگه هستن?
هم شون چراغ جلو هاشون گرده هی گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد گرد یه هووا کش ه وسطشون هم یه هواکشه?
ولی طراحی داخل بی نظیر????
زیزیگولو
۴ بهمن ۱۳۹۹خیلیا جیپ رو به عنوان اولین شاسی بلند جهان میشناسن