جیپ بهتازگی پیشنمایشی از گرند واگنییر جدید را با معرفی کانسپتی نزدیک به تولید ارائه کرده است. این یک اسیووی فول سایز بسیار لوکس با سه ردیف صندلی و تکنولوژیهای فراوان است که طبق گزارش جدید کارانددرایور، قیمت بالایی هم خواهد داشت. رئیس جیپ «کریستین مانیر» در مصاحبهای با این وبسایت گفته است که قیمت واگنییر استاندارد از حدود ۶۰ هزار دلار آغاز میشود درحالیکه قیمت مدل بالا ردهٔ گرند واگنییر به شش رقم میرسد.
این بازهٔ کاملاً گستردهای است و نشان میدهد که جیپ قصد دارد خانوادهٔ واگنییر را در برابر رقبای مختلفی قرار دهد؛ بنابراین انتظار میرود واگنییر هم با اسیوویهای فول سایز فورد و شورلت یعنی اکسپیدیشن و تاهو و هم با نسخههای لوکس یعنی لینکلن نویگیتور و کادیلاک اسکالید به رقابت بپردازد. همچنین به گفتهٔ مانیر، هردو مدل واگنییر و گرند واگنییر در نسخههای کوتاه و کشیده عرضه خواهند شد تا جاهطلبیهای جیپ برای به چالش کشیدن رقبا تکمیل شود.
هرچند جیپ خودرویی که هماکنون معرفی کرده را یک کانسپت میدارند اما مطمئناً بسیار به تولید نزدیک است. خانوادهٔ واگنییر در شاسی و زیرساخت با پیکاپ رم ۱۵۰۰ مشترک است که این شامل قوای محرکه هم میشود؛ بنابراین باید انتظار قرار گرفتن پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 رم با سیستم هیبریدی خفیف eTorque را زیر کاپوت پرچمدار جیپ داشته باشیم. علاوه بر این، شایعاتی هم وجود دارد مبنی بر اینکه قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی شش سیلندر خطی جدید فیات-کرایسلر برای اولین بار در واگنییر معرفی خواهد شد. تولید خانوادهٔ جیپ واگنییر سال آینده در کارخانهٔ میشیگان در کنار رم ۱۵۰۰ آغاز خواهد شد.
[دانلود ویدئو]
فرشاد
۱۷ شهریور ۱۳۹۹کیفیت جیپ اونقدی نیست بتونه با امثال لینکلن رقابت کنه
Joker
۱۷ شهریور ۱۳۹۹فعلا که همین کانسپت واگنییر نویگیتور رو گذاشته جیبش،بعد از تولیدش در سال آینده هم عملا فروش پرچمدار لینکلن به کمتر از نصف میرسه،تازه رو نسل جدید اسکالید هم حساب کن…
NAVID۰۰۹۸
۱۷ شهریور ۱۳۹۹آقا فرشاد
جیپ برای ارائه این خودرو سنگ تمام گذاشته ، به قول معروف غیرتی شده و رقابت ایجاب میکنه که بهترینِ خودش را معرفی کنه .
با مقایسه و تستها در رسانهها و در آینده میشه پی به کیفیتش برد .
فقط این رو میدونم که جیپ با این مدل که بیشتر شبیه کانسپت هست ، همه را شگفتزده کرده و اگر از لینکلن بالاتر نباشه ، پائینتر هم نیست .
فرشاد
۱۷ شهریور ۱۳۹۹متوجهم نوید خان
ولی جیپ اغلب از نظر کیفیت با امثال لینکلن و کادیلاک فاصله داشته
اگه باطنش هم مثل ظاهرش باشه ک خیلیم خوبه
Moein
۱۷ شهریور ۱۳۹۹یه چیزی گفتی که صرفا یه چیزی گفته باشی
Elmiraj
۱۷ شهریور ۱۳۹۹این ماشین گرند واگونیر پرطرفداره که برگشته…
از برند پر توان و معروف جیپه که آمریکایی ها روش تعصب دارن…
از پلتفرم ram استفاده میکنه ، که دومین پیکاپ پرفروش آمریکاست…
از رقبا گرونتره چون بسیار لوکس تره…… ( از کابین رم rebel هم میشه فهمید چقدر لوکس و سطح بالا خواهد بود )
و از همه مهمتر…مطمئنا آفرودی ترین عضو این کلاسه…
.
.
.
ناویگیتور قبل این هم به اسکالید باخته بود در حالی که دو سال جوانتره…
اگر لینکن ، ناویگیتور را یک فیس لیفت اساسی نکنه مطمئن باش خیلی راحت در مقابل گرند واگونیر و اسکالید جدید میبازه و باید منتظر فروش زیر ۱۵ هزار دستگاه در سال باشه .
امیر
۱۷ شهریور ۱۳۹۹,فرشاد جان
اتفاقا در بعد از تولید متوجه خواهی شد که خیلی بهتر از رقبای امریکاییش هست و اصلا قابل قیاس نیست
مخصوصا در بخش فنی(رقیبی برای موتورهای همی وجود نداره)
Sina
۱۷ شهریور ۱۳۹۹من از این ماشین سه تا چیز میخوام
موتور شش سیلندر تنفس طبیعی بدون هیچ چیز اضافه ای
بدنه روی شاسی یعنی آفرودی تمام و کمال همون چیزی که جیپ به اون شناخته مشیشه
و سیستم تعلیق فولادی
یعنی شاسی بلندی که اول از همه روی آفرود تمرکز داشته و داخلشم خیلی لوکس باشه
در غیر این صورت حقیقتش ماشین خیلی خوشگلیه ولی خب بخواد وارد شاسی بلندهای فول سایز لوکس بشه جذابیتی نداره این سگمنت پر از ماشینهای شناخته شده ای مثل جی ال اس، ایکس ۷ ،لینکلن،کادیلاک،رنجرور،ال ایکس۵۷۰و…هست و دیگه جایی واسه جیپ نمیمونه حالا صرفا با چهارتا صفحه نمایش چیزی عوض نمیشه و به سرنوشت گلادیوتور دچار میشه
خود من اگر شاسی لوکس بی دردسر بخوام LX570 و اگر با توربو و سیستم تعلیق بادی پیشرفته کنار بیام قطعا بنز جی ال اس رو بر میدارم
دوست دارم جیپ واگنیر رقیبی جدی برای لکسوس GX460 باشه مثل اون تنفس طبیعی و سیستم تعلیق فولادی منتهی از اون خیییلی لوکس تر و شیک تر و پر از صفحه نمایشو نورپردازی
XLE
۱۷ شهریور ۱۳۹۹وانگیر همون جیپ آهو هست
چقدر پیشرفت کرده
Sina
۱۷ شهریور ۱۳۹۹امید منم به همون واگنیر هستش اونو بیشتر دوست دارم
Hadi
۱۷ شهریور ۱۳۹۹خدایا
چقدر ابهت,چقدر زیبایی…
Amir Machine
۱۷ شهریور ۱۳۹۹مگه سرنوشت گلادیاتور چی شده؟
خیلی هم محبوب شد، فروش خوبی هم داشته تا حالا
تو 6 ماه اول امسال فروش گلادیاتور 35 هزار دستگاه بوده که فقط حدود 6 هزارتا از شورلت کلرادو کمتره
فروش فورد رنجر 46 هزار
فروش شورلت کلرادو 41 هزار
فروش جیپ گلادیاتور 35 هزار
محمد
۱۷ شهریور ۱۳۹۹احتمال موتور هلکت هم هست ?
Hussein
۱۷ شهریور ۱۳۹۹زبان طراحی ها طوری شده که انگار دارن از اینده میان
ماشین زیباییه یه برند معتبر خیلی هم لوکسه (البت توی عکس)
صددرصد تاثیر میزاره روی فروش بعضی ماشین های دیگه
و فروش خوبی رو هم کسب میکنه قیمتش هم کمه
حسین دهمرد
۱۷ شهریور ۱۳۹۹قطعا لینکلن و کدی رو به چالش میکشه و چالش همیشه باعث پیشرفت میشه. همونطور که با ارائه ی برانکو ،جیپ هم مجبور میشه محصولش رو ارتقا بده.رقابت سالم همیشه خوب بوده