جیپ در نمایشگاه گوانگژو نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ مدل کامپس خود را معرفی کرده است. تغییرات ظاهری کامپس مدل ۲۰۲۲ بهسختی قابلتشخیص هستند زیرا صرفاً به اصلاحاتی جزئی در جلوپنجره و چراغهای جلو محدود میشوند. بااینحال با کمی دقت بیشتر میتوان متوجه تغییر مکان مه شکنهای جلو و همینطور بزرگتر شدن ورودی هوای زیر جلوپنجره شد. همچنین ورودی هوای پایینی هم حالا نمای اسپرتتری به خود گرفته است. طراحی نسخهٔ تریلهاوک هم کمی متفاوت بوده و از دماغهای منحصربهفرد با سپری اختصاصی، قلابهای بکسل قرمزرنگ و روکش محافظ منحصربهفرد در اطراف ورودی هوای پایینی سود میبرد.
هرچند تغییرات ظاهری کامپس مدل ۲۰۲۲ جزئی هستند اما در مورد داخل آن نمیتوان همین حرف را زد زیرا در اینجا تغییرات بزرگی شامل غربیلک فرمان جدید، بازطراحی داشبورد و نمایشگر بزرگتر ۱۰.۲۵ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی صورت گرفته است. علاوه بر این، در اینجا میتوان پانل دکمههای جدید، تریمهای فلزی و صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰.۱ اینچی را هم مشاهده کرد. جیپ همچنین کنسول مرکزی و شیفتر دندهٔ کامپس را از نو طراحی کرده و شارژر بیسیم گوشیهای هوشمند را هم به کابین آن افزوده است. به لطف این بهروزرسانیها، کابین کامپس مدل ۲۰۲۲ نسبت به مدلهای قبلی بسیار لوکستر به نظر میرسد.
کامپس با دو پیشرانهٔ مختلف در چین عرضه خواهد شد. موتور پایه از نوع ۱.۳ لیتری توربوشارژ است که با گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و انتقال قدرت محرک جلو همراه میشود. خریداران همچنین میتوانند یک پیشرانهٔ ۱.۴ لیتری توربوشارژ قویتر را هم انتخاب کنند که با گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک ارائه میشود. نسخهٔ آمریکایی کامپس مدل ۲۰۲۲ احتمالاً چند ماه دیگر معرفی خواهد شد ولی بهاحتمالزیاد نباید تفاوتی با نسخهٔ چینی داشته باشد.
Ho3in
۲ آذر ۱۳۹۹چه خبرتونه چههه خبرتونه
اخه این داشبورده ? وجدانن این داشبورد هارو عوض کنین ازنقدر به فیس بیرون ماشین میرسین یکمم به این داشبورد برق زده برسین ?
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۲ آذر ۱۳۹۹از سلطان محمود کپی نکن????
NAVID۰۰۹۸
۲ آذر ۱۳۹۹به فرم دسته دنده توجه بکنید !
تو سال ۲۰۲۰ چنین طراحیای فقط از برندهای سطح سوم چینی هندی و حتی ایرانی (( البته واس ما سطح نیست ، دشت پهناوره )) ساخته هست و همینه که همیشه باعث ایراد از برخی محصولات کرایسلر میشه و باعث اُفتش در جدول رقابتهای کیفیتی !!!
آخه این چیه ، اِنگاری دسته دنده دنا یا پیکاپ ریچ پارسخودرو را گذاشتن اونجا ، یعنی واقعاً نمیشد خیلی شیکتر و تمیزتر طراحی و اجراش بکنند .
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۲ آذر ۱۳۹۹نویدم که همش به جزئیات دقت می کنه
Aria
۲ آذر ۱۳۹۹نوید از صنعت خودرو سازی کره فرانسه و آمریکا و بکش بیرون?
NAVID۰۰۹۸
۲ آذر ۱۳۹۹حقیقتاً اکثر خودروها را دوست دارم که شاید طرفدارشون هم نباشم .
اتفاقاً محصولات جدید فرانسوی و آمریکایی گُل کاشتند ، چه در کیفیت و چه در طراحی .
به شخصه خودروها را اول بر اساس کیفیت متریال مصرفی در ساخت و سپس طراحیشون برانداز میکنم .
زیزیگولو
۲ آذر ۱۳۹۹محصولات جیپ از قدیم بخاطر عملکرد خوبشون تو جاده و مسیرای آفرودی مشهورن و الآنم طبق اخبارو آمار جیپ کامپس نسبت به اکثر شاسی بلندای سایز کوچک تو بازار عملکرد بهتری تو جاده ها و مسیرای آفرودی نامساعد داره
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۲ آذر ۱۳۹۹اخه جیپ اصلا به این نمی خوره یا این به جیپ نمی خوره
اون چه فرمونیه چرا هرچه فکر می کنم داخل این محصول انگار چانگانی چیزیه اصلا به من حس جیپ نمیده فرمون محصول که معلومه
کیفیتش با داشبورد فرق می کنه اینا به جای اینکه بیایند فرمون چون که دست راننده بهش می خوره رو باکیفیت کنن اومدن از داشبورد بی
کیفیت تره بهقول نوید دسته دنده بنجوله و هیچیز مثل یک جیپ نیست به جز طراحی بیرون خودرو ?
خیلی قشنگ و نوینه
زیزیگولو
۲ آذر ۱۳۹۹آره پارسا داشبوردو تزینات داخل کابینش زیاد چنگی به دل نمیزنه، منم فقط در مورد عملکرد خوبش تو جاده و مسیرای نامساعد آفرودی گفتم
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۲ آذر ۱۳۹۹بله ممنون زیزیگولو
Amin
۲ آذر ۱۳۹۹چرا همه طراحی داخلی خودرو ها داره شبیه هم میشه نمیدونم چرا چن وقته بازار خودرو های اقتصادی اون هیجان سابق رو نداره فقط اخبار خودرو های سوپر اسپرت یکم جذابیت داره که اونم بزودی بخاطر قوانین آلایندگی ازمون میگیرن