یک ماه پیش نسخهٔ کانسپت جیپ گرند واگنییر جدید رونمایی شد و حالا پروتوتایپی از نسخهٔ تولیدی آن در حال آزمایش رؤیت شده است. هرچند این خودرو کاملاً در پوششهای استتاری پیچیده شده اما دیگر از استتار سنگین و پوششهای پلاستیکی برای مخفی کردن ظاهر آن خبری نیست و بنابراین میتوانیم ببینیم که گرند واگنییر تولیدی حداقل در بیرون چقدر به نسخهٔ کانسپت خود شبیه است.
در این پروتوتایپ، عناصر بیرونی اصلی مثل چراغهای جلو، جلوپنجره، سپرها و چراغهای عقب بهوضوح قابلمشاهده هستند و کاملاً مشابه نسخهٔ تولیدی به نظر میرسند هرچند که چراغهای LED درون جلوپنجره و نوشتهٔ WAGONEER چراغدار بالای آن حذف شده است. علاوه بر این، رینگهای این پروتوتایپ هم بسیار کوچکتر از نمونههای ۲۴ اینچی نسخهٔ کانسپت به نظر میرسند که اتفاقاً خیلی خوب است زیرا همه نمیخواهند دستاندازهای جاده را احساس کنند. تفاوت دیگر این اسیووی پرچمدار آمریکایی با نسخهٔ کانسپت خود نیز عدم وجود سقف شیشهای است هرچند که امکان ارائهٔ آن بهصورت آپشن وجود دارد.
در این تصاویر نمایی از داخل گرند واگنییر وجود ندارد اما در این قسمت هم نباید شاهد تغییرات قابلتوجهی نسبت به نسخهٔ کانسپت باشیم. در مورد پیشرانه هم جیپ وعدهٔ ارائهٔ یک قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی را برای پرچمدار خود داده است که بهاحتمالزیاد با برادر پیکاپی آن یعنی رم ۱۵۰۰ مشترک خواهد بود. تولید گرند واگنییر و نسخهٔ ارزانتر آن یعنی واگنییر در سهماههٔ دوم سال آینده در کارخانهٔ تولید رم در حومهٔ دیترویت آغاز خواهد شد. قیمت واگنییر از حدود ۶۰ هزار دلار شروع میشود و به بیش از ۱۰۰ هزار دلار در گرند واگنییر فول آپشن میرسد.
ارشیاSVJ
۲۱ مهر ۱۳۹۹شورلت تاهو رو ترجیح میدم.
Aria
۲۱ مهر ۱۳۹۹?
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۱ مهر ۱۳۹۹ولی اون نوار led روی جلوپنجره و نوشته واگنیر
ویژگی جالبی بود.
Hadi
۲۱ مهر ۱۳۹۹خیلی خوبه که به کانسپتش وفادار مونده ?
ولی کاش اون رینگای ۲۴ اینچی رو نگه میداشتن…
nikzad
۲۱ مهر ۱۳۹۹(که اتفاقاً خیلی خوب است زیرا همه نمیخواهند دستاندازهای جاده را احساس کنند.)
متن مطلب بود!
پارسا عشق ماشین
۲۱ مهر ۱۳۹۹هنوز اون حس امریکایی حفظ شده .
می تونم جیپ اینده ی خوبی خواهد داشت.
در نسخه ی پرتو تایپ ادم فکر می کرد خیلی ماشین طراحی سنگینی داشت و انگار خیلی گنده بود ولی الان زیاد قول نیست یه چیزی مثل پرتو تایپ بی ام دبلیو ایکس 8 است
زیزیگولو
۲۱ مهر ۱۳۹۹جیپ واگنیر یا سیمرغ ((مدلای قدیمیش تو ایران به سیمرغ معروفه)) یه فول سایز به تمام معناست، اکسل فول سایز، تایر فول سایز، موانع فول سایز و درکل یک خزنده فول سایز واسه لذت آفرود …. جیپ واگنیر یا همون سیمرغ مشهور دوره پهلوی تو ایران مونتاژ می شده و روزگاری آبو هوای چهار فصل ایران زمین قلمرو این ماشین بوده و مبدا ارسال واسه کشورای دیگه خاورمیانه
Aria
۲۱ مهر ۱۳۹۹نه حاجی وانگییر به آهو معروفه
سیمرغ از سریjهست که توی این سری چروکی و وانگییر رو هم داریم
زیزیگولو
۲۱ مهر ۱۳۹۹آریا جیپ واگنیر که تو ایران اونو به اسم جیپ آهو و مدل وانت اونو با اسم جیپ سیمرغ میشناسن ولی مردم تو ایران اکثراً به هردوتا مدل سیمرغ میگفتن
مهرداد كمال
۲۱ مهر ۱۳۹۹خیلی ماشینای خوبی بودن سیمرغ ها اما واقعا وزنشون بالا بود و یادمه کاربوراتورشون واقعا کوچیک بود
Ho3in
۲۱ مهر ۱۳۹۹من میگم زیباست
ولی باید اونی که این رو داره و از نزدیک میبینه نظر بده نه از روی عکس
MC20
۲۱ مهر ۱۳۹۹الان مثلا چقدر استتار شده زیر این پوشش؟مثل یه طرح میمونه نمیذاشت هم فرقی نمیکرد
امیر
۲۱ مهر ۱۳۹۹شک نکنید چه از نظر فنی و چه از نظر کیفیت و اپشن نسبت به رقبای امریکایی بهتره و رقیب مستقیم اروپایی ها خواهد بود
یکی از موفق ترین محصولات جیپ خواهد شد!
Ramiin
۲۱ مهر ۱۳۹۹به زودی در تمام موزیک ویدیوها اینو می بینیم ??
امین
۲۱ مهر ۱۳۹۹عه اینکه تو تبلیغات تانک بود پس چی شد؟! طراحیش هم بهتر بود اینجا که خیلی افت کرده انگار حجمش کم شده طراحیشم ضعیفتر
Omid622
۲۱ مهر ۱۳۹۹درسته که جیپ بعد تمام خودرو سازان شاسی بلند فول سایز خودش رو رونمایی کرده
اما قطعا با توپ برگشته
و میتونه در این بازار رقابتی سخت
گلیم خودشو از آب بکشه