جیپ رانگلر JL 2018 دارای طراحی تکامل یافته است که فوراً قابل تشخیص بوده اما این کمپانی ریزهکاری زیادی را انجام داده تا مطمئن شود که خریداران میتوانند نسل جدید رانگلر را از نظر طراحی خودرویی متفاوت نسبت به نسل قبلی بدانند.
یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته در طراحی این خودرو اضافه شدن خروجیهای هوای روی گلگیرهای جلو است. درحالیکه این هواکشها معمولاً برای خنک کردن پیشرانه و یا زیبایی بیشتر خودرو بکار میرود اما در جدیدترین نسل رانگلر عملکرد منحصربهفردی دارند.
بنا به گزارش فاکس نیوز، این هواکشهای ویژه لرزش کاپوت نسل قبلی رانگلر را از بین بردهاند. زمانی که نسل قبلی رانگلر با سرعتهای بالا رانده میشود هوا از جلوپنجره وارد شده و فشاری را زیر کاپوت به وجود میآورد. این امر باعث میشد کاپوت به لرزه در بیاید و حداقل دیدن آن باعث عصبانیت راننده و سرنشینان میشد.
خروجیهای هوای گلگیر جلوی رانگلر ۲۰۱۸ این مشکل را رفع کردهاند زیرا به جریان هوا اجازه میدهند تا به آسانی از پیشرانه خارج شوند. جیپ همچنین بستهای جدیدی را برای کاپوت در نظر گرفته که باعث میشوند کاپوت بهطور امنتری در جای خود باقی بماند.
بهای رانگلر ۲۰۱۸ از ۲۶۹۹۵ دلار آغاز شده و از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۲۸۵ اسبی و گشتاور ۳۵۲ نیوتون متری استفاده میکند. این پیشرانه میتواند به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک سفارشی با قیمت ۲ هزار دلار متصل گردد.
ایمان
۴ دی ۱۳۹۶هرکس به توانایی های آفرود جیپ رانگلر شک کنه جاش تو جهنمه
حمیدرضا
۴ دی ۱۳۹۶چه ظریف کاری باحالی
Genius
۴ دی ۱۳۹۶یکی رانگلر و دیگری G-Class سلاطین مطلق آفرود در کنار هویت و اصالت و قدرت هستند!در رده های بعدی بلاشک بافتخار لندکروزر و نیسان پاترول و جیب چروکی چیف باید کلاه از سر برداشت.البته من خودم شیفته G-Class رویائی هستم
AK_007
۴ دی ۱۳۹۶البته فک کنم ۳تاش جاموندن!
دیفندر, رنجرور
و یونیماگ!
#ali.m#
۴ دی ۱۳۹۶به نظر من یونیماگ رو نباید جز اینا اورد مثل رنجرور ،لندکروزر ،جی کلاس
جون مثلا شما با جی کلاس میتونی علاوه بر افرود ،توی شهر هم تردد کنی باهاش مهمونی و مسافرت بری
یا لندکروزر علاوه بر اینکه یه ماشین افرود قویه ولی جز ماشین های سازمانی و خیابانی هم حساب میشه .
ولی یونیماگ فقط و فقط برای افروده .با اون انداره چرخ و اون فرم بدنه یه سطح بالا تر از سواری های افرودی هست نه رقیبشون .
datsun
۴ دی ۱۳۹۶جی ماشین فوق العاده ای ولی قیمت خیلی بالای داره و اشرافیه
در مورد هویت و اصالت هم خودروهای آفرودی مثل جیپ لندروور لندکروز و پاترول به مراتب اصالت و تاریخچه بیشتری نسبت به جی کلاس دارن
#ali.m#
۴ دی ۱۳۹۶قطعا لندکروزر نه تنها به قول شما در رده های بعدی قرار نمیگیره. بلکه علاوه بر اینکه یکی از سلاطین افروده در شرایطی از رنگلر و جی کلاس هم بهتره.
ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)
۴ دی ۱۳۹۶Gکلاس مال از ما بهترون هستش البته تو ایران خودمون همین رانگلر هم مال از ما بهترونه .کلا منظورم مال اونور ابی ها هستش
آرمین
۴ دی ۱۳۹۶خیلی وقت پیش باید به فکر این مشکل میشد.
Hemichan
۴ دی ۱۳۹۶از هر نظر بهتر شده
ظاهرشم که خیلی شیکه