چگونه میتوان جیپ گرند واگنییر را بهتر کرد؟ یک پیشرانهٔ جدید بسیار عالی به آن بدهید. برای مدل ۲۰۲۳، بجای پیشرانههای اثباتشده اما قدیمی همی، تمام مدلهای واگنییر و گرند واگنییر بهجز پایینترین تیپهای نسخهٔ کوتاه با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی هوریکین ارائه میشوند. البته در حال حاضر پیشرانههای درونسوز حکم اسب را در اوایل قرن گذشته دارند اما پیشرانهٔ جدید گروه کرایسلر نشان میدهد که این موتورها هرگز نمیخواهند بدون مقاومت تسلیم نمونههای الکتریکی شوند.
گرند واگنییر و نسخهٔ کشیدهٔ آن یعنی گرند واگنییر L به نسخهٔ قویتر این موتور مجهز شدهاند که ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این اعداد نسبت به خروجی موتور ۶.۴ لیتری همی ۴۰ اسب بخار و ۶۱ نیوتن متر افزایش داشتهاند. نسخهٔ ضعیفتر این موتور هم در سینهٔ واگنییر و واگنییر L قرار میگیرد. علاوه بر این، پیشرانهٔ هوریکین بهزودی در دیگر مدلهای جیپ و همینطور دوج و رم هم استفاده خواهد شد.
این موتور، گرند واگنییر را بهتر از چیزی که بود کرده است. این خودرو به لطف کابین مجلل، رفتار رانندگی بینقص و تواناییهای بالا یکی از بهترین شاسیبلندهای فول سایز حال حاضر بازار محسوب میشود اما حالا این ترکیب با موجی از قدرت و گشتاور بیشتر، نرمتر و کممصرفتر همراه شده است. گرند واگنییر با پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 در هر صد کیلومتر در شهر ۱۸.۱، در بزرگراه ۱۳ و بهصورت ترکیبی ۱۵.۷ لیتر بنزین مصرف میکرد که این ارقام با موتور جدید به ترتیب به ۱۶.۸ لیتر، ۱۲.۴ لیتر و ۱۴.۷ لیتر کاهش پیدا کردهاند.
پیشرانهٔ هوریکین اما علاوه بر کاهش ارقام مذکور، شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت گرند واگنییر را هم به ۵ ثانیه رسانده است درحالیکه این رقم در نسخهٔ کوتاه قبلی با ۲۳ کیلوگرم وزن کمتر ۵.۷ ثانیه بود. هم اوج قدرت و هم گشتاور این موتور در دور پایینتری ارائه میشود تا قابلیت رانندگی بهتری را برای خودرو فراهم کند. البته هرچند ظرفیت بکسل خودرو با کاهش جزئی ۱۸۰ کیلوگرمی به ۴۳۰۰ کیلوگرم رسیده است و فقدان غرش موتور همی ممکن است به مذاق برخی خوش نیاید اما هوریکین در نوع خود فوقالعاده به نظر میرسد و عملکرد نرمتر آن تجربه لوکس این جیپ بزرگ را بسیار بهتر میکند.
و عجب تجربهای. چرم ضخیم و باکیفیت سرتاسر کابین را پوشانده، هکتارها چوب واقعی در جایجای داخل خودرو به کار رفته، سیستم صوتی مکینتاش فوقالعاده است و ماساژور صندلیها با بنتلی قابلمقایسه است. گرند واگنییر L همچنین با فضای زیادی برای همهٔ سرنشینان حتی در ردیف سوم که بهصورت برقی جمع میشود و دسترسی به آن حتی برای بزرگسالان هم آسان است، خودرویی بسیار کاربردی است. پورتهای شارژ و محفظههای اشیاء نیز در اینجا فراوان یافت میشود و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با پاسخگویی فوری، قابلیت سفارشیسازی فراوان و چیدمان منطقی کنترلها و منوها، یکی از بهترین نمونهها در کل صنعت خودروسازی بهحساب میآید.
درواقع، گرند واگنییر تنها دو نقطهضعف اصلی دارد. اولی طراحی بیرونی است که میتواند خستهکننده و نهچندان جذاب به نظر برسد و طول اضافی نسخهٔ L نیز این مشکل را تشدید کرده حتی اگر به میزان قابلتوجهی به فضای بار خودرو افزوده باشد. مورد بعدی هم اینکه اکثر ویژگیهای مثبت و جذاب گرند واگنییر در نسخهٔ ارزانتر واگنییر هم وجود دارند. البته مطمئناً کابین واگنییر بهاندازهٔ برادر گرانتر خود مجلل نیست اما رانندگی آن به همان اندازه بینقص است، سواری آن روی رینگهای کوچکتر بهتر است و از نسخهٔ ۴۲۰ اسب بخاری پیشرانهٔ هوریکین بهره میبرد که هنوز هم بسیار قدرتمند است و میتواند تا ۴۵۳۵ کیلوگرم را یدک بکشد.
بااینحال، بهطورکلی گرند واگنییر در کلاس فول سایز لوکس خودروی موردعلاقهٔ ما است و در آزمایش مقایسهای قبلی توانست کادیلاک اسکالید را مغلوب کند. حال بهروزرسانی پیشرانه این برتری را افزایش داده است تا جستجوها برای یافتن بهترین شاسیبلند لوکس سه ردیفهٔ فول سایز بازار در همینجا به پایان برسد.
نقاط قوت
پیشرانهٔ شش سیلندر نرم و قدرتمند
کابین افسانهای
تواناییهای بالا در یدک کشی و آفرود
نقاط ضعف
طراحی بیرونی خستهکننده
تکانهای جزئی روی آسفالت خراب
واگنییر L هم به همین اندازه خوب است
مشخصات فنی جیپ گرند واگنییر L
Jeep Grand Wagoneer L 2023 | |
پیشرانه | ۳.۰ لیتری I6 توئین توربو |
قدرت | ۵۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۸۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۰ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۳.۵ ثانیه |
پیست Figure-8 | ۲۸.۲ ثانیه |
توقف از ۹۶ | ۴۲ متر |
شتاب جانبی | ۰.۷۳ جی |
وزن | ۲۹۰۷ کیلوگرم |
طول | ۵,۷۵۸ میلیمتر |
عرض | ۲,۱۲۳ میلیمتر |
ارتفاع | ۱,۹۶۳ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۳۰۲ میلیمتر |
مصرف سوخت | ۱۴.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت سرنشین | ۷ نفر |
قیمت پایه | ۱۰۱ هزار دلار |
قیمت تستشده | ۱۱۴ هزار دلار |
Habib
۲۱ مهر ۱۴۰۱نمیدانم چرا لاستیک های این خودرو با اندازه بزرگ این خودرو جفت و جور نیست. انگار اگر کمی بزرگتر می بودند بهتر بود. این خودرو با این لاستیک ها آدم را به یاد پاهای کوچک تمساح در مقابل جثه بزرگش می اندازد.
RezaRs
۲۱ مهر ۱۴۰۱دقیقا خیلی کوچولو به نظر میان
در کل نظرم تو این کلاس هنوز اسکالیده
رامین
۲۲ مهر ۱۴۰۱دقیقا شاسی بلندهای نسلهای قبلی آمریکایی از جمله بلیزر هم این مشکل را داشتند و خیلی رو مخه انگار طرف با شماره پا ۴۴ و هیکل و قد دو متری کفشهای شماره ۳۷ پوشیده
علی
۲۲ مهر ۱۴۰۱یکی جیپ یکی هم اسکالید ، حرف اول تو این کلاس را میزنن . آلمان و ژاپن هم با اختلاف پشت سرشون هستن , برای یه خانواده پرجمعیت بهترین وسیله برا مسافرته
PRPR
۲۱ مهر ۱۴۰۱خیلی بد ترکیبه
net
۲۱ مهر ۱۴۰۱طراحی بیرونی خیلی بدی داره.رنگ کرم برای طراحی داخلی بد هست
MohammaD
۲۲ مهر ۱۴۰۱مرد حسابی اصن اتاق کرم و قهوه ای و امثالهم خیلی چشم نواز تر و با روح تر از مشکی یا طوسیه. یه مسافرت طولانی رو تصور کن که تو کدوم مدل اتاق کمتر کسل خواهی شد اونوقت از این حرفا صرف نظر می کنی . حتما برای جنابعالی تریم بلک پیانو هم بهتر از چوب گردو هست
MOHAMMAD.DEMON
۲۱ مهر ۱۴۰۱با سه تن وزن و فقط 510 اسب بخار شتاب 5 ثانیه
به قدری خوب و لوکس که خیلی راحت میتونم به اسکالید ترجیحش بدم
کابین افسانهای واقعا افسانه ای حتی سقف شیشه ای برای ردیف سوم
واگنییر معمولی رو دیدم ادم یاد جیپ اهو میندازه
RezaRs
۲۱ مهر ۱۴۰۱مهندسی ساخت اسکالید خیلی جلوتره
imperial
۲۱ مهر ۱۴۰۱❤️عشق❤️از همون روز اول رونمایی در اوایل سال2021 عاشقش شدم.نسخه L اومد بیشتر عاشقش شدم! نسخه برقی کانسپت اومد دیگه خیلی بیش از اندازه عاشقش شدم!
بنظرم کم ایراد ترینSUV فول سایز بازار است از تمام رقبا بهتره. احتمالا یه عده طراحیشو دوست نداشته باشن. باید بگم طراحی سلیقه ای هست و من با طراحیش مشکلی ندارم.
بی خیال اسم
۲۱ مهر ۱۴۰۱آقای امپریال مقایسه کردن لینکلن نوییگیتور و چیب گرند چروکی رو که می گید جیپ بهتره از تمام رقبا؟
بنانج
۲۱ مهر ۱۴۰۱زشت هم باشه آدم میره توی ماشین
MOHAMMAD.DEMON
۲۱ مهر ۱۴۰۱جستجوها برای یافتن بهترین شاسیبلند لوکس سه ردیفهٔ فول سایز بازار در همینجا به پایان برسد.
در اولین سال حضورش لینکلن و کادیلاک مغلوب کرد ولی میخوام مقایسش با ماشینی مثل ریویان r1s رو ببینم
همونی که با اختلاف لکسوس شکست داد میخوام ببینم در مقابل گرند واگنیر نظر مجله ها به کدوم سمت هستش
احمدرضا
۲۱ مهر ۱۴۰۱هرچقدر جلوش قشنگه از کنار و عقب زشته
عاشق پدال
۲۱ مهر ۱۴۰۱https://www.farsnews.ir/news/14010721000469/فیلم%7C-جزئیات-عملیات-بزرگ-دستگیری-خرابکاران-در-ایران-و-زلزله-در-موساد
همه چیز از تابستان ۱۴۰۰ شروع شد. تل اویو.
حالا بگذریم. ولی این گرند واگوونیر و گرند چروکی رو تو همین شهر دیدم. گرند چروکی چشممو بیشتر گرفت. به نظرم گرند واگونییر خیلی گنده هست. حالا این نسخه ی لانگ هم که درازتره. خیلی ناجور میشه
گرند واگوونیر به خودی خود درازه
حمزه آجرلو
۲۲ مهر ۱۴۰۱سلام ، آقای عزیز ، واقعا مطالب ارزنده و فنی سعی کن انتقال بدی ، انتشار اخبار بد که حاوی دشمنی و بی اخلاقیه ، در این اوضاع وانفسا ، حقیقتا آخرین چیزیه که انسان باید بهش فکر کنه ، مرد جوان ، دو هزار سال قبل رو در نظر بگیر ، انسان ها و وضعیت انسان ها در آنزمان را در نظر بگیر ، قطعا انسان های اولیه بدون لباس و سواد و فاقد هر گونه پیشرفت ، هیچ نداشتن ، و حالا یک انسان امروزی رو در نظر بگیر ، که در خانه میلیون ها گجت و فن آوری احاطه اش کرده ، هیچ میدونی هزاران سال پیش میانگین عمر مردها سی سال بود ، افرادی باعث رفاه و پیشرفت پزشکی و صنعتی و در یک کلام رفاه شدند . اگر دنیا در دو هزار سال پیش ، دست افرادی میدادن که ، علاقه داشتند به جاهلی و یا مثلا مثلا جزئیات خرابکاری و این دست اخبار بی محتوی و اکثرا فیک ، همین الان ، مطمئن باش ، که هنوز لخت مادر زاد تو ته یک غار رو یک تخته سنگ دراز کشیده بودی و گوشت خام میخوردی ، پس قدر همون جهان غرب و تکنولوژی هاشو بدون ، باید دست دانشمندان رو بوسید و به افتخارشون کلاه از سر برداشت ، دنبال حرف های یک مشت بی هنر و متوهم که دم از دشمنی میزنند چرا میوفتی ، مرد جوان !؟ حال هم اگه میخوای فحشی بدی یا مطلب تندی بگی ، من اصلا تعجب نمیکنم ، که اگر جز این بود جای تعجب داشت .
عاشق پدال
۲۲ مهر ۱۴۰۱حمزه جون. اونا چی؟
برا دانشمندامون کلاهشونو برمیدارن؟
دستمونو میبوسن؟
تو یه غار زندگی میکنی هیچی نمیدونی.
از غارت بیا بیرون
Ferrari
۲۲ مهر ۱۴۰۱خبرگزاری فارس 😂😂😂
«سازمان موساد با انتخاب چهار نفر از اعضای کوموله و آموزش ویژه آنها توسط نیروهای موساد این افراد را به ایران میفرستند تا تاسیسات صنعتی اصفهان را که به تازگی در تولید بدنه هواپیما خودکفا شده است منفجر کنند اما این نیروها قبل از اجرای عملیات خود توسط وزارت اطلاعات دستگیر میشوند»
همین چندخط کافیه تا چرت بودن خبر مشخص بشه
اما سوال اینجاست که داخل جمجمهت دقیقا چی هست که همچین خبر مضحکی رو باو میکنید؟
عاشق پدال
۲۳ مهر ۱۴۰۱اخ مغزم.
یادم نبود انفجار نطنز اونم چندبار. انفجارها تو پادگانای مختلف و ترورها همه الکی ان و اینا خود به خود انجام میشن.
پویا
۲۴ مهر ۱۴۰۱قرار نیست چیزه خاصی باشه
همین که نون دراوردنت از این راه باشه کافیه
بی خیال اسم
۲۱ مهر ۱۴۰۱خیلی خوبه با این پیشرانه v6 هوریکین
فیات کرایسلر
ولی من بازم لینکلن نوییگتور رو بهش ترجیح می دم
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۱این پیشرانه رو کرایسلر توسعه داده ربطی به فیات نداره تو متن هم اشاره شده که موتور جدید کرایسلر این پیشرانه هم مثل پیشرانه های srt برای خود آمریکایی هاست
بی خیال اسم
۲۲ مهر ۱۴۰۱اسلاینتیس با هم توسعه دادن یعنی فیات کرایسلر
حالا رو فرانسوی ها نمی ره
کرایسلر تنها باشه تا صد سال دیگه از همی استفاده می کرد
دیگه جایگزین همی هست
بعدش هم بعید نیست فیات و کرایسلر واسه این پیشرانه یک s58 بی ام و رو بررسی کرده باشن چون خیلی از چیز های این موتور شبیه s58 هست
سوشیانت
۲۲ مهر ۱۴۰۱دوست عزیز خود موتور هاشون باهم مشترک نیست اگه سرچ کنی میبینی که این موتور که هوریکن نام داره رو استلانتیس آمریکا توسعه داده که شامل کرایسلر دوج جیپ و رم میشه که خب همونطور که میدونیم کرایسلر مالک این کمپانی هاست و اصن اسمی از فیات نیست تعصب رو بذار کنار تو متن هم اشاره شده که کرایسلر توسعه داده الان لینکش رو هم میفرستم در ضمن قبلا هم گفتم تمامی کمپانی ها پیشرانه های رقیب رو بررسی میکنن
سوشیانت
۲۲ مهر ۱۴۰۱https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://en.wikipedia.org/wiki/Stellantis_Hurricane_engine&ved=2ahUKEwiYzYuTo9_6AhWk_rsIHVURA04QFnoECDIQAQ&usg=AOvVaw31aRqn5nJ4efHfTxsVqs5K
تو بخش سازنده نوشته شده که استلانتیس آمریکا گفته شده که این موتور فقط برای آمریکایی ها استفاده شده
سوشیانت
۲۲ مهر ۱۴۰۱کلی بخوام بگم استلانتیس دو سری موتور داره یکی giorgio که ایتالیایی ها تولید میکنن یکی هم همین هوریکین که ساخت آمریکاست پس این موتور ربطی به ایتالیا نداره و تو متن هم اشاره شده که توسط کرایسلر ساخته شده
بی خیال اسم
۲۳ مهر ۱۴۰۱ببین داداشم
گل به خودی نزن
این متنی رو که تو دادی ترجمه کردم اصلا این چیزی که تو می گی توش نبود
یعنی اگه آمریکایی فقط استفاده کنن یعنی کرایسلر درستش کرده؟ خخخخت
فیات کرایسلر با هم توسعه دادن(بعید نیست از s58 بیمر هم کپی کرده باشن 😂😂😂😂 چون خیلی شبیه اس ۵۸ هست)
بعدش این موتور قرار هست جایگزین موتور های همی بشه
سوشیانت
۲۴ مهر ۱۴۰۱اصن معنی گل به خودی رو میدونی یعنی چی؟؟؟ فیات اصن عددی نیست که بخواد تو طراحی و تولید موتور در حد کرایسلر باشه خوبه اینجا هم گفته کرایسلر نگفته فیات اگه هم از موتور بی ام و استفاده کرده بودن که دیگه همه جا میگفتن موتور بی ام و ولی همه جا نوشته شده کرایسلر
بی خیال اسم
۲۵ مهر ۱۴۰۱اره می دونم
یعنی تو الان لینکی الکی فرستادی که نگفت کرایسلر تنهایی ساخته
فیات عددی نیست ای خدا😂😂😂
فیات اگه نبودش کرایسلر نابود می شه می رفت زباله دونی تاریخ
بعدش من نگفتم تو متن گفته از موتور بی ام و استفاده کردن
فقط گفتم خیلی از قطعات این موتور شبیه s58 بی ام و هست
کرگدن باواریا
۲۱ مهر ۱۴۰۱دیگه قابلیت آفرودش رو از دست میده ؛ ولی مدل پایش قسمت عقبیش میشد یه دست گل کوچیک زد ؛ این که دیگه L هست جای خود دارد
بهنام
۲۱ مهر ۱۴۰۱من عاشق سیستم صوتی خودرو هستم و یکی از امکانات جااب برای من اینه که ببینم چه سیستم صوتی برای ماشین ها در نظر گرفته شده . جیپ از برند مکینتاش استفاده کرده فقط خواستم عرض کنم در یک پیج فروش سیستم های صوتی خانگی یک دستگاه آمپیلی فایر مکینتاش قیمت کردم فروشنده گفت مکینتاش برای ما ایرانی ها تولید نمیکنه (به شوخی). گفت قیمت ناقابل ۱۷,۷۰۰ دلار !!!
ferimia
۲۱ مهر ۱۴۰۱لینکلن نویگیتور رو به این ترجیح میدم. جاله موتور ترند نویگیتور رو بهتر از همه میدونه تو سایتش ولی اینجا برنده رو جیپ خطاب میکنه
دانیال_Surrey،England
۲۱ مهر ۱۴۰۱اومدم تا نصفه های نقد دیدم با بنتلی مقایسه کرده و کلی به اصطلاح پاچه خواری کرده برای جیپ و از اسکالید برتر دونسته دیگه خیلی برای کامل خوندش ترغیب نشدم.
کلا خیلی وقته موتورترند سمت جیپ افتاده.
فقط خواهشا با رنج روور مقایسه برگزار نکن چون میترسم به عاقبت اسکالید دچار بشه!
هکتارها چوب واقعی؟!!!
R@min
۲۱ مهر ۱۴۰۱دیگه موتور ترند هست و عالی جنابش ولی با اینحال محصول خوبیه.
viper2
۲۱ مهر ۱۴۰۱جناب .علی بخری هم اسکالیدو بررسی کرد هم اینو . بعد اخر ویدیو گفت کیفیتش از بنز بیشتره . به خدا خودش گفت . همین الان برید ببینید . البته من خودم باشم خیلی سخت بین این و اسکالید انتخاب میکنم و اگرم بخوام انتخاب کنم . با افتخار جمس یوکان دینالی وسلام
بی خیال اسم
۲۲ مهر ۱۴۰۱همه می گن ماشین های آمریکایی واسه ارزون بود از متریال ارزون استفاده می کنن
بعد علی بخردی چکارس
سوشیانت
۲۲ مهر ۱۴۰۱هر کی همچین حرفی زده هیچی از ماشین سرش نمیشه میتونی بری لینکلن نویگیتور رو ببینی که چه کیفیت متریال فوق العاده ای داره
ARMAN سابق
۲۲ مهر ۱۴۰۱مگه قراره همیشه اروپاییا با کیفیت تر از آمریکاییا باشن؟؟
بعدم شما با آمریکایی مشکل داری برو با اروپایی حال کن الکی رو اعصاب ما نرو
MohammaD
۲۲ مهر ۱۴۰۱این حرف شما از دو سه سال اخیر تا الان تو ماشینای آمریکایی خیلی کمرنگ تر شده و تقریباً داره به خاطرات می پیونده . جنگ خودروسازی آلمان و آمریکا الان سر نوآوری هاست نه کیفیت و قدرت و .…
بی خیال اسم
۲۳ مهر ۱۴۰۱هم جیپ گرند چروکی
هم اسکالید متریالشون ضعیف
ولی لینکلن نویگییتور که خودمم دوسش دارم در مقایسه با بفیه اس یو وی فول سایز ها بهتره
و بعدش هر ازرونی به دلیل نیست
ارمن سابق تا حالا باهات با لحن خوبی حرف از این به بعد دیگه اینطور نیست
تا حالا که متریال هایی که در ماشین اروپایی استفاده شده از آمریکایی بهتره
بعدش کاری با آمریکایی ندارم
این دوستمون وایپر حرفی زدن منم جوابشون رو دادم
می خوای کامنتم رو نخون مجبورت نکردم
اقای محمد جوک نگو
نواوری سرجاش
کیفیت هم مهمه
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۱بنتلی بنتایگا تو مدل سه ردیفه از لحاظ آپشن حرفی در برابر جیپ گرند واگنییر نداره
بی خیال اسم
۲۲ مهر ۱۴۰۱بنتایگا مگه رقیب جیپ گرند واگنییر هست؟😂
ARMAN سابق
۲۲ مهر ۱۴۰۱بنتایگا و حتی رنجروور در برابر واگنییر و اسکالید و غیره اصلا عددی نیستن از هیچ لحاظ
بی خیال اسم
۲۳ مهر ۱۴۰۱رقیب هم نیستن ارمن
ARMAN سابق
۲۱ مهر ۱۴۰۱این ماشین فقط با رقبای آمریکاییش قابله مقایسس و تمام
رنجروور و بنتایگا و امثالهم با این قابل مقایسه نیستن چون کلا تو این سگمنت نیستن و ابعادشون نصف اینه
پس لطفاً اون ماشینارو با این مقایسه نکنید که نتیجش مثل روز روشنه
(Saeed (peugeot
۲۱ مهر ۱۴۰۱چقدررررر خوبه این جذاب لعنتی …. واقعا محشره …… بعضی دوستان به طراحی این ماشین ایراد میگیرن ……!
من به شخصه بین این و اسکالید اینو واقعا انتخاب میکنم ….. یه سفینه هست برای خودش
R@min
۲۱ مهر ۱۴۰۱خب موتور حل شد یه فیس لیفت هم بدن تکمیله.
سعید
۲۱ مهر ۱۴۰۱با ۱۱۴ هزار دلار بنز g یا gls و یا لکسس ال ایکس جذاب ترن
ferimia
۲۱ مهر ۱۴۰۱بنز g کلاس قیمت پایه اش ۱۴۰ هزار دلاره
Gls هم در حدی نیست با این مقایسه بشه! فاصله محوری این ماشین ۱۷ سانت بیشتر از gls😂
بی خیال اسم
۲۲ مهر ۱۴۰۱۱۷ سانت بزرگتره که چی؟😂
مرسدس هنوزم ممکنه یک فیس لفت واسه جی ال اس بده
Royal Driver UK 70
۲۱ مهر ۱۴۰۱عاشق گرند واگنیرم، طراحیه بیرونی و داخلیش عالیه. گرند چروکی هم که فوقالعادست! جیپ عشقه
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۱تو این کلاس آمریکایی ها حرف اول رو میزنن هم تو آپشن هم تو ابعاد شاسی بلند رو هم شورولت به وجود آورد با اسم سابربن تو سال ۱۹۳۵
قاطر فروش
۲۱ مهر ۱۴۰۱همیشه از جیپ بدم میومد ولی این عالیههه
Hadi
۲۱ مهر ۱۴۰۱ابهت و عظمت جیپ 👌🏼
این هیولا معرکس فقط یه لحظه فکر کنید موتور هلکت رم TRX بیاد روش برا رقابت با اسکلید V
واقعا هر چی اسکلید خوب باشه ولی جیپ یه چیز دیگس…
ولی اسکلید V فعلا سلطان اونه امیدوارم موتور هلکت رو گرند واگنییر هم بیاد…
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۲ مهر ۱۴۰۱اگر موتور 6.4 لیتری رو با تمام قدرتش بکار میبردن قطعا به این م تور پیچیده و پر زرق و برق پیر ز میشد.اینجا 470 اسبه در حالی که قدرت نسخه اصلی 485 اسبه و گشتاورش هم 645 نیوتن متر پس قطعا تو پرفورمنس انجین هوریکین رو شکست میداد.ابته صبر کنید تا یه مقایسه بیاد شرط میبندم انجین وی8 همی انجین ه ریکین رو با اینکه قدرت بیستر داره شکست میده.
پدرام
۲۲ مهر ۱۴۰۱طراحی اش رو من دوست داشتم اتفاقا اصل وقار اس یووی به ساده بودنش هست وگرنه اگه میومد کلی اغراق قاطی اش می کرد مثل لکسس 4 5سال دیگه دمده و خسته کننده میشد
ولی به نظر طراحی نمای کناری یکم جای کار داره
عارف
۲۲ مهر ۱۴۰۱واقعا چقدر سخت میشه بین این و اسکالید و نویگیتور یکی و انتخاب کنی . البته این تیپ ماشینها که من خیلی دوست دارم ، تو همه ی بازارها به دلیل اندازه ی بزرگشون نمیتونه جذاب باشه . بدرد امریکا استرالیا و برخی کشورها که وسعت سرزمینی دارند خیلی حال میده
سوشیانت
۲۲ مهر ۱۴۰۱بنظرم دلیل اصلی قدرت موتور بیشتر موتور جدید کرایسلر نسبت به موتور قدیمی داشتن توئین توربو هست وگرنه اگه این توئین توربو رو روی موتور قدیمی ۶.۴ لیتری استفاده میکرد بخاطر داشتن هشت سیلندر و حجم بیشتر قدرت بیشتری میتونست بگیره ولی خب همین موتور هم عالیه