مرحلهٔ نهایی، گروه هجدهم، شاسیبلندهای میان سایز لوکس
تقریباً در حال نزدیک شدن به گروههای پایانی مرحلۀ فینال سری رقابتهای خودرویی پدال هستیم و امروز به گروه هجدهم رسیدهایم که به شاسیبلندهای میان سایز لوکس اختصاص دارد. این شلوغترین گروه این دوره از دوئلهای پدال بود و در آن شانزده خودرو حضور داشتند. با گذشت از مراحل مقدماتی، یکچهارم نهایی و نیمهنهایی، از بین این شاسیبلندها نهایتاً بامو X5 و جیپ گرند چروکی L توانستند خود را به فینال برسانند. البته گرند چروکی در گروه شاسیبلندهای میان سایز هم حضور داشت اما چون این خودرو در تیپهای بالایی کاملاً لوکس بوده و از لحاظ قیمت و تجهیزات کاملاً با شاسیبلندهای لوکس برابری میکند، نسخهٔ L یا هفتنفرهٔ آن را هم در گروه شاسیبلندهای میان سایز لوکس قرار دادیم. جالب اینکه با وجود رقبای قدرتمندی از برندهای کاملاً لوکس و محبوب مثل آئودی Q7 و مرسدس بنز GLE، با رأی شما گرند چروکی L توانست در این گروه شلوغ و رقابتی خود را به فینال برساند و حالا در برابر دیگر خودروی منتخب شما یعنی بامو X5 قرار گیرد تا برندهٔ این گروه مشخص شود. آخرین دوئل گروه شاسیبلندهای میان سایز لوکس در مرحلهٔ قبلی هم بین بامو X5 و مرسدس بنز GLE برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده میکنید.
نتیجهٔ دوئل قبلی بین بامو X5 و مرسدس بنز GLE
مجموع آراء: ۱۹۶۵
آراء بامو: ۱۰۲۵
آراء مرسدس: ۹۴۰
پیروز دوئل: بامو X5 با کسب ۵۲ درصد از کل آراء
جیپ گرند چروکی L
تاریخ معرفی: ژانویهٔ ۲۰۲۱
پلتفرم: جورجیو فیات-کرایسلر
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۸.۰ از ۱۰
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: کابین باکیفیت و کاملاً لوکس حتی در تیپهای پایینی، سه ردیف صندلی جادار بهصورت استاندارد، تواناییهای آفرود بالا، سیستم صوتی مسحورکنندهٔ مکینتاش، سواری آرام
نقاط منفی: قیمت گران اکثر تیپها و نسخههای مطلوب، پیشرانههای قدیمی با مصرف سوخت بالا، تا کردن صندلیهای ردیف دوم ممکن است دشوار باشد، برخی مشکلات ارگونومیک
چکیده: گرند چروکی L علاوه بر ارائهٔ کابین جاداری با ظرفیت حداکثر هفت نفر، همچنان به ویژگیها آفرودی برند جیپ وفادار مانده و یک شاسیبلند بزرگ آفرودی با تجهیزات رفاهی لوکس مناسب خانوادهها است
بامو X5
تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۶
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۸.۰ از ۱۰
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانههای متنوع و قدرتمند، کابین لوکس با متریال باکیفیت، سواری اسپرت و درعینحال راحت، هندلینگ جذاب، رانندگی لذتبخش، آپشن صندلیهای ردیف سوم، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی عالی
نقاط منفی: فضای بسیار کم صندلیهای ردیف سوم، فرمان میتوانست احساس بهتر و واضحتری داشته باشد، پیشرانهٔ V8 قیمت بسیار بالایی دارد، فاقد تواناییهای آفرود ابتدایی، هزینههای نگهداری بالا
چکیده: X5 خودرویی سریع و شیک است که پرفورمنس چشمگیر و لذت رانندگی بالایی را با ظاهر لوکس و حس تجمل ارائه میکند و با همهٔ اینها هنوز هم از جادوی رانندگی سنتی بامو برخوردار است
مقایسهٔ مشخصات فنی
گرند چروکی L | بامو X5 xDrive40 | |
پیشرانه | ۵.۷ لیتری V8 | ۳.۰ لیتری I6 |
تنفس | طبیعی | توربوشارژ |
قدرت | ۳۵۷ اسب بخار | ۳۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۳۰ نیوتن متر | ۴۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب یا چهارچرخ | عقب یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۶.۲ ثانیه | ۴.۹ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۷ ثانیه | ۱۳.۶ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۹۰ کیلومتر/ساعت | ۲۰۵ کیلومتر/ساعت |
توقف از ۱۱۰ | ۵۰.۶ متر | ۵۱.۸ متر |
شتاب جانبی | ۰.۸۵ جی | ۰.۸۹ جی |
مصرف سوخت | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی | ۱۰.۲ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۸۷ لیتر | ۸۳ لیتر |
وزن | ۲۴۴۰ کیلوگرم | ۲۲۱۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۲۰۴ میلیمتر | ۴,۹۳۵ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۰۹۱ میلیمتر | ۲,۹۷۵ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۸۰ تا ۱۳۳۰ لیتر | ۹۶۰ لیتر |
ظرفیت یدک کشی | ۳۲۶۰ کیلوگرم | ۳۰۰۰ کیلوگرم |
ظرفیت سرنشین | ۶ نفر | ۵ یا ۷ نفر |
قیمت | ۶۱,۰۹۰ دلار | ۶۴,۸۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Reza Waffen SS
۲۶ بهمن ۱۴۰۱بیامو X5 انتخابم 👍
شتاب بهتر
مصرف سوخت کمتر
تاپ اسپید بیشتر
علی
۲۶ بهمن ۱۴۰۱باباجون به ولله به پیر به پیغمبر ، ما از نژاد ژرمن نیستیم !!! تعصب تا کجا ، چقدر متعصبین ، تعصب چشم را کور میکنه ، عقل را ذایل میکنه منم از بی امx5 خوشم میاد ولی آخه بی انصافهای متعصب نگاه کنین به مشخصات جیپ ، از هر نظر بهتر از بی ام و هست , به موتور تنفس طبیعیش نگاه کنین که تو ایران از هر چیزی بهتره ، بابا صد رحمت به کره ای فن ها این آلمان فن ها بخصوص بی ام و فن ها خفه مون کردن از این همه تعصب
MASOUD 0099
۲۶ بهمن ۱۴۰۱# حق
مهران
۲۶ بهمن ۱۴۰۱یواش عزیز چرا حرص میخوری.چرا نظر سنجی رو ربطش میدی به اینکه تنفس طبیعی خوله چون توی ایران خوبه…!
چه ربطی به نژاد داره!!!دقیقا شما متعصبی که اینقدر فشارت زده بالا.
از نظر منم بی ام و بهتره
امار گویای همه چی هست.
ارین صاحب جمعی
۲۶ بهمن ۱۴۰۱حاجی تو چرا انقدر از ماشین آلمانی بدت میاد ؟ ارثتو که نخوردن
کرگدن باواریا
۲۶ بهمن ۱۴۰۱داداش ما اِمریکایی هم نیستیم،هر کسی سلیقه ایی داره ولی پای bmw وسط باشه با برند معمولی مثل jeep قطعا قابل مقایسه نیستن از لحاظ مهندسی و کیفیت کابین
فقط یه نگاه به هیبت نسل قدیمیش تو ایران بنداز ، با جیپ های ۲۰۱۵ ارس مقایسه کن انگار یه با یه ماشین معمولی مقایسه میکنی…
Ali
۲۶ بهمن ۱۴۰۱داداش آخه تو با کدام مدرک میگی که خودرو های آمریکایی کابین بی کیفیتی دارن ، در ضمن این خود برند معمولی چیپ هستش که قدرت ، گشتاور ، و ترمز و کابینت هم از نظر تکنولوژی بسیار پیشرفته تر از bmw هستش .
من خودم bmw رو دوست دارم ولی در اینجا جیپ برگ برنده هستش ، آخه ناموسا به تصویر ها نگاه کن بعد ؟؟؟؟؟؟؟؟
بی خیال اسم
۲۶ بهمن ۱۴۰۱الان تو اکثر چیز ها پایین تر بود جیپ
بعدش کیفیت خب معلومه
بعدش کدوم تکنولوژی جیپ از بنز بهتره؟
سوشیانت
۲۶ بهمن ۱۴۰۱جیپ یه برند معمولی؟ کی اینو گفته؟ اتفاقا مدل واگنییر از لحاظ آپشن جلوتر از بی ام و هست و فضای جادار تری داره و بسیار لوکس هم هست البته از اسمت مشخصه اینجور کامنت هایی ازت بعید نیست
سوشیانت
۲۶ بهمن ۱۴۰۱در جواب به بیخیال اسم جیپ گرند واگنییر امکاناتی مثل صندلی های ۲۴ جهته کول باکس آینه دوربینی عقب دوربین دید در شب و… داره که بنز نداره
Porsche 911
۲۷ بهمن ۱۴۰۱سوشیانت
گرند واگنییر اینارو نداشته باشه باید بره سینه قبرستون
رقیب گرند واگنییر هم X7 هست نه X5
بی خیال اسم 2
۲۷ بهمن ۱۴۰۱هی کامنت آقا ایلیا جوابت هست
۱.مصرف سوخت کمتر
۲.شتاب بهتر
۳.سرعت بیشتر
۴.هندلینگ بهتر
۵.آپشن های فراوان
۶.متریال با کیفیت آلمانی
بی ام و به این دلیل
بعدش الان بنز چه ربطی به این نظر سنجی داره
حالا چطور فهمیدی بنز دوربین دید در شب نداره واسم ثابت کن لینکی چیزی بیار
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۱در جواب به پورشه ۹۱۱ اتفاقا با بی ام و x7 مقایسه کردم
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۱بی خیال اسم خنده دار ترین کامنتی بود که دیدم😂 خودت جیپ رو با بنز مقایسه کردی بعد میگی بنز چه ربطی به این دوئل داره در ضمن برو تو یوتیوب ویدئو های بررسی رو ببین حتی بنز gls 580 که بالاترین مدل بنز هست دوربین دید در شب نداره تو اگه فکر میکنی داره یه عکس بفرست
بی خیال اسم
۲۷ بهمن ۱۴۰۱https://farnet.io/1392/06/39046/mercedes-vehicles-have-night-vision-that-can-recognize-animals-now/
باز کن بخون تا به تکنولوژی و نوآوری بنز پی ببری
بعدش داری با آلمان که نوآور ترین صنعت هست کل کل می کنی
اصلا دید در شب نداره
یعنی ماشین بدی هست؟!
پس کادیلاک و لینکلن هم چونE-ACTIVE BODY CONTROL ندارن ماشین های خوبی نیستن
بعدش اون لینک کلیپ یوتیوب رو بده
بعدش کی من بنز و جیپ رو مقایسه کردم؟!
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۱جیپ گرند واگنییر رو باید با جی ال اس ۵۸۰ و eqs suv مقایسه کرد بحث رو عوض نکن اون ها دوربین دید در شب ندارن در ضمن هیچ وقت با آمریکا که اقیانوس آپشن هست کل کل نکن آلمان هم حریفش نمیشه جالبه که حتی کلاس بندی های ماشین رو هم بلد نیستی در ضمن کادیلاک اولین شرکتی بود که دورین دید در شب تو ماشینش گذاشت مدل دویل ۲۰۰۰ بود
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.kianbattery.com/%25D8%25B3%25DB%258C%25D8%25B3%25D8%25AA%25D9%2585-%25D8%25AF%25DB%258C%25D8%25AF-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D8%25B4%25D8%25A8-%25D8%25AE%25D9%2588%25D8%25AF%25D8%25B1%25D9%2588/&ved=2ahUKEwj1kpv_0Zr9AhVM3aQKHfUnDFIQFnoECBMQAQ&usg=AOvVaw1_YSUxCDdv-XTpKn_wpfOG
بی خیال اسم
۲۸ بهمن ۱۴۰۱مگه نمی گی نداره
خب اون لینک یوتیوب رو بده نگاه کنیم ما
اقیانوس آپشن آره خندیدیم
هیچکس از آمریکا اینجوری نمی گه جز تو
بعدش دوباره می گم چون کادیلاک و لینکلنE-ACTIVE BODY CONTROL
ندارن
پس بدرد نمی خورن
و اینکه آره کادیلاک گذاشت ولی بعدش شرکت های مثل بنز و بی ام و
اومدن با تغییرات و کار مستمر
بهترش رو ارائه دادن
بحثم کجا عوض کردم؟
آره آلمان حریف آمریکا نیست
سوشیانت
۲۸ بهمن ۱۴۰۱چرا جوک میگی کدوم سایتی آپشن های نداشته ی ماشین ها رو میگه😂 در ضمن اینکه بقیه چی میگن مهم نیست و باعث نمیشه واقعیت عوض بشه بعدش الان دوربین دید در شب کادیلاک اسکالید و جیپ گرند واگنییر رو با بی ام و x7 مقایسه کن کادیلاک و جیپ جفتشون دوربین دید در شب رو تو پشت آمپر دیجیتال نمایش میدن ولی بی ام و تو نمایشگر اطلاعات سرگرمی پشت نمایش دادن دید در شب تو پشت آمپر دیجیتال خیلی کاربردی تره چون هم رو به روی راننده هست هم میتونه اطلاعات بیشتری مثل سرعت ماشین رو همزمان ببینه
بی خیال اسم 2
۲۸ بهمن ۱۴۰۱خداوکیلی به زور حرفات رو متوجه می شم
گفتم اون لینک ویدیو بررسی بنز جی ال اس 580 رو بیار نه سایت
چی می گی
بعد کلیپی چیزی از دوربین دید در شب ایکس 7 بفرس که اینطوری هست می گی
هیچ جا لقب اقیانوس آپشن به آمریکا ندادن که می گی
این یک واقعیت هم نیست دروغ من در آوردی هست از خودت
سوشیانت
۲۸ بهمن ۱۴۰۱من هم حرف های تو رو متوجه نمیشم بار ها برات مثال زدم که آمریکایی ها آپشن های بیشتری دارن نسبت به آلمانی ها ولی آدم متعصبی مثل تو نمیخواد قبول کنه در ضمن خودت میتونی سرچ کنی تو گوگل به انگلیسی دوربین دید در شب ایکس سون ببینی خودت که میتونی اینکار رو کنی چرا به من میگی😐😐😐😂
بی خیال اسم
۲۸ بهمن ۱۴۰۱من حرفم رو واضح و روشن می زنم
بعدش من هم برات مثال های زیادی زدم
که آپشن های ماشین آلمانی از ماشین های آمریکایی بیشتر هست
بعدش سرچ کردم
هر دو مزایا معایب خودشون رو دارن
سیستم دید در شب بی ام و هم
خوبی های خودش رو داره
مثلا
تمام اطلاعات صفحه آمپر هم در کنار دوربین داری
بسته به سلیقه هست
سوشیانت
۲۹ بهمن ۱۴۰۱تو چه مثالی زدی دقیقا😂😂 کادیلاک سیستم صوتی بهتر رزولوشن دو برابر تلویزیون 4k سیستم تقویت مکالمه در راننده برقی از داخل آینه دوربینی عقب جیپ نمایشگر ۱۰.۲ اینچی ردیف دوم که بزرگترین نمایشگر بین صندلی هست لینکلن صندلی ۳۰ جهته و… بعد میگی آپشن های آلمانی ها بیشتره😂😂😂 بعدش چجوری سرچ کردی که میگی دید در شب ایکس سون تو پشت آمپر دیجیتاله😐
بی خیال اسم
۳۰ بهمن ۱۴۰۱اولا من هیچ وقت نگفتم
دوربین دید در شب ایکس ۷ داخل صفحه آمپر هست
حرف نذار تو دهنم
مثال های منم همین بود
کادیلاک سیستم تعلیقE-ACTIVE BODY CONTROL داره؟!
مثل بی ام و پیشترفته ترین چراغ ها رو داره؟
بی ام و i7
چند وقت پیش به انتخاب یک مجله شد بهترین ماشین برای عاشقان تکنولوژی
که عقبش انگار سینماست
خیلی بیشتر هم هست
Ehsan
۲۶ بهمن ۱۴۰۱خدایی منطق ژاپن فنا رو نگاه! میگه موتور تنفس طبیعی تو ایران بهتره حالا انگار بهش گفتن یکی از اینا رو انتخاب کن تا بیاریم دم خونه تحویلت بدیم!!!
مشخصات ایکس ۵ بهتره واضحه! نمره بهتری هم کسب کرده ! حالا موقعی که تو خودت از ژاپن دفاع های مسخره میکنی کسی بهت میگه تو از نژاد سامورایی ها هستی؟!
ایلیا
۲۶ بهمن ۱۴۰۱۱.مصرف سوخت کمتر
۲.شتاب بهتر
۳.سرعت بیشتر
۴.هندلینگ بهتر
۵.آپشن های فراوان
۶.متریال با کیفیت آلمانی
نشد دلیل من کاری به انتخاب دیگران ندارم اما نظرم بی ام و
لطفا به نظر یکدیگر احترام بگذارید.
Ali
۲۶ بهمن ۱۴۰۱علی جان به خدا که راست میگی
این آلمان فن ها اعتقاد دارن که دیگه آلمان سلطان خودرو هست و… ولی نمیدونم که x7 هنوز نتوانسته دسته ی دنده رو حذف کنه مثل چیپ
👍👍👍👍👍
بی خیال اسم
۲۶ بهمن ۱۴۰۱دسته دنده بطی به خوب بودن خودرو داره
😂😂😂
❤BMW❤
۲۶ بهمن ۱۴۰۱چه ربطی به دسته دنده دارهههه؟
AMD
۲۶ بهمن ۱۴۰۱تو این کلاس راحتی و افرود و گشتاور و امکانات حرف اول رو میزنه ولی چون خودم سواری اسپرت رو بیشتر می پسندم پس بی ام و انتخاب من هست.
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۶ بهمن ۱۴۰۱جیپ اسمش روشه.بقیه میخوان jeep باشن.عیار این سبک جایی مشخص میشه که بقیه گرفتار شدن تو jeep سواری.ایکس 5 تا زمانی که جاده آسفالته معرکس
RENAULT5
۲۶ بهمن ۱۴۰۱بی ام و شتابش ومصرف سوخت وطراحی وکابین بهتری داره در کل
AMIRHOSSE IN GERMANY
۲۶ بهمن ۱۴۰۱انتخاب من سلطان بی ام و هست…..ولی آپدیت 2024 این خودرو هم دیدن داره……
chevo
۲۶ بهمن ۱۴۰۱نمیدونم بعضی از افراد براشون فرقی نداره هر ماشینی رو که میبینند میرن سراغ تاپ اسپید و شتاب ، دوست عزیز در کلاس اس سو وی فول سایز ، راحتی سرنشینان ، توانایی مسیرهای بیابانی و افرود ، یدک کشی ، دوام اتاق و استقامت موتور و قطعات و لوازم یدکی ، امکانات و آپشنهای کابین اهمیت داره ، ای کاش یه سری مغز فندقی این موضوع رو متوجه بشند😬😬
مهران
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ممنون که مارو از جهالت نجات دادی🙏
کلاسای شما کجاس بیایم ثبت نام؟!
😑
chevo
۲۶ بهمن ۱۴۰۱شما نیازی به کلاس آموزشی نداری ببم جان ، یه کم صبر کنی چند سال دیگه بزرگتر میشی و قطعا عاقلتر میشی
sina
۲۶ بهمن ۱۴۰۱جیپ؟ لوکس؟
انتخاب من همیشه موتور تنفس طبیعی هست
Kamy
۲۶ بهمن ۱۴۰۱X5
مازیار
۲۶ بهمن ۱۴۰۱جیپ خوبه
اما بی ام و لایق تره
MohammaD
۲۶ بهمن ۱۴۰۱اصن بی ام و x5 میاد جلو چشمام به اون یکی عشقم گرند چروکی هم نمیتونم فکر کنم حتی
مجتبی .
۲۶ بهمن ۱۴۰۱دراینکه جیپ ماشین فوق العاده ای ساخته شکی نیست وتوانایی آفرود هم برا کسانیکه واقعا استفاده میکنن آپشن کمی نیست ولی بین این دو من x5رو انتخواب میکنم چون در مسیرهای شهری وجاده واقعا بهتره.
Rahman
۲۶ بهمن ۱۴۰۱داداش قراره خودروی محبوبتر مشخص بشه نه خودروی که شما دوست داری.
مجتبی .
۲۷ بهمن ۱۴۰۱قراره هرکسی علاقه خودشو بگه این یعنی درآخر معلوم میشه کدوم محبوبتره. مگه باقی دوستان علایق همسایه رو گفتن؟؟
Mf1
۲۶ بهمن ۱۴۰۱یه عده حتی با خودشون هم صاف نیستن!!
اینجا جیپ دارای یه موتور تنفس طبیعی هستش چرا بهش رای نمیدین شمایی که عاشق تنفس طبیعی صدای موتور فلان بهمان هستین
Satb
۲۶ بهمن ۱۴۰۱قطعا جیپ .اصلا چرا باید جیپ رو بیارید تو مقایسه
Siyavash
۲۶ بهمن ۱۴۰۱دل بی ام و رو انتخاب میکنه،،ولی عقل میگه جیپ..بدون تعصب بخام نظر بدم تویه این کلاس راحتی و افرود حرف اول میزنه..جفتشون راحت هستن ولی جیپ یکم بهتر هست ..افرود که اصلا چیزی نگیم بهتر هست چون بی ام و اصلا بویی از افرود نبرده..دوستان که میگن شتاب و تاپ اسپید طراحی…دوس عزیز اگه میخواستن شتاب و تاپ اسپید مقایسه کنیم، نمونه هایه پرچمدارشون رو مقایسه میکردیم که بله در اون صورت بیمر بدون شک برنده میشد ولی الان بحث راحتی و چیز هایه دیگس فکر کنید تویه ایران هستیم و قرار اینارو داشته باشیم…موتور تنفس طبیعی جیپ به نظر بهترین گزینه باشه برایه جاده ها و بنزین به شدت استاندارد ایران…
Omid
۲۶ بهمن ۱۴۰۱BMW هم عامه پسند تره هم از نطر اهل فن با اختلاف از سایر خودروها مثل جیپ سرتره
Royal Driver
۲۶ بهمن ۱۴۰۱جیپ…
IRAJ KING
۲۶ بهمن ۱۴۰۱عزیز دلی که عشق خودروهای آمریکایی هستی !
باید خدمتت عرض کنم که از دیروز واردات گوشی آیفون 14 هم به سلامتی ممنوع شد ، چه برسه به اینکه بخواد خودرو آمریکایی وارد کشور بشه !
Ali
۲۶ بهمن ۱۴۰۱داداش منظورم رو بد فهمیدی
منظور من این بود که هنوز bmw آن تکنولوژی هایی که در چیپ هستش رو نداره
Ali
۲۶ بهمن ۱۴۰۱داداش تو هنوز نمی دونی که خودرو هایی که در این دوئل هستن یکیشون جیپ و دیگری bmw هست نه بنز 😂😂😂😂
بعدش هم از کجا معلومه که کیفیت کابین چیپ پایین تر هست ؟؟
برات وحی منزل شده از عالم غیب !!!!!
Hadi
۲۶ بهمن ۱۴۰۱انتخاب بین این دو بسته به اینه که تو چه کشوری هستیم
مثلا تو ایران چروکی خیلی کاربردی تره چون هم برای آفرود و جاده میشه استفاده کرد
برای اروپا چون عرض خیابون ها کمه و برای پارک کردن ماشین های آمریکایی خیلی جاگیرن
برای آمریکای شمالی (کانادا آمریکا) با توجه به تنوع جغرافیایی و شرایط آب و هوایی بخصوص کوهستانی و زمستان برفی که توانایی آفرود مهمه چروکی مناسبه
خودم چون راه های آفرودی و رفتن به دل طبیعت برام جذابیت و هیجان داره انتخابم چروکیه
ولی ممکنه یکی براش شتاب سرعت هندلینگ و لوکس بودن بیشتر کابین براش مهم باشه که اون انتخابش صد در صد باید بی ام باشه
در ضمن شتاب 6.2 چروکی عالیه و 1.3 کمتره از بی ام که چون تو کلاس کوپه و اسپرت نیستن اصلا مطرح کردنش درست نیست
و در مورد سرعتم کلا 15 کیلومتر با هم اختلاف دارن و اگه کسی براش سرعت مهمه چرا اصلا باید تو این کلاس انتخاب کنه چون بهترین ها برای سرعت کلاس اسپرت و سوپر اسپرت هستن و نهایتن اگه کسی بخاد خانوادگی استفاده کنه از خوردو باید تو کلاس لیفت بک سدان استیشن انتخابش باشه
❤BMW❤
۲۶ بهمن ۱۴۰۱انتخابم بیامو
MC20
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ماشین بازای واقعی (باتجربه) به نظرم این جا JEEP رو چشم بسته انتخاب می کنند … اما عشق ماشین ها به نظرم در این پست ، احساساتی ، BMW رو انتخاب می کنند … این سگمنت ، یه خورده زیادی مردونه است … حافظ میگه : بی پیر مرو تو به خرابات هرچند سکندر زمانی … من میگم بی JEEP مرو تو به بیابان هرچند سکندر آفرودی
حسن
۲۷ بهمن ۱۴۰۱جیپ ملودی هوی متال در دشتهای باز
homayoun
۲۷ بهمن ۱۴۰۱بیامو واقعا قدرت ماشینهاش رو عمدا کمتر اعلام میکنه معمولا همیشه رقبای گرونتر با قدرت بالاتر رو شرمنده میکنن
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۱باز هم نظرات فضایی
Roham
۲۸ بهمن ۱۴۰۱بعضی رفقا…
خدایی اینقدر که نشون میدید از دنیای ماشین پرتید یا ایستگاه ما رو گرفتید پشت صفحه به ریشمون میخندید؟
رفیق خودت یه نگاه به منبعی که ارائه دادی بنداز…
خدایی بزن رو لینک ببین سایت منبعت چه سایتیه؟! اگه بیحساب میگم هر چی خواستی به من بگو!
رامین
۳ اسفند ۱۴۰۱واقعا بی ام دبلیو اینجا عالی عمل کرده نباید احساسی برخورد کنیم آدم از عقل و هوش و فکرش هم کمک بگیره بد نیست . هر چند در دهه شصت و هفتاد شمسی بلیزر و رنجروور داشتم و یه مدت کوتاه شش ماهه جیپ چروکی و یه جورایی عاشق شاسی بلندهای آمریکایی هستم ولی خدایی اینجا بی ام دبلیو بهتر عمل کرده
GERMANY
۹ اسفند ۱۴۰۱از صندلی هاشون همه چیز مشخصه از لحاظ کیفیت خودرو ولی از لحاظ افرود انصافا ماشینای المانی حرفی برای گفتن ندارن و توی این زمینه از دو رقیب سنتیشون ینی ژاپن و امریکا عقبن