جیپکیا

دوئل فینال، جیپ گرند چروکی یا کیا سورنتو؟

مرحلهٔ نهایی، گروه شانزدهم، شاسی‌بلندهای میان سایز

مرحلهٔ فینال سری رقابت‌های خودرویی پدال به گروه شانزدهم رسیده است که به شاسی‌بلندهای میان سایز اختصاص دارد. رقابت‌های این گروه در مرحلهٔ مقدماتی با حضور دوازده خودرو آغاز شد که از بین آن‌ها شش شاسی‌بلند به مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی و سپس چهار مدل به مرحلهٔ نیمه‌نهایی رسیدند. درنهایت از بین همهٔ این خودروها، شما جیپ گرند چروکی و کیا سورنتو را لایق حضور در فینال دانستید و حالا نیز برندهٔ این گروه را مشخص خواهید کرد. آخرین دوئل گروه شاسی‌بلندهای میان سایز در مرحلهٔ قبلی هم بین جیپ گرند چروکی و فورد اج برگزار شد که جیپ با اختلاف زیادی رقیب هم‌وطن خود را مغلوب کرد و توانست ۸۵ درصد از کل آراء شما را به خود اختصاص دهد.

نتیجهٔ دوئل قبلی بین جیپ گرند چروکی و فورد اج

مجموع آراء: ۱۶۷۱

آراء جیپ: ۱۰۸۲

آراء فورد: ۵۸۹

پیروز دوئل: جیپ گرند چروکی با کسب ۸۵ درصد از کل آراء

جیپ گرند چروکی

تاریخ معرفی: سپتامبر ۲۰۲۱

پلت‌فرم: جورجیو فیات-کرایسلر

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۴ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۶۴,۴۴۴ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲۲۳,۳۴۵ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: ظاهر بسیار زیبا با حال و هوای آفرودی، تیپ‌های بسیار متنوع، تکنولوژی‌های ایمنی استاندارد فراوان، کابین در حد خودروهای لوکس در تیپ‌های بالایی، متریال باکیفیت، ارائهٔ نسخه‌های پلاگین‌هیبریدی، سامانهٔ چهارچرخ محرک توانمند، توانایی آفرود بالا در کنار رفتار و هندلینگ مناسب روی جاده

نقاط منفی: سامانهٔ چهارچرخ محرک به‌صورت استاندارد ارائه نمی‌شود و سفارش آن هزینهٔ بالایی دارد، موتورهای V6 و V8 قدیمی با مصرف سوخت بالا، قیمت تیپ‌های بالایی وارد قلمروی خودروهای لوکس می‌شود، حساسیت بسیار زیادی سیستم‌های ایمنی فعال، حس ترمزها می‌توانست بهتر باشد

چکیده: گرند چروکی شاسی‌بلندی با توانایی‌های آفرود مناسب و شخصیت راحت روی جاده است که چه در مسیر خاکی باشد چه روی آسفالت، رفتار خوبی از خود نشان می‌دهد و تقریباً از همه لحاظ نسبت به نسل قبلی بهبود پیدا کرده اما افزایش قیمت آن ممکن است برخی خریداران را دور کند

کیا سورنتو

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰

پلت‌فرم: N3 هیوندای-کیا

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۳ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۸۱,۷۸۵ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۸۷,۱۴۷ دستگاه

گارانتی: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۱۰ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: لیست متنوعی از پیشرانه‌ها با دو گزینهٔ هیبریدی، طراحی بیرونی شیک، کابین زیبا و لوکس و باکیفیت، رانندگی و هندلینگ رضایت‌بخش، سواری راحت، ارزش بالا در برابر قیمت، صندلی‌های ردیف دوم جادار، نسخهٔ کوچک‌تر و کم‌مصرف‌تر تلوراید، تجهیزات استاندارد فراوان

نقاط منفی: صندلی‌ها ردیف سوم تنگ که فقط برای کودکان مناسب است، فضای بار اندک در صورت باز بودن سه ردیف صندلی، فقدان اپل کارپلی و اندروید اتو، ظرفیت یدک کشی پایین، گیربکس دوکلاچهٔ خشن، انحراف فرمان درنتیجهٔ گشتاور موتور در نسخه‌های محرک جلو

چکیده: سورنتو خودرویی شیک و خوش‌چهره با سه ردیف صندلی، کابین راحت و جادار، پیشرانه‌های متنوع و سواری و رانندگی راحت است که آن را به یک کراس‌اوور میان سایز رضایت‌بخشی تبدیل کرده و مناسب کسانی است که به مدل بزرگ‌تر تلوراید نیازی ندارند

مقایسهٔ مشخصات فنی

جیپ گرند چروکی

کیا سورنتو

پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 ۲.۵ لیتری I4
تنفس طبیعی توربوشارژ
قدرت ۲۹۳ اسب بخار ۲۸۱ اسب بخار
گشتاور ۳۵۲ نیوتن متر ۴۲۱ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب یا چهارچرخ جلو یا چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۷.۴ ثانیه ۶.۳ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۵.۶ ثانیه ۱۴.۸ ثانیه
شتاب جانبی ۰.۸۵ جی ۰.۸۴ جی
پیست Figure-8 ۲۸.۱ ثانیه ۲۶.۵ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۴۹.۷ متر ۵۲.۷ متر
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۰.۷ لیتر ترکیبی ۹.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۸۷ لیتر ۶۷ لیتر
وزن ۲۲۰۶ کیلوگرم ۱۸۸۷ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۴ به ۴۶ جلو/عقب ۵۷ به ۴۳ جلو/عقب
ظرفیت بکسل ۲۸۰۰ کیلوگرم ۱۶۰۰ کیلوگرم
طول ۴,۹۱۵ میلی‌متر ۴,۸۰۰ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۹۶۴ میلی‌متر ۲,۸۱۴ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۱۰۷۵ لیتر ۳۷۰ تا ۱۰۹۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۶ یا ۷ نفر
قیمت ۴۴,۸۳۰ دلار ۴۰,۴۸۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند میان سایز را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. RENAULT5

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    جیپ زیباتر وسنتی تره

    موافقم 107
    مخالفم 6
    1. کیان

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      زیباتر و اصالت واقعی به جای سنتی ،
      طراحی داخلیم که دیگه خیلی جذاب هست، فاصله محوری و ظرفیت بکسل هم بسیار مناسب تر هستن برای خانواده

      موافقم 63
      مخالفم 5
      1. زیزیگولو

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (6036 ديدگاه)

        یه ماشین بزرگو جادار با چهره عضلانیو خشن مناسب واسه طبیعت گردی و آفرود سنگین که مخاطبای زیادی رو میکشونه سمت خودش ……… فضای جادارو موتور قدرتمندو قابلیت و اطمینان بالا موقع طی مسیر‌ای ناهموار آفرودی و راحتی بالای سرنشینا که همه اینا این ماشینو از خیلی ماشینای دیگه متمایز کرده ولی البته نباید از یه ماشین آمریکایی مثل این و با این سایز و این حجم از موتور انتظار مصرف سوخت کم داشته باشین

        موافقم 39
        مخالفم 2
      2. Kato

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (469 ديدگاه)

        رای من اصالت

        جیپ

        موافقم 21
    2. علی

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      حال و حوصله کل کل با کره ای فن ها را ندارم ، صددرصد انتخابم جیپ ، موتور تنفس طبیعی ، اصالت و ریشه ، طول عمر مفید بسیار بالاتر و صدها حسن دیگه ، نمی‌دونم صرفنظر از سلیقه متفاوت افراد ،، فقط باید یه فن متعصب کره باشی که به جیپ رای ندی

      موافقم 62
      مخالفم 17
      1. قاسم

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (222 ديدگاه)

        انتخاب من هم جیپ هست

        موافقم 30
        مخالفم 3
      2. محمدرضا

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1075 ديدگاه)

        علی آقا کجای این کامنتی که ریپلای کردی کلک داشت🤣
        کی کل کل کرد

        موافقم 12
        مخالفم 5
      3. شهاب

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (251 ديدگاه)

        oh my god 😉😉😂😂

        موافقم 11
        مخالفم 6
    3. Reza Waffen SS

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      گرند چروکی انتخابم

      موافقم 32
      مخالفم 3
    4. ali

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (269 ديدگاه)

      گرند چروکی رقیب موهاوی هست هر سایت خارجی خاستید چک کنید مقایسه عجیبی بود
      ضمنا سورنتو پایش از ۲۹ هزار دلار هست مدل sx حدود ۳۵ هزار که تمام اپشن های اصلی و دو دف و … داره چروکی پایه از ۴۴ هزار دلار

      موافقم 23
      مخالفم 7
    5. پیام

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2138 ديدگاه)

      مشخصات کیا بهتره

      موافقم 6
      مخالفم 17
      1. هادی

        ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (458 ديدگاه)

        مخصوصا مصرف سوختش معلومه موتور مشکل طراحی داره یه فن توربو چسباندن به موتور موتور بنز از ۲ لیتر ۴۰۰ اسب میگیره با همین مصرف سوخت یا تویوتا با همین حجم همین قدرت مصرفش صدی ۷

  2. R@min

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2067 ديدگاه)

    گرند چروک در طراحی کاری کرده که بخش فنیش بی اهمیت ترین موضوع باشه.

    طراح این گرند چروک رالف گیلس هست که در حال حاضر رئیس تیم طراحی استلانتیس به حساب میاد. یکی از بهترین طراحان سبک آمریکایی در تاریخه. داج وایپر و کرایسلر ۳۰۰ و اکثر محصولات گروه کرایسلر و حالا استلانتیس هم دستپخت ایشونه.

    موافقم 42
    مخالفم 3
  3. Ehsan

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (626 ديدگاه)

    این جیپ گرند چروکی هایی که من دیدم بزرگتر از سورنتو و سانتافه و راو۴ و اینا هستن چطور تو این کلاس قرار گرفته!

    ولی با اینکه سورنتو رو خیلی دوست دارم و عالیه،انتخابم جیپ هست بعد از اون سورنتو قطعا

    موافقم 30
    مخالفم 1
    1. phonix

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1878 ديدگاه)

      سورنتو خودش یه نصفه از رافور بزرگ تره هفت نفر هست و رافور 5 نفره
      سورنتو با سانتافه های عادی هم قابل مقایسه نیست وگرنه نسخه 3.3 که اونم سه ردیف داره و بزرگ تر هست از سانتاف های عادی
      بیشتر بحث هزینه هست

      موافقم 13
      مخالفم 1
    2. محمدرضا

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      اشتباه شده باید با تلوراید مقایسه میشد.

  4. TESLA

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    انتخابم جیپ هست ولی این نسل جدید سورنتو هم خیلی بهتر از قبل شده

    موافقم 19
    مخالفم 2
  5. Porsche 911

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1219 ديدگاه)

    هر دو رو از نزدیک دیدم
    گرند چروکی از لحاظ زیبایی چند سر و گردن بالاتر هست
    و حدودا کار آمد تر هم هست

    موافقم 24
    مخالفم 5
  6. Ferrari

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    یک چیز برای من خیلی عجیبه اونم اینه که چرا
    استلانتیس برای جیپ که یک برند اقتصادی
    هست درحد خودروهای لوکس کیفیت کابینش
    رو ارتقا میدهولی برای کیفیت مازراتی‌ که برندی
    لوکس هست هزینه چندانی نمیکنه

    موافقم 19
    مخالفم 2
    1. OM.01

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (552 ديدگاه)

      (یک چیز برای من خیلی عجیبه اونم اینه که چرا استلانتیس برای جیپ که یک برند اقتصادی هست درحد خودروهای لوکس کیفیت کابینش رو ارتقا میدهولی برای کیفیت مازراتی‌ که برندی لوکس هست هزینه چندانی نمیکنه)

      جیپ کماکان یه برند مردمی هست و ماشین های نسبتا ارزونی داره اگه خریدار ببینه ماشین متریال کم کیفیت استفاده شده نمیره بخرتش. از اون ور مزراتی یه برند لوکس با اصالت و پرتاریخچه ای هست. یه زمانی ماشین شاهان جهان بوده. برای کسی که میره مازراتی میخره طراحی زیبا و لوگوی کاپوت و پرستیژ و روح ایتالیایی مهمه. نه چیزی کمتر نه چیزی بیشتر.

      البته اینکه میگن مازاراتی کم کیفیت هست من به شخصه مخالفم کاملا باکیفیت هست و متریال فیبرکربن و چرم،آلکانترا و…استفاده میکنه. حتی دقت مونتاژ و به اصطلاح صدا دادن قطعات رودری ها داشبرد و…هم نسبت به بنز و بی ام و کمتر هست.بزرگترین مشکلی کیفی مزراتی مربوط به دکمه ها هست که با رم مشترکه. البته در محصولات آینده مزراتی یعنی نسل بعدی لوانته و کوادروپورته خودشون میگن کیفیت قراره کلا عوض بشه و خیلی بره سطح بالا. نسل جدید گرنتوریسمو که اینجوری شد امیدوارم بقیه هم بشن.

      موافقم 16
      مخالفم 2
    2. R@min

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2067 ديدگاه)

      جیپ برند صرفا اقتصادی نیست و مازراتی هم برند صرفا لوکس ساز نیست و برای کمپانی هم برندی مهم تره که فروش و محبوبیتش بیشتره.

      استارت احیای مازراتی هم زده شده باید دید با اقبال جهانی روبرو میشه یا نه، هر چند خیلی سخته که در اروپا مشتری برندهای آلمانی و آمریکایی و ژاپنی سمت مازراتی جذب کنی مگر اینکه محصول سطح بالاتری بزنی که غیر ممکنه و استلانتیس هم علاقه ای به این رقابت های پرخرج نداره.

      موافقم 10
      مخالفم 10
      1. MC20

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (2348 ديدگاه)

        R@min سر شوخی رو خودت باز کردی دادا … من رو مازراتی حساسم : { جیپ برند صرفا اقتصادی نیست و مازراتی هم برند صرفا لوکس ساز نیست } … مازراتی صرفا لوکس ساز نیست !!!!!!!!! شما به لوکس بودن جیپ های ویلیز خودتون ببخشید … مازراتی لوکس صرف نیست !!! اما هنوز مثل فورد برانکو مشکل سقف پیدا نکرده ( اولین نمونه‌های فورد برانکو جدید با مشکل پر سروصدایی روبرو شده‌اند. به دلیل نبود کنترل کیفیت این بخش از خودرو فورد مجبور به تعویض رایگان سقف شاسی بلندهای خود شده است ) ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. مازراتی لوکس صرف نیست !!! اما هنوز مثل برانکو 2021 برای کیسه هوا فراخوان نداده ( فورد برانکوی جدید با اولین فراخوان خود مواجه شده است. کیسه هوای سمت سرنشین این خودرو می‌تواند در زمان باز شدن عملکرد نامناسبی داشته باشد. این امر باعث می‌شود استاندارد ایمنی شماره ۲۰۸ مربوط به حفاظت سرنشینان در زمان تصادف نقض گردد . فراخوان یاد شده شامل ۵۵۳ دستگاه برانکوی جدید می‌باشد. این خودروها از ۱۸ جولای ۲۰۲۱ تا ۱۷ آگوست تولید شده‌اند و نمایندگی‌های فورد اقدام به تعویض کیسه هوای سمت سرنشین خواهند کرد …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. مازراتی لوکس صرف نیست !!! اما مشکل موتوری هم پیدا نمی کنه ( NHTSA مشکل پیشرانه فورد برانکو را بررسی می‌کند : به دنبال گزارش‌هایی از چندین خریدار، ادارهٔ ملی ایمنی بزرگراه‌ها یا NHTSA تحقیقاتی را در رابطه با فورد برانکو با پیشرانهٔ ۲.۷ لیتری V6 اکوبوست آغاز کرده است . دفتر بررسی عیوب NHTSA اعلام کرده است که تاکنون ۳۲ شکایت از خریداران برانکو دریافت کرده که ادعا می‌کنند با چنین مشکلی مواجه شده‌اند. برخی از این افراد گفته‌اند خودروی آن‌ها هنگام رانندگی با سرعت‌های بزرگراهی قدرت خود را از دست داده و قادر به روشن کردن مجدد پیشرانهٔ آن نبوده‌اند . علت اصلی این مشکل هنوز پیدا نشده است اما بر اساس گفته‌های خریداران، به نظر می‌رسد سوپاپ‌ها دچار شکستگی شده و قطعات آن‌ها داخل سیلندر می‌ریزد. در صورت بروز این مشکل، میزان آسیب به حدی است که به گفتهٔ مالکان برانکو پیشرانهٔ خودرو باید به‌طور کامل تعویض شود … R@min ، مازراتی لوکس ساز نباشه بهتره از اینه که اختیارش دست آمریکایی ها باشه … در رابطه با فروش و محبوبیت هم چیزی نگی بهتره … چون محبوبیت فلافل خیلی بیشتر از خاویار هست …

        موافقم 14
        مخالفم 12
        1. R@min

          ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (2067 ديدگاه)

          باشه

      2. ( متاسفانه محبوبیت و فروش خاویار ، خیلی کمتر از فلافله ) : MC20

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (2348 ديدگاه)

        { R@min ( … هر چند خیلی سخته که در اروپا مشتری برندهای آلمانی و آمریکایی و ژاپنی سمت مازراتی جذب کنی … ) } …. گفتی مشتری برندهای ژاپنی رو هم ، سمت مازراتی جذب کنی !!!! ؟؟؟؟ آخه محصولات مازراتی با کدوم بخش از بازار خودروی ژاپن همپوشانی داره ؟ ارزانترین مازراتی ها یعنی گیبلی و گریکاله به ترتیب رقبای BMW سری 5 و M . BENZ E CLASS و پورشه ماکان هستند … همه میدونن حساسیت و هزینه تعمیر و نگهداری ماشین های ایتالیایی سر به فلک می کشه … بعد در دنیا کدام مشتری خودروی حتی لوکس ژاپنی ( که اونهم بادوام و محافظه کارانه است ) میاد سراغ مازراتی پر خرج ؟ از اون طرف کدوم ایتالیایی پسندی می ره دنبال ماشین کم روح و بادوام ژاپنی ؟ چرا فکر کردی این دو نوع محصول در بازار فروش با هم همپوشانی دارند ؟

        موافقم 4
        مخالفم 3
    3. سوشیانت

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (3531 ديدگاه)

      استلانتیس خودش چند بخشه جیپ تو دسته استلانتیس آمریکا یا همون کرایسلر هست و اتفاقا برند لوکس کرایسلر هست جیپ و مازراتی تو یه بخش نیستن

      موافقم 1
      مخالفم 6
  7. ARMAN سابق

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (491 ديدگاه)

    اصن جیپ کجا کیا کجا

    موافقم 17
    مخالفم 4
  8. MASOUD 0099

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (423 ديدگاه)

    معلومه سورنتو اصلا از هر جا به هش فکر کنیم قوی تر چابک تر زیباتر ارزان تر امکانات جا دارتر .و………سواری راحت لوکس تر ارزش بالا در برابر قیمت شیک

    موافقم 5
    مخالفم 42
    1. phonix

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1878 ديدگاه)

      اتفاقا یکی از مشکلات سورنتو اینه که چابک نیست این مشکل رو در شهری مثل تهران که شیب داره میشه راحت متوجه شد ابعاد بزرگ و موتور نسبت به ابعاد کوچیکی داره که میشه البته با گذاشتن ماشین روی حالت اسپرت این مشکل رو بر طرف کرد تا حدودی ولی اونم معایبی مثل مصرف سوخت بیشتر و صدای موتور داخل کابین رو داره

      موافقم 12
      مخالفم 1
  9. Alan.r

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    این سوال می‌خواد ؟
    جیپ از همه نظر برتره

    موافقم 16
    مخالفم 2
    1. heshmat021

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (419 ديدگاه)

      بجز گارانتی که ۲ برابر

      کیا میخاد با گارانتی اعتماد خریدار جلب کنه

      موافقم 5
      مخالفم 1
  10. مشتاقی

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    بدون شک کیا سورنتو سرآمد این مفایسه است.

    موافقم 6
    مخالفم 39
  11. Royal Driver

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1291 ديدگاه)

    کی این گرندچروکی (که یکی از اس یو وی های موردعلاقمه) رو ول میکنه بیاد سورنتو بخره؟

    موافقم 21
    مخالفم 4
  12. مازیار

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    قطعا جیپ بهتره
    و تنها انتقادم بهش اینه که تو یه جیپ دیفرانسیل دوم نباید یه آپشن باشه

    موافقم 19
    مخالفم 2
    1. MohammaD

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (344 ديدگاه)

      بشدت حق گفتید آقا مازیار

      و بنظرم این حرف شما باید برای تمام کراس ها و SUV هایی که واقعاً کاربردی هستند ( چه از نظر فضای بار ، آفرود ، خانوادگی بودن ، توانایی بکسل و….) ، محقق بشه .

      موافقم 9
      مخالفم 1
  13. قاسم

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (222 ديدگاه)

    انتخاب من هم جیپ هست

    موافقم 5
    مخالفم 1
  14. محسن

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (110 ديدگاه)

    خب معلومه سورنتو
    شتاب بهتر
    تایم ۴۰۰ متر بهتر
    تایم پیست بهتر
    وزن کمتر
    ظاهر خوشگل تر
    جیپ خوبه ولی تا زمانی که گیر گروه هیوندای نیوفته

    موافقم 3
    مخالفم 34
    1. رامین

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (257 ديدگاه)

      سورنتو خیلی عالی بود و عالی تر هم شده ولی خدایی جیپ یه چیز دیگه اس هر چند اینجا کم و کسری هایی دارد

  15. Amirreza.M

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (303 ديدگاه)

    سورنتو فوق العاده س اما نمیتونم به گرند چروکی ترجیح بدمش

    موافقم 5
    مخالفم 2
  16. MohammaD

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (344 ديدگاه)

    فقط ابهت جیپ سورنتو رو از ذهن محو‌ می کنه ( منکر خوب بودن سورنتو نیستم ! ) و اینجوری بگم که رنگ سفید نسل قبل و همین رنگ نسل جدید رو گذر موقت که از نزدیک دیدم ، به چشم شخص من دقیقا در حد لندکروز تو خیابون سلطنت می کرد و ابعاد یه کراس اوور میان سایز در حد SUV فول سایز به چشم می اومد ……

    موافقم 8
    مخالفم 3
  17. محمد

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (164 ديدگاه)

    تقریبا همه مشخصات سورنتو بهتره. پس من چرا دستم رو جیپ می‌ره🤔

    موافقم 1
    مخالفم 11
    1. علی حاتمی

      ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      میدونی چرا؟ چون اصالتا همیشه مهمترین مساله هست.

  18. حسن

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2091 ديدگاه)

    جیپ

    موافقم 3
    مخالفم 1
  19. Reza

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (111 ديدگاه)

    کیا سورنتو

  20. حسن

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2091 ديدگاه)

    به نظرم سورنتو خوب بوده که تا فینال اومده بنابر این خودروی قابل احترامیه

    موافقم 2
    مخالفم 3
  21. SinaSVJ

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (430 ديدگاه)

    ترجیح میدم تو آتیش نسوزم پس انتخابم جیپه

    موافقم 11
    مخالفم 1
  22. sina

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2663 ديدگاه)

    کیا رو چطوری رسوندید فینال :)

    جیب بخاطر موتور تنفس طبیعیش

    موافقم 11
  23. مهدی

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    از هر نظر جیپ

    موافقم 8
    مخالفم 1
  24. سوشیانت

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (3531 ديدگاه)

    انتخابم جیپه آپشن هاش بیشتره حتی تو عکس هم مشخصه این ها خودروهای سه ردیفه اسپرت نیستن که مشخصات فنی شون مهم باشه در ضمن جیپ جادار تر هم هست چون شاسی مستقل از بدنه هست ولی کیا کراس اوور که این هم یه برتری دیگه جیپ نسبت به کیا هست

  25. Hamilton1970

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (541 ديدگاه)

    اصالت از جیپ می‌باره، در کنار مدرنیته یه سنت قدیمی رو داره که عالیه و هم در واگنییر و گرند واگنییر پیدا میشه هم در چروکی و گرند چروکی هم در رنگلر و گلادیاتور و رنگید و… همه مدلها
    کیا برای ما ایرانیها حس نوستالژی تر و خونوادگی تر داره چون تو اکثر خونواده ها حضور داشته هم با سراتو هم اپتیما هم اسپورتیج و سورنتو
    در کل جیپ انتخابمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا