مرحلهٔ مقدماتی، گروه پانزدهم، شاسیبلندهای میان سایز لوکس، دوئل پنجم
نتایج دوئل قبلی بین فولکسواگن توآرگ و لکسس RX
مجموع آراء: ۱۰۷۹
آراء فولکسواگن: ۵۹۸
آراء لکسس: ۴۸۱
پیروز دوئل: فولکسواگن توآرگ با کسب ۵۵ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
رنجروور اسپرت | آئودی Q7 |
آئودی Q7 | |
لینکلن ناتیلوس | جنسیس GV80 |
لینکلن ناتیلوس | |
لندروور دیسکاوری | بامو X5 |
بامو X5 | |
لینکلن اویاتور | آکورا MDX |
لینکلن اویاتور | |
لکسس RX | فولکسواگن توآرگ |
فولکسواگن توآرگ | |
جیپ گرند چروکی L | لکسس GX |
؟ | |
مرسدس بنز GLE | ولوو XC90 |
؟ | |
کادیلاک XT6 | اینفینیتی QX60 |
؟ |
لکسس GX
تاریخ معرفی: نمایشگاه گوانگژو ۲۰۰۹
پلتفرم: –
امتیاز از کارانددرایور: ۵.۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۸,۵۱۹ دستگاه
فروش نُه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۳,۸۵۹ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: تواناییهای آفرود بالا، سواری ساکت و راحت، سیستمهای کمکرانندهٔ استاندارد فراوان، کابین بشدت ساکت
نقاط منفی: طراحی قدیمی، صندلیهای عقب ناراحت، فضای بار اندک در صورت باز بودن صندلیهای ردیف سوم، مصرف سوخت بالا
چکیده: اگر در یک شاسیبلند میان سایز لوکس به تواناییهای آفرود جدی نیاز دارید، GX یکی از محدود گزینههای بازار است اما باید با برخی مشکلات آن کنار بیایید
جیپ گرند چروکی L
تاریخ معرفی: ژانویهٔ ۲۰۲۱
پلتفرم: جورجیو فیات-کرایسلر
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۰۹,۷۸۶ دستگاه
فروش ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۸۹,۶۲۸ دستگاه
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: تواناییهای آفرود بالا، فضای لوکس کابین حتی در تیپهای پایینی، سیستم صوتی مسحورکنندهٔ مکینتاش، اضافه کردن صندلیهای ردیف سوم به خانوادهٔ گرند چروکی
نقاط منفی: قیمت گران اکثر تیپها و نسخههای مطلوب، پیشرانههای قدیمی
چکیده: گرند چروکی L علاوه بر ارائهٔ فضایی مناسب خانوادهها، همچنان به ویژگیها آفرودی برند جیپ وفادار مانده است
مقایسهٔ مشخصات فنی
جیپ گرند چروکی L | لکسس GX460 | |
پیشرانه | ۵.۷ لیتری V8 | ۴.۶ لیتری V8 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۳۵۷ اسب بخار | ۳۰۱ اسب بخار |
گشتاور | ۵۲۸ نیوتن متر | ۴۴۶ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۶ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب یا چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۶.۱ ثانیه | ۷.۳ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۶ ثانیه | ۱۵.۷ ثانیه |
توقف از ۹۶ | ۴۲.۳ متر | ۴۰.۵ متر |
شتاب جانبی | ۰.۷۵ جی | ۰.۷۲ جی |
حداکثر سرعت | ۱۹۵ کیلومتر/ساعت | ۱۸۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی | ۱۴.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۸۷ لیتر | ۷۲ لیتر |
وزن | ۲۴۵۰ کیلوگرم | ۲۳۹۰ کیلوگرم |
ظرفیت بکسل | ۳۲۷۰ کیلوگرم | ۲۹۵۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۲۰۴ میلیمتر | ۴,۸۷۹ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۰۹۱ میلیمتر | ۲,۷۸۹ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۸۰ تا ۲۳۹۵ لیتر | ۳۴۰ تا ۱۸۳۲ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۶ یا نفر | ۶ یا ۷ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۳۸,۶۹۰ دلار | ۵۴,۴۷۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۶۱,۹۸۵ دلار | ۵۴,۴۷۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
محمد مختاری آذر
۱ آبان ۱۴۰۰خوب قطعا با توجه به قدرت زیاد و طراحی بهتر جیپ رو انتخاب میکنم لکسس همانطور که در مطلب هم اشاره شده یک مقدار طراحی قدیمی دارد موتور 8 سیلندر بزرگ جیپ قطعا توانایی هاشو افزایش میده
پارسا عشق ماشین سابق
۱ آبان ۱۴۰۰دوستان اصلا چرا نسخه حی ایکس امده ۵۰ هزار دلاره!!!!خب
یه ادمی که بخواد با طراحی قدیمی اینو بخره میره ۱۰ هزار تا بالاتر اند کروز میگیره دیگه این برا چی انقدر گرونه و قدیمیه داخلش هم زیاد جالب نیست
Audi rs e_tron gt
۱ آبان ۱۴۰۰اصلا سوالم اینجاس که کیا اینجا به gx رای دادن؟
خوشنام
۱ آبان ۱۴۰۰آخه من نمیدونم این لکسوس پیر این وسط چی میگه؟
Amard
۱ آبان ۱۴۰۰گرند چروکی باید با لندکروز مقایسه بش نه با پرادو یا gx رقیب پرداو پاجرو و فور رانر تقریبا
Reza Waffen SS
۱ آبان ۱۴۰۰انتخابم جیپ گرند چروکی L
مسعود
۱ آبان ۱۴۰۰با اینکه خودم عشق لکسوس و تویوتام ولی این مدل انصافا دیگه فسیل محسوب میشه و تو البوم خانوادگی دایناسورها بگردی شاید یکی دو عکس از این مدل خودرو باشه …
R@m!n
۱ آبان ۱۴۰۰یه نگاه به کابین جیپ برای رای دادن کافیه.
محمد
۱ آبان ۱۴۰۰شما میدونی جیایکس چرا اینقدر میفروشه؟ از آویاتور بیشتره. فکر نمیکردم بیشتر از ۴ ۵ هزارتا باشه
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱ آبان ۱۴۰۰آره لکسس فسیل شده ، قدیمی شده ، فنیش به خوبی جیپ نیست ، طراحیشم چه داخل و چه بیرون به خوبی جیپ نیست ، اما من بخاطر پرستیژ بالاترش بهش رای دادن چون لکسس ماشین شخصیتیه ، کسی که لکسس داره جنتلمنه مثل کسی که بنز یا بی ام و یا کادیلاک داره ، با اینکه میدونم لکسس اصلا به خوبی جیپ نیست و اگر بخوام یه روزی یکیشونو بخرم بدون شک جیپو میخرم ، اما اسم دوئل شاسی بلند میان سایز لوکسه ، پس لکسس اینجا از نظر شخصیت برند و لوکس بودن دست بالارو داره
heshmat021
۱ آبان ۱۴۰۰ماشین آدم، موبایل آدم، پول آدم، مدرک آدم
هیچ ربطی به شخصیت آدم نداره و این تفکرات عقب افتاده رو کنار بزارید
میثم
۱ آبان ۱۴۰۰قربون آدم چیز فهم
بهتره که با آدمایی که شخصیت و انسانیت رو بر اساس دارایی میسنجن ارتباط عمیق نداشته باشیم
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱ آبان ۱۴۰۰میگم چرا متوجه نشدین ، من مگه گفتم هر کی لکسس داره با شخصیته ، گفتم لکسس ماشین جنتلمنی هست هست ، یجورایی مثل قضیه ماشین اشرافی و اسپورت یا اونایی که به آمریکاییا میگن یاغی مگه هر کی دیمون داره یاغیه یا هر کی بنتلی داره اشراف زادس من منظورم شخصیت خود ماشین بود وگرنه شما کاملا متین میفرمایید ، خواهشا بد برداشت نشه
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰منظورش پرستیژ بود . . . نتونست خوب منظورش رو برسونه . . . شخصیت ، درونیات آدمه و تا آدم کاری نکنه ، معلوم نمیشه . . . اما پرستیژ ظاهر آدم در اجتماع است که خوشبختانه یا متاسفانه مبنای قضاوت بیشتر مردم قرار میگیره . . . هرچند درست نیست . . .
Mad.z.Max
۱ آبان ۱۴۰۰هرگز گول ظاهر کسی رو نخورید!
یکی چندوقت پیش گول ظاهر منو خورد، من دیگه گول ظاهر ندارم :( :(
😂 اصلنم بیمزه و یخ نبود :))
GT
۱ آبان ۱۴۰۰🤣🤣🤣( من دیگه گول ظاهر ندارم)
new RAMIN
۱ آبان ۱۴۰۰در دوئل قبلی گفتم که گارانتی خیلی مهمه… از لحاظ گارانتی لکسس گارانتیش بیشتر هست و نشون دهنده اعتماد به نفس لکسس نسبت به ماشینشه(البته گارانتیش برای من نسبتا کمه!)ولی مشخصاتش…انصافا نتونستم بهش رای بدم! البته نامردی هست خودرو 2009 رو یا 2021 مقایسه کرد.برای همین چون خیلی نامردی هست به هیچ کدوم رای نمیدم
اما در بازار آزاد…
در این 16 خودرو در این لیست دوئل بیشترین گارانتی رو جنسیس GV80 داره که 5 سال یا 100هزار کیلومتر و پیشرانش 10 سال یا 160هزار گارانتی داره(هرچند گارانتیش خیلی کمه!!)که تو بازار آزاد احتمال زیاد انتخابم باشه ولی اگه بیشتر بخوام هزینه کنم ماشینی میخرم که سر تک تک پیچ هاش مهندسی به کار رفته و معلومه چی به چیه…رنجروور اسپرت هم انتخابم خواهم بود. بقیه هم گزینه های خوبی هستن ولی 85 درصد بقیه ماشینا 3 سال گارانتی دارن و طراحی هاشون بگیر نگیر داره و مشخصات عادی دارن قطعا در بازار آزاد انتخابم نخواهند بود.
در پایان میخواهید قبول کنید یا نه،ولی شاید تو اینجا و در این دوئل 90 درصدمون جیپ گرند چروکیL رو انتخاب کنیم ولی تو بازار رقابتی احتمالا بریم لینکلنی،جنسیسی یا تلورایدی،پالیسیدی(البته تو این کلاس نیستن)یا اگه کم استهلاکی ملاک باشه تویوتا میخریم…
میثم
۱ آبان ۱۴۰۰باور کن
باور کن
باور کن
منتظر بودن لابهلای کامنتت یه چینی رو بکشی وسط
ولی خدارو شکر مثل اینکه داری رو خودت کار میکنی
😂😂😂😂
راستی رئیسی اخیرا به یه توافق جدید با برادرهای چینی رسیده. خوشا بحالت چون از این به بعد بیش از پیش شاهد چینیهای رنگارنگ خواهیم بود.
فان بود. جنبه داشته باش
جیگرتو
بوس بوس 😘😘
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰new RAMIN عزیز . . . . . . من این کامنت رو قبلا نوشتم ولی نخوندی مثل اینکه . . . به خبر این دوئل جیپ گرند چروکی L و لکسس GX مربوط نمیشه و به گارانتی های چانگان و نظر شما مربوط میشه . با احترام . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . چین حاضره برای جا انداختن برند خودش ، این قدر از جیب خرج کنه تا جای پاش رو در بازار سفت کنه ، حتی به قیمت ضررکردن ، و این قدر رقابت می کنه ، تا بالاخره رقیب ها رو از میدون به در کنه ، مثل بازار موبایل و شیاعومی . . . . . . . . . برای همین قیمت گذاری برند های مطرح و لوکسش ، به پای قیمت کره ای ها هم می رسه و در مواردی حتی بالاتر هم میره تا همه بگن حتما می ارزه که قیمت خورده و بگن ۱۰ سال هم گارانتی داره چون به خودش مطمنه ( ایجاد شخصیت ) . . . . . . . . . . . . . . . . . اما نمی دونن برای اینه که در دراز مدت کمتر ضرر کنه ( ۱۰ سال گارانتی جنس چینی ضرر قطعی برای چین در پی خواهد داشت) این اولین فریب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . و اعراب رو به گفته ی شما ، انتخاب کرده برای اینکه همه دنیا از رفاه تجملی اعراب نفت خیز باخبر هستند و این براش تبلیغه به توان ۲ ، یعنی ماشیناش اونجا ، فروش رفته . . . . همه ( حتی خودت ) میگن ، اگه اونجا فروش میره پس بسیار با کیفیت و تجملیه ، اگه نباشه که اعراب ثروتمند ، نمی خرن و حتما به کیفیتش مطمعن هست که گارانتی کرده ( در حالی که نیست و داره ضرر میده ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . این دومین فریب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . در کشورهایی مثل ما ( و در بیشتر دنیا ) چین ، از فروش خودرو ، داره سود میکنه ، تا بتونه در چند تا بازار استراتژیک ضرر کنه . فروش چند ده هزار دستگاهی به اعراب ثروتمند یا آمریکایی ها یا اروپای غربی ، برای چین ، که به تیراژ ۲۸۱۱۹۰۰۰ دستگاه در سال ۲۰۱۶ خودرو فروخته ، حتی اگر با ضرر همراه باشه . . . همش سوده . . . هم فروخته و هم شخصیت پیدا کرده . . . . اینه داستان گارانتی بودار چانگان و چینی ها . . . اونا فعلا دارن ضرر میکنن تا در آینده نزدیک سود کنن .
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱ آبان ۱۴۰۰سلام دوستان میخوام ماشینمو عوض کنم اگه بتونم جنسیسو ۱.۴۰۰ رد کنم بین ۱.۴۰۰ تا ۱.۶۰۰ چه ماشینی سراغ دارین ، ترجیحا بالای ۲۰۱۵ ، برند معتبری باشه ، آپشناش به اندازه کافی باشن ، خانوادگی باشه ، استهلاکش آنچنان مهم نیست ولی نابودم نکنه ، کیفیت و شتاب و آپشن و خانوادگی بودن برام در اولویتن ، حداقل در سدان ها اندازه النترا و حداقل در کراس اوور ها اندازه توسان باشه لطفا ، چی پیشنهاد میکنین
محمد امین
۱ آبان ۱۴۰۰قیمت دقیق تالیسمان رو ندارم ، ولی فکر میکنم بتونی یه درحد صفر مدل ۲۰۱۸ رو بخری با حدود ۱۷۰۰ ، البته بازهم میگم قیمت دقیقش رو ندارم …. ولی فکر میکنم همین حدود ها باشه
ولی واقعا ماشین هست ، هم طراحی عالی هست هم کیفیت بسیار عالی و اپشن های بالایی داره ،و کیفیت موتورش هم بی نظیره و خیالت هم راجب استهلاک راحت هست، به طور ولی حرف نداره، مخصوصا اگر مشکی باشه
R@m!n
۱ آبان ۱۴۰۰بنظرم تالیسمان اصلا سواری خوبی نداره. درسته طراحی داخلی و خارجی خوبی داره، آپشن های خوبی داره اما کیفیت سواری خوبی نداره. تعلیق خشکی داره، تمام ضربه های مسیرو به کابین منتقل می کنه، فرمون یه حس عجیبی داره، موتور آنچنانی هم نداره البته کافیه برای این کلاس.
من تو این کلاس بین اپتیما GT-LINE و تالیسمان و آکورد، انتخاب اولم آکورد هست سواریش خارق العاده هست به جرات میگم در سطح برندای لوکس عمل می کنه. البته کارکرد پایینش عمرا پیدا نمیشه چون دل کندن ازش واقعا سخته. اپتیما و تالیسمان تو رده های بعدی هستن.
البته این تجربه شخصی منه.
محمد امین
۱ آبان ۱۴۰۰من خودم تجربه ی رانندگی با تالیسمان رو ندارم ، ولی خب تعلیق خشک واقعا عزیت میکنه مخصوصآ برای جاده های ایران و سفر های طولانی
ولی از نظر سطح کیفیت موتور و کابین گزینهدی خوبی هست
Mad.z.Max
۱ آبان ۱۴۰۰با توجه به ایران و بازارش و قانونای خاص خودش:
من باشم یه آکورد ۲۰۱۵ یا ۱۶ برمیدارم. واقعا ماشینای جذابی هستن، به بودجه شما هم کاملا میخورن.
البته سراغ ب ام و هم میتونین برین، ولی ممکنه کمی روی خدمات پس از فروش به مشکل بخورین.
کره ای ها هم هستن، حتما خودت خوب میدونی دربارشون، ولی خب من نظرم رو آکورده :)
Arman
۱ آبان ۱۴۰۰اپتیما جی تی لاین کم کار کرد بتونی پیدا کنی خوبه،بازار خوبی هم داره
البته جنسیست اگه سدان باشه که تو این رنج که میخوای ماشینی با اون کیفیت پیدا نمیکنی
عشق ب ام و
۱ آبان ۱۴۰۰در تأیید حرف رامین جان
البته من در مورد گیج و مبهم بودن فرمان تالیسمان ( به خصوص در مود اسپرت )اصلا موافق نیستم باهات .
ولی در باقی موارد کاملا موافقم
تعلیق تلیسمان مخصوصا در عقب واقعا خیلی از رده خارج هس در این کلاس و قیمت و نسبت به رقیباش و واقعا سواری خشک داره .
تلیسمان های وارد شده به ایران فاقد سیم کشی و کامپیوتر مربوط به روغن داخل کمک فنر برای تغییرر میزان سفتی و نرمی تعلیق ( با ایجاد میدان مغناطیسی حاصل از جریان متناوب برای تغییر ویسکوزیته روغن داخل کمک فنر ) در مودهای رانندگی ان ؛ بخاطر همین حتی در مود کامفورت هم سیستم تعلیق هیچ تغییری نمیکنه و عین اسپورت و معمولی خشک هس !
.
.
.
.
.
اما از نظر شتاب ؛ سوناتا و اپتیما رو قورت میده !
هندلینگش هم بنظرم از رقبای کره ای بهتره !
تجربه رانندگی با آکورد نداشتم متأسفانه !
در ضمن کیفیت سیستم صوتی تلیسمان خیلی بهتر از رقبای کره ای هستش و واقعا عالیه ( به خصوص وضوح و کیفیت صدا )
R@m!n
۱ آبان ۱۴۰۰البته من نگفتم گیج میزنه چون فرمون های برقی اصلا اینطوری نیستن.
راستش اون حس عجیب رو منظورم خنثی بودن هست که شاید همون فرمون بی حس باشه که هیچ وقت درک نمی کنم و این موضوع رو در مدلای 528 و 530 بی ام و هم حس کردم. واقعا نمیشه تو متن توضیح داد باید از نزدیک لمسش کرد.
راجب موتور و آپشن ها هم که عملکرد خوبی داره و اون سیستم BOSE با 13 بلندگو هم با اختلاف از همه رقباش بهتره.
در کل حس سواری، از دو موضوع تجربه و احساساته شخصی میاد و برای هر کس متفاوته.
Arman
۱ آبان ۱۴۰۰تالیسمان که یک ماشین شکست خوردس اینو فروش جهانیش و رتبه و نمراتش هم اثبات میکنن اصلا گزینه مناسبی نیست،کسی هم که سوار بشه متوجه میشه
شتابش نه رفقط رقبای کره ای بلکه ژاپنی رو هم راحت قورت میده دلیلش هم اینه که توربو هست،اما اگه با مدل های توربو اپتیما که البته خیلی کم هست یا نمونه های ۶ سیلندر رقبای ژاپنی مقایسه بشه دیگه خبری از پیروزی نیست تو شتاب گرچه برای ماشین تو این کلاس توی ایران با توجه به کیفیت بنزین،توربو نکته منفی حساب میشه و بهترین حالت همین حالت موتور های ۲/۵ لیتری کره ای ها و ژاپنی ها هست
تو بحث سیستم صوتی هم چیزی که بهم اثبات شده اینه که کره ای ها خیلی بهش اهمیت میدن و تو کلاس اقتصادی بهترین سیستم صوتی رو دارن بین رقبای اینجا
سیستم صورتی هارمن کاردن جی تی لاین خیلی عالیه منکه مقایسه کردم برتر بود از تالیسمان،البته نه با اختلاف زیاد
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰سلام خوش تیپ . . . من برات چن تا در آوردم فقط خودت از من بهتر می دونی حق انتخاب محدوده و سلیقه شما رو کلی نمی دونستم و براساس رنج قیمتی که گفتی این ها رو نوشتم ( جز 1 مورد . . این ها رو برات لیست کردم ) و اینکه از کره ای و رنو چیزی ننوشتم چون با احترام ( اصالت یه کوچولو برام مهمه ) و
خودم به اینا پول نمی دم . . . باز هم تحقیق فراموش نشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1) بورگوارد BX5 آلتیمیت | 2018 و بورگوارد BX7 آلتیمیت | 2018 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2) پژو 508 GT لاین | 2017 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3) تویوتا C-HR تمام چرخ محرک | 2018 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4) دی اس 5 | 2017 و دی اس 6 | 2018 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5) سانگ یانگ نیو کوراندو پرمیوم پلاس | 2018 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6) میتسوبیشی اوتلندر تیپ 5 | 2017 و میتسوبیشی ASX تیپ 4 | 2018 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7) نیسان جوک اسپرت | 2017 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . این ها همه صفرن و غیر CHR بقیه همه توو همون رنج قیمت که گفتی . . . امیدوارم به دردت بخوره . . . هرچند شاید با سلیقت هماهنگ نباشه خیلی . . .البته بعضی وقت ها آدم از عوض کردن سلیقه ضرر نمی کنه . . .متاسفانه رنج قیمتی برای این ها اصلا عادلانه نیست . . . و اگر دنبال سدان پرفورمنس توو بازار ما میگردی با این پول کارت خیلی سخته داداشششششششششششششششششششی .
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰کوراندو رو به خاطر دوامش خیلی کره ای حساب نمی کنم . . . و بگم از بازه ی 116 اسب تا 225 اسب بخار تووی این لیست هست . موفق باشی داداشی .
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱ آبان ۱۴۰۰ممنون داداش خودم هم که توی نمایشگاه بورگوارد دیدم واقعا چشممو گرفت گفتن نمایندگی قطعاتشو راحت داره و بدون شک اگر تهران زندگی میکردن میتونستم بهش فکر کنم چون هم با کیفیته هم خوشگله و هم با اصالته و هم قیمتش مناسبه ولی موضوع اینه که من اهواز زندگی میکنم و میترسم ماشینای اینجوری بگیرم ولی در کل بابت راهنمایی شما و بقیه دوستان بسیار بسیار متشکرم
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰مخلصم انشالاه هر کار میکنی خیر باشه . . . بچه اهوازی ؟ به به . . . خیلی مخلصم . . . من رفیقای گل درجه یک اهوازی توو خدمت زیاد داشتم ، یکی از یکی گل تر . . . یادش به خیر. . . . همشون هم بچه کیانپارس بودن :)) ولی خارج از شوخی ، گفتی اهواز ، دلم هواشونو کرد . . . یادش به خیر . . . خوشحال شدم داداش ، موفق باشی انشالاه .
علی
۴ آبان ۱۴۰۰ازنظر من بورگوارد bx7 و بگیر
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱ آبان ۱۴۰۰ممنون از دوستان و نظراتشون
امیر
۱ آبان ۱۴۰۰با احترام به لکسس ، ولی 600 بار به جیپ رای می دم.
علاوه بر اینکه موتور قوی تر داره مصرف سوخت کمتری داره جیپ همه این ها هم
با قیمت کمتر ارائه می ده. جدید تر هم هست. GX ماشین نسبتا خوبی ولی به شدت
به نسل جدید نیاز داره.
AMIR / ARMI
۱ آبان ۱۴۰۰تو این کلاس اول جیپ گرند چروکی
بعد لینکلن اویاتور البته که رنجروور اسپورت هم جز گزینه های عالیه ولی خب جیبتو خالی میکنه
کلا هر چی کلاس ها بزرگ تر انتخاب آمریکایی ها راحت تر
Mad.z.Max
۱ آبان ۱۴۰۰GX خب همه تواناییاش رو خوب میشناسیم، اما دیگه واقعا این نسلش قدیمی شده. امتیاز ۵ هم بهش دادن. از طرفی جیپ کاملا تازه نفس و زیبا و قوی و جذاب هست، امتیاز بالا و فروش عالی هم داره.
من به جیپ رای دادم
GT
۱ آبان ۱۴۰۰جیپ برتری خیلی بیشتری داره، لکسوس نیازمند تغییر نسل کامل هست
Sina10
۱ آبان ۱۴۰۰تاریخ معرفی: نمایشگاه گوانگژو ۲۰۰۹
این عدد خیلی چیزا رو نشون میده
اول اینکه لکسوس چقدر این ماشینو خوب ساخته بوده اون موقع که هنوز داره رقابت میکنه و طراحیش در جلو خیلی جلوتر از زمانش بوده
دوم اینکه خییلی قدیمی و فسیل شده ، اخه سال ۲۰۰۹ !!
۱۲ سال!! دیگه به نظرم نمره ۵ ناحقی بود ولی سنش زیادی زیاده!!
مشخصه جیپ بهتره
M.K karimi
۱ آبان ۱۴۰۰خداوکیلی اون 19درصدی که به لکسوس رای دادن کیا بودن :| :|
میثم
۱ آبان ۱۴۰۰از مشخصات GX فقط عاشق کابین ساکت و سواری نرم اونم
در باقی موارد گرند چروکی رو ترجیح میدم
آفرود هم که هر دو استادن
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰مقایسه بین کتلت گوشت و کتلت سیب زمینی خنده داره و خیلی هم طول نمی کشه . . . من از کتلت سیب زمینی حالم بهم می خوره چون همون کتلته ، اما گوشت نداره . . . نمی دونم چرا لکسس ، توو کتلتاش ، لذت رانندگی نمی ریزه ؟ نمی دونم شاید گیاه خواره ؟ یا شایدم داره خسیس بازی در میاره . . . نمی دونم . . . به هر حال من از کتلت سیب زمینی حالم بهم می خوره . . .
AMG GT R
۱ آبان ۱۴۰۰جیپ ارزون تره سریع تره جدید تره لوکستره پس بهتره
با مهربونی جهان زیباتره
۱ آبان ۱۴۰۰لکسس خیلی قدیمیه کاش یه ماشین دیگه جاش میاوردین
ارش
۱ آبان ۱۴۰۰جیپ فوق العاده ست.
رامتین
۱ آبان ۱۴۰۰به لکسوس رای دادم، چون میدونستم قبل رای دادن، احتمال 90 به 10 جیپ پیروز بشه. دلم سوخت براش. لکسوس بنظرم بهتره این خودرو را بازنشسته کنه.
Hossein
۲ آبان ۱۴۰۰هردوتا عشقن
مهدی
۲ آبان ۱۴۰۰مقایسه این دوتا خودش یجور توهینه
امیر
۲ آبان ۱۴۰۰لکسس که هیچ، هیچ برند دیگه ای جای حرف نداره در مقابل جیپ، چون همه موارد رو به اندازه در یک خودرو جای داده
قابلیت افرود عالی در کنار موتور قدرتمند و تکنولوژی کافی و کابین با کیفیت و لوکس
طراحیشم ک حرف نداره
قیمت هم منصفانه
فقط توجه به مصرف لکسس با موتور ضعیقتر در مقابل جیپ…
حسین
۲ آبان ۱۴۰۰این دوءل با امتیاز ۵از۱۰ جیاس و امتیاز ۹از۱۰ گرند چروکی ال و طراحیاشون… مثل شوخی میمونه.
من به جیپ رای دادم پشیمان هم نیستم
Roham
۴ آبان ۱۴۰۰من اشتباه می کنم یا جیپ سال 2021 معرفی شده
فروش سال 2020ش! شده 210K دستگاه؟!!
من بد توجیه شدم یا اشتباه می کنم؟!
علی
۴ آبان ۱۴۰۰پـــــــــــــــــدال اگه دوئل یه ماشین کره ای و چینی رو بزاره کره ای فنا و بقیه اعضا میریزن سرش 😂
MC12
۱ آذر ۱۴۰۰من به جیپ رای دادم …