جیپ

بازسازی جیپ گرند واگنییر با شاسی مدرن و پیشرانهٔ هلکت!

بازسازی خودروهای قدیمی هرروز محبوب‌تر می‌شود و حالا یک تیم از آستین تگزاس بنام ویجیلانتی (Vigilante) اقدام به بازسازی جیپ‌های گرند واگنییر کرده است که زیر ظاهر کلاسیک زیبای آن‌ها همه چیز مدرن شده است. بسیاری از بازسازی‌ها روی ارتقاء قطعات داخلی خودروها تمرکز دارند اما ویجیلانتی کار خود را با اسکن بدنهٔ گرند واگنییر آغاز کرده است با بتواند با استفاده از نرم‌افزار CAD برای آن‌ها یک شاسی جدید تولید کند؛ اما چرا این تیم تصمیم به ساخت شاسی جدید گرفته است؟

خب مزایای قابل‌توجهی در این کار وجود دارد. اول اینکه شاسی جدید مستحکم‌تر است و پویایی رانندگی بهتری را فراهم می‌کند زیرا انعطاف کمتری داشته و از نقاط ضعیفی که ممکن است در طول سال‌ها در شاسی قدیمی ایجاد شده باشد هم رنج نمی‌برد. علاوه بر این، با شاسی جدید براحتی و بدون هیچگونه نگرانی می‌توان قطعات مدرنی را روی خودرو نصب کرد. به لطف این ویژگی، تیم ویجیلانتی گرند واگنییر کلاسیک را به کالیپرهای ترمز شش پیستونه Bear مجهز کرده که پشت رینگ‌های ۱۷ اینچی قرار گرفته‌اند. فنرهای Eibach و کمک‌فنرهای فاکس هم دیگر قطعات جدید این خودرو هستند که پیشرفت بزرگی نسبت به نمونهٔ اصلی داشته‌اند.

قیمت این گرند واگنییرهای بازسازی‌شده از ۲۹۵ هزار دلار آغاز می‌شود و سه پیشرانهٔ مختلف همی توسط خریداران برای آن‌ها قابل سفارش خواهد بود. موتور پایه همان ۶.۴ لیتری V8 مشهور دوج است که در بسیاری از مدل‌های SRT استفاده می‌شود و ۴۸۵ اسب بخار قدرت دارد. انتخاب میانی موتور ۷۰۷ اسب بخاری هلکت است که ۱۵ هزار دلار به قیمت خودرو اضافه می‌کند. اگر این هم کافی نباشد، امکان سفارش موتور هلفانت با قیمت ۲۵ هزار دلار هم وجود دارد که ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. GMA

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    عاشق پنل چوبی بدنه گرند واگونییرم
    اینم خیلی عالی شده

    موافقم 8
    مخالفم 4
  2. بهنام

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (994 ديدگاه)

    سلام
    دوستان قبلا در حساب کاربری یه قسمتی بود که می‌تونستم کامنت های که گذاشتم رو ببینم یا ریپلی شدن رو پاسخ بدم بعد از تغییرات آخیر پیداش نمیکنم
    کسی اطلاعی داره ؟

    1. Mad.z.Max

      ۴ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      بله این مسکل همگیمون هست. به آقای سردبیر و مسئولان سایت هم چندین بار گفتیم، ولی ظاهرا اهمیت نداشته

      موافقم 7
      مخالفم 1
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۴ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (311 ديدگاه)

        نه والا، بروزرسانی هم کردن ولی فقط پنل محدود شده، همون پدال قدیمی رو برگردونین….

  3. شاهرخ

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (338 ديدگاه)

    وای پسر این عالیه
    ولی به نظرم برقیش میکردن بهتر بود الان دیگه برقی ها بیشتر طرفدار دارن تازه کلی هم مزایا مثل کاهش هزینه ها و افزایش سرعت و بهتر شدن شتاب و لرزش و صدای کمتر داره
    البته قیمتش در کل بالاست

    موافقم 7
    مخالفم 18
  4. M@M@DRZ911

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (366 ديدگاه)

    حرفی ندارم …
    واقعا یه ترکیب امریکایی کلاسیک و جذابه

    موافقم 12
    مخالفم 2
  5. Humer

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (299 ديدگاه)

    قیمتش عجیبه 🤨

  6. M.Kkarimi

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (861 ديدگاه)

    سبحان الله ! گرند واگنیر و هلکت ! 1000اسب بخار !!! یه شاسی بازسازی شده و پیشرفته ! این دیگه خوراک کلاسیک بازاست ! 😍

    موافقم 14
    مخالفم 3
  7. Jdm باز

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    همه چیزش کامله
    البته قیمتش یکم بالاست ولی برای میلیونر ها و میلیاردر های کلکلسیونر مهم نیس و راحت میخرنش

    موافقم 4
    مخالفم 1
  8. مهردادکمال

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1963 ديدگاه)

    همه چیش عالی و جذاب بود بجز قیمتش که فکر نکنم مشتری زیاد براش پیدا شه

    موافقم 1
    مخالفم 2
  9. محمد

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1485 ديدگاه)

    می‌دونم خب زحمت کشیدن براش و زمان برده ساخت این ماشینا ولی خیلی گرون نیست؟ معمولا کسایی هم که اینقدر می‌خوان هزینه کنند برای ماشین های خاص دنبال شواف هستن این قیافش با مدل های فابریک که تو تمیز ترین و بکر ترین نسخه ها نهایت ۳۰ هزار دلاره یکی هست به نظرم یکی طرفدار دو آتیشه آمریکایی های مدرن با پوسته کلاسیک باشه بهترین کار اینه خودش با سلیقه خودش یکی جمع کنه خصوصا که با وجود بخش کلاسیک کمپانی ها و بخش های پرفورمنس کارخونه ها مثل موپار ابدا مشکل قطعه نیست

    موافقم 5
    مخالفم 3
  10. new RAMIN

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    عشق منه این لعنتی! هم مدل قدیمیش هم مدل 2022

    درخصوص این گرندواگنییر باید بگم به نظرم قیمتش با این مشخصات عالیه!300هزار دلار پول میدی ظاهر قدیمی گیرت میاد ولی باطنی کاملا نوین و بروز گیرت میاد.ممکنه بگید این خودرو خیلی گرونه ولی من برای کار این کارگاه(!) ارزش قائل میشم.اسکن کرد و عکس صنعتی گرفتن از خودرو قدیمی و دونه دونه قطعات رو مجدد طراحی و ساختن کار سخت و زمان بری هست تازه بیایی اونارو هم ارتقا بدی دیگه سخت تر هم میشه.درواقع این ماشین مدل 2022هست با کلی تکنولوژی و امکانات و توانایی ولی ظاهر قدیمی.من از این خودروها بدجور خوشم میاد.برام عجیبه چرا عکس داخلشو نذاشتید، دنده اتومات هست داشبرد هم پلاستیک نرم هست چوپ چرم باکیفیت.

    به این مدل خودروها فکر کنم میگن رستوماد. نسبت به کلاسیک فابریک چندین برابر قابل استفاده روزانه بیشتری دارن. اگه پولدار بودم حتما اینو سفارش میدادم.

    موافقم 6
    مخالفم 1
  11. شاپور

    ۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (318 ديدگاه)

    خودت بگیری و جمعش کنی خیلی لذت بخش‌تر و کم هزینه تر در میاد هر چند به کار فوق حرفه ای این شرکت اصلا نمیرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا