یکی از خریداران جیپ رانگلر پس از چهار سال و پیمودن بیش از ۶۵ هزار کیلومتر، از خودروی خود راضی بوده و با مشکلات بزرگی مواجه نشده است.
در آخرین مطالعهٔ قابلیت اطمینان و همینطور کیفیت اولیهٔ جیدی پاور، جیپ در میانههای جدول قرار گرفته است. همچنین بین مردم گفته میشود که محصولات جدید این برند بهاندازهای که انتظار میرود قابلاعتماد نیستند. دقیقاً به همین دلیل، شخصی که در ویدئوی زیر میبینید از ترس اینکه دائماً در نمایندگی باشد، نمیخواست جیپ بخرد اما همسرش مخالف بود و نهایتاً آنها یک رانگلر آنلیمیتد نارنجیرنگ مدل ۲۰۱۸ خریدند. این خودرو در اختیار همسر خریدار موردنظر ما قرار گرفت و وی تاکنون بیش از ۶۵ هزار کیلومتر را بدون مشکل با آن پیموده است.
در ویدئو گفته میشود که مالک با چند مشکل در پیشرانه مواجه شده اما رفع همهٔ آنها آسان بوده و بیشتر به خاطر مشکل سنسورها و رلهها بوده است. یکی از ایرادات رانگلر تأخیر پاسخگویی پدال گاز بوده که با نصب یک کنترلر افترمارکتی دریچهٔ گاز برطرف شده است. البته از این خودرو بیشتر برای مصارف معمول روزانه استفاده شده و با وجود لاستیکهای ۳۵ اینچی و ارتفاع زیاد تعلیق، مالک علاقهای به آفرود نداشته است ولی رانگلر داستان ما هنوز هم در ظاهر به همان خوبی چهار سال پیش به نظر میرسد که از کارخانه خارج شد.
به گفتهٔ راوی این ویدئو، هرچند سواری رانگلر مثل لکسوس نیست اما پرسروصدا هم نبوده و درمجموع آنطور که او فکر میکرد بد نبوده است. به همین دلیل، او میگوید اگر فرصتی پیدا کند یک جیپ دیگر خواهد خرید زیرا تجربهٔ بسیار خوب و تقریباً بدون دردسری داشته است. قیمت جیپ رانگلر آنلیمیتد مدل ۲۰۲۴ از ۳۵,۸۹۶ دلار آغاز میشود و با پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری پنتااستار V6 با قدرت ۲۸۵ اسب بخار و گیربکس شش سرعتهٔ دستی ارائه میشود. البته پیشرانهٔ ۲ لیتری توربو هم قابل انتخاب خواهد بود اما فقط با گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک همراه است. جیپ همچنین نیروگاه ۶.۴ لیتری V8 با ۴۷۰ اسب بخار قدرت را هم پیش روی خریداران رانگلر قرار داده است.
NAVID۰۰۹۸
۵ تیر ۱۴۰۲یه جوری نوشته قابلیت اطمینان تو ۶۵ هزار کیلومتر که انگاری ماشین کرهایه که راه به راه اتفاقات عجیب برایش رُخ دهد !
والا خودروهای ایرانی هم تا قبل از سال ۱۳۹۷ کیفیت معمولی و خوبی داشتند که حداقل تا ۱۵۰هزار کیلومتر بدون مشکل کار میکردند و نه جدیدها که فاجعه شدند !
یا جیپ خیلی اوضاعش خیط بوده که مقاله دلخوش به قابلیت اطمینانش در این کیلومتر داشته یا اینکه میخواهند جیپ را مسخره کنند !
آخه خودروهای بینالمللی حداقل تا ۱۵۰ هزار کیلومتر نباید مشکلی داشته باشند و تازه اونم جیپ که ساخته شده برای بیراهه نَوَردی و قابلیت اطمینان مسائل فنیش باید بالا باشه !
سلطان قابلیت اطمینان فقط ژاپنیها و بخصوص تویوتا که همه را مجبور کرده استاندارد محصولاتشان را بالا ببرند ولی باز خیلی باید تلاش کنند بلکه به یه چرخ کوچیک تویوتا برسند 😉😎😂 !
MASOUD 0099
۵ تیر ۱۴۰۲داداش خودت داری مسخره می کنی میگی چرخ تویوتا خودش یه داستانه ده فصلیه!!!
متاسفم برات خیلی!!
NAVID۰۰۹۸
۵ تیر ۱۴۰۲باشه ، زیاد تاسف نخور زود پیر میشی جَووون !
IMAN1199
۵ تیر ۱۴۰۲شما نگران اطمینان جیپ نباش
امریکایی اثبات کرده سرجای خودشون بالاترین دوام و قابلیت اطمینان و کیفیت رو داره اروپایی ها هم همینطور در هرچیزی اول۱ بودن رو اثبات کردن
این جیپ هم هر چی باشه همه چیزو تو آفرود برترش جبران میکنه جاهایی میره که قبلا رد چرخ اونجا نبوده
سلطان قابلیت اطمینان فقط امریکایی و اروپایی ها و بخصوص بنز و فورد که همه را مجبور کرده استاندارد محصولاتشان را بالا ببرند ولی باز خیلی باید تلاش کنند بلکه به یه چرخ کوچیک بنز و فورد برسند 😉😎😂 !
NAVID۰۰۹۸
۵ تیر ۱۴۰۲https://youtu.be/h0Rn0CyHh2g
ایمان جان عزیز دلم ! 😂👏
این ویدیو جامع و کامل رو ببین تا بهت اثبات بشه سلاطین آفرود فقط تویوتا و نیسان و لندروور هستند ! 😎
جیپ و فورد که اصلا نتونستن مسیر به این سادگی رو تموم کنن ولی تویوتا با محصولی که ۱۰ سال ازش میگذره مسیر رو به راحتی رد کرد و ثابت کرد از همه نظر اول۱ هست و هیچکس به گردش نمیرسه 👏👏
بنزم که اصلا راه ندادن چون اگرچه بنز و آفرود جوک خوبی میتونه باشه ولی این ویدیو جوک محوری نبود ! 😎😂👏
IMAN1199
۵ تیر ۱۴۰۲شما خودتو مسخره کردی یا مردم رو ؟
رفتی یه مقایسه ای رو پیدا کردی که فورد اورست رو با لنکروز و چندتای دیگه مقایسه کرده آوردی ؟ همین کارای کاذب رو میکنی که باعث میشه به منطق شما شک کنیم
و حرفت دوزار خریدار نداشته باشه
مقایسه یعنی این
که آفرودر های اصلی رو باهم مقایسه میکنه
https://m.youtube.com/watch?v=NvyVhDw5ixw&pp=ygUUU3V2IGJhdHR0bGUgdG90YW5zIDI=
درست و قشنگ توانایی سیستم های چهار چرخ متحرک آفرودر ها رو مقایسه میکنه
اونی که تو گفتی اصلا فورد رپتور و مرسدس بنز جی کلاسی حضور نداشتن چند تا شاسی بلند متفرقه مثل اورست و چند تا پیکاپ و .. بودن که بدرد خودت میخورن فقط
مقایسه یعنی همونی که گذاشتم برو ببینش
چندین مقایسه دیگه هم از برتری های مرسدس بنز جی کلاس و فورد در افرود دیدم
تو این مقایسه ای که گذاشتم تو پدالم خبرش بود اینقدر معتبره سیستم های چهار چرخ متحرک مرسدس جی کلاس و فورد رپتور و لندروو رو که بهترین بودن و اول شدن رو نشون میده
اینها بدون سیستم کمکی و قفل دیفرانسیل به راحتی از ناهمواری ها عبور میکنن ببینی متوجه میشید
ولی لنکروز حتی مدل جدیدش یعنی سری ۳۰۰ گیر میکنه بدون سیستم کمکی و قفل دیفرانسیل گیر میکنه
و مجبور میشن قفل دیفرانسل رو فعال کنن تا از ناهمواری ها عبور کنه کهدبدون این کار قبلش گیر میکنه
ولی مرسدس جی کلاس و فورد رپتور و لندروور با سیستم چهارچرخ متحرک و دو دیفرانسیل پیشرفته شون بدون قفل دیفرانسیل هم به راحتی رد میشن با قفل دیفرانسیل که خیلی راحت تر عبور میکنن
مقایسه یعنی این
نه اون مقایسه کاذبی که گذاشتی ! 😂👏
پس شما این ویدیو جامع و کامل رو ببین تا بهت اثبات بشه سلاطین آفرود فقط مرسدس بنز و فورد و لندروور هستند ! 😎
تویوتا که اصلا نتونستن بدون قفل دیفرانسیل مسیر رو تموم کنه ولی مرسدس بنز و فورد مسیر رو به راحتی رد کردن و ثابت کردن از همه نظر اول۱ هستن این آفرودر ها از اروپا و امریکا و کسی به گردشون نمیرسه و اول۱ هستن در هرچیزی 👏👏
تویتا هم که اصلا راه ندادن به مرحله بعد
( battle of titans 3 ) چون اگه بود جوک خوبی میتونست باشه ولی این ویدیو جوک محوری نبود ! 😎😂👏
IMAN1199
۵ تیر ۱۴۰۲اینم لینک همون مقایسه در کانال آپارات پدال با زیرنویس
https://www.aparat.com/v/q5hdY
NAVID۰۰۹۸
۵ تیر ۱۴۰۲مهندس ایمان تو رو خدا به ما شک نکن ! 😂😂👏
رفتی ویدیو نامعتبر از چند تا آدمی که تو قزاقستان دوربین دست گرفتن آوردی 😂🤦🏻
اینا شیش ماه یه بار به زور ویدیو میزارن کسی هم کانالشون رو نمیشناسه 😂🤦🏻
فورد اورست متفرقه رقیب پرادو و فورچونری بود که هر دو تا ۱۰ ساله همین شکلن و وای به حال روزی که نسل جدیدشون بیاد ! 😎
لندکروزر و پاترول مثل آب خوردن رفتن بالا ولی فورد با دو تا تایر مختلف و قفل دیفرانسیل و هر چی داشت گیر کرد 😂🤦🏻 اینه عظمت سلطان تویوتا و سلطان نیسان 😎
حالا مهندس جان 😂👏 اگه برانکو با پکیج ساسکواچ متفرقه محسوب نمیشه مقایسه سیستم ترکشن کنترلش رو با فوررانر ۱۰ سال پیش ببین !
https://youtu.be/Z8FlRMwiJy4
خوبه بدونی این سیستم ترکشن کنترل تو تمام محصولات آفرود فورد استفاده شده و رپتور و متفرقه نداره 😂🤦🏻
تمام عالم و آدم میدونن کرال کنترل تویوتا بهترین سیستم آفرودی جهانه که بدون قفل دیفرانسیل هم کارو راه میندازه در حالی که فورد و جیپ با قفل دیفرانسیل به زور رد میشن 😂 دو تا هم مدرک برات گذاشتم بازم بخوای دارم تا تعصب رو ازت دور کنم 😎
مرسدس که هیچی خواستم ویدیو آفرود ازش پیدا کنم ولی دیدم تا حالا مسیری صعب العبور تر از پارکینگ های لندن و کالیفرنیا طی نکرده 😂🤦🏻😎 نسخه تخصصی با وزن ۳ تن هم یکیش تو گاراژ مانی خوشبین پارک شده و ۱۰۰۰ کیلومتر هم کار نکرده 😂🤦🏻
IMAN1199
۶ تیر ۱۴۰۲اره پس چی شما خود شکی ! 😂😂👏
رفتی ویدیو از چند تا ادم تو قزاقستان دوربین پیت گرفتن اوردی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
اعتبارو معنی کن شما تا ببینم چی کاره ای هرچند که میدونیم، 😂🤦🏻
قزاقستان رو ولش کن
ویدیو و مقایسه رو ببین مقایسه و قوانین فیزیک که دروغ نمیگه که 👉
شیش ماه یه بار و یه سال یه بار مهم نیست
مهم اصل حرف ما بود که اینها رو اثبات کنیم که کردیم
کم اوردن سیستم چهار چرخ محرک لنکروز در مقابل رقبا 😂🤦🏻
از اون ور کمبود خودتو روی فورد اورست که شاسی خانوادگی هست خالی میکنی فورد اورست رو ولش کن شما فورد رپتور رو ببین که تی آر دی های تویوتا ۱۰ ساله همین شکلن و به یه پیچ چرخ فورد رپتور نمیرسن و وای به حال روزی که نسل جدیدشون بیاد ! برای هرکدومش بلکه زور بزنن کمی خودشون رو نزدیک کنن ولی بازم نمیتونن به گرد فورد رپتور ها برسن ! 😎
تو همون مقایسه درست و علمی که گذاشتم لنکروز ۲۰۰ بدون قفل دیفرانسیل که مثل خر گیر کرد و با مود های مختلف و قفل دیفرانسیل گیر کرد سری ۳۰۰ هم بزرو با قفل دیفرانسیل ردش کردن 😂🤦🏻 اینه عظمت سلطان مرسدس بنز و سلطان فورد 😎
حالا متعصب جان 😂👏 اگه قزافستان متفرقه محسوب نمیشه مقایسه سیستم ترکشن کنترل و سیستم های آفرودی رقبایی مثل لنکروزت رو با مرسدس جی کلاس و لندروور ۱۰ سال پیش ببین !
https://youtu.be/Peo7EqRxZbg
تو این مقایسه که قبل از اونها بوده هم فقط مرسدس بنز جی کلاس و لندروور و ( فورد رپتور یا جیپ هم اگه حضور داشتن همینطور ) بدون قفل دیفرانسیل و فقط با سیستم پیشرفته چهارچرخ محرکشون تونستن از ناهمواری های چالش بر انگیز عبور کنن 👏💪
خوبه بدونی سیستم ترکشن کنترل و چهار چرخ محرک آفرودی فورد رپتور و جیپ هم مثل همین سیستم مرسدس بنز و لندروور به بهترین شکل ممکنه و با برتری مطلق عمل میکنه و اتفاقا رپتور و مدل های عادی هم فرق میکنه و پیشرفته تره😂🤦🏻
بعد شما تو روز روشن غیر از اینکه فرق بین سیستم کرال کنترل و ترکشن کنترل آفرود رو نمیدونی
واسمون تز بیخود و اشتباه هم میدی این چه سیستمیه که مقابل رقبا کم میاره ؟ 🤔😂
چیزایی که میگی فقط تو رویاهای متعصبانه اشتباه خودت کاربرد دارن😄
تازه همون سیستم افرودی لنکروز تا همون سری ۲۰۰ اونقدری سطح پایین بود مقابل رقبا که موقع فعال شدن انواع سرو صداهای ناهنجار ازش خاح میشد تازه تو همون قفل دیفرانسیل هم تو همون ویدیویی که گذاشتم بطور واضح و مشخص میگه که راننده برای اینکه بتونه حتی تو قفل دیفرانسیل هم بدون مشکل حرکت کنه باید فرمون رو مستقیم نگه داره وگرنه لنکروز با قفل دیفرانسیل هم نمیتونه رد شه😂 ( اشکال نداره چون برای دوام باید از همه جا بزنی تا یه چیزی دستت داشته باشی 😄)
تو روز روشن ضعف سیستم آفرودی لنکروز رو مقابل رقبای نامی و برتری مثل مرسدس جی کلاس و لندروور دیدیم
تمام عالم و آدم میدونن سیستم پیشرفته چهار چرخ محرک مرسدس بنز جی کلاس با ۳ قفل دیفرانسیل ( تو این حالت منحصر به فرد مثل یه تانک بی نقص عمل میکنه ) و سیستم پیشرفته چهار چرخ محرک لندروور و سیستم پیشرفته چهار چرخ محرک جیپ و فورد بهترین سیستم آفرودی جهان هستن که بدون قفل دیفرانسیل هم کارو راه میندازن ( اثباتش تو لینک هایی که گذاشتم هست )
در حالی که تویوتا بدون قفل دیفرانسیل گیر میکنه و با قفل دیفرانسیل به زور رد میشن 😂 دو تا هم مدرک برات گذاشتم بازم بخوای دارم تا تعصب رو ازت دور کنم 😎
تویوتا که هیچی خواستم ویدیو آفرود ازش پیدا کنم ولی دیدم تا حالا سیستم چهار چرخ محرکش فقط زمانی که چهر چرخش رو زمینه بلکه کمی کار کنه😂🤦🏻😎 دو لنگ و سه لنگ شدنش که دیگه میشه لنگ در هوا مقابل رقبایی برتر و نامی مثل مرسدس جی کلاس و لندروور و فورد و جیپ که دیگه نسخه های تخصصی مرسدس بنز جی کلاس و فورد رپتور و رم تی آر ایکس و هامر ها هرکدوم با وزن ۳ تن و ۲.۲ متر عرض که جای خود داره اونا رو نمیگیم اگه بگیم که لنکروز باید بره دنبال سوراخ موش بگرده چون باهاشون قابل مقایسه نیست 😂🤦🏻
اونها رو باید نگه داشت و ازشون لذت برد مثل مانی خوشبین که قدرشون رو میدونه چون که ۱۰۰۰ برابر ارزش بالاتری دارن😂🤦🏻
IMAN1199
۶ تیر ۱۴۰۲https://youtu.be/bMc6ylKZv30
اینم مقایسه برانکو عادی با برانکو رپتور
برانکو رپتور همه چیزش پیشرفته تر و بهتره نسبت به نسخه عادی
در اینجا برتری سیستم ترکشن کنترل و تراول سیستم تعلیق و سیستم های پیشرفته تر کراول آفرودی و… نسخه رپتور رو نسبت به نسخه عادی تو همین مقایسه هم میبینیم
قبل از اینم برتری سیستم چهار چرخ محرک مرسدس بنز جی کلاس و لندروور رو اثبات کرده بودیم اینم جهت روشن شدن و اثبات برتری فورد در نسخه های رپتور
کی بود میگفت سیستم فورد برای همه یکیه
فورد خودش رسما گفته نسخه های رپتور رو همه چیزشون رو تقویت کرده از پیچ ها و اتصالات بگیر تا سیستم ترکشن کنترل آفرودی و موتور همه چیز در نسخه رپتور تقویت و ارتقاء داده شده و میشه
حتی تو نسخه های رپتور شاسی ها جوری تقویت شدن که تو پرش ها و جامپ ها شاسی کج نمیشه تو این مورد تجربه فورد زیادی داره خودم ویدیوهایی از فورد رپتور دیدم که کمتر چیزی میتونه در اون حد تو ناهمواری ها دووم بیاره
حسین
۶ تیر ۱۴۰۲هنرنمایی دیگری از طومار نویس اعظم.
هزار خط طومار نوشتی که بگی آفرود لندکروز پایین تره ؟ جوابت فقط همون ویدیویی بود که توی خود همین پدال هم گذاشتن و دیدیم که لندکروز سری صد عهد بوق، جیپ جدید و مدرن رو تحقیر کرد. طراحی جیپ از نظر مهندسی اینقدر مضحک بود که برف دور میله فرمانش جمع شد!!!! همین چند خط برات کافیه.
تو بررسی های یوتیوب هم تا دلت بخواد ویدئوهایی هست که پرادو با همون استایل شهری جیپ رو نابود می کنه.
آفرود یعنی یک عمر در شرایط سخت آفرود استفاده بشی نه این پهلوون پنبه های یوتیوبی که یه دونه شیب میزنن بعدم صاف میرن تعمیرگاه یا اون رنج روور و لندرور که سیستم های الکترونیکیش ارور و میده و وسط راه متوقف میشه.
هر وقت مستندساز یا گروه هایی که به خاطر ماهیتش ن دائما آفرود هستن (قاچاقچی ها و نظامی ها) دیدی که امثال رنجر و f150 و کلرادو و برانکو و رانگلر استفاده می کنن اونوقت بیا از آفرود حرف بزن واسه ما طومار نویس. همشون تویوتا و نیسان یا حداکثر لندرور های قدیمی اورهال شده دارن.
حالا بیا بگو ارتش آمریکا هامر داره، یا مثلا مرسدس بنز یونیماگ داره 😂 آفرود اون بچه بازی ها نیست که یه بچه سوسول بره میلی متر دستش بگیره ببینه از کجا رد بشه از اونطرف رفیقش فیلم بگیره بعد یک ساعت هم برگردن خونه ددی. ضمنا نیای اینجا واسه من از مسابقات خاص آفرود حرف بزنی چون هیچکدوم شون کارخونه ای نیستن
IMAN1199
۶ تیر ۱۴۰۲من نظرات شما رو اصلا قبول ندارم که بخوام واست مثال برنم
اگه نظری میدیم فقط برای گفتن حرف درسته
وگرنه ما با متعصب جماعت اصلا نباید دهن به دهن بشیم
هنرنمایی دیگری از طومار نویس اعظم.
بله پس چی تا باشه از این تومارا !
و شناساندن متعصب ها تا همه بدونن با چه متعصب هایی طرفیم !
هزار خط طومار نوشتی که بگی آفرود لندکروز پایین تره ؟ آره دقیقا و دقیقا همینش خوبه که قطعاً نمیتونی ردش کنی که ما هم اثباتش کردیم
و هم همه عالم و آدم میدونن سیستم آفرودری چهار چرخ محرک لنکروز کم میاره و ضعف داره مقابل سبستم های پیشرفته آفرودی چهار چرخ محرک رقبای برتر اروپایی و امریکایی در مقایسه مستقیم چون مثل روز برتری سیستم های آفرودی پیشرفته آفرودر های اروپایی و امریکایی که در هر چیزی بهترین و اول۱ هستن تو این موردم همینطور روشنه
جوابت فقط همون ویدیویی بود که گذاشتم کم آوردن سیستم چهار چرخ محرک لنکروز رو مثل روز روشن مقابل آفرودر های برتر اروپایی و امریکایی رو نشون داد که توی خود همین پدال هم گذاشتن ویدیوش رو و دیدیم
ولی شما تابلوعه اونقدر از تعصب میسوزی که فقط دلت خوشه به یه ویدیوی عهد بوق که اصلا اعتباری هم نداره
چون بارها جیپ رانگر رو دیدیم که تو برف یه متری هم آفرود میره که صدتا لندکروز سری صد عهد بوق هم نمیتونه در حدش باشه، همون جیپ قدیمی لنکروز جدید و مدرن رو تو آفرود تحقیر کرد اینم بارها دیدیم.
همه میدونن رانگلر سلطان آفروده جاهایی که رانگلر میره لنکروز تو خوابم نمیتونه بره
لنکروز سری ۳۰۰ بدون قفل دیفرانسیل و در حالت نرمال مثل خر تو ناهمواری ها گیر کرد و لنگ در هوا شد مقابلشون طراحی تویوتا از نظر مهندسی اینقدر مضحک بود که حتی تو حالت دیفلاک هم فرمون رو باید مستقیم نگه دارن تا شاید حرکت کنه و بازم گیر نکنه سری ۲۰۰ که همینم نبود!!!! همین چند خط برات کافیه.
تو بررسی های یوتیوب هم تا دلت بخواد ویدئوهایی هست که مرسدس جی کلاس با همون استایل شهری و تایر های جاده ای پرسرعت تویوتا لنکروز رو نابود میکنه تویوتا لندکروز رو نابود می کنه. تو آفرود
افرودر های امریکایی و اروپایی اول۱ بودنشون رو اثبات کردن
چه برسه به نسخه های سطح بالا و نسخه های نظامی هرکدوم با لیش از ۳ تن وزن و ۲.۲ متر عرض این آفرودر های اروپایی و امریکایی که پادشاهان بلامنازع آفرود و اول۱ هستن از هر لحاظ در پر هر چیز هستن
آفرود یعنی یک عمر در شرایط سخت آفرود استفاده بشی (برتری در همینم بازم با انواع آفرودر های اروپا و آمریکاست اثبات شده ) نه این پهلوون پنبه های عرب پسند که یه دونه شیب ررو تو حالت نرمال نمیتونن بزنن و با دیفلاک هم نر میزنن و مثل خر گیر میکنن بعدم صاف میرن تعمیرگاه یا اون لنکروز ۲۰۰ که سیستم الکترونیکیش اونقدر صدا میده که و در مقابل رقبا ضعیف و ضعف داره اصلا کار نمیکنه که بخواد خراب شه که از استفاده کردن ازش پشیمون میشی اخرشم که سیستم های الکترونیکیش ارور و میده و وسط راه متوقف میشه. این رو که با لینک نشونتون دادیم
هر وقت مستندساز یا گروه هایی که به خاطر ماهیتشون دائما آفرود هستن (قاچاقچی ها و نظامی ها) دیدی که امثال رنجر و f150 و کلرادو و برانکو و رانگلر استفاده می کنن اونوقت بیا از آفرود حرف بزن ( دیدم زیادم دیدم شما ندیدی انواع مرسدس جی کلاس نظامی و وانت های فورد و هامر هاموی نظامی و… ) پس واسه ما طومار ننویس.
ببین چقدر خنده داره و شما کارت به کجا کشیده که ملاک مقایسه ات شده ماشین فیلم بردار فلانمستند که تو هموها هم بارها لندوور های مختلف رو دیدیم
حرف حسابت چیه غیر از تعصب هیچی نداری
حالا بیا بگو ماشین فیلم بردار و ماشین عروس و … 😂
ارتش آمریکا هامر داره، یا مثلا مرسدس بنز یونیماگ داره خب درسته چون که که اتفاقا اینها مرد و پادشاه آفرودن و ماشین های میدان اصلی جنگ و نبرد همینها هستن نه ماشین فیلم بردار 😂
جایی که که اینها میرن هر تویوتایی تو اون شرایط نابود میشه هر تویوتایی نابود میشه تو اون شرایط و لاشه تویوتا هم برنمیگرده چه برسه به خودش 😂
تازه نیازی به مثال زدن اینها نیست
شاهکار فورد برانکو رپتور برای تو دهنی خوبی به متعصب هاست و همین واسشون کافیه چون چنان آفرودی که این فورد برانکو رپتور داره بعنوان یک۱ آفرودر مدرن و همه فن حریف که هیچ آفرودر کارخونه ای و استانداردی در این کلاس حتی نزدیکشم نمیتونن برسن چه برسه به بقیه سلاطین بزرگ آفرودر از اروپا و امریکا که نیازی به مثال زدنشونم نیست
بفرمایید میتونید برید
با همون ماشین فیلمبردار مستند خوش باشید
ماشین فیلمبردار برای شما برو خوش باش
آفرودر های برتر مدرن که برتری اونها در آفرود اثبات شده برای ما
حسین
۶ تیر ۱۴۰۲شمافعلا درگیر دستکاری لایک و دیسلایک باش شاید بتونی حقانیت نداشته حرفات رو اینجوری ثابت کنی 😂 بررسی های یوتیوب همه نشون میدن کی باید فرمون مستقیم نگه داره، نشون میدن جاهایی که لندکروز میره رانگلر تو خوابم نمی تونه بره 😂 لندکروز gr هم تو دهنی محکمی بود به همه متعصب های بی اطلاعات و بدرد نخور.
از مستندساز حر میزنیم چون آفرود واقعی رو اونا میرن که همیشه تو آفرودن نه او نپهللون پنبه های زپرتی دوزاری آمریکایی یا اون بچه قرتی های بی مصرف انگلیسی
حسین
۶ تیر ۱۴۰۲جایی که تویوتای چهل سال پیش میره لگن مدرن آمریکایی از نزدیک ببینه از ترس *** به خودش فیلماش هم تو یوتیوب هست.
قیاس یونیماگ رو هم واسه تمسخرت نوشتم 😂 مثل اون جایی که بحث دوام شد یه دفعه اسم هوی دیوتی هارو آوردی وسط 😂 دو همه چیز بازنده ای هم خودت هم اروپا و آمریکا و نطرات متعصبانت فقط به درد این میخوره لایک فیک براشون بزنی کوچولو😁 هم توی دوام هم توی عملکرد آفرورد بنز و فورد و جیپ ناخن تویوتا بیشتر نیستن. حالا طومار بنویس و دیسلایک بزن 😂
corvette
۶ تیر ۱۴۰۲دانشمند . دیسلایک هاتو ببین
IMAN1199
۶ تیر ۱۴۰۲بررسی های یوتیوب همه نشون میدن کی باید فرمون مستقیم نگه داره ( دقیقا همینه همون فیلم بررسی ضعف سیستم چهرچرخ محرک لنکروز رو مقتبل رقبا ببینید که توضیحاتش رو دادم )
که نشون میدن جاهایی که مرسدس بنز جی کلاس ولندوروور و فورد رپتور و میرن لنکروز تو خوابم نمی تونه بره 😂
برانکو رپتور هم ( بهترین آفرودر کارخانه ای در این کلاس ) هم تو دهنی محکمی بود به همه متعصب های بی اطلاعات و بدرد نخور.
از مستندساز حرف میزنیم چون آفرود واقعی رو اونا میرن جان؟ چی شد چی شد ؟ ( کم جوک بگو مومن )
حرفای شما رو نشون هرکی بدی میگه که این داره .. شعر میگه
اونهایی که همیشه تو آفرود برتری دارن جاشون خیلی بالاتر از این حرفاست
نه او نپهللون پنبه های زپرتی دوزاری ژاپنی یا اون بچه قرتی های بی مصرف کره ای
شما پیگیر فیلمبرداری فیلم عروسی و مستند باشید لطفا
حسین
۶ تیر ۱۴۰۲این فیلمای که تو توهماتت ازش حرف میزنی کجاست مهندس ؟ ما هم تو یوتیوب هستیم هرچی هم دیدیم تحقیر رانگلر و برانکو بود. جی کلاس هم شاهکار نکرده با اون قیمتش!!!. اومدی از صدای کرال کنترل تویوتا حرف میزنی همین قدر نمی دونی اون صدا از کجا بوده و چی بوده! تو همون یوتیوب هر وقت کرال کنترل تویوتا روشن شد بنز و فورد عزیزت به … افتادن. حالا بیا اینجا واسه من از فورد حرف بزن. برو جای این حرفا اینجا نیست ما هم هرچی میگیم هدفمون شناسوندن افراد متعصب هست. باز هم مثل همیشه شکست خوردی توی بحث.
حسین
۶ تیر ۱۴۰۲بگذار ضربه آخر امروز رو بهت بزنم. تو بررسی کارواو حتی سوزوکی جیمنی هم بالاتر از رانگلر قرار گرفت. شیبی رو زد که رانگلر نتونست بره بالا. حالا بیا بگو نه نه کارواو قبول نیست 😂 آره اوهام متعصب تو قبوله، مستندات بقیه قبول نیست.
IMAN1199
۶ تیر ۱۴۰۲جایی که جیپ چهل سال پیش میره لگن مدرن زاپنی از نزدیک ببینه از ترس *** به خودش فیلماش هم تو یوتیوب هست. ( نشون به ان نشون که که کم آوردن و ضعف سیستم آفرودی لنکروز و تویوتا کم آوردنش و ضعف سیستم آفرودی لنکروز تویتا رو مقابل رقبا تو همون ویدیو دیدیم و نشون دادیم به وضوووووح مشخص بود مثل روز روشن )
قیاس یونیماگ رو هم واسه تمسخرت نوشتم آفرین منم همینکارو کردم 😂 وگرنه یونیماگ چنان پادشاهی در آفرود داره ( رکورد صعود به قله با بالاترین ارتفاع در جهان ) داره که مثالشم نباید بزنیم مثل همون پیکاپ تراک های هوی دیوتی دیچتی امریکایی پاشاه که در دوا و قابلیت اطمینان هم شماره یک۱ هستن و رکورد دار و اول۱ مثل هرچیزی دیگه مثل اون جایی که بحث دوام شد بعد دیدی که لنکروز اونقدر با ضعف و کم آوردن سیستم آفرودی ضعیفش هیچی نداره اصلا که خرابم شه همینجوریش کار نمیکنه که خواسته باشه خراب شه 😂
تو همه چیز بازنده ای هم خودت هم هیچ ژاپن هیچ که اون که هیچ اثباتم کردیم و نظرات متعصبانت فقط به درد این میخوره اکانت فیک بسازی واسشون که اینم جواب نداد مگر مثل اینجا لایک فیک براشون بزنی کوچولو😁 هم توی دوام هم توی عملکرد آفرورد هیچ تویوتا هیچ ناخن مرسدس بنز و فورد بیشتر نیستن. حالا طومار بنویس و دیسلایک بزن شما نظر نمیدی فقط عقده های خودتون رو خالی میکنی 😂
خوش باشید با همون ماشین مستند و فیلم عروسیتون رو هم ایشالا پر کنید شاد باشید و سلامت
IMAN1199
۶ تیر ۱۴۰۲مهم نیست شما هدفت چیه از تو کامنتاتون مشخصهکه شما هدفی غیر از تعصب بیخود نداری
این فیلمای که تو توهماتت ازش حرف میزنی کجاست مهندس ؟
همینجا بیا اگه ناراحتی قلبی داری نبین چون شکست تویوتا و لنکروز درش موج میزنه
https://www.aparat.com/v/q5hdY
ما هم تو یوتیوب هستیم هرچی هم دیدیم تحقیر تویوتا و لنکروز بود. جی کلاس هم که قطعا شاهکار کرده با اون قیمتش!!! بله بله قطعا همینه قطعا جی کلاس شاهکاره ( اصلا نمیتونید غیر از اینم بگید چون خیلی وقته حرفای من اثبات و حرفای شما رد شده )
اومدی از صدای کرال کنترل تویوتا حرف میزنی همین قدر نمی دونی اون صدا از کجا بوده و چی بوده! پس اینهمه تا حالا توضیح میدادیم چی بود پس ؟ برو دوباره بخون اتفاقا اونی که نمیدونه فقط شمایی که هنوز پرتی از موضوع و خودت رو به اون راه زدی !
تو همون یوتیوب هر وقت کرال کنترل تویوتا روشن شد به زحمت … افتاد و قبلشم گیر کرده بود و با راست و مستقیم نگه داشتن فرمون و بسختی از ناهمواری ها کلنجار میرف رفت اخرشم صاف نتونست بالابره!
ولی بنز و فورد عزیزم خیلی قبل از این حرفا بدون قفل دیفرانسیل و فقط با سیستم های هوشمند و پیشرفته آفرودی خودشون ناهمواری ها رو رد کرده بودن لینکشم فرستادم تا ببینید با قفل دیفرانسیل که مثل پلنگ و خرس های وحشی از همه ناهمواری هارو عبور میکنن
متعصب حالا بیا اینجا واسه من از تویتا حرف بزن. برو جای این حرفا اینجا نیست ما هم هرچی میگیم هدفمون شناسوندن افراد متعصب هست. باز هم مثل همیشه قطعا شکست خوردی توی بحث.
IMAN1199
۶ تیر ۱۴۰۲بگذار ضربه آخر امروز رو بهت بزنم. ( آخ آخ آخ عجب ضربه ای داداش نکن از این کارا با ما شما همین الانشم ناک اوتی ! ) تو بررسی کارواو حتی سوزوکی جیمنی هم بالاتر از رانگلر قرار گرفت 😂. شیبی رو زد که رانگلر نتونست بره بالا. حالا بیا بگو نه نه کارواو قبول نیست آره اوهام متعصب تو قبوله، مستندات بقیه قبول نیست.
آخی خیلی توکفی داداش اشکال نداره خودتو خالی کن
چون این کامنتی مه شما دادی قطعا یه تست داره
شما اهل تعصب همون سوزوکی جیمنی رو انتخاب کن آزادی
ما اهل فن و کل جهان هم پادشاه آفرود جیپ رانگلر رو انتخاب میکنیم و تو تست کارواو یا هرتستی دیگه هم خودمون قبولیش رو میگیریم شما نگران اونجاش نباش میتونی بری
ما اهل فن میدونیم برتری مسلم و قطعی با کیه که در هر چیزی اول۱ هستن آفرودر های اروپایی و امریکایی که اول۱ هستن که در هرچی چیزی اثباتم کردیم مثل همونی که گفتیم
NAVID۰۰۹۸
۶ تیر ۱۴۰۲مهندس ایمان کاری جز کپی کردن کامنت ها بلد نیستی ! 😂🤦🏻
IMAN1199
۶ تیر ۱۴۰۲فعلا که دیدید همه چیز بلد بودیمو کپی کاری هم که کار شماست هم از خودتون یاد گرفتیم این یه موردو
متعصب نوید که کاری جز کپی کردن کامنت ها بلد نیستی ! 😂🤦🏻
ما اینم بهتر از خودتون یادش گرفتیم که برای متعصب هایی مثل شما که کاری جز دادن نظرات تکراری متعصبانه انجام نمیدن واجبه
حسین
۶ تیر ۱۴۰۲از کامنتات مشخصه چقدر اهل فنی 😂😂نشکیمون اهل فن 😂😂 فرمون مستقیم😂 با سیستم هوشمند رد کردن 😂 همه سنگرهارو از دست دادی رفتی سراغ اهل فن جا زدن خودت 😂 از یوتیوب شروع کردی آخرش رسیدی به اهل فن 😂 وای😂
اهل فن همونایی هستن ک هبهت گفتم همشون تویوتا و نیسان دارن نه بچه سوسول اروپایی و آمریکایی که تو آفرود به خاطر ارور های الکترونیک وسط راه گیر می کنه اونوقت دیگه نه با فرمون مستقیم نه با فرمون کج نمی تونه چیزی رو رد کنه 😁 باید تیم پشتیبانی که همشون تویوتا دارن بیان نجاتش بدن طومار نویس اهل فن 😁
حسین
۶ تیر ۱۴۰۲ما اهل فن و کل جهان هم پادشاه آفرود خانواده لندکروز و هایلوکس رو انتخاب میکنیم و تو هرتستی دیگه هم خودمون قبولیش رو میگیریم شما نگران اونجاش نباش میتونی بری
ما اهل فن میدونیم برتری مسلم و قطعی با کیه که در هر چیزی اول۱ هستن آفرودر های ژاپنی هستن که در هرچی چیزی اثباتم کردیم مثل همونی که گفتیم
IMAN1199
۶ تیر ۱۴۰۲نه اتفاقا همه چیز بلدیم
ولی ممکنه از نظر شما کپی به نظر برسه چون اون اشتباهات متعصبانه شما رو رد میکنیم و درستش رو مینویسم
برای همین این توهم ممکنه واستون پیش بیاد که کپیه درصورتی که واقعیتش اینه که هر چیزی رو درستش رو مینویسیم
IMAN1199
۶ تیر ۱۴۰۲از کامنتات مشخصه چقدر اهل فنی 😂😂
اهل استیکر و تعصبی از نوع فنیش 😂😂
نشکیمون اهل فن 😂😂 شایدم بکشم 😂 فرمون مستقیم😂 اره قشنگ هنگ کردی مشخصه با اثباتی که کردم در ضعف و کم اوردن سیستم چهارچرخ محرک تویوتا لنکروز در مقابل سیستم هوشمند و پیشرفته آفرودر های اروپایی و امریکایی شک بزرگی به متعصبانی مثل شما وارد کردیم قشنگ موندید توش و شکست خوردید چون تعصب رفتنی و حق ماندنیست😂
همه سنگرهارو از دست دادی رفتی سراغ استیکر و تعصب های بیخود همیشگی ما که ادعایی نداریم ولی دربرابر متعصب ها اهل فن و دانا حساب میشیم در برابر متعصب ها 😂 از تعصب شروع کردی آخرش رسیدی استیکر گذاشتن واسه اهل فن 😂 وای😂
اهل فن همونایی هستن ک بهت گفتم همشون مرسدس بنز و فورد دارن نه داعشی های عقب مونده با عقب مونده های هیچ ژاپنی هیچ که تو آفرود به کم اوردن و ضعف سیستم چهار چرخ محرکشون معروف هستن که دیدیم وسط راه تویوتا مثل خر گیر میکنه نه با فرمون مستقیم نه با فرمون کج نمی تونه چیزی رو رد کنه 😁 باید تیم پشتیبانی که همشون مرسدس بنز یونیماگ اروپایی غول مرحله آخر و فورد و تراک های پادشاه امریکایی دارن بیان نجاتش بدن طومار نویس اهل تعصب 😁
IMAN1199
۶ تیر ۱۴۰۲ما اهل فن و کل جهان هم پادشاه آفرود خانواده مرسدس بنز جی کلاس از نسخه های لوکس تا نسخه های نظامی و فورد رپتور ها در انواع نسخه ها و رم تی آر ایکس و هامر ها در انواع نسخه های آفرودی و نظامی رو انتخاب میکنیم و تو هرتستی دیگه هم برتری قطعی و مطلق اینها با فاصله زیادی قطعی و مسلم هست و نیازی به قبولی گرفتنم ندارن که حتی بخواهیم بگیم چون هیچ تویوتا لندکروزر اصلا هیچ به گرد پاشونم نمیرسه که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم چون قابل مقایسه نیست باهاشون
پس شما نگران اونجاش نباش میتونی بری ما با غول های آفرودر جهان هرکدوم با بیش از ۳ تن وزن و ۲.۲ متر عرض لنکروز رو زیر چرخاشون له میکنیم
ما اهل فن میدونیم برتری مسلم و قطعی با کیه که در هر چیزی اول۱ هستن آفرودر های اروپایی و امریکایی هستن که در هرچی چیزی اثباتم کردیم بهترین و اول۱ هستن مثل همونی که گفتیم
sepehr
۶ تیر ۱۴۰۲ایمان۹۹ یه باته که چند تا کلمه
برترین ، اروپا و آمریکا ، وزن بالای ۳ تن و تخصصی رو بلده و با اینا جمله سازی میکنه
بحث کردن باهاش فایده نداره چون یه انسان عاقل طبیعتاً حریف یه بات نمیشه
حسین
۶ تیر ۱۴۰۲خوشم میاد یه کامنت میذارم تا فردا صبح فشارت میره بالا 😂 علتش اینه حرف من حقه و حرف تو متعصبانه و اشتباه. متاسفانه مسیرهایی که واسه بنز و فورد آرزو به حساب میاد آفرودرهای چهل سال قبل ژاپنی عین آب خوردن رد می کنن. بنز و فورد هم باید بشینن نوت برداری کنن ببینن چجوری میتونن آفرودرهای بسازن هرچند نوکر پادشاه تویوتا هستن. مثل همیشه برتری ژاپن رو ثابت کردیم و شما شکست خوردی
IMAN1199
۷ تیر ۱۴۰۲ظاهرا باید خوشت نیاد چون من از این بحثا لذت میبرم و انرژی بیشتری میگیرم 😂 علتش اینه حرف من حقه و حرف تو متعصبانه و اشتباه. متاسفانه مسیرهایی که واسه تویوتا آرزو به حساب میاد آفرودرهای چهل سال قبل اروپایی و امریکایی عین آب خوردن رد می کنن. تویوتا هم باید بشینن نوت برداری کنن ببینن چجوری میتونن آفرودرهای بسازن مثل لنکروز که کپی جیپ بود ولی به گرد پای جیپ هم بازم نرسید هرچند نوکر پادشاه مرسدس بنز و فورد هستن. مثل همیشه برتری اروپا و امریکا رو ثابت کردیم و شما شکست خوردی
بدو
IMAN1199
۷ تیر ۱۴۰۲برد و پیروزی قطعی هم که همیشه خداییش با ما هست چون هرچیزی رو درستش رو میگیم و بهترین و اصل کاریش و اول۱ هرچیزی رو تا حق پابرجا بمونه مثل برتری این آفرودر امریکایی و باقی امریکایی و اروپایی ها که در هرچیزی بهترین و اول۱ هسن پس قطعا همیشه برد و پیروزی برای ما به حق باقی خواهد ماند خداییش
NAVID۰۰۹۸
۷ تیر ۱۴۰۲تو خیال خودت برنده و پیروز باش مهندس ایمان ! 😂🤦🏻
پیروزی واقعی در میدان آفرود با سلاطین تویوتا و نیسان هست و جیپ و فورد و مرسدس (😂) در حدی نیستن که بخوان با تویوتا و نیسان مقایسه بشن 😎👏
ماشالاه تویوتا ماشالاه ژاپن قطب صنعتی دنیا که اروپا و آمریکا باید بیان سالها شاگردی کنن پیش ژاپن تا یاد بگیرن چطور جنس با کیفیت و ناب بسازن 👏👏
NAVID۰۰۹۸
۷ تیر ۱۴۰۲به فورد یه ایمیل بزن بگو هر چه زودتر یه تویوتا بخرن بیارن کارخونه شون بلکه یاد بگیرن چطور سیستم ترکشن کنترل آفرود بسازن که تو شیب ۳۰ درجه در جا نزنه ! 😂
موتورشم بررسی کنن بلکه مثل اکوبوست انقد مشکل نداشته باشه اینطوری شاید تو طومار نویسی هات مجبور نباشی واقعیت رو تحریف کنی ! 😂👏
فورد و مرسدس باید سال ها پیش تویوتا شاگردی کنن تا یاد بگیرن چطور ماشین آفرود بسازن
حالا بیا کپی کن 😂😎🤦🏻
IMAN1199
۷ تیر ۱۴۰۲به تویوتا هم یه ایمیل بزن بگو هر چه زودتر یه مرسدس بنز و فورد بخرن بیارن کارخونه شون بلکه یاد بگیرن چطور سیستم ترکشن کنترل آفرود بسازن که تو شیب و ناهمواری ۴۵ درجه در جا نزنه ! 😂 و وقتی سه لنگ شد لنگ در هوا نشه مقابل رقبا 🤦🏻😂
این مورد واجبه واسشون
چون تو همون ویدیویی که فرستادم ضعف و کم اوردن سیستم ترکشن کنترل و چهار چرخ محرک تویوتا رو به وضوح دیدیم و از قبل هم اثبات شده بود 🤦🏻😂
هرچند که تا الانشم همین کارو کردن یعنی قبلا دیده بودیم که رفتن مرسدس بنز و فورد خریدن برای الگو گرفتن برای ساختن خودرو های لوکس و پیکاپ تراک های آفرودر اس یو وی شاسی بلند و…
ولی با این وجود بازم به گرد پای خود اروپا و امریما کلا نمیرسن😎
موتورشم بررسی کنن بلکه مثل موتور لنکروز و تاکوما و توندرا انقد مشکل نداشته باشه اینطوری شاید تو طومار نویسی هات مجبور نباشی واقعیت رو تحریف کنی ! 😂👏
موتور اکوبوست فورد که بهترین موتور ۶ سبلندره که صدتا مثل تویوتا ارزوی رسیدن بهش رو داره ولی بازم نمیتونه 😎
حتی اونقدر اطلاعاتم ندارید که بدونید مه یک اختلال در روند اسمبل در کارخانه که الانم همه چیز اوکیه با مشکل چیه وقتی نمیدونید یعنی هرچی گفتی هیچ 😂👏 و برتری فورد فورد و مرسدسربنر همیشگی و قطعی 😎
تویوتا و هیچ ژاپن هیچ باید سال ها پیش مرسدس بنز و فورد شاگردی کنن همونطور که تا الان شاکردی کردن ولی بازم به گرد پای خودشون نرسیدن تا یاد بگیرن چطور ماشین آفرود بسازن یه موردش مثل لنکروز که کپی جیپ بود ولی بازم به گرد پای خود جیپ نرسید
در نتیجه برتری قطعی همیشه خداییش با مرسدس بنز و فورد در هرچیزی هست چون هرچیزی رو درستش رو میگیم و بهترین و اصل کاریش و اول۱ هرچیزی رو تا حق پابرجا بمونه مثل برتری این آفرودر امریکایی و باقی امریکایی و اروپایی ها که در هرچیزی بهترین و اول۱ هسن پس قطعا همیشه برد و پیروزی برای مرسدس بنز و فورد پادشاه خودو سازی جهان به حق باقی خواهد ماند خداییش😎
IMAN1199
۸ تیر ۱۴۰۲ضمن اینکه ما اگه نظرات متعصبانه رو ببینیم درستشو میگیم تا یاد بگیرید 😎👏
پس در واقعیت برنده و پیروز هستیم 😎
پیروزی واقعی در میدان آفرود با سلاطین مرسدس بنز و فورد از اروپا و امریکا هست و اثبات شده اونم قطعی و از همه نظر و در هر چیزی دیگه تویوتا و نیسان(😂) در حدی نیستن که بخوان با مرسدس بنز و فورد مقایسه بشن 😎👏
ماشاء اللّه مرسدس بنز و فورد ماشاء اللّه اروپا و امریکا ماشاء اللّه قطب صنعتی دنیا که کره و ژاپن و چین باید بیان سالها شاگردی کنن پیش اروپا و امریکا تا یاد بگیرن چطور جنس با کیفیت و ناب بسازن👏👏 چیزی که تا الانشم همینطور بوده و دیدیم و هرچی دارن از اروپا و امریکا دارن هرچند که بازم به گرد پای خود اروپا و امریکا کلا نمیرسن😎
حسین
۶ تیر ۱۴۰۲تویوتا و ژاپن در همه چیز اول هستن. تویوتا سلطان بی رقیب آفرود و دوان که بقیه هزار سال ازش عقبن. اینم واسه ایجاد فشار مضاعف. وقتی کسی عین آدم نظر نده اینجوری جوابشو میدیم
IMAN1199
۶ تیر ۱۴۰۲مرسدس بنز و فورد و اروپا و امریکا در همه چیز اول۱ هستن. مرسدس بنز و لندروور و فورد سلطان بی رقیب آفرود و دوام که بقیه هزار سال ازش عقبن. اینم واسه ایجاد فشار مضاعف. وقتی کسی عین آدم نظر نده اینجوری جوابشو میدیم
JEEP
۵ تیر ۱۴۰۲ماشین ع.*.نگلیسی هم شد ماشین😂😂😂😂😂
انگلیس فقط یچیز خوب برای عموم مردمش تولید میکنه اونم مینی ماینره
حاضرم باهات شرط ببندم همین جیپ های صحرا و توسن و شهباز که تو ایران مونتاژ میشدن و سلطانشون که KM آمریکایی و وارداتی بود از لندرور هم دورشون که هیچی از پاژن هایی که تا سال 1390 تولید میشدن هم سرترن
دیگه جیپ های جدید آمریکایی که اصلا قابل قیاس با رنجرور یا همون لندرور نیست این کجا و آن کجا با تویوتا کاری ندارم ولی تعصبت نسبت به ع.*.نگلیس بی مورده سلطان و ابداع خودرو برای مسیر های ناهموار جیپ بوده هست و خواهد بود
با 30 هزار دلار میتونی جدید ترین و زیباترین خودرو آمریکایی که صفره سوار شی و لذت آفرود باهاش تجربه کنی همون چیزی که تو رجرور 200 هزار دلاری نیست.
MehdiTurbo
۶ تیر ۱۴۰۲نوید خدا شفات بده خدایی
MehdiTurbo
۶ تیر ۱۴۰۲یعنی هر سری کل هست بین ژاپنی امریکایی،ژاپنی کره ای،ژاپنی المانی باز میکنی اسم دو سه نفر حتما هست یکی نوید
قبلا کل بین المان و انگلیس بود
اصلا این ژاپنی فنا خیلی بیشتر اینجورین یعنی کلای این چنینی بین المان و امریکایی باز این شکلی نیس که فن ژاپنیا اینجورین جالبیش اینه نود درصدشانم نه اصلا ماشین جدیداش به چشم میبینن خودشان تولید ملی دارن و جوری حرف میزنن خود صاحب کارخانه اینجوری نیس یعنی بری به صاحب تویوتا بگی فلان داستان شاید ازتم تشکر کنه که بهش گفتی اصلاحش کنه به خدا بقیه شرکتا اگه میدونستن چنین حرفایی تو سایتا ایرتنی هست میخوندن ازمون تشکرم میکردن همینا چند وقت دیگه دستشان به چین نمیرسه درمورد چین اینجپری حرف میزنن بعدش هند میاد درمورد هندم همینن بعد یه مدت دستشان به هندم نمیرسه دوباره همین حرفا رو درمورد هند میزنن
mahdi-es17
۶ تیر ۱۴۰۲پژو پارس پدرم با کارکرد 190هزار کیلومتر مدل 96 از این جیپ سالم تز هستش با این که هر روز باهش تا سر زمین کشاورزی هم میره
علی
۱۴ تیر ۱۴۰۲از تعداد دیس لایک ها معلومه چقدر علمی و مهندسی شده کامنت میدی 😏!!
فقط تفت دادن و بس
RED SUN
۵ تیر ۱۴۰۲علت این خبر همون گزارش JD هستش . حتی مردم اون ور هم شک کردن چطور برندی مثل دوج میتونن رده های بالا رو بگیرن . کیفیت جیپ هم کاملا نزدیک میانگین بود و رده بالایی نداشت و تو متن هم گفته شده خیلیا فکر میکنن ماشینای جدید جیپ دائما تو نمایندگی خواهند بود . البته ۶۵هزار کیلومتر اصلا عدد جالبی نیست برای ما . اما شاید برای مردم اون ور که رفاه بیشتری دارن و شرایط خرید خودرو با قیمت مناسب و تسهیلات براشون فراهمه ، شاید ارزشمند باشه .
نکته جالب ( مخصوص متعصب های ماشالله گو ) این که تو همین ۶۵ هزار تا هم چنتا مشکل پیدا کرده مثل سنسور و رله و دریچه گاز :)
Regraloaded
۵ تیر ۱۴۰۲هعععییی
YOTA
۵ تیر ۱۴۰۲یاد اون مقاله پیکاپ تویوتا افتادم که با یه میلیون کیلومتر همچنان سالم بود و میرفت آفرود
حالا طرف از اینکه جیپش ۶۵ هزار تا کار کرده و تازه آفرود هم نرفته باهاش خوشحاله 😄😄
jaghori
۵ تیر ۱۴۰۲یارو انگلیسی اش خوب نبود، من هیچی نفهمیدم! هرچه فهمیدم همینی بود که به فارسی نوشته بودید.
من عاشق طراحی جیپ ام، نمیدانم چرا.
blackwing
۵ تیر ۱۴۰۲تو ۴ سال شده ۶۵ هزار کیلومتر ! اونوقت اینجا یه لندکروز لگن ۲۰۰۸ که ۱۵ سال از عمرش گذشته توی نمایشگاه ماشینها میگن کارکرد ۱۰۰ هزارتا 😂
عجببببببببب
امیر
۵ تیر ۱۴۰۲۶۵/۰۰۰ کیلومتر
داداش من یه پراید ۸۳ با کارکرد ۴۳۱/۰۰۰ کیلومتر دارم
هنوزم اطمینان منو جلب نکرده 😂🤔
دیا
۵ تیر ۱۴۰۲به نظر من کیفیتی که ماشین امریکایی در راحتی لوکس بودن و خیلی معیار های جوان پسندانه مثل صدای موتور یا توانایی افرود حرف اول رو میزنه. ماشینهایی مثل جیپ یا چلن جر بی همتا هستم و حسی که به راننده میده بی نظیره. ولی حقیقت اینه که دوام ماشینهای ژاپنی رو ندارن.
*ALI*
۵ تیر ۱۴۰۲این ماشین ها از نظر افرود و بیرون شهر خیلی خوبن ولی من مدل های بعدی این ماشین رو مخصوصا از نظر ظاهری دوست دارم
هژبر
۶ تیر ۱۴۰۲OIIIIIIO
Sepehrg
۶ تیر ۱۴۰۲همتون دارین اشتباه میزنین…اینجا بحث کیفیه نه آفرود…وگرنه همه میدونن تویوتا یه فرمولی داره برا راضی نگه داشتن یعنی کیفیت خوب و مورد اطمینان بودن در کنار یه آفرود راضی کننده…آفرودش به بقیه نمیرسه