یک وانت جیپ J10 هانچو مدل ۱۹۸۱ با تمام ویژگیهای اصلی مثل پیشرانهٔ فابریک ۶.۶ لیتری هشت سیلندر AMC بازسازی شده است.
JeepHeritage شرکتی است که در بازسازی جیپهای کلاسیک تخصص دارد و اخیراً یک پیکاپ J10 هانچو اسپرتساید مدل ۱۹۸۱ را احیاء کرده و آن را با قیمت ۱۴۵ هزار دلار برای فروش گذاشته است. فرایند بازسازی این پیکاپ با لخت کردن خودرو تا شاسی آغاز شده است. جیپهریتیج قطعات را سندبلاست کرده تا در برابر خوردگی مقاوم شوند. بااینحال، در این J10 بجای یک پیشرانهٔ مدرن که اغلب در رستومادها میبینیم، از موتور ۶.۶ لیتری V8 ساخت AMC استفاده شده است. البته جیپهریتیج کاربراتور اصلی این موتور را با انژکتور جایگزین و آن را به سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ مجهز کرده است.
ارتفاع تعلیق J10 در جلو ۱۵۲ میلیمتر و در عقب ۱۰۰ میلیمتر افزایش پیدا کرده و پیکاپ روی لاستیکهای BF گودریچ آلترین ۳۵ اینچی قرار گرفته است درحالیکه لاستیکهای گودیر ۳۷ اینچی هم قابل سفارش خواهد بود. این وانت کلاسیک در بیرون به رنگ قرمز با نوارهای کناری زرد و نارنجی است که برای پیکاپی متعلق به اوایل دههٔ ۸۰ مناسب به نظر میرسد. همچنین سپرها و جلوپنجره هم با نمونههای جدید اما دقیقاً مشابه اصلی جایگزین شدهاند. جیپهریتیج کابین خودرو را با ترکیبی از چرم مشکی و خاکستری پوشانده که زیبا به نظر میرسد. یک رادیوضبط با بلوتوث هم تنها ویژگی مدرنی است که به کابین خودرو اضافه شده است.
پیکاپهای سری J جیپ پلتفرم مشترکی با واگنییر و چروکی داشتند و قسمت دماغه و جلوی کابین آنها باهم یکسان بود. J10 یک پیکاپ نیم تنی بود که از سال ۱۹۷۴ تا ۱۹۸۷ عرضه میشد. پکیج هانچو در سال ۱۹۷۶ بهعنوان یک پکیج ۶۹۹ دلاری برای این وانت ارائه شد. این پکیج شامل نوارهای طلاییرنگ روی قسمتهای کناری بدنه، چرخهای بزرگتر، لاستیکهای آفرودی، تودوزی جین و فرمان اسپرت میشد. در همان سالها، وانت توانمندتر و سهچهارم تن J20 هم ارائه میشد تا اینکه نهایتاً وانت جدید کمانچی جایگزین سری J شد.
NAVID۰۰۹۸
۸ شهریور ۱۴۰۲هرچی هم که بازسازیش درجه یک باشه ، بکر نمیکنم به این قیمتها فروش بره و زیره ۸۰ هزار دلار ارزش داره !
این خودرو لیمیتد یا ورژن خاص نیست و فقط توسط یه شرکت بازسازی و لوازم اضافه شده !
پس صد رحمت به ژ گالری !!!!!
(Ali(chevynova
۸ شهریور ۱۴۰۲ژ گالری رو میشناسب😁
بیوک لسابر رفیقم رو بردیم اونجا فروختیم
رضا
۸ شهریور ۱۴۰۲چقدر زیباست لذت بردیم.
mercedes
۸ شهریور ۱۴۰۲با این ارتفا تعلیقش از سری هفتاد بهتره
mercedesamg
۸ شهریور ۱۴۰۲هیچوقت به پای ایرانخودرو نمیرسن،بازتولید خاور با دیلایت و کولر کار هر کسی نیست اونم تولید انبوه!!
ali_x76
۸ شهریور ۱۴۰۲قطعات فلزی با سندبلاست در برابر خوردگی مقاوم نمیشن!!!
بلکه به وسیله سندبلاست، خوردگیهای قبلی، رنگ، بتونه و هرچیز اضافهی دیگهای از روی قطعه حذف میشه (اصطلاحا آهن میشه) و بعدش خوردگی با روش متناسب خودش (پر کردن با جوش، ورق وصله و …) ترمیم شده و سپس عملیات پوشش دهی یا کوتینگ انجام میشه.
،
۸ شهریور ۱۴۰۲انصافا. وانت سیمرغ تو ایران از این بهتره. هم از نظر اقتصادی. هم ظاهری. ولی فنی ضعیف تری داره قطعا . ولی خب مگه میخوایم چی بارش بزنیم؟
نصیر تقوائی خواه
۸ شهریور ۱۴۰۲بووووو مگه چه خبره این قیمت.مگه پراید وانت میخاین بدین دست مردم
Enzo Ferrari 2008
۸ شهریور ۱۴۰۲عجب قد بلندی هست
سید محمد موسوی
۸ شهریور ۱۴۰۲در ایران رو دست سیمرغ( گلادیاتور) نیامده و نخواهد آمد، یادش بخیر باد یکی داشتم سالار بود.