جیپ

جیپ گرند چروکی تراک هاوک با کیت بدنه پهن و جذاب معرفی شد

تجهیز جیپ گرند چروکی تراک هاوک به کیت بدنه پهن و جذاب باعث شده این شاسی‌بلند آمریکایی دوباره موردتوجه قرار گیرد.


با توجه به اینکه اکثر برندهای زیرمجموعه استلانتیس از جمله جیپ استراتژی برقی سازی محصولات خود را دنبال می‌کنند بنابراین احتمالاً دیگر شاهد خودروهای فوق‌العاده پرقدرت و هیجان‌انگیزی همچون گرند چروکی تراک هاوک نخواهیم بود. نام تراک هاوک از زمان نسل قبلی گرند چروکی که حدود سه سال پیش راهی خط تولید شد دیگر توسط جیپ استفاده نشده و شاید مدل جدید از اکثر جنبه‌ها بهتر از مدل قبلی باشد اما فاقد پیشرانه ۸ سیلندر فوق‌العاده‌ای همچون هلکت است.

جیپ گرند چروکی تراک هاوک بین ماشین بازها جایگاه خاصی دارد و به همین خاطر است که معرفی نسخه ارتقا یافته از آن با کیت بدنه پهن و جذاب نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. علاوه بر کیت بدنه موردبحث، رینگ‌های سفارشی و پوشش بدنه با ظاهر خاکی و نوار مسابقه‌ای مشکی و قرمز نیز جذابیت‌های آن را افزایش داده‌اند.

اولین چیزی که با نزدیک شدن به گرند چروکی تراک هاوک موردبحث به چشم می‌آید ظاهر عضلانی آن است. شاسی‌بلند جیپ قوس چرخ‌های بسیار پهنی در جلو و عقب دارد و یک آپرون هم به سپر جلو نصب شده که بی‌شباهت به خودروهای تیون شده ژاپنی نیست. دیفیوزر جدید به همراه کاپوت دارای ورودی هوا نیز جزو دیگر تغییرات خودرو هستند. این گرند چروکی تراک هاوک از رینگ‌های اینچی فورجیاتو سود می‌برد. شاسی‌بلند پرقدرت جیپ در پشت رینگ‌های خود کالیپرهای ترمز قرمز را به نمایش می‌گذارد.

وقتی وارد کابین شوید پوشش سقف ستاره‌ای مشابه رولزرویس را مشاهده خواهید کرد هرچند تصاویر بیشتری از کاکپیت گرند چروکی در دست نیست. البته نباید منتظر افزایش قدرت پیشرانه باشید زیرا به نظر نمی‌رسد این بخش خودرو ارتقا یافته باشد. البته نسخه استاندارد گرند چروکی تراک هاوک توانایی‌های زیادی دارد زیرا از پیشرانه هلکت استفاده می‌کند. نیروگاه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار خودرو ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۸۷۵ نیوتون متر گشتاور تولید کرده و باعث ثبت صفر تا صد کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای می‌شود. با این تفاسیر گرند چروکی تراک هاوک برای خودروهایی همچون لامبورگینی اوروس و سوپر اسپرت‌های قدیمی‌تر شاخ و شانه خواهد کشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۹ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. (Ali(chevynova

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (7389 ديدگاه)

    وارث واگونییر ۱۹۶۳ بعنوان اولین شاسی بلند لوکس جهان و ویلیزmb بعنوان اولین شاسی بلند افرود جهان هست این ماشین
    ماشالاه اصالت ۱۹۴۱ ویلیزmb
    ماشالاه اصالت ۱۹۶۳ واگونییر
    ماشالاه اصالت چروکی ۱۹۷۰

    موافقم 14
    مخالفم 4
    1. Mohsen68

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (130 ديدگاه)

      چرا ویلیز mb؟
      اون الان باید به رانگلر مربوط باشه ها

      مثل اینه که من s500 ببینم بگم ماشالا motor patent mercedes

      موافقم 2
      مخالفم 9
      1. (Ali(chevynova

        ۱۲ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (7389 ديدگاه)

        وارث اون تاریخچه هست
        افرودره مثل mb و لوکسه مثل واگونییر

        موافقم 5
        مخالفم 4
    2. ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4990 ديدگاه)

      خیلی ماشین خوشگلیه

  2. SMS

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (637 ديدگاه)

    استاد برا صبحانه دو تا کراس آور چینی میندازن بالا

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. Taha Ayoobi

      ۱۲ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4629 ديدگاه)

      چینی براش ضرر داره، غذا های سالمی نیست.

      آلمانی مفیده براش.

      موافقم 9
      مخالفم 3
      1. Mohammad hasan

        ۱۲ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (159 ديدگاه)

        الان نسل جدید چروکی نسخه ترک هاوک داره یا نداره؟ قاعدتا نداره دیگه ؟

  3. khashayartehrani

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    از همون روز اول که این ماشین زیبا معرفی شد عاشقش شدم تا آخرین روز که بازنشست شد و برعکس دوج دورانگو بدترکیب همیشه یک جای خاصی برام داشته

    موافقم 9
    مخالفم 1
  4. زیزیگولو

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (6010 ديدگاه)

    عالی 👌👌👌

  5. car lover

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1559 ديدگاه)

    یه پکیج همه چی تموم. سرعت، قدرت، افرود، جادار بودن. دیگه چی میخواید از یه ماشین

    موافقم 7
    مخالفم 1
  6. Taha Ayoobi

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4629 ديدگاه)

    عاشقشم

  7. علی

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (818 ديدگاه)

    جیپ گلادیاتور افرودر ها
    خیلی زیباست چرا از این مدل ها محرومیم
    محروم ترین مظلوم ترین مردم دنیا ماییم
    این مدل بدجووووووووری دلرباست
    آمریکا یطرف جیب یطرف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا