سالها بود که علاقهمندان به جیپ خواستار ارائهٔ یک رانگلر هشت سیلندر بودند تا اینکه بالاخره جیپ اواخر سال گذشته با معرفی رانگلر ۳۹۲، به این تقاضا پاسخ داد. این مدل به پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 همی با ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور مجهز است و قیمت پایهٔ آن از ۷۳,۵۰۰ دلار آغاز میشود. با وجود این قیمت بالا اما تقاضا برای رانگلر ۳۹۲ بسیار زیاد بوده است و با توجه به شباهت و اشتراکات فراوان رانگلر با گلادیاتور، ممکن است این پیکاپ هم در آینده با همین پیشرانهٔ V8 ارائه شود.
مدیر ارشد جیپ گلادیاتور «براندون گریموس» در مصاحبهٔ اخیر خود با ماسل کارز اند تراکس گفته است که تقاضا برای گلادیاتور V8 وجود دارد. وی دراینباره گفته است:
اگر به فورومها نگاهی بیندازید، افراد زیادی هستند که من مطمئنم دوست دارند گلادیاتور V8 بخرند.
گریموس در ادامه توضیح داده است که جیپ در سالهای اخیر سعی کرده همهٔ خواستههای خریداران رانگلر را برآورده کند و با این منطق، ممکن است تصمیم بگیرد با گلادیاتور هم همین کار را انجام دهد.
وی دراینباره گفته است:
اگر به کارهایی که اخیراً با رانگلر انجام دادهایم نگاه کنید میبینید که لیست آرزوهای همهٔ طرفداران جیپ در آمریکا را برآورده کردهایم. چه دیزلی چه V8 چه پیکاپ، ما همهٔ این خواستهها را بررسی کرده و سرانجام محصولاتی که درخواست کردند را تحویل خریداران دادیم.
زیزیگولو
۷ تیر ۱۴۰۰قابلیتای آفرودی گلادیاتور واقعاً تحسین برانگیزه و میشه گفت گلادیاتور تو سگمنت خودش با همچین قابلیتای بالایی که داره تقریباً بدون رقیب هستش و بطور کلی نمیشه رقابت زیادی رو تو این سگمنت دید و گلادیاتور داره تو این سگمنت یکه تازی میکنه
محمد
۷ تیر ۱۴۰۰البته من جزییاتشو نمیدونم. اما تاکومای تیآردی پرو هم برای آفرود خیلی محبوبه
Iman99
۹ تیر ۱۴۰۰تویوتا تاکوما هیچه دربرابرش این دیگه معلومه که جیپ گلادیاتور از همه نظر خیلی بهتر از تویوتا تاکوما. هستش حتی ویدئو مقایسه این دوتارو خودم دیدم که جیپ خیلی بهتر از تویوتا بود بحث فروش هم مشخصه و از نظر علمی هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه و کسایی که از فروش حرف میزنن که هیچی نمیدونن و وقتی که کم میارن سریع میان میگن از نظر فروش اینطوره و این فروش داشته و ..که این یعنی فقط خودشون رو فقط دارن گول میزنن.
Sina
۷ تیر ۱۴۰۰امار الکی و من درآوردی ندین
این سگمنت از نظر فروش و محبوبیت متعلق به تویوتا تاکوماست
گلادیاتور اصلا فروش بدردبخوری نداشته چ برسه جز رکورددارا باشه
RezaRs
۷ تیر ۱۴۰۰آمار البته ندادن ولی فروش رو درست میگید تا همین الانم ۱۱۴ هزارتا تاکوما فروش رفته 😬
که سهم من
شما
کامنت اول
سردبیر
تا بدینجا ۰ عدد بوده 💔
زیزیگولو
۷ تیر ۱۴۰۰سینا من خیلی از فاکتورا رو در نظر میگیرم، فاکتورایی که از نظر من توی تاکوما وجود نداره و یه چیز دیگه ایم که هستش اینه که جنگ های تبلیغاتیو شاخ به شاخ شدنای تجاری ایده نوینی واسه ارتقای فروش یه محصول هستش ایده ای که از قضا امروزه خیلی خوبم جواب داده و البته اینم بگم که من منکر قابلیتای تاکوما نیستم ولی در حد گلادیاتور نمیبینمش …… این یه واقعیته که در زمینه پیکاپها ژاپنیا در رده بعد از آمرکاییا قرار میگیرن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ تیر ۱۴۰۰اگه تاکوما محبوبه، پس چرا زیاد حرفی ازش توی فضای مجازی زده نمیشه؟ جناب شاید ندونی اما جیپینگ توی آمریکا یه ورزشه! اونوقت کدوم تویوتایی از نظر محبوبیت یه ورزش به اسمشه؟ ادعاهای مندرآوردی از خودتون درنیارید لطفاً….
نوید محمد
۷ تیر ۱۴۰۰این دیگه چه سمیه؟
همه رو مسموم کرد.
با اون قیافه قدیمیش
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ تیر ۱۴۰۰کاملا موافقم آقای زیزیگولو 👌 جیپ سنگ محک آفروده…
Iman99
۹ تیر ۱۴۰۰هیچی موتور وی ۸ نمیشه اونم از نوع آلمانی امریکایی ایتالیایی فقط اگه آفرودر هم باشه که دیگه میشه بهترین این جیپ هم همینطوره به همراه جیپ رانگلر مثل لندروور سنگ محک کلاس خودشون هستن و فقط کلاس های بالاتر از خودشون یعنی مرسدس جی کلاس و فورد و هامر بهتر از اینها هستن و میتونن باشن.
Ali_x76
۷ تیر ۱۴۰۰کاش یه سوپرشارژر هم روی گلادیاتور و رنگلر ۳۹۲ بذارن
و چه حیف که رنگلر لیمیتد (۲درب) از انجین ۳۹۲ محرومه
Sina
۷ تیر ۱۴۰۰همه شرکتها دارن با کاهش حجم و ارتقا تکنولوژی موتورهاشونو بهبود میبخشن کیفیت ساختشو میبرن بالا اونوقت کرایسلر یه موتور هِمی داره هی زرت و زرت میندازه روی ماشینهاش
شاهرخ
۷ تیر ۱۴۰۰خب مشکلش چیه انجین های با کیفیت داره دیگه
مردم هم ازش استقبال میکنن اگه خوب نبود که نمیخریدن
شرکتای دیگه کلا یه انجین یا دوتا واسه ماشین قرار میدن ولی اینا چندتا میزارن تا با هرجور سلیقه ای بتونی این ماشینو بخری
همین انجین همی خودش بهترینه ببین همی 426 که مال بیشتر از پنجاه سال پیشه هنوز جزو پر طرفدارترین هاست توی تاپ فیول استفاده میشه
RezaRs
۷ تیر ۱۴۰۰اعصابمونو سر صبح خط خطی نکن آقا سینا
Amir Machine
۷ تیر ۱۴۰۰آره ارتقاء تکنولوژی موتورهای تویوتا رو هم دیدیم!
تو سال 2021 هنوز رو 4Runner موتور 4 لیتری V6 با فقط 270 اسب و گیربکس 5 دنده اتوماتیک میذاره!!!
اون وقت رانگلر که با موتورهای 2 لیتری توربو، 3 لیتری دیزلی و هیبریدی عرضه میشه تکنولوژی نداره!!!
البته از کسی که به گلادیاتور با فروش 80 هزارتایی تو سال 2020 میگه فروش بدردبخوری نداشته دیگه بیشتر از این توقعی نیست
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ تیر ۱۴۰۰فقط صدای موتور همی می ارزه به کل پیشرانه های بی کیفیت تویوتا….
امیرحسین
۷ تیر ۱۴۰۰سلام،تشکر از جناب دهقان
جناب ali_x76:گلادیاتور ۸ سیلندر سوپرشارژو هسنی ساخته(هرچند که فابریک نیست ولی خب مشخصات وسوسه کننده ای داده) ولی رانگلرو فکر کنم تیون نکرده شاید تیونش کنه،ولی واقعا جای یه سوپرشارژ تویه گلادیاتور و رانگلر خالیه بخصوص رانگلر،میخواستن هلکتو بزارن که داخل محفظه جلو جا نشد یعنی شد ولی خیلی کیپ بود،درواقع باید یه فضایی خالی باشه ولی اون دقیقا اندازش بود و همین بد بود،مگرنه که جیپ کانسپتشو ساخته.
امیرحسین
۷ تیر ۱۴۰۰بنظرم جیپ بیاد بجای وینکه گلادیاتورو ۸ سیلندر کنه بیاد رانگلرو سوپر شارژ کنه بنظرم بهتره،اگه توربو هم کنه خوبه ولی سوپرشارژ یه چیز دیگست.
مهدی
۷ تیر ۱۴۰۰جیپ داره رانگلر رو به غولگلر و گلادیاتور رو به گودزیلاتور تبدیل میکنه
میثم
۷ تیر ۱۴۰۰گلادیاتور آفرود بهتری نسبت به تاکوما داره. البته اختلافها خیلی محسوس نیست ولی در کل گلادیاتور تو این مورد بهتره
و تاکوما ماشین راحت تریه و تو استفاده های روزمره کاربردی تره
تاکوما تو آفرود وقتی با گلادیاتور همسان میشه که یه مقدار بهش برسی و یه چیزایی بهش اضافه کنی
در مجموع اگه فقط آفرود مدنظر باشه انتخاب گلادیاتور خواهد بود
اما اگه در کنار آفرود استفاده های دیگه از جمله مسافرت، کار، خانواده و … هم مدنظر باشه، تاکوما پکیج مناسب تریه
این بخشی از بررسی سایت موتور1 از مقایسه این دو ماشین بود خواهشا حمله نکنید
ولی گلادیاتور عجب اسم خوبیه. خشونت و سرسختی محض رو به آدم القا میکنه
یه چیزی که گلادیاتور داره و من عاشقشم، بدنه بشدت تطبیق پذیرشه. میتونی درها رو دربیاری، پنلهای سقف جدا شدنی و …
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ تیر ۱۴۰۰عالی،جیپ کارشو خیلی خوب بلده…
Muty
۷ تیر ۱۴۰۰اگر به فورومها نگاهی بیندازید، افراد زیادی هستند که من مطمئنم دوست دارند گلادیاتور V8 بخرند.
دوستان
چطوری میتونیم عضو اون فروم ها بشیم ؟