جیپ

احتمال ساخت جیپ گلادیاتور V8 به دلیل استقبال فوق‌العاده از رانگلر 392

سال‌ها بود که علاقه‌مندان به جیپ خواستار ارائهٔ یک رانگلر هشت سیلندر بودند تا اینکه بالاخره جیپ اواخر سال گذشته با معرفی رانگلر ۳۹۲، به این تقاضا پاسخ داد. این مدل به پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 همی با ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور مجهز است و قیمت پایهٔ آن از ۷۳,۵۰۰ دلار آغاز می‌شود. با وجود این قیمت بالا اما تقاضا برای رانگلر ۳۹۲ بسیار زیاد بوده است و با توجه به شباهت و اشتراکات فراوان رانگلر با گلادیاتور، ممکن است این پیکاپ هم در آینده با همین پیشرانهٔ V8 ارائه شود.

مدیر ارشد جیپ گلادیاتور «براندون گریموس» در مصاحبهٔ اخیر خود با ماسل کارز اند تراکس گفته است که تقاضا برای گلادیاتور V8 وجود دارد. وی دراین‌باره گفته است:

اگر به فوروم‌ها نگاهی بیندازید، افراد زیادی هستند که من مطمئنم دوست دارند گلادیاتور V8 بخرند.

گریموس در ادامه توضیح داده است که جیپ در سال‌های اخیر سعی کرده همهٔ خواسته‌های خریداران رانگلر را برآورده کند و با این منطق، ممکن است تصمیم بگیرد با گلادیاتور هم همین کار را انجام دهد.

وی دراین‌باره گفته است:

اگر به کارهایی که اخیراً با رانگلر انجام داده‌ایم نگاه کنید می‌بینید که لیست آرزوهای همهٔ طرفداران جیپ در آمریکا را برآورده کرده‌ایم. چه دیزلی چه V8 چه پیکاپ، ما همهٔ این خواسته‌ها را بررسی کرده و سرانجام محصولاتی که درخواست کردند را تحویل خریداران دادیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    قابلیتای آفرودی گلادیاتور واقعاً تحسین برانگیزه و میشه گفت گلادیاتور تو سگمنت خودش با همچین قابلیتای بالایی که داره تقریباً بدون رقیب هستش و بطور کلی نمیشه رقابت زیادی رو تو این سگمنت دید و گلادیاتور داره تو این سگمنت یکه تازی میکنه

    1. محمد

      ۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (164 ديدگاه)

      البته من جزییاتشو نمی‌دونم. اما تاکومای تی‌آردی پرو هم برای آفرود خیلی محبوبه

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. Iman99

        ۹ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        تویوتا تاکوما هیچه دربرابرش این دیگه معلومه که جیپ گلادیاتور از همه نظر خیلی بهتر از تویوتا تاکوما. هستش حتی ویدئو مقایسه این دوتارو خودم دیدم که جیپ خیلی بهتر از تویوتا بود بحث فروش هم مشخصه و از نظر علمی هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه و کسایی که از فروش حرف میزنن که هیچی نمیدونن و وقتی که کم میارن سریع میان میگن از نظر فروش اینطوره و این فروش داشته و ..‌‌که این یعنی فقط خودشون رو فقط دارن گول میزنن.

    2. Sina

      ۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (831 ديدگاه)

      امار الکی و من درآوردی ندین
      این سگمنت از نظر فروش و محبوبیت متعلق به تویوتا تاکوماست
      گلادیاتور اصلا فروش بدردبخوری نداشته چ برسه جز رکورددارا باشه

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. RezaRs

        ۷ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1612 ديدگاه)

        آمار البته ندادن ولی فروش رو درست میگید تا همین الانم ۱۱۴ هزارتا تاکوما فروش رفته 😬
        که سهم من
        شما
        کامنت اول
        سردبیر
        تا بدینجا ۰ عدد بوده 💔

      2. زیزیگولو

        ۷ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (6036 ديدگاه)

        سینا من خیلی از فاکتورا رو در نظر میگیرم، فاکتورایی که از نظر من توی تاکوما وجود نداره و یه چیز دیگه ایم که هستش اینه که جنگ های تبلیغاتیو شاخ به شاخ شدنای تجاری ایده نوینی واسه ارتقای فروش یه محصول هستش ایده ای که از قضا امروزه خیلی خوبم جواب داده و البته اینم بگم که من منکر قابلیتای تاکوما نیستم ولی در حد گلادیاتور نمیبینمش …… این یه واقعیته که در زمینه پیکاپها ژاپنیا در رده بعد از آمرکاییا قرار میگیرن

      3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۷ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        اگه تاکوما محبوبه، پس چرا زیاد حرفی ازش توی فضای مجازی زده نمیشه؟ جناب شاید ندونی اما جیپینگ توی آمریکا یه ورزشه! اونوقت کدوم تویوتایی از نظر محبوبیت یه ورزش به اسمشه؟ ادعاهای مندرآوردی از خودتون درنیارید لطفاً….

    3. نوید محمد

      ۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (140 ديدگاه)

      این دیگه چه سمیه؟
      همه رو مسموم کرد.
      با اون قیافه قدیمیش

    4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      کاملا موافقم آقای زیزیگولو 👌 جیپ سنگ محک آفروده…

      1. Iman99

        ۹ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        هیچی موتور وی ۸ نمیشه اونم از نوع آلمانی امریکایی ایتالیایی فقط اگه آفرودر هم باشه که دیگه میشه بهترین این جیپ هم همینطوره به همراه جیپ رانگلر مثل لندروور سنگ محک کلاس خودشون هستن و فقط کلاس های بالاتر از خودشون یعنی مرسدس جی کلاس و فورد و هامر بهتر از اینها هستن و میتونن باشن.

  2. Ali_x76

    ۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1206 ديدگاه)

    کاش یه سوپرشارژر هم روی گلادیاتور و رنگلر ۳۹۲ بذارن
    و چه حیف که رنگلر لیمیتد (۲درب) از انجین ۳۹۲ محرومه

  3. Sina

    ۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (831 ديدگاه)

    همه شرکتها دارن با کاهش حجم و ارتقا تکنولوژی موتورهاشونو بهبود میبخشن کیفیت ساختشو میبرن بالا اونوقت کرایسلر یه موتور هِمی داره هی زرت و زرت میندازه روی ماشینهاش

    1. شاهرخ

      ۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (338 ديدگاه)

      خب مشکلش چیه انجین های با کیفیت داره دیگه
      مردم هم ازش استقبال میکنن اگه خوب نبود که نمیخریدن
      شرکتای دیگه کلا یه انجین یا دوتا واسه ماشین قرار میدن ولی اینا چندتا میزارن تا با هرجور سلیقه ای بتونی این ماشینو بخری
      همین انجین همی خودش بهترینه ببین همی 426 که مال بیشتر از پنجاه سال پیشه هنوز جزو پر طرفدارترین هاست توی تاپ فیول استفاده میشه

    2. RezaRs

      ۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1612 ديدگاه)

      اعصابمونو سر صبح خط خطی نکن آقا سینا

    3. Amir Machine

      ۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1279 ديدگاه)

      آره ارتقاء تکنولوژی موتورهای تویوتا رو هم دیدیم!
      تو سال 2021 هنوز رو 4Runner موتور 4 لیتری V6 با فقط 270 اسب و گیربکس 5 دنده اتوماتیک میذاره!!!
      اون وقت رانگلر که با موتورهای 2 لیتری توربو، 3 لیتری دیزلی و هیبریدی عرضه میشه تکنولوژی نداره!!!
      البته از کسی که به گلادیاتور با فروش 80 هزارتایی تو سال 2020 میگه فروش بدردبخوری نداشته دیگه بیشتر از این توقعی نیست

    4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      فقط صدای موتور همی می ارزه به کل پیشرانه های بی کیفیت تویوتا….

  4. امیرحسین

    ۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (448 ديدگاه)

    سلام،تشکر از جناب دهقان
    جناب ali_x76:گلادیاتور ۸ سیلندر سوپرشارژو هسنی ساخته(هرچند که فابریک نیست ولی خب مشخصات وسوسه کننده ای داده) ولی رانگلرو فکر کنم تیون نکرده شاید تیونش کنه،ولی واقعا جای یه سوپرشارژ تویه گلادیاتور و رانگلر خالیه بخصوص رانگلر،میخواستن هلکتو بزارن که داخل محفظه جلو جا نشد یعنی شد ولی خیلی کیپ بود،درواقع باید یه فضایی خالی باشه ولی اون دقیقا اندازش بود و همین بد بود،مگرنه که جیپ کانسپتشو ساخته.

  5. امیرحسین

    ۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (448 ديدگاه)

    بنظرم جیپ بیاد بجای وینکه گلادیاتورو ۸ سیلندر کنه بیاد رانگلرو سوپر شارژ کنه بنظرم بهتره،اگه توربو هم کنه خوبه ولی سوپرشارژ یه چیز دیگست.

  6. مهدی

    ۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    جیپ داره رانگلر رو به غولگلر و گلادیاتور رو به گودزیلاتور تبدیل میکنه

  7. میثم

    ۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    گلادیاتور آفرود بهتری نسبت به تاکوما داره. البته اختلافها خیلی محسوس نیست ولی در کل گلادیاتور تو این مورد بهتره
    و تاکوما ماشین راحت تریه و تو استفاده های روزمره کاربردی تره
    تاکوما تو آفرود وقتی با گلادیاتور همسان میشه که یه مقدار بهش برسی و یه چیزایی بهش اضافه کنی
    در مجموع اگه فقط آفرود مدنظر باشه انتخاب گلادیاتور خواهد بود
    اما اگه در کنار آفرود استفاده های دیگه از جمله مسافرت، کار، خانواده و … هم مدنظر باشه، تاکوما پکیج مناسب تریه

    این بخشی از بررسی سایت موتور1 از مقایسه این دو ماشین بود خواهشا حمله نکنید
    ولی گلادیاتور عجب اسم خوبیه. خشونت و سرسختی محض رو به آدم القا میکنه
    یه چیزی که گلادیاتور داره و من عاشقشم، بدنه بشدت تطبیق پذیرشه. میتونی درها رو دربیاری، پنلهای سقف جدا شدنی و …

  8. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    عالی،جیپ کارشو خیلی خوب بلده…

  9. Muty

    ۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1858 ديدگاه)

    اگر به فوروم‌ها نگاهی بیندازید، افراد زیادی هستند که من مطمئنم دوست دارند گلادیاتور V8 بخرند.

    دوستان
    چطوری میتونیم عضو اون فروم ها بشیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا