فورد و ویلیز نخستین جیپها را ساختند که یکی از بهترین نسلهای خودرو در اروپای آزاد شده پس از جنگ جهانی دوم بودند. از سال ۱۹۵۰، وقتی ویلیز سرانجام توانست نام «جیپ» را به عنوان یک برند عرضه کند، تغییرات زیادی در مدلهای کلاسیک انجام شده است. امّا شک نکنید که جیپ رنگلر ویلیز ۲۰۱۴ نیز یک خودروی کلاسیک است؛ طراحی «بدنه بر روی شاسی» نمادی از گذشته صنعت خودروسازی هستند و دو محور خودرو نیز به همین ترتیب. نیروی پیشرانه رانگلر از موتور ۳/۶ لیتری V6 تأمین میشود. سیستم فرمان ساچمهای گردان، باعث میشود که احساس فوقالعادهای در زمینهای گلی و لجنزارها داشته باشید؛ امّا انتظار زیادی از این سیستم بر روی سطوح سختتر مانند بتن نباید داشت.
رنگلر یک خودروی آفرود بسیار عالی است و در این موضوع هیچ شکی نیست. ولی علیرغم دینامیک تاریخ گذشتهاش، نوع خاص و منحصر بهفردی را از یک خودروی اسپورت نیز ارائه میکند. پنجره عقب را پایین بکشید، سقف را جمع کرده و درها را جدا کنید؛ اینجاست که رنگلر شما از یک اتاق ایمن زمستانی به یک خودروی تابستانی سبکبال تبدیل میشود و میتواند وسیلهای برای گردش و تفریح باشد. قیمت ویلیز از ۲۶ هزار و ۹۹۰ دلار شروع می شود ( سیستم A/C مبلغ آن را ۲۱۰۰ دلار اضافه میکند) و البته در مدل پایه خبری از سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک مانند مدلهای گرانتر روبیکون نیست. در همین حال، طراحیهای سیاهرنگ زیادی در آن به کار رفته و حس یک آفرود واقعی را دارد. شاید کسانی که سن و سال بالایی دارند، آرزو کنند که رنگ سبز ارتشی نیز به عنوان یک آپشن عرضه شود. مشخصات:- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب یا دیفرانسیل چهارچرخ متحرک، ۴ سرنشین، ۳ در کانورتیبل.
- قیمت مدل تست: ۳۰۹۸۰ دلار (قیمت پایه: ۲۶۹۹۰ دلار)
- نوع موتورDOHC 24-valve V-6، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
- گنجایش: ۳۶۰۵ سیسی.
- قدرت: ۲۸۵ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۳۵۲/۵ نیوتنمتر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۶ دنده دستی.
ابعاد:
- فاصله دو محور چرخها: ۲/۴۲ متر.
- طول ماشین: ۳/۸۸ متر.
- عرض: ۱/۸۷ متر.
- ارتفاع: ۱/۸ متر.
- وزن کلی: ۱۸۳۳ کیلوگرم.
تستهای سرعت:
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۶ ثانیه.
- صفر تا ۱۴۴/۸ کیلومتر بر ساعت: ۱۵/۳ ثانیه.
- استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۷/۴ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۵/۳ ثانیه با سرعت نهایی ۱۴۴/۸ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۱۵۹/۳ کیلومتر بر ساعت.
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶۴/۰۱ متر.
مصرف سوخت:
- تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۳/۸ لیتر در شهر و ۱۱/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- مصرف سوخت در تست: ۱۴/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
Epidemic
۷ تیر ۱۳۹۳عکس اول و دیگر هیچ…
الان بعضی دوستان میان میگن با این پول کامارو و موستانگ میگیریم دیگه! :)
مک میسل
۷ تیر ۱۳۹۳بیشتر به درد افرود میخوره…..
مک میسل
۷ تیر ۱۳۹۳جناب سر دبیر.خواهش میکنم خودتون جواب بدین………چجوری میتونم نویسنده پدال بشوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟رفتم در انجمن….هیچ گزینه ای برای نویسنده شدن در پدال نبود.لطفا به من عرض بفرمایید.ارادت
قاقالی
۸ تیر ۱۳۹۳“عرض بفرمایید”!!!؟؟؟
سردبیر
۸ تیر ۱۳۹۳سلام و عرض ارادت. خدمت شما و سایر دوستانی که تمایل دارند به ما افتخار همکاری دهند، از منوی بالای سایت در گزینه نیش ترمز، لینک همکاری با ما، توضیحات مبسوطی را خواهند یافت.
با سپاس
مک میسل
۸ تیر ۱۳۹۳خیلی ممنون از لطف شما که اینقدر زود به سوالات کاربر ها جواب میدهید
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۸ تیر ۱۳۹۳عزیزانی که دیس دادن
لابد نظرشون این بوده که بیشتر به درد درگ میخوره نه ؟!!
زیگما
۷ تیر ۱۳۹۳چند روز پیش یه رنگلر رو روندم
ماشین مهربونی نیست خیلی وحشیه
فقط بدرد آفرود میخوره اونم آفرود سنگین
علي
۸ تیر ۱۳۹۳عکس اواتارت ارزوی منه
مرتضی
۸ تیر ۱۳۹۳اواتارش چیه مگه میتونی ببینی؟؟؟ اینقدر چشمام ضعیفه؟؟
Epidemic
۸ تیر ۱۳۹۳چشمای منم ضعیفه ولی فکر کنم لکسس LS باشه.درسته زیگما جون؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ تیر ۱۳۹۳درود .
بله . لکسس LS460
زیگما
۸ تیر ۱۳۹۳بلی صحیح است.
مرتضی
۸ تیر ۱۳۹۳نمیخوام وارد بحث حاشیه ای شم!!!! اما هویت اینجا ارزشش رو پیدا میکنه اگه مرسدس بود عکس تاریکی شب گرفتش هم معلوم بود بنزه!!! اما اینو یعنی هر چی رو میتونستم حدس بزنم جز لکسوس!!
خودروي ملي ,انحصار ملي
۷ تیر ۱۳۹۳با این جیب خیلی کارا میشه کرد یکیش کوهنوردیه!
محمد
۷ تیر ۱۳۹۳بابا این دیگه کیه؟! همه رو جا گذاشته….. یه روبات تمام عیاره…
حسين
۷ تیر ۱۳۹۳حال میده باهاش بری سیزده بدر
mahdi
۷ تیر ۱۳۹۳درود
اگه دنبال یه ماشین پرقدرت هستید
اگه دنبال یه ماشین آفرود واقعی هستید
اگه به قول دوستمون دنبال کوهنوردی هستید
اگه میخواهید به اورست (کمپ k2) صعود کنید
اگه میخواهید خودتون رو توی این کلاس از همه برتر جلوه بدید
اصلا اگه میخواهید خودتون رو جر بدید توی آفرود
پیشنهاد میکنم جیپ (نخرید) برید ((((( محصولات ایرانخودرو))))) بخرید
به این میگن حمایت از محصولات داخلی منتها ساخت چین
((((((( اگه میخواهید احمق جلوه کنید برید جیپ بخرید یه وقت سمند و پراید نخرید بهتون میگن عجب آدمهای عاقلی)))))
و این داستان همچنان ادامه دارد
سپاسگذارم
مهدی ( فرزند کوروش )
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۷ تیر ۱۳۹۳دلش خینه دلش خینه خاطر نعمت بخش
احمد اقای نعمت بخش رو میگما.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ تیر ۱۳۹۳درودد .
اسم ادمهارو بیار .
VAHID JINPACHI
۷ تیر ۱۳۹۳اصلا بهش نمی اد 2014 باشه!!!
حسين
۷ تیر ۱۳۹۳لطفا بگید چرا اسم این جیپ در کنار اسم بنز جی کلاس نمیاد؟ یعنی انقدر از بنز ضعیف تره؟؟ یه رده بندی بین جی لاس و رنگلر ویلیز و رنجروور و چروکی از نظر قابلیت آفرود بگین. راستی تویوتا بهترین مدل آفرودش کدومه؟؟ ممنون
Epidemic
۷ تیر ۱۳۹۳سلام حسین جان
پایین چندتا لینک میذارم،تایید که شد حتما یه نگاه بنداز.از دوستان هم میخوام حتما بهش توجه کنن.ارادت
Epidemic
۷ تیر ۱۳۹۳اینم راجع به بهترین خودروها برای آفرود
http://www.consumerreports.org/cro/2012/12/best-off-road/index.htm
http://www.autotrader.com/research/article/best-cars/215584/7-off-road-suvs-for-2014.jsp
http://www.honestjohn.co.uk/topten/top-10-best-suvs-for-off-roading/?image=1
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۸ تیر ۱۳۹۳سلام شاهین جون. چه طوری؟ امتحانا تموم شد؟
اقا تو این لینکا همش اسم لندروور صدر بودا :)
ینی خداییش تو افرود
نامبر وان لندروور
نامبر تو جیپ
مابقی نامبر ها هم تویوتا لندکروز و fj و 4 رانر و هایلاندر
نیسان پاترول
بعد جی کلاس بنز
البته دوج رام هم غولیه
هامر هم بد نیس ولی هزینه های جانبیش سر به فلک میکشه.
و یه سوال به نظرت ماشین سازای اروپایی چرا تو افرود حرفی ندارن که بزنن شاید بشه گفت دلیل اقتصادی داره نظر دوستان چیه ؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ تیر ۱۳۹۳درود .
کی میگه اروپا ماشین افرود نداره ؟؟؟؟
پس اویکو . لندروور دیفندر . جی کلاس . رنجروور و مدلهاش
چی هستند ؟؟؟
Epidemic
۸ تیر ۱۳۹۳سلام داداش خوبی؟ نه بابا تموم نشدم هنوز! فعلا که نمره هام نیومده ولی فکر کنم جزوه هامو واسه ترم بعد باید نگه دارم! :)
آرمین از بین اینایی که گفتی اروپایی ها هم هستن دیگه! لندروور و بنز و فولکس توارگ و تا حدی کمتر هم X5 آفرود دارن.ولی بنز و لندروور تو اروپایی ها یه چیز دیگه ان.
اون یکی ها رو هم خودت بهتر از من میدونی.لندکروز و fj و پاترول و پاجرو و جیپ و…
راستی این رده بندی رو یه جایی خوندم که جالبه:
25 خودروی برتر برای آفرود(شامل هر نوع ماشینی میشه!)
1.Custom Built Tube Frame Off-Roader
2.Jeep Wrangler Unlimited
3.Toyota FJ Cruiser 4×4
4.Land Rover Range Rover Sport
5.Toyota Land Cruiser
6.Ford F-150 SVT Raptor
7.Toyota Tacoma TRD
8.Land Rover LR4
9.Mercedes-Benz G-Class
10.Porsche Cayenne
11.Jeep Grand Cherokee Limited
12.Jeep Wrangler Rubicon
13.Nissan Frontier PRO 4X
14.Jeep Liberty
15.Lexus GX
16.Chevrolet Silverado 1500 Z71
17.Ram 1500
18.GMC Sierra 1500
19.Toyota 4Runner
20.Nissan XTerra Off-Road
21.Volkswagen Touareg TDI
22.Land Rover Range Rover Evoque
23.Toyota Sequoia
24.Subaru Outback
25.Baja Beetle
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۸ تیر ۱۳۹۳درود.
اولا لندروور دیفندر و رنجروور و همه ی مدلاش مال یه کمپانین
ثانیا اگه درست بخوایم حساب کنیم لندروور الان زیر مجموعه ی تاتا موتورز هنده پس صد در صد اروپایی نیس.
بعد جی کلاس در سال چقدر تولید میشه که بخوایم حسابش کنیم تازه دو سال دیگه هم که قراره این مدل رو حذف کنن.
ایویکو که دیگه هیچی بزار ببینم اخرین باری که یه مطلب راجع بهش خوندم کی بود همممممممممممممممم یادم نمیاد.
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۸ تیر ۱۳۹۳ممنون از لیستی که ارائه کردی
تو همین لیست 25 تایی هم مشاهده میشه که 6 یا7 تا ماشین اروپایی وجود داره که 3 از اونها هم لندرووره که من اونها رو کاملا اروپایی نمیدونم.
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۸ تیر ۱۳۹۳شاهین.
ما که تموم شد شکر خدا من برنامه ریزی کردم که کارشناسی مو 5 ترمه تموم کنم از اونجا که 70 واحد بیشتر نیس ترمی 14 . 15 تا ور میدارم خیلی راحتم. راسی شماها که ارشد میخونید که دیگه مشکل افتادن وجود نداره بیشتر درسا رو بالای 16 راحت میدن به ادم.
در مورد حرفم اروپاییا تو افرود ضعیفتر از بقیه هستن اینکه بحثی توش نیس ولی من میگم چرا ؟؟؟
حسين
۸ تیر ۱۳۹۳ممنون شاهین جان
Epidemic
۸ تیر ۱۳۹۳مخلصم حسین جان.
آرمین جون خبری از نمره دادن نیست! حالا زیاد نمیخوام بگم که ترم قبل چندتارو پاس نشدم! :)
راجع به آفرود هم اروپایی ها ضعیف نیستن فقط تعداد ماشیناشون شاید یه کم در برابر رقبا کمتر باشه.حالا علت اینکه چرا اینجوری کمن رو نمیدونم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ تیر ۱۳۹۳درود .
ربطی نداره که الان زیر نظر تاتاموتورزه هنده . پس اگر
اینجوریه ، ملکه ی انگلستان هم نباید سوار جگوار بنتلی
و …. بشه چون دیگه اصالت انگلیسی ندارند .
مهم اینه که پایه گذارش انگلستان بوده . بعدشم جی کلاس
ماشین ارتش بیش از 15 کشور جهان رو تأمین میکنه .
elring
۱۰ تیر ۱۳۹۳به نظر من رنج رور برای آفرود از این بهتره چون طول ماشین بیشتره قابلیت تنظیم درجه ی جانبی چرخ ها رو داره
mehran911
۷ تیر ۱۳۹۳حسین جان در جواب سوالت باید بگم جیپ از نظر خصوصیات آفرود هیچ چیزی از مرسدس جی کلاس کم نداره حتی بهتر هم هست چون تمرکز شرکت جیپ تو این چند ساله بیشتر روی تولید وارتقای شاسی بلند ها بوده برعکس مرسدس
ببین شرکت مرسدس توجه چندانی به جی کلاس نداره و طبق آماری که منتشر کردند تنها تا سال 2016 در خط تولید باقی میمونه.
در کل مرسدس جی کلاس نسبت به جیپ خیلی لوکستر خیلی خیلی گرانتر وسریعتره ودلیل اصلی مقایسه نشدنشون همینه
در جواب سوال سومت میشه اینجوری رده بندی کرد به ترتیب رنگلر ویلیز مرسدس جی کلاس جیپ چروکی ورنجروور
بهترین مدل آفرود تویوتا در حال حاضر لندکروز ولی اگه تا 2015 صبر کنی Toyota 4Runner از لحاظ آفرود بهتره
در بین وانت ها وپیکاپ های تویوتا به ترتیب tundra وtacoma
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ تیر ۱۳۹۳درود .
مهران جان کجاااااااااااااااااایی ؟؟؟
دلم برات تنگ شده بود داداش !!!!! میدونی چندماهه نیستی!!!!!!
mehran911
۸ تیر ۱۳۹۳قربانت میلاد جان منم دلم خیلی برات تنگ شده بود.
خیلی خوشهالم که هستی و هیشه از دیدگاهای خوبت لذت میبرم
mehran911
۸ تیر ۱۳۹۳می بینی میلاد سواد منم نم کشیده یکی نیست بگه خوشهال دیگه چیه
زیگما
۷ تیر ۱۳۹۳خیلی سادس
چون قیمت رنگلر یک پنجم جی کلاسه
چون جی کلاس لوکسه ولی این اصلا لوکس نیست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ تیر ۱۳۹۳درود .
حسین جان جیپ افرود خیلی قوی ایی داره . در بعضی تست ها خونددم که از بنز
جی کلاس قویتره . در بعضی مطالب دیگر عکس این موضوع را خواندم . اما در هر
حال باید بگم هردوشون جزو بهترین ها هستند .
حسين
۸ تیر ۱۳۹۳مهران جان و میلاد جان مرسی بابت جواباتون. بسیار کمک کننده بودن
mehran911
۷ تیر ۱۳۹۳سلام برهمه
چقدر این جیپ خوبه به جرأت میشه گفت بهترین ماشین مخصوص آفرود در جهان جیپه. یادش بخیر قبلا چقدر از این جیپ شهباز ها تو خیابون زیاد بود
Ehsan
۷ تیر ۱۳۹۳از دوستان خواهش میکنم برای دوتا لایک بیشتر کامنت بی ربط در پاسخ به کامنت نفر اول نگذارند
مک میسل
۸ تیر ۱۳۹۳احسان جان دستت درد نکنه.یعنی من به خاطر 2تا لایک بیشتر جواب به نفر اول دادم.تازشم من خودم اومدم پایین نوشتم کامنت اولیمو رفت پشت کامنت شاهین جان.اگر پاسخ به نفر اول داده بودم….علامت پاسخ زیرش نبود…و بعد اومدم پاسخ کامنت خودمو زدم و کامنت دوممو نوشتم………..فکر نکن که من اومدم پاسخ به نفر اول دادم……تازه کاممنتم بی ربط بوده؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتم به درد افرود میخوره…تازشم 11تا دیسلایک خوردم و 0لایک…..مگه من طرفداری چیزی رو کردم که دیسلایک بهم میدید…..
Ehsan
۸ تیر ۱۳۹۳مک میکسل جان من به طور کلی گفتم ، چون چند بار در پست های قبلی این تکرار شده بود ، حالا شانس تو توی این پست گفتم
البته در جا هایی که من برای کسی پاسخ میگذارم یا نقدی میکنم خودم دیگه نه لایک میدم نه دیسلایک
جوان رو به موت
۷ تیر ۱۳۹۳سلام شاهین جان
شعرهات خیلی به دل میشینه امیدوارم همش تو کامنتات باشه
موفق باشیD=
Epidemic
۷ تیر ۱۳۹۳سلام دوست عزیزم! ماموریت من انجام شد! حتی اگه یه نفر از حرفای من خوشش واسم بیاد کافیه! خیلی ازت ممنونم.به روی چشمم دوست عزیز تا حد امکان کارمو ادامه میدم.خیلی مخلصم
فرید
۷ تیر ۱۳۹۳واقعا ادم از دیدنش لذت میبره اونایی که این جور خودرو ها ب کارشون میاد میدونن این یعنی چی این ماشین واسه طبیعت گردا و محیط بانان مصارف نظامی و محققان ساخته شده البته زیادن کسایی که با جیپ تو خیابونا دور میزنن
زنده باد چین !!!!
۷ تیر ۱۳۹۳وقتی به این ماشین نگاه میکنم یه حس عجیبی بهم میگه رانندگی با این ماشین کار اون دسته از ادمایی که 60 کیلومتربرساعت بادنده 5 میرن نیس یه مرد واقعی میخواد یه راننده نترس وقوی!!!!
Ehsan
۷ تیر ۱۳۹۳ادمایی که 60 کیلومتربرساعت بادنده 5 میرن نیس
این جملت منو یاد یک خاطره ای انداخت ، یک روز که خیلی دیرم شده بود سوار تاکسی شدم رانندش یک پیر مری بود که بنظرم تازه تاکسی سمند گرفته بود
از بخت بد این اقا فقط دنده دو میرفت سرعتشم روی 40 یه دو سه کیلومتر که رفت من پیش خودم گفتم لامصب به فکر ما نیستی پدر ماشین در اومد بگذار 3 ، این اقا هم همین جور میروند که دیگه تقریبا نزدیکهای مقصد دنده رو گذاشت 3 منم پیش خودم گفتم ای دمت گرم میخواد تند بره بعد که نگام روی سرعت سنج افتاد دیدم سرعتش شده 30 تا ، چشمتون روز بد نبینه رسیدیم به پیچ آخر طرف با همون دنده سه میخواست بپیچه که ماشین تا استانه خاموش شدن رفت ، منم گفتم حاجی بزنی همون 2 بد نیست ها خلاصه مسیر 10 دقیقه ای 25 دقیقه طول کشید ، خیلی دلم برای ماشینه سوخت فکر کنم الان جنازه شده باشه :-D
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۷ تیر ۱۳۹۳سلام به همه.
خیلی خوبه ولی فی بالاس.
دوستان سوال داشتم
“قیمت ویلیز از 26 هزار و 990 دلار شروع می شود ( سیستم A/C مبلغ آن را ۲۱۰۰ دلار اضافه میکند)”
منظورش از سیستم A/C همون تهویه ی مطبوعه یا نه ؟؟؟؟؟؟
و یه سوال دیگه
چرا تو تست شتاب صفر تا 100 رو 6.6 پر میکنه ولی
تو تست در حال حرکت 8 تا 100 رو تو 7.4 !!!
داداش میدونی جواب بده دیگه لایک و دیس لایک دادنت چیه اخه ؟!!
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۷ تیر ۱۳۹۳این ماشین خیلی باحاله و از لندروور دیفندر پر قدرت تر و ارزونتره البته موتور دیفندر تو لنگر از این قوی تره ولی اسب این بیشتره پس دیفندر احتمالا تو افرود از این بهتره ولی تو جاده نه.
ولی اگه من باشم رنگلر میگیرم
http://www.pedal.ir/%D8%AC%DB%8C%D9%BE/%D8%AC%DB%8C%D9%BE-%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%D8%B1-%D9%88%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%B1/
خداییش این ویلنر چه کرده 560 نیوتن متر لنگر
حالا از اون که بگذریم چرم دوستان عزیز 34 هزار تا میارزه این یا نه؟
http://www.pedal.ir/%D8%AC%DB%8C%D9%BE/%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%D8%B1-unlimited-altitude/
ولی جالبتر از همه دوج رام رانر بود قیمتش همش 20000 تا بوده ینی ایول داره
http://www.pedal.ir/%D8%AC%DB%8C%D9%BE/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7/
حسين
۸ تیر ۱۳۹۳درود. شاید دلیلش این باشه وقتی ماشین در حال حرکت با سرعت 8 کیلومتر بر ساعته، دور موتور پایینه و وقتی پا رو رو پدال گاز فشار میدی تازه شروع میکنه به بالا رفتن. اما وقتی از حالت سکون راه میفتی میتونی قبل از حرکت دور موتور را بالا ببری
سام
۷ تیر ۱۳۹۳با سلام مجدد
یک ماشین خشن با طراحی ماندگار و قیمت نه چندان ارزان.
amir.t.
۷ تیر ۱۳۹۳خدایش بی نظیره.ادمو جذب خودش میکنه.عجب عجب عجب و …/نهایت لذت رانندگی رو به ادم میده مخصوصا تو کوه و دشت.فکرشو بکن الان پشت فرمونی تو ی دشت سرسبز و ی باد خنک بهت میخوره و … کنارت نشسته و خیار برات پوست میکنه و میزاره تو دهنت واااااااااااااااای خدا به این میگن زندگی هههههههههههههههههههههههههههههههه
کافر مقدس
۷ تیر ۱۳۹۳معادل فارسی آفرود چی میشه؟
جایزه ویژه سفر ب فرودگاه و دیدار با سیدجلال حسینی . . .
امین
۸ تیر ۱۳۹۳خارج از جاده!
حالا برا دریافت جایزم به کی مراجعه کنم مقدس جون؟
Ehsan
۸ تیر ۱۳۹۳امین جون سوختی ، خارج عربیه فارسی نیست
بیرون از جاده
مقدس جان جایزشم ببخش به یکی دیگه
ساسان.م
۸ تیر ۱۳۹۳حتی میشه باهاش از روی لندکروز رد شد :D
امید
۸ تیر ۱۳۹۳جیپ عالیه میشه روش حساب کرد و راحت به دل کوه بیابون زد
مجتبی
۸ تیر ۱۳۹۳چقدر دوست داشتنیه یکی از همین میخوام
سانتافه و لندکروز و وراکوروز و پرایدو نمیخوام از همین جیپا می خوام
داخلش چقدر قشنگه چه دسته دنده هایی داره چه فرمانی ایکاش شیشه بالابرهاشم دستی بود
صادق
۸ تیر ۱۳۹۳وقتی که صحبت از آفرود بشه، هیچ ماشینی نمیتونه در حد جیپ ظاهر بشه
بعدشم جی کلاس و بعدشم تویوتا
امید
۸ تیر ۱۳۹۳هامر چی؟
زیگما
۸ تیر ۱۳۹۳هامر خیلی سنگینه
گاهی وزنش دردسر ساز میشه
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۸ تیر ۱۳۹۳سلام داش صادق.
لندروور باقالیه ؟!!
صادق
۸ تیر ۱۳۹۳سلام داداش
آخه توی نظرسنجی هایی که معمولا انجام میشه لندروور یا در حد تویوتا یا بعد از تویوتا قرار میگیره.
البته همه چیز استثنا داره، جاهایی هم بوده که لندروور تونسته رقبا رو کنار بزنه
Saeed
۸ تیر ۱۳۹۳من یه چیپ رانگلر مدل2011گذر موقت وارد کردم 6 ماه داشتمش همه جور افرودی رو باهاش رفتم تو شهر هم زیاد دووندمش از اونجایی که تمام محصولات تویوتا مخصوصا وانت رو از مدل های1983تا 2011 سوار شدم تجربه به من اینو میگه جیپ فقط راحته توی افرود تویوتا فراتر از انتظار و گشتاور و اسب بخارش عمل میکنه اما یک سوم راحتی جیپ رو هم نداره
Alpha
۸ تیر ۱۳۹۳شتابش خیلی خوبه
Alpha
۸ تیر ۱۳۹۳البته من fj بیشتر دوست دارم
محمد
۸ تیر ۱۳۹۳دلربا و فربینده که هست به این میگن….
مجتبی(ساروی )
۸ تیر ۱۳۹۳شاهین جان تو این لیست که یکی در میون تویوتا هستش ؟.عجب کارخونه ایه این تویوتا
شهرزاد
۱۶ شهریور ۱۳۹۸سلام ببخشید میشه یه توضیح مبتدی تر راجب این ماشین بگین