جیپ گرند چروکی تراک هاوک قدرتمندترین شاسیبلند تاریخ بوده و به نظر میرسد که این برند راه را برای توسعه مدلهای پرفورمنس دیگر از این دست باز گذاشته است.
یکی از مقامات جیپ در مصاحبه با درایو گفته که تنها تعداد معدودی از کمپانیها وجود دارند که مشغول ساخت کراس اوورها و شاسی بلندهای پرفورمنس بوده بنابراین این موقعیت میتواند یک فرصت برای هر فرد استفاده کننده از آن باشد. او میگوید جیپ احتمالاً در آینده مدلهای تراک هاوک بیشتری را معرفی خواهد کرد.
مدیر ارشد جیپ میگوید این کمپانی هیچ برنامه فوری و آنی برای تولید مدلهای بیشتر تراک هاوک ندارد اما زمانی که سؤالی از او پرسیده شد گفت که تولید مدل رنگید تراک هاوک یک حرکت فریبنده خواهد بود.
هنوز مشخص نیست جیپ در حال حاضر کدام مدل را توسعه میدهد اما تولید رنگید تراک هاوک میتواند نسبتاً آسان باشد زیرا آبارث پیشرانههای پرفورمنس بالایی را تولید میکند. هماکنون رنگید میتواند با پیشرانه آپشنال ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری مولتی ایر با قدرت ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۷ نیوتون متر سفارش داده شود.
(ali(chevy nova
۱۶ شهریور ۱۳۹۶خبرى دیگه از موفقىت جىپ
((جیپ گرند چروکی تراک هاوک قدرتمندترین شاسیبلند تاریخ بوده و به نظر میرسد که این برند راه را برای توسعه مدلهای پرفورمنس دیگر از این دست باز گذاشته است.))
(ali(chevy nova
۱۶ شهریور ۱۳۹۶دوستان من در مورد موتور استفاده شده در مدلهاى هلکت. دىمون. تراک هاوک که الان داره استفاده مىشه بگم که این موتور 392 کرایسلر هستش و سال 1957 عرضه شد
این موتور از سرىhemi کرایسلر هستش و از سال 1957 تا الان داره تولىد مىشه با اندکى وقفه
The 392 raised-deck engine released in 1957 had a 4.00 in (101.6 mm) bore and 3.906 in stroke. The deck height, at 10.87 in (276.1 mm), was 0.5 in (13 mm) taller than that of the previous blocks. Because its deck was taller, the heads were cast wider so that earlier manifolds could be used with the new heads on the new taller block. For 1958, Chrysler offered the 392 in two configurations: 325 bhp (242 kW) with 9.25:1 compression and 345 bhp (257 kW) with 10:1 compression, both with a single four-barrel carburetor. A dual four-barrel version of the 392 available in the 1957-58 Chrysler 300C & 300D cars was rated at 375 bhp (280 kW). An extremely rare option available on the 1958 300D was Bendix “Electrojector” fuel injection, with which the 392 was rated at 390 bhp (291 kW). Due to reliability problems with the primitive onboard computer which controlled the injection system, however, 15 of the 16 300D cars built with the fuel injection option were recalled and retrofitted with carburetors.[5]
همونطور که تو متن بالا اومده قدرتهاى مختلف داشته این موتور مثل 325 و 345 اسبى
(ali(chevy nova
۱۶ شهریور ۱۳۹۶به مناسبت این خبر خوب از جىپ که تونسته لقب قدرتمندترین شاسى بلند تاریخ رو با 707 اسب بدست بىاره امروز براى دوستانم 2 تا نظر سنجى مىذارم
1. Dodge charger Daytona 1969 لاىک
2. Plymouth superbird 1970 دىس لاىک
MOBIN POURMAND
۱۶ شهریور ۱۳۹۶داداش چیکار کردی با ما.هردو عشقن عشق????
(ali(chevy nova
۱۶ شهریور ۱۳۹۶مبىن جان خواهش دارم
همىن که مىبىنم دوستان از نظر سنجى ها خوب استقبال مىکنن براى من کافى هستش
یا حق
MAHDI . TUNING
۱۶ شهریور ۱۳۹۶این خبر که قبلا گفته شده
چندین ماه پیش این لقب رو گرفته بود
(ali(chevy nova
۱۶ شهریور ۱۳۹۶نظر سنجى بعدى
1. Cadillac deville1959 لاىک
2. lincoln capri 1959 دىس لاىک
SERIAL WINNER
۱۶ شهریور ۱۳۹۶.
آبارث + جیپ = یک ترکیب عالی
MAHDI . TUNING
۱۶ شهریور ۱۳۹۶یعنی میشه یه رانگلر ترک هاوک بسازه
کارل شلبی
۱۶ شهریور ۱۳۹۶الهه زیبایی ای جونننننم?
حمیدرضا
۱۶ شهریور ۱۳۹۶این بهترین سیاست استفاده از موتور موفق در کالبد خودرویی زیبا و موفق همکاری گروه فیات کرایسلر در همه سطوح میتونه موفق باشه