نخستین تصاویر و اطلاعات از پیکاپ جیپ افشا شده است. این خودرو که نسخهٔ پیکاپ رانگلر محسوب میشود، رسماً گلادیاتور نام گرفته است. جیپ پیشازاین از نام گلادیاتور در دههٔ ۶۰ میلادی و همینطور برای کانسپتی که در سال ۲۰۰۵ رونمایی شد استفاده کرده بود. گفته شده این پیکاپ جدید که با مدل ۲۰۲۰ به بازار میآید، تواناترین پیکاپ میان سایز تاریخ خواهد بود. ظاهر گلادیاتور تا حد زیادی با رانگلر یکسان است اما بااینحال بعد از ستون A، ویژگیهای منحصربهفردی دیده میشود. برجستهترین ویژگی این قسمت، ترکیب دو کابین بدنه و قسمت بار ۱.۵۲ متری است که از قلابهای یکپارچه و همینطور یک خروجی برق بیرونی برخوردار است.
گلادیاتور در بخش عقبی هم طراحی منحصربهفردی دارد زیرا در این قسمت سپر مورد اصلاح قرار گرفت و یک قلاب بکسل هم بهصورت یکپارچه درون آن تعبیه شده است. از دیگر ویژگیهای قابلتوجه این قسمت نیز میتوان به درب بار منحصربهفرد، چراغهای اصلاحشده و چرخ زاپاس نصبشده در زیر قسمت بار اشاره کرد؛ اما هرچند گلادیاتور از ویژگیهای ظاهری منحصربهفردی برخوردار است، جیپ در تصمیمی عاقلانه، سقف قابل جمع شدن رانگلر را در آن حفظ کرده است. درنتیجه، به گفتهٔ فیات-کرایسلر، این ماشین تنها پیکاپ روباز ۴×۴ واقعی بازار محسوب میشود. ظاهراً تیپ پایهٔ گلادیاتور با سقف پارچهای عرضه خواهد شد درحالیکه سقف ثابت فلزی هم قابل سفارش خواهد بود.
پیشرانههای گلادیاتور هم از رانگلر گرفته شدهاند اما موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ از بین آنها حذف شده است؛ بنابراین پیکاپ جیپ در ابتدا با پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی با ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه میشود. انتقال نیروی این موتور توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا یک نمونهٔ هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد. در سال ۲۰۲۰ نیز پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 دیزلی با ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور برای گلادیاتور ارائه خواهد شد. نیروی این موتور اما تنها توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا میکند.
این پیکاپ سرسخت به سیستم چهارچرخ محرک با قفل دیفرانسیلهای عقب و جلو، دیفرانسیل لغزش محدود و تایرهای آفرود ۳۳ اینچی مجهز شده است. جیپ فعلاً اطلاعاتی از تعلیق گلادیاتور منتشر نکرده اما گفته است که سیستم تعلیق خودرو بهگونهای تنظیم شده که در مسیرهای آنرود، هندلینگ و راحتی سواری مناسبی را بدون قربانی کردن تواناییهای آفرود یا ظرفیت بار و بکسل ارائه کند. طبق اطلاعاتی که فعلاً افشا شده است، ظرفیت بار گلادیاتور ۷۲۵ کیلوگرم و ظرفیت بکسل آن ۳.۵ تن است. جیپ گلادیاتور رسماً در تاریخ ۲۸ نوامبر در نمایشگاه لسآنجلس رونمایی شده و فروش آن از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.
amin
۲۵ آبان ۱۳۹۷جیپ و دیگر هیچ…..
(ali(chevy nova
۲۵ آبان ۱۳۹۷مخلص داش امین
میدونم از این خبر خیلی خوشحالی امین جان
مراقب اون جواهرت باش
amin
۲۵ آبان ۱۳۹۷مخلصیم برادر
big & small block engine
۲۵ آبان ۱۳۹۷بهتره بگی
فورد براکو و جیپ و دیگر هیچ
F22RAPTOR
۲۵ آبان ۱۳۹۷توانا ترین پیکاب مید سایز تاریخ
شرکتهای تولید کننده قطعات افتر ما کت
چه وسایلی واسه این بدن بیرون
Sajjad
۲۵ آبان ۱۳۹۷قطعات سفارشی که در اینده توسط موپار ممکنه ارائه بشه در کارآمد تر شدن این ماشین تاثیر به سزایی داره
Solid Snake
۲۵ آبان ۱۳۹۷قطعا نسخه موپار این ماشین تواناترین پیکاپ میدسایز خواهد بود
وای فکرش رو بکن موتورش رو با یه نسخه همی عوض کنی
دیگه چه شود
..::Majidio Lamborghini::..
۲۵ آبان ۱۳۹۷جیپ در کنار برند قدرتمند و شایستگی های خودش ، به کمک امپراتوری قدرتمند فیات و خانواده ی آنیلی ، با استفاده از کارخونه ها و نمایندگی های فروش گروه فیات در اروپا و تبلیغاتی که توسط یوونتوس و نشریه ی پرطرفدار کوریه دلا سارا و چندین شبکه ی تلویزیونی که همه مال خانواده ی آنیلی هستند و با هزینه ی بسیار ناچیز برای جیپ تبلیغ میکنن ، خوشبختانه امسال یه افزایش فروش رویایی رو در اروپا تجربه کرده و ۶۸ درصد تونسته آمار فروشش رو نسبت به سال قبل همین موقع بالا ببره
برای نمونه ، دیروز باشگاه یوونتوس لیست در آمد هاش رو منتشر کرد ، همینطور که میدونید باشگاه های فوتبال مبالغ کلانی رو از اسپانسرهایی که روی لباسشون تبلیغ میکنن دریافت میکنند ، مثلا رئال و پاری سن ژرمن و آرسنال واسه fly emirates تبلیغ میکنن ، بارسا آرم شرکت ژاپنی راکوتن رو بر لباس هاش داره ، بایرن مونیخ برای شرکت آلمانی تی موبایل ، چلسی برای لاستیک سازی یوکوهاما و یوونتوس برای جیپ تبلیغ میکنه
جالبه بدونید یونتوس نسبت به تمام باشگاه های بالا مبلغ بسیار بسیار بسیار کمتری رو از جیپ میگیره ، مثلا به عنوان مقایسه منچستر یونایتد سالی ۶۸ میلیون دلار از شورلت میگیره بابت آرم روی پیراهن. در حالی که این مبلغ برای یوونتوسی که هر سال نیمه نهایی یا فینال لیگ قهرمانان رو تجربه میکنه فقط ۱۵ میلیون دلاره
..::Majidio Lamborghini::..
۲۵ آبان ۱۳۹۷واسه من که علاقه ی خاصی نسبت به خودروسازان اروپایی مخصوصا فیات و فولکس واگن دارم ، این افزایش فروش جیپ و آلفا تنها خبر خوشحال کننده ای هست که در مورد گروه فیات میخونم و نسبت به آینده ی این خودروساز امیدوارم میکنه،
فیات هر چقدر که به زیر مجموعه های باارزشی مثل لانچیا و مازراتی و حتی خودش ، جفا کرد و نتونست مثل یک پدر زمینه ی پیشرفتشون رو فراهم کنه ، در مورد جیپ داره خیلی خوب این نقش رو ایفا میکنه .
یانکی
۲۵ آبان ۱۳۹۷ای بیچاره جیپ که خانواده آنلی و یونتوس به دنیا شناسوندنش.مشتی فیات و زیر مجموعه هایه زابیله مازراتی و آلفا که هیچ خدمتی به کمپانی نمیکنن و در عوض صاحب پلتفرمی میشن که حق مجموعه هایه کرایسلر بود.بازم میگم گروه کرایسلر و داج و جیپ و رم هستن که سود آوری و فروش دارن.خوده فیات که یواش یواش باید تو فکر تولید کتاب دعا باشه و اون مازراتی و آلفا هم که همیشه تعطیلن.انصافا وجدانن فیات رو بدونه یاران آمریکاییش تصور کن انصافا خند دار نیستن
..::Majidio Lamborghini::..
۲۵ آبان ۱۳۹۷دوست عزیز
من نگفتم به دنیا شناسوندنش. از قطب جنوب تا قطب شمال جیپ رو میشناسن و بهش احترام میذارن. ولی امکانات تولید خودرو در قطب جنوب برای جیپ وجود نداره و ضمنا تاثیر تبلیغات صرفا شناسوندن یک برند نیست.
مالکین فیات امکاناتشون رو در اختیار جیپ گذاشتن تا بتونه در اروپا بال و پر بگیره و ماشین تولید کنه
فیات دقیقاً هدفش از خرید و تحت کنترل گرفتن کرایسلر همین بود که بتونه یک برند ضررده رو به سوددهی برسونه و باهاش بازار آمریکا رو تصاحب کنه
فیات خودش نمیتونه در آمریکا با فورد و جی ام رقابت کنه ، چون محصولات فیات در آمریکا حکم پراید رو دارند و هیچ کی سراغشون نمیره مگر اینکه مفلس و بی پول باشه. آلفا و مزراتی و لانچیا هم که برند لوکسن و مشتریهای محدود دارند
پس بهترین گزینه خرید و توسعه ی یک شرکت از داخل آمریکا بود و چه کسی بهتر از کرایسلر؟
الان کرایسلر مال فیاته. با تمام زیرمجموعه هاش. رابطه ی فیات با کرایسلر مثل رنو-نیسان شراکتی نیست ، مالکیتیه. هر پیشرفتی که در هر مجموعه ای در جهان اتفاق میفته به خاطر مدیریت و هدایت خوب اون مجموعه ست.
ضمنا فیات خودش فروش بالایی داره ولی نه در آمریکا ، بلکه در آمریکای جنوبی و آفریقا
در اروپا به فولکس نمیرسه ولی بازم بد نیست اوضاعش مخصوصا اروپایی شرقی و ترکیه.
آلفا هم وضعش امسال خوب بوده و جزو سودده ترین برند ها بوده
من حرفم اینه فیات رو الکی نکوبید ، واقعاً واسه کرایسلر تا الان خوب کار کرده
net
۲۵ آبان ۱۳۹۷رانگلر قشنگتر بود
سام
۲۵ آبان ۱۳۹۷جیپ گلادیاتور فقط یک پیکاپ صرف نیست بلکه این خودرو را می توان خاص ترین و یگانه ترین پیکاپ دنیا در زمانه کنونی نیز به شمار آورد.ظاهر منحصر به فرد و بسیار جذاب این پیکاپ آمریکایی مشتریان بسیاری را در دنیا به خود جذب خواهد نمود و به نظرم جیپ با ارائه چنین مدلی در این زمان هوشمندی فوق العاده ای از خود بروز داده است.چون خیلی از افراد مسن از مدل های قدیمی جیپ خاطرات خوشی دارند و در عین حال،جوانان بسیاری نیز از مدل های تکراری امروزی خسته شده و در پی مدل هایی با طراحی اصیل و جا افتاده هستند.