جیپ در مدل SRT گرندچروکی ۲۰۱۶ دستاوردهای جدید از جمله کاهش وزن و افزایش تجهیزات و کارایی بالاتر را حاصل نموده است. هرچند مدل هلکت گرندچروکی همچنان بهعنوان شایعه باقی میماند.
پیشرانه مدل SRT همان موتور V8 با حجم ۶.۴ لیتر است که ۴۷۵ اسب بخار نیرو و ۶۳۶ نیوتن متر گشتاور تولید مینماید. چنین نیرویی به این خودروی شاسیبلند این امکان را میدهد تا در زمان ۴.۸ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و نهایتاً به سرعت ۲۵۷ کیلومتر بر ساعت دست یابد. تغییرات داخل کابین شامل یک پنل ابزار جدید با نگاهی مدرنتر و توجه به کارایی میشود. یک نمایشگر ۷ اینچی دیجیتالی در قسمت سرعتسنج به کار رفته است. همچنین چینش تجهیزات و کلیدها نیز بازنگری شده است. هنوز اطلاعات فنی رسمی و بیشتری از این خودرو منتشر نشده است.۲۵ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
شروین
۱۱ شهریور ۱۳۹۴هلکت هم نیاد این مدل عالیه. اما بیاد دیگه واقعا میترکونه.
متین
۱۱ شهریور ۱۳۹۴مدل هلکتش ترکونده با یه موتور 6.2 لیتری V8 سوپر شارژ شده و قراره بیاد … اگه همون 707 اسب رو تولید کنه عالی میشه …
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ شهریور ۱۳۹۴غول بیابونیه!
فریا
۱۱ شهریور ۱۳۹۴جیپ تایید کرده trackhawk رو . و شتاب 0-60 رو هم 3.5 ثانیه اعلام کرده :)
Jeep told the assembled vehicle peddlers that the all-wheel-drive SRT Trackhawk will accomplish the zero-to-60-mph sprint in an astounding 3.5 seconds.
(CarandDriver)
وینسنت پرایس
۱۱ شهریور ۱۳۹۴آقای فریا جیپ زمان تولید trackhawk رو اعلام کرده ؟؟
فریا
۱۱ شهریور ۱۳۹۴فعلا نه . حدس CarAndDriver اینه که تا قبل از تابستون سال بعد تحویل بشه .
نقل قول :
Timing for the Trackhawk’s arrival wasn’t confirmed, but our latest intelligence suggests it will be on the road by next summer.
علی
۱۱ شهریور ۱۳۹۴بسیار شیک عالی از هر نظر
امید
۱۱ شهریور ۱۳۹۴یکی از ارس پلاکای اینا پر گاز از کنارم رد شد
هنوزم زوزه ی صدای موتورش تو گوشمه !!!
فوق العاده ست
ali
۱۱ شهریور ۱۳۹۴بعد از بنز جی 63 و رنجروور اووک سلطان آفرود
بهترین شرکت ماشین سازی آمریکا
american and japan
۱۱ شهریور ۱۳۹۴با عرض احترام.باید بگم اولین دو دیفرانسیل جهان جیپ بود.رنجرور اووک هیچ وقت به پای توانایی های آفرود جیپ نمیرسه.به خاطر استهلاک بالا قیمت گرونتر و ظریفت تر بودنش.شیبی که با یه جیپ رانگلر میزنی عمرا بتونی با رنجرور بزنی.فلاپ و بامپر جلو و عقب کنده میشه.همینطور از موانع هم به سادگی که با جیپ میتونی رد شی با لندرور نمیتونی جون ارتفاعش کمتره.در حالت 4ال هم نمیتونی بهش فشار زیادی بیاری چون توربو داره.من دیگه حرفی ندارم.راستی اگر دلت اومد مثل جیپ با رنجرور جامپ بزنی جایزه داری.تازه بزنی اگر ماشین سالم و بدون سر و صدا فرود اومد اون موقع میشه در موردش کمی تعلل کرد.شاید لندرور دیفندری که دیگه تولید نمیشه بتونه انجامش بده ولی اچون بازنشسته شده و تولید نمیشه همچنان جیپ در صدر هست.به خصوص رانگلر.حالا بنز رو قبول دارم.کلا توی آفرودر ها اول جیپ بعد تویوتا بعد بنز و…دیگه حرفی ندارم.سلطان آفرود هم جیپ هست تا ابد
only in a jeep
oIIIIIIo
و دیگر هیچ
ali
۱۱ شهریور ۱۳۹۴داداش حالا حالا آمریکا به پای شاسی بلند های انگلیس نمیرسه ضمنا یه قسمت از برنامه تاپ گیر رنجروور را بست به تویوتا در جهت مخالف حرکت کردند رنجروور مثل موز تویوتا را با خودش برد.هر وقت جیپ مثل بنز شیب 75 درجه را تونست بره شاید قبول کنم جیپ بهتره
مجید
۱۱ شهریور ۱۳۹۴منبعت یه برنامه طنزه ؟
تاپ گیر از همون اول هدفش این بوده که ماشین های آمریکایی رو بکوبه و انگلیس رو برتر نشون بده
برو قسمت 4 فصل دومش رو ببین که هامر اچ2 رو تست کرده
اگر بگی 1 ثانیه این ماشین رو برد خارج جاده نبرد
کل کاری که باهاش کردن این بود که ببرنش تو کوچکترین جاده های لندن و جرمی هی غر بزنه که چقد این ماشین اشغال و بی مصرفه
حالا اگه یه ماشین مزخرف رده پایین انگلیسی هم بود میبردنش تو بیابون یکم بهش گاز میدادن و تعریف و تمجیدی که ازش نمیکردن تمام ایراداشو هم میپوشوندن با این جمله که خیلی ماشین خوبیه و دلشون نمیاد بهش ایراد بگیرن
یا برو فصل 19 شو ببین که فورد شلبی رو تست کردن
تهش بدون هیچ دلیلی جرمی اومد گفت دلیل اینکه این ماشین با این همه قدرت انقدر ارزونه اینه که هیچ تکنولوژی نداره و به درد نمیخوره
از تست های بی مصرفشون هم که هیچی اصلا
مثلا مقایسه وایپر با لکسوس ال اف ای با قیمت 4 برابری
اصلا بیشتر نگم بهتره
شروین
۱۱ شهریور ۱۳۹۴اولا تاپ گیر برنامه انگلیسیه. پس تکلیف معلومه. دوما اگر هم قبول نکنی امریکا حرف اوله چیزی نمیشه. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
MPH
۱۱ شهریور ۱۳۹۴حالا چرا اووک؟؟؟آخه رنجروور معمولی تو افرود عملکرد بهتری داره نسبت به اووک…
فردین بهادری نژاد
۱۱ شهریور ۱۳۹۴خیلی عالیه
خشن
پرسرعت
شاسی بلند
آمریکایی اصل
DODGE
۱۱ شهریور ۱۳۹۴عاااااااااالیه!!!……………….البته هلکتش میشه نور الانور.
enzo
۱۱ شهریور ۱۳۹۴اخه رنجروور ایووک هم شد افرود؟؟؟ کلا تو تراک ها و کشنده ها و … امریکایی ها حرف اول و آخر رو میزنن
ali
۱۲ شهریور ۱۳۹۴همون بهتر که مردم ایران 405 سوار بشن وقتی فرق یه آلمانی یا انگلیسی را با آمریکایی نمی دانند.هیچ وقت هیچ وقت عمرا جیپ به پای رنجروور،لندرور و بنز برسه هیچ وقت
شروین
۱۴ شهریور ۱۳۹۴باشه همینه که تو میگی آقای رنجرور سوار!!!
HELL CAT
۱۱ شهریور ۱۳۹۴جیپ فوق العادس شاسی بلندو معنی میکنه به نظر من شاسی بلند یعنی یه چیزایی تو این مایه ها هم ارزون هم کاملا آفرود هم نرم با موتور به شدت قوی
Archi KHAN
۱۱ شهریور ۱۳۹۴جیپ از بهترین های آفرود ………..
تحریم خودروی ایرانی جهاد در راه خداست
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ینی من دیوونه ی نمای جلوی جیپ چروکی ام مخصوصا قرمزش
sjs
۱۱ شهریور ۱۳۹۴زیبا…
DODGE
۱۱ شهریور ۱۳۹۴تو افرود جیپ از لندروورم بهتره…………………با منبع حرف میزنم…….لطفا قبل از دیس لایک تحقیق کنید.
کیوان
۱۱ شهریور ۱۳۹۴دلم خواست شما چطور……