جیب دو مدل جدید از رانگلر ۲۰۲۰ با نام های ویلیز و بلک اند تن را معرفی کرده است. این دو خودرو بر پایهی رانگلر اسپورت S شکل گرفتهاند و از ظاهر و کابین ارتقا یافتهای برخوردار هستند.
رانگلر ویلیز و بلک اند تن قیمت پایهی ۳۲۹۴۰ دلاری برای مدل دو درب بلک اند تن و ۳۳۷۴۰ دلاری برای مدل دو درب ویلیز دارند. نسخههای چهار درب این دو خودرو هم به ترتیب ۳۶۴۴۰ و ۳۷۲۴۰ دلار قیمتگذاری شدهاند.
جیم موریسون به عنوان یکی از مدیران این خودروساز آمریکایی گفته است:
خودروهای سفارشی یک راه عالی برای ارتباط بیشتر جیپ با مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنها میباشند. رانگلر ویلیز ادای احترامی به اولین جیپ بوده و رانگلر بلک اند تن نیز ظاهری منحصربهفرد را با سقفی برنزی ترکیب کرده است. ما به هر دوی این خودروها افتخار میکنیم.
- رانگلر بلک اند تن
این مدل ویژه را میتوان با تمامی رنگهای رانگلر، رینگهای ۱۷ اینچی و لاستیکهای پرفورمنس، پلههای کناری، نشانهای براق و سقف نرم برنزی رنگ سفارش داد.
داخل کابین این خودرو پانل پشت آمپرهای جدید به همراه صندلیهای متفاوت بکار رفته است. از جمله تجهیزات استاندارد رانگلر بلک اند تن میتوان به صفحه لمسی ۷ اینچی، صفحهنمایش ۷ اینچی راننده و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیهای اشاره کرد.
ایدهی تولید این خودرو ارائهی چیزی متمایز با نیمنگاهی به میراث جیب بوده است.
- رانگلر ویلیز
این برای اولین بار است که نسخهی ویلیز از نسل جدید رانگلر ارائه شده است.
رانگلر ویلیز به دیفرانسیل لغزش محدود عقب، ریلها و شوکهای روبیکان، ترمزهای هوی دیوتری و لاستیکهای ۳۲ اینچی فایرستون مجهز است. همچنین جعبه انتقال دو سرعته به همراه گیربکس دندهسنگین نیز در دسترس هستند.
اما از نظر ظاهری باید به نوشتهی روی کاپوت، رینگهای ۱۷ اینچی مشکی، جلوپنجرهی اسپورت مشکی، کفپوشهای چهارفصل و چراغهای جلو و مه شکنهای LED اشاره کنیم.
رنگهای بدنهی در دسترس برای این خودرو عبارتاند از مشکی، گرانیت، خاکستری، آبی، قرمز، سفید و…
ایمان
۱۳ شهریور ۱۳۹۸ویلیز رو بیشتر می پسندم چون با گذشته جیپ یعنی آفرود همخوانی بیشتری داره
Malt hill
۱۳ شهریور ۱۳۹۸عشق?
Elmiraj
۱۳ شهریور ۱۳۹۸فیات-کرایسلر و خصوصا جیپ باید توجه بیشتری به رانگلر داشته باشند ، چون ماشینیه که به معنای واقعی کلمه بی رقیبه و در هر رقابت آفرودی که با رقبا شرکت می کنه همیشه پیروز میدانه…
.
Jeep ، Ferrari و RAM سکان داران اصلی گروهاند…
همایون
۱۳ شهریور ۱۳۹۸البته سکان دار اصلی ram , jeep , dodge هستن
سینا
۱۳ شهریور ۱۳۹۸فراری خیلی وقته جزو فیات کرایسلر نیست
Elmiraj
۱۴ شهریور ۱۳۹۸فراری در از لحاظ مالی جداست و خودش برای خودش تصمیم می گیره ، این کار سودمند را مارکیونه برای فراری کرد تا قربانی تصمیمات گاها نادرست فیات-کرایسلر نشه…
این در حالیه که ۹۰ درصد سهام فراری برای فیات-کرایسلر هست و می تونه هر تصمیمی برای فراری بگیره و از تکنولوژی ها و انجین های فراری در دیگر زیر مجموعه ها استفاده کنه .
(( ۱۰ درصد از سهام باقی مانده هم برای پسر انزو فراری Piero Ferrari هست ))
همایون
۱۳ شهریور ۱۳۹۸بی رقیب هست که درسته
فکر کنم پارسال بود که در رقابت موتور ترند که بین رانگلر و g کلاس برگذار شد رانگلر پیروز شد
Hemichan
۱۳ شهریور ۱۳۹۸فقط تایرای ویلیز
net
۱۴ شهریور ۱۳۹۸رانگلر دو درب زیباتره
مانی
۱۴ شهریور ۱۳۹۸خیلی دوست داری اسم جیپ و رم رو کنار فراری بنویسی؟
سکان کی رو داره کدومو داره؟
ای بابا اینم فهمید جیپ از جی کلاس بهتره ما بریم
Elmiraj
۱۴ شهریور ۱۳۹۸اگر فراری در ساخت سوپر اسپرت ها بی رقیبه جیپ هم در ساخت آفرودر ها بی رقیبه…
گنده های زیادی دوست دارن اسمشون کنار جیپ نوشته بشه ولی هر چی دست و پا می زنن نمی تونند…!!!!
رها
۱۴ شهریور ۱۳۹۸هی خدایا .. تنها دغدغه ما تبدیل پراید به پژو و پژو به سمند و سمند به رانا و … .نمیدونم چرا ما را درگیر این جک و جونورها کردی
آران
۱۴ شهریور ۱۳۹۸کسی هست دلش بهش اجازه بده از ویلیز و و روبیکن و رانگلر بدش بیاد؟؟