داج چلنجر SRT دیمن یکی از تواناترین خودروهای پرفورمنس جهان است اما اگر به دنبال سنگ محکی در عملکرد خط مستقیم و البته نمونهای کاربردیتر هستید باید به سمت جیپ گرند چروکی تراک هاوک حرکت کنید!
البته برخلاف دیمن، تراک هاوک تنها یک پونی تککاره نیست. اگرچه که گرند چروکی تراک هاوک از نظر زمان شتابگیری نمیتواند به پای چلنجر دیمن برسد اما در حقیقت سقف سرعت بیشتری نسبت به پسرعموی هم قیمت خود دارد. حداکثر سرعت تراک هاوک برابر با ۲۹۰ کیلومتر در ساعت بوده درحالیکه سقف سرعت دیمن ۲۷۰ کیلومتر در ساعت میباشد.
Aminspoort
۳ آبان ۱۳۹۶دیمن فقط به درد درگ میخوره و بس،اما تراک هاوک یه شاسی بلنده که باهاش هم میتونی آخر هفته بری خرید و وقتی هم پاش بیوفته پوز خیلی از سوپراسپرت ها رو بزنی،تو نمونه فول آپشن قیمتش به بالای صد هزار دلار نمیرسه که شدیدا ارزش قیمت پرداختی رو داره اونم واسه ماشینی که لقب سریعترین شاسی بلند دنیا دستشه.
(Ali(Chevy Nova
۳ آبان ۱۳۹۶این متن برا خىلى ها سنگىن هستش خىلى خىلى سنگىن
((داج چلنجر SRT دیمن یکی از تواناترین خودروهای پرفورمنس جهان است))
(Ali(Chevy Nova
۳ آبان ۱۳۹۶دوستان حالا که این بحث شده امروز مىخوام براى دوستان امریکای بازم هم نظر سنجى و هم بحث فنى رو داشته باشم
1. Chevy impala as 1968 لاىک
2. 1968 ford fairlane دىس لاىک
(Ali(Chevy Nova
۳ آبان ۱۳۹۶نظر سنجى بعدى
1. Pontiac gto 1967 لاىک
2. Ford mustang 1967 دىس لاىک
(Ali(Chevy Nova
۳ آبان ۱۳۹۶خوب برسىم به بحث فنى
دوستان امروز براتون مىخوام متنى در مورد موتور 327 اسمال بلاک شوى بذارم
The 327 cu in V8, introduced in 1962, had a bore of 4 in and a stroke of 3.25 in (82.55 mm). Power ranged from 210 hp to 375 hp depending on the choice of carburetor or fuel injection, camshaft, cylinder heads, pistons and intake manifold. In 1962, the Duntov solid lifter cam versions produced 340 hp (250 kW), 344 lb·ft (466 N·m) with single Carter 4-barrel, and 360 hp, 352 lb·ft (477 N·m) with Rochester fuel-injection. In 1964, horsepower increased to 365 hp (272 kW) for the now dubbed L-76 version, and 375 hp for the fuel injected L-84 respectively, making the L-84 the most powerful naturally aspirated, single-cam, production small block V8 until the appearance of the 385 hp (287 kW), 385 lb·ft (522 N·m) Generation III LS6 in 2001. This block is one of three displacements that underwent a major change in 1968/1969 when the main journal size was increased from 2.30 to 2.45 in. In 1965 Chevrolet released the now legendary L-79, which was nothing more than an L-76 (11.0:1 forged pop-up pistons, forged steel rods and crank, 2.02 Corvette heads), but with the 30-30 Duntov cam replaced by the #151 hydraulic cam.
In 1966, Checker began offering the 327 as an option.[7] The Avanti II and its successors were powered by the 327 and later versions of the small-block V8.
In 1968, the 327 was exported to Australia for use in the Holden HK Monaro GTS327. The engine was used in the Monaro after development of the locally made Holden V8 engine fell behind schedule. The 327 was replaced in the 1969 Monaro by the 350.
قدرت و گشتاور این موتور همونطور که مىبىنىد معرکس
شایان
۳ آبان ۱۳۹۶وقتی به قیمت و مشخصات دیمن نگاه میکنیم متوجه میشیم بوگاتی چه کلاهی سره مشتریاش گذاشته
گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)
۳ آبان ۱۳۹۶با نظرت موافقم امین
(Ali(Chevy Nova
۳ آبان ۱۳۹۶دوستان نکته مهم اونکه موتور 392 دىمن و ترک هاوک حتى با کاربراتور هم مىتونه به این قدرت و گشتاور برسن اونم با همچىن پرفورمنسى
موتور 392 از سال 1957 تا الان داره با وقفه اى اندک تولىد مىشه و دو تمام اىن 6 دهه از تولىدش همىشه قدرتش بالاى 280 اسب بوده
این موتور با تغىىراتى اندک و با کاربراتور مىتونه راحت به قدرتهاى بالاىى برسه
به موقعش براى رفقا مطلب کاملى ازش مىذارم
یانکی
۳ آبان ۱۳۹۶اینا خوبه!
آریا
۳ آبان ۱۳۹۶سریع ترین شاسی بلند جهان بنتلی بتایگاس. چیپ بهترین شتاب رو داره
(Ali(Chevy Nova
۳ آبان ۱۳۹۶جناب ارىا
بارها گفته شده تو همین پدال که سرىع ترىن شاسى بلنده جهانه
به ارشىو پدال سر بزنىد تا متوجه بشىد
Fit Demon
۳ آبان ۱۳۹۶اونایی که دیمون میخرن به فکر آخر هفته رفتن خرید نیستن
چون اولا با خودروی دو در کسی آخر هفته نمیره خرید کنه
دوما هرکسی دیمون میخره واسه همین درگستر بودنش میخره نه واسه کار روزمره
شایان
۳ آبان ۱۳۹۶من اگه دیمن بخرم دوهفته یبار باید تایراشو عوض کنم:))
از بس بی جنبه ایم
Fit Demon
۳ آبان ۱۳۹۶اصن عشق یعنی دودکردن لاستیک
عشق یعنی هرزگردی لاستیک موقع شتاب گیری
عشق یعنی گشتاور زیاد
سياوش
۳ آبان ۱۳۹۶گرند چروکی عشقه عشششق
Majidsh
۳ آبان ۱۳۹۶خوب طبیعیه که هر خودرویی را بهر کاری ساخته اند
moein
۳ آبان ۱۳۹۶جفتشون از همه نظر محشرن
واقعا امیدوارم اوضاع کرایسلر و فیات هر چی زودتر ردیف بشه
حیفه این گروه خراب بشه؛چون کاملا پتانسیل رقابت با بهترینها رو دارن
(Ali(Chevy Nova
۳ آبان ۱۳۹۶معىن جان
فىات – کرایسلر مشکلش فقط برمىگرده به پول
اگه مشکل پولى این مجموعه تقویت بشه همه چىز خود به خود حل مىشه
اقدامات خوبى صورت گرفته
مثل محصولات ضررده از رده خارج شدن. محصولات پرفروش نسل جدیدش داره رونمایى مىشه مثل نسل جدید وانتهاى رم. رانگلر. کامپس. پاسىفىکا و……..
کرایسلر اگه فقط چند وقت دیگه بتونه حرکت شوکه امىزى از طرف فىات رو نداشته باشه مىتونه بار زیادى از بدهى هاش رو پرداخت کنه
کرایسلر اواخر دهه ى 70 هم همىن مشکل رو داشت که با مدىرىت(( لى ىا کوکا)) تونست با موفقىت ازش خارج بشه
گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)
۳ آبان ۱۳۹۶دمشون گرم چنان گرند چروکب رو ستامپ کردن که با وجود قدرت کمتر سقف سرعت بیشتری نسبت به دیمن داره ایول
(Ali(Chevy Nova
۳ آبان ۱۳۹۶Last viper
,دادا چروکى ترک هاوک سرىع ترىن شاسى بلنده جهان هستش دیگه
کارشناس
۳ آبان ۱۳۹۶پس ویدیوی مسابقه کجاست ؟ توی متن گفته همان طور که در ویدیو خواهید دید
امیرعارف
۳ آبان ۱۳۹۶ویدئو؟؟؟ گشتم نبود نگرد نیست
حمیدرضا
۳ آبان ۱۳۹۶اخه تو امریکا تو کدوم جاده میتونی ۲۹۰ کیلومتر سرعت بری ولی برای کسانی که عاشق حداکثر سرعتن خیلی جذاب خواهد بود
Hemichan
۳ آبان ۱۳۹۶اتفاقا داره
آره
بعضی از جاده های خارج از شهر که خیلی هم مستقیم هستن
همین چند سال پیش بود که یه چارجر نسکار تو یکی از همین جاده ها به سرعت چهارصد کیلومتر رسید
Anderiaski
۳ آبان ۱۳۹۶حرف و سخن زیاده شنونده باید عاقل باشه.
M3csl
۳ آبان ۱۳۹۶یه دل دارم و دو دلبر،،
یکی از یکی قشنگتر،،
از این دو دلدار من،،
هیچکی ندیده بهتر.
کارگردان:جرمی کلارکسون،
دستیار:شهرام شب پره.
Hemichan
۳ آبان ۱۳۹۶سوار بر دیمن وترک هاوک
امشب پریان را من تا روز به دلداری /// در خوردن و شب گردی خواهم که کنم یاری
Domestic. Not Domesticated
مانی
۴ آبان ۱۳۹۶یه کی از دوستان قبلان این نظر رو داده:
این داستان رو شنیده بودم ولی از همه چیز بیشتر درک اون مدیر و مهندس هست که باعث میشن خودورهاشون رشد بیشتری کنن واقعیت اینه اون زمان همه خودروهای ایراد داشتن و ماشین های امریکایی به علت داشتن تکنولوژی بیشتر نسبت به زمان خود معمولا اشکالات زیادی داشتن یادمون نره این مشکل برای دهه هفتاد زمانی که هنوز نه المان خودرساز شده بود نه ژاپن وبیشتر خودرهای دنیا در امریکا ساخته میشد
…………….
یعنی کسی باور میکنه؟؟؟یادمون نره که اونزمان کادیلاک میخواست همون
کاری رو بکنه که لکزز در شروع تولید میخواست بکنه،یعنی با یک ماشین
لوکس و با امکاناتِ خوب اما قیمته بسیار مناسب بره به جنگِ
مرسدس اس کلاس،حلا چجوری آلمان خودروساز نشده بود و آمریکیها عالی بودن؟
دوستانِ آمریکی باز تو این پیج زیاد میان،روشنمون کنین
البتج درسته که اون زمان دوره اوج ماسل کارها بود ولی اونا هم تو اروپا بیرقیب نبودن
فقط فرانسه فقط بوگاتی
۸ آبان ۱۳۹۶هنوز این تو کتم نمیره چرا دیمن باید کند تر از تراک هاوک باشه؟؟؟؟دوم این که جای لاستیک جلو شون تایر چرخ چینی گزاشتن؟؟؟دیمن چیت کمه هایپر نیستی که هستی زور نداری که داری
گیجو ویج تویه دایره میچرخم مثه پرگار (LASTVAIPER)
۸ آبان ۱۳۹۶از داج چنین انتظاری نداشتم
فقط فرانسه فقط بوگاتی
۸ آبان ۱۳۹۶این وایپره وایپر پروفایلت رو برداشتی؟؟ این وایپر نیست وایپر جعلت کردن