مدلهای ۲۰۱۴ جیپ چروکی قیمت گذاری شدند. بدین ترتیب با قیمتی حدود ۲۳ هزار دلار می توان یکی از مشهورترین شاسی بلندهای آمریکایی را که اینک توسط فیات تصاحب شده و روی یک پلتفرم فشرده ساخت فیات و کرایسلر و مشترک با دوج دارت ساخته می شود، صاحب شد.
همانند مدلهای پاتریوت و کامپاس، پایینترین مدل چروکی اسپرت تنها به صورت دیفرانسیل جلو و با قیمت ۲۲,۹۹۵ به بازار می آید. در حالی که تجهیزات استانداردی نظیر پروژکتور جلو، روکشهای فلزی روی قطعات پلاستیکی بدنه، ده عدد کیسه هوا، چرخهای ۱۷ اینچی، تهویه هوا (تهویه مجزای سرنشینان پشت به صورت سفارشی)، پنجره های برقی و سیستم ورود بدون کلید و یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش ۵ اینچی (۳.۵ اینچی به صورت استاندارد) روی این خودرو یافت می شوند. موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر این ماشین ۱۸۴ اسب بخار نیرو و ۲۳۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. که توسط یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل می شود. درست است که در مقایسه با رقبایی نظیر هوندا CR-V چیز خاصی به نظر نمی رسد اما بسیاری از خریداران کراس اوورها نیز چیزی بیش از این نیاز ندارند! بالا بردن توان خرید شما تا ۲۴,۴۹۵ دلار می تواند به مدلی با شیشه های رنگی، قطعات کرومی و فلزی در بدنه، فرمان چرمی، نورپردازی ویژه محیط داخلی، صندلیهای تاشو با محفظه داخلی، و مهمتر از همه به موتور V6 با توان ۲۷۱ اسب بخار و گشتاور ۳۲۴ نیوتن متر بیانجامد. اما هنوز هم جای پیشرفت وجود دارد. پرداخت ۲۷,۹۹۵ دلار یعنی چراغهای جلوی اتوماتیک، رینگهای آلیاژی ۱۸ اینچی جلا داده شده، صندلیهای با روکش چرمی و مجهز به گرم کن داخلی، فرمان گرم شونده، سیستم کنسول دیجیتال مجهز به تجهیزات سرگرمی و صفحه نمایشگر لمسی ۸.۴ اینچی، سیستم تهویه اتوماتیک مجزا برای سرنشینان جلو و عقب، درب باز کن گاراژ و آئینه مات شونده در زمان تابش نور شدید و بسیاری از امکانات دیگر. نهایت کار نیز خریدی به ارزش ۲۹,۴۹۵ دلار برای مدل Latitude است که علاوه بر تجهیزات یاد شده، ضربه گیرهای آفرود جدید، سپر و وینچ، شیشه های چند لایه اکوستیک، سیستم تعلیق ویژه آفرود، سیستم خنک کننده موتور پرتوان تر و سیستم روغن کاری کمکی، صفحات محافظ زیر ماشین، قفل فعال دیفرانسی ۴×۴ و از این قبیل را نیز بر خود می بیند. سان روف دو تایی، سیستم صوتی ۵۰۶ وات آلپاین با ده بلندگو نیز قابل سفارش اند. افزودن گزینه دو دیفرانسیل یا انتقال نیرو به هر چهار چرخ حداقل ۲۰۰۰ دلار به قیمتهای فوق می افزاید. سه نوع از انتقال نیروی اسپرت، Latitude و لیمیتد نیز قابل انتخاب اند. در نوع اسپرت، تنظیم اتوماتیک انتقال نیرو به هر چهر چرخ وجود ندارد. در نوع Latitude تقسیم قدرت ۵۰/۵۰ روی محورها اعمال می شود. در سیستم سوم همراه با قفل فعال دیفرانسیل و قطع نیروی غیر ضروری به چرخهای عقب، از مصرف سوخت نیز کاسته می شود.۲۰ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
Reza
۲۱ خرداد ۱۳۹۲عالیه ولی من مدل قبلیشو بیشتر دوست دارم اما چه فرقی به حاله ما میکنه،من برم پاترولم رو سوار شم
aria
۲۱ خرداد ۱۳۹۲کاش ما هم میتوانستیم به همین 28 هزار دلاربخریم
اشکان
۲۱ خرداد ۱۳۹۲کـــــــــــــــــــــــــــــــــاش
بی نام
۲۱ خرداد ۱۳۹۲با این قیمت ها آدم هنگ میکنه خیلی ارزونه اینا از مدل های کره ای هم ارزون ترن
HOOMAN
۲۱ خرداد ۱۳۹۲من که با کشور امریکا خیلی حال می کنم مخصوصا با صنعت خودروسازیش خصوصا با JEEP
sajad
۲۱ خرداد ۱۳۹۲دوستان به نظرتون اپتیما 2013 بهتره یا سراتو یا سوناتاوازارا بهتره اخه میام ماشین بخرم میخاستم نظرتون و بدونم
بی نام
۲۱ خرداد ۱۳۹۲نخر عزیزم نخر اینا همشون ارزش اون پلیو که باید بدی ندارن
كسري
۲۱ خرداد ۱۳۹۲شما مشخص چیزی درباره ماشینها نمیدونیداگه ارزش خریدن نداره پس چرا میاید تواین سایت (البته ببخشیدلازم بوداینوبهتون بگم)اقای بی نام
كسري
۲۱ خرداد ۱۳۹۲داداش اولاکلمه پلیودرست بنویس بعدبیابگوارزش نداره
كسري
۲۱ خرداد ۱۳۹۲سلام سجادجان میخواستم راهنماییت کنم تواین 4تاکدومشون بهتره.اکه واقعا میخوای بخری سوناتا رو ازلیست خریددخارج کن چون نسبت به قیمتش خیلی چیزارونداره مثل شتاب پایین _اندازه بزرگش البته اینارونسبت به قیمتش میگم.درموردازراجدید_اپتیماوسراتوهرکدوم خوبیهای خودشونودارن ولی اگه ازمن میشنوی اپتیماروبگیرچون توتستهای ازمایشی ازهمشون بهتربوده وقیمتشم مناسبه البته اگه ظاهربرات مهمه سوناتاازهمشون شیک تره ولی ازنظرعملکرداپتیمابه نظرمن حرف اول رومیزنه
masoud
۲۲ خرداد ۱۳۹۲کسری رو به همه معرفی می کنم
معلم دیکته سایت پدال!!!
بزن به افتخارش : ))))))
بهنام
۳۰ آبان ۱۴۰۰ببخشید اگه نظر منو میخوایید من میگم هیچکدوم هیوندا النترا از همشون بهتره ماشینی که خر کاره استهلاکش خیلی کمه واقعا یکی از بهترین ماشیناست از همه نظر عالیه
HOOMAN
۲۱ خرداد ۱۳۹۲معلومه اپتیما 2013
پیکان جوانان
۱۶ بهمن ۱۳۹۳هوندا آکورد هم میتونهگزینه خوبی باشه
tomcat
۲۱ خرداد ۱۳۹۲از وقتی یادمونه سجاد جون میخواد ماشین بخره! دوست من اپتیما تو گزینه هات عالیه ولی من سانتافه رو پیشنهاد میدم
احسان
۲۲ خرداد ۱۳۹۲چه میکنه امریکا باید شاسی بلند های کره ای رو فراموش کرد خیلی قشنگه
نیما
۲۲ خرداد ۱۳۹۲به نظرتون اگه این ماشین با پلاک ملی از دبی وارد کنی میرزه ؟ !! یا به جاش یه اسپورتیج بخری ؟
آرمان
۲۷ خرداد ۱۳۹۲لطفا یک نسخه پرینت شده با یک عینک مطالعه برای مدیران خودرو ساز داخلی ارسال کنید تا تفاوت آپشن با تجهیزات استاندارد را درک کنند.
اگر این خودرو در ایران بود:
تیپ یک جیپ چروکی کلاس 25 بدون کیسه هوا یورو 2
تیپ یک جیپ چروکی کلاس 36 با کیسه هوای راننده
تیپ دو جیپ چروکی کلاس 12 با کیسه هوای راننده و سرنشین و حق انتخاب رنگ بین سفید و مشکی
00
00
تیپ چهل و پنج جیپ چروکی کلاس 38با چهار کیسه هوای بازشونده
تا اینجا فقط روی کیسه هوا صحبت شده ها!
suv
۳ تیر ۱۳۹۲عشق شاسی بلند
ايرج
۷ خرداد ۱۳۹۵من خیلی ماشین سوار شدم ولی رفیقم جیپ داره پلاک منطقه ازاد واقعا محشره خیلی فرق داره از راحتیش تا شتابش و ترمز و بخصوص امکان چهار حالته رانندگی در کوه و یخ و سرعت و معمولی