جیپ

جیپ گرند چروکی بی اند بی، کابوس لامبورگینی اوروس!

شرکت بی اند بی اتومبیل تکنیک پکیج ارتقایی خود برای جیپ گرند چروکی تراک هاوک را ارائه کرد. این پکیج باعث شده یکی از قوی‌ترین شاسی بلندهای دنیا عضله‌ی بیشتری را نشان دهد!


با پرداخت ۳۹۵۰ یورو، این تیونر پکیج مرحله ۲ را عرضه می‌کند که باعث می‌شود پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار جیپ قدبلند ما قدرت ۷۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۹۸۵ نیوتون متری داشته باشد که کاملاً بیشتر از قدرت و گشتاور ۷۰۷ اسبی و ۸۷۵ نیوتون متری مدل استوک می‌باشد.


شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت مدل استاندارد ۳.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۹۰ کیلومتر در ساعت بوده اما با استفاده از کیت بی اند بی این زمان به ۳.۴ ثانیه کاهش یافته و سقف سرعت نیز از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت فراتر می‌رود؛ بنابراین حداقل در روی کاغذ، لامبورگینی اوروس که ۰.۲ ثانیه کندتر بوده و سقف سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعتی دارد نمی‌تواند با جیپ تیون شده در خط درگ رقابت شانه‌به‌شانه‌ای داشته باشد.


اما اگر مالکان به این قدرت و گشتاور زیاد نیازی نداشته باشند می‌توانند کیت مرحله ۱ را انتخاب کنند که ۱۴۹۸ یورو قیمت داشته و قدرت و گشتاور را به ۷۳۰ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون متر می‌رساند.

یکی دیگر از قطعات ارتقا یافته خودرو سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ است که قیمت ۵۹۵۰ یورویی دارد. فنرهای اسپورت ۷۹۸ یورویی باعث کاهش ارتفاع ۵۰ میلی‌متری خودرو شده و فضای جذابی برای قرار گرفتن رینگ‌های ۲۲ اینچی در جای خود ایجاد می‌کنند. این تیونر همچنین دیگر نسخه‌های گرند چروکی همچون SRT را تیون کرده و می‌توان سیستم اگزوز یاد شده با کمی تغییرات را برای آن سفارش داد. همچنین پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی خودرو نیز تیون شده و قدرت ۳۵۰ اسبی و گشتاور ۶۸۰ نیوتون متری پیدا می‌کند. قیمت این کیت نیز ۱۹۵۰ یورو اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. Joker

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (603 ديدگاه)

    در حد لامبو نمیبینمش، فقط رو کاغذ بزرگه…

    1. Reza

      ۲۲ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      پدال جان شتاب صفر تا صد لامبورگینی یوروس 2.93 هستش .
      خودتم اینو تو یه پیجی منتشر کردی

    2. ahmad

      ۲۳ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (66 ديدگاه)

      نه عمو سانی.فقط سراتو سایپا خوبه!!!!!

      1. Mad.z.Max

        ۲۳ آبان ۱۳۹۸
        سوابق: (1863 ديدگاه)

        وااای یادته؟ : ))

  2. aaa

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    لامبورگینی یه اسم خاصی داره با هر برندی مقایسه نمیشه ،به عنوان مثال :ماشینت چیه ؟ لامبورگینی ???

    1. Reza

      ۲۲ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      بهش میاد موقع خواب لامبورگینی بیاد واسش آهویی دارم خوشگله رو بخونه.

  3. یاس ی

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    عجب خوفیه.
    گرند چروکی یک حس داره لامبورگینی یک حس. اینو داشته باشی انگار خیلی خشن و خفنی اوروس داشته باشی انگار خیلی پولداری و بچه مثبت. من نسبت به این دوتا ماشین این حس را دارم. بین گرند چروکی و اوروس؛ گرند چروکی بیشتر منو جذب میکنه. اوروس خدای دنیای شاسی بلندای اسپورت هستش ولی از نظر ممممممممن این وحشی تر هستش.

  4. علیرضا

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (28 ديدگاه)

    جیپ گرندچروکی به خودی خود کابوس اوروس ، نیازی به این جنگولک بازی ها نیست …

  5. amin

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    به به
    جیپ و دیگر هیچ

  6. Elmiraj

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3191 ديدگاه)

    ربطی به هم ندارن…
    در کلاس SUV مید سایز اسپرت ترک هاوک خدایی می کنه و بقیه در مقام های دومی و سومی هستن…
    اوروس یک کراس اور مید سایز اسپرت هست و ربطی به ترک هاوک نداره و در آینده ای نزدیک باید با model X plaid سرشاخ بشه…

  7. MAHDI

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    جیپ ترک هاوک در شتاب گیری عملکرد خیلی خوبی داره. البته اگه بخوایم نسبت به قدرتش مقایسه کنیم با رقبا اتفاقا عملکرد ضعیفی داره. برای مثال در درگ CARWOW ب ام و X4M با 500 اسب از جیپ ترک هاوک زمان بهتری رو ثبت کرد. یا مرسدس GLC63 با 500 اسب فقط دو دهم ثانیه کندتراز جیپ ترک هاوک بوددر حالیکه جیپ ترک هاوک بیش از 700 اسب بخار قدرت داره!!!!!
    تازه این قسمت خوب ماجراست چون در پیست جیپ ترک هاوک توان رقابت با رقبارو نداره و همیشه کندتر ازSUVهای 500 اسبی هستش.

    1. MAHDI

      ۲۲ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      میدونم الان یه سری از دوستان میگن جیپ ترک هاوک مسیر 400 متر رو در فلان ثانیه ثبت کرده!!!
      اما من انکار نمیکنم اون زمان هارو. اما اون زمان ها در آسفالت خط درگ ثبت شده با سوخت های مخصوص و لاستیک های جلویی باریک!!!
      اما اگه جیپ ترک هاوک و حتی دوج دیمن رو در شرایط برابرمقابل رقبا درآسفالت های معمولی بزاری به هیچ وجه نمیتونن اون عملکرد رو داشته باشن.برای مثل جیپ ترک هاوک در درگ های CARWOW که شرایط عادی هستش زمان 11.9 رو ثبت کرد.چون آسفالت های خط درگ چسبندگی بالایی داره که باعث میشه ماشین یه جورایی انگار شلیک میشه.

    2. یانکی

      ۲۲ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (2351 ديدگاه)

      انقدر بی منطقی که درگهای کارواو رو قبول داری ولی درگی که با تابلویه استارت مسیر اختصاصی درگ سنسورهای لحظه استارت و پایان و دیگر پارامترها رو داره قبول نداری.یارو میاد میگه 1.2.3 حرکت و هر جور بخواد تقلب میکنه و یه کله قندی نشونه پایانش هست.بری بالا بیای پایین ترک هاوک 0تا100رو در 3.5ثانیه ثبت میکنه اوروس در 3.6ثانیه.تو درگ ترک هاوک11.5میزنه اوروس11.6.دیگه علکی بحث نکن.در ضمن کجا دیدی ترک هاوک لاستیک باریک انداخته که ما ندیدیم.آخه مگه مرض دارن رو دو دف لاستیک باریک بزارن.دیمون هم تو پیست درگ ادعا کرده تایم 9.6 میزنه هرکی بهتره بیاد به صورت رسمی ثبت کنه تمام.

      موافقم 1
      مخالفم 1
  8. شاهین

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    والا با تیونینگ هر ماشینی کابوس دیگری میشه!
    تو حالت استوک اوروس با اختلاف کم از تراک هاوک جلو میوفته، جلوتر هم میوفته اگه مسیر بیشتر از 400 متر باشه
    اینی که میگم توی جاده اتفاق افتاده ولی توی پیست درگ نمیدونم نتیجه چی میشه
    در کل اگه اوروس پلاگین هیبریدی بشه شبا با خیاله راحت میخوابه بدون کابوس طوری که توی خواب انگور میچینه

  9. سیاوش

    ۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (12 ديدگاه)

    شوخی خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا