جیپ اقدام به معرفی نسخههای سفارشی گرند چروکی و چروکی نایت ایگل ادیشن در بازار استرالیا نموده است.
این خودروساز آمریکایی در سالهای پیش هم از نام نایت ایگل در برخی محصولات خود استفاده کردهاند. برخی قطعات منحصربهفرد باعث تمایز این خودروها با سایر نسخههای استاندارد میشوند.
گرند چروکی نایت ایگل بر پایهی مدل لاردو ۴×۴ شکل گرفته و از رینگهای ۲۰ اینچی مشکی، جلوپنجرهی تیره، سپرهای جلو و عقب همرنگ بدنه، شیشههای تیره و نشانهای مشکیرنگ جیپ سود میبرد. در کابین نیز مواردی همچون پوشش چرم تیره روی صندلیها و سقف بکار رفته است.
اما مدل چروکی نایت ایگل بر پایهی مدل لانگتیتود ساخته شده و بهصورت انحصاری با رینگهای ۱۸ اینچی آلیاژی با رنگ مشکی، جلوپنجره تیره و… عرضه میشود. از دیگر ویژگیهای خاص بدنه میتوان به ریلهای سقف و نشانهای تیرهرنگ اشاره کرد. کابین نیز از غربیلک فرمان با تریم پیانوبلک برخوردار است.
جیپ میگوید گرند چروکی نایت ایگل بیش از ۱۰۴۰۰ دلار تجهیزات اضافی دارد درحالیکه خریداران تنها ۵۵۰۰ دلار بیشتر نسبت به مدل لاردو پرداخت خواهند کرد. قیمت پایهی این خودرو هماکنون برابر با ۵۸۴۵۰ دلار استرالیا میباشد. مدل چروکی نایت ایگل هم دارای تجهیزات اضافی به ارزش ۶۴۰۰ دلار بوده اما این خودرو تنها ۳۲۰۰ دلار گرانتر از سایر مدلها میباشد و قیمت پایهی آن نیز ۴۵۱۵۰ دلار استرالیا اعلام شده است. مشتریان میتوانند گرند چروکی نایت ایگل ادیشن را با پیشرانههای ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاستار بنزینی یا ۳ لیتری دیزلی سفارش دهند.
(ali (chevy nova
۱۶ خرداد ۱۳۹۸به به
ببین چی ساخته جیپ
اولین شاسی بلند ساز جهان که اولین شاسی بلند لوکس دنیا رو سال 1963 تولید کرد چی ساخته
گفتم خبرهای خوبی تو راه هستش
بازم هست منتظر باشید
حسن
۱۶ خرداد ۱۳۹۸خدای افرود
سلطان کوه – بیابون
بی رقیب در گردنه ها و نقاط دوردست
عجب پکیچ مشتی
یاد رنگید گلدن ایگل افتادم
(ali (chevy nova
۱۶ خرداد ۱۳۹۸اینم از مشخصات موتور 383 دوج که سال 1959 عرضه شد
وقتی مشخصاتش رو خوندید به تاریخ ساختش((60 سال پیش)) دقت کنید که چه قدرت و گشتاوری داشته
منبع= مجله موپار
The 383 cu in (6.3 L) B engine—not to be confused with the RB version— was essentially a larger bore version of the 350 and 361, using a 4.21 in (106.9 mm) bore. This venerable engine was introduced in 1959. Dodge’s version, the D500 had a cross-ram induction manifold and dual 4-barrel carburetors as options. In some Dodge applications, this engine was labeled as the Magnum, while the Plymouth’s version was called the Golden Commando. Both came with a dual point distributor in high-performance versions.
The 383 became the standard model Mopar performance engine for the next decade. The big bore allowed for larger 2.08 in (53 mm) intake valves, and the relatively short stroke helped it to be a free-revving engine, as well as a free-breathing one.
Producing a maximum of 330 hp (246 kW; 335 PS) (gross) and 460 lb⋅ft (624 N⋅m) of torque for the 1960 model year, the 383 beat the 392 Hemi that had reached 435 lb⋅ft (590 N⋅m). The 1960 383 engines featured the same basic ram induction system as the Chrysler 300F’s 413 RB engines (named Sonoramic Commando when sold in Plymouth form). The later 383 Magnum (starting in 1968) used the 440 Magnum heads, camshaft, and exhaust manifolds. This engine was advertised at 335 hp
Ferrari Fxx K Evo
۱۶ خرداد ۱۳۹۸این که جیپ هر ماشینی بسازه ، بهش لقب خدای
افرود بدی اصلا قابل قبول نیست دوست محترم
–
البته که در توانایی های افرود
این ماشین ‘هیچ شکی نیست
حسن
۱۶ خرداد ۱۳۹۸جیپ از مدل رنگیدش که یه محصول کوچک هست تا گراند چروکی و گلادیاتور و رانگلرش در کلاس خودشون بهترین افرود رو دارن
یه همکلاس از رنگید برام مثال بزن که تواناییهاش رو داشته باشه؟
یه همکلاس از رانگلر رابیکون برام نمونه بیار که بتونه پا به پاش تو افرود مقابله کنه؟
یه همکلاس گراند چروکی مثال بزن که در عینه لوکسی بتونه هم قیمت گراند چروکی باشه و اون افرود رو به نمایش بذاره؟
جیپ بعضی از محصولاتش مثل رانگلر حتی تونسته همکلاسهای بالاتر از خودش رو شکست بده
نمونه بارزش که چندین بار هم گفتم بنز g کلاس بوده که در رقابت 2018 موتور ترند رانگلر تونست بنز رو شکست بده
پس جیپ خدای افروده چون تو تمامی کلاسهای که حضور داره بهترین افرود رو ارائه میده
حسن
۱۶ خرداد ۱۳۹۸جوابتون رو دادم
منتظر تاییدش باشید
حسن
۱۶ خرداد ۱۳۹۸جیپ در تمام کلاسهای که حضور داره بهترین افرود رو ارائه میده
از رنگید که کوچکترین محصولش هست تا گراند چروکی
یه رقیب از گراند چروکی ترک هاوک برام مثال بزن که اون خصوصیات رو با قیمت ترک هاوک ارائه بده؟؟؟
یه رقیب برای رانگلر رابیکون برام بیار بتونه که با همون قیمت باهاش سر شاخ بشه؟؟؟
یه رقیب برای گلادیاتور بیار که هم وانت باشه و هم افرودر حرفه ای؟؟
حسن
۱۶ خرداد ۱۳۹۸رانگلر با قیمت 27000 دلاری تو افرود بنزg کلاس 95000 یوروی رو شکست داد در مقایسه موتور ترند
علی
۱۶ خرداد ۱۳۹۸این جمله برام آشناست توی مقاله g63 برابوس دیدمش!
حسن
۱۶ خرداد ۱۳۹۸جیپ گرند چروکی ترک هاوک با 707 اسب قدرت و اون خصوصیات بارز افرودش زیره 85000 دلار قیمتشه
کدوم رقیبی با این قیمت براش هست؟؟؟؟
حسن
۱۶ خرداد ۱۳۹۸همه ی اینها نشون دهنده خدایی جیپ تو زمینه افرود هستش
چند وقت دیگه هم که گلادیاتور بطور گسترده عرضه شد میشه وانتی که بی رقیبه در افرود و نقاط دور دست
MAHDI
۱۶ خرداد ۱۳۹۸فعلا که خدای جیپ 1ستاره امنیت گرفت
علی
۱۶ خرداد ۱۳۹۸به قول آقا حسن به علت ارزان بودنشه. اگه گرانتر بود ایمنیش بیشتر میشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!