خودروسازان به ندرت درباره محصولات آتی خود صحبت میکنند. دلیلی وجود ندارد که به دشمن خود اطلاعات بدهید اینطور نیست؟ اما گاهی اوقات خبرهایی بسیار نامعقول منتشر میشود که واکنش نشان دادن به آن ضرری ندارد. اخیراً برندون گیرمس مدیر برند ارشد گلادیاتور گفته که این برند مینی ونی نخواهد ساخت. خب این خبر برای طرفداران پر و پا قرص مینی ونها خبر بدی است.
این مدیر ارشد میگوید جیپ در آینده هر محصولی تولید کند هنوز یک جیپ خواهد بود. این برند دارای برخی مشخصات معین است که یک مینی ون شایستگی داشتن آن را نداشته حتی اگر رندرهایی جالب از آن در فضای مجازی منتشر شده باشد. البته گیرمس میگوید خودروی تولیدی باید توانایی آفرود بالایی داشته و در حد و اندازههای بالایی قرار بگیرد. پلتفرم یک مینی ون خیلی مناسب این ویژگیها نیست و قرار گرفتن چنین تواناییهایی در یک خودروی خانوادگی و جعبهای کار راحتی نخواهد بود.
جیپ در طی سالهای پیش سبد محصولات خود را به خوبی گسترش داده و گلادیاتور یکی از برجستهترین محصولات اخیر این شرکت میباشد. این خودروساز آمریکایی طیف مناسبی از کراس اوورها و شاسی بلندها از رنگید کامپکت گرفته تا گرند واگونییر سطح بالا را عرضه میکند. جیپ در بحث خودروهای خانوادگی کمبودی ندارد حتی اگر مینی ونی را عرضه نکند. این کلاس خودرویی برای کرایسلر تدارک دیده شده است.
اگرچه شانسی برای تولید مینی ونی آفرود توسط جیپ وجود ندارد اما گیرمس میگوید این برند از ایدهها و جهتگیریهای جدید استقبال میکند. جیپ قوای محرکه هیبریدی را نیز عرضه کرده و حتی رانگلر نمادین نیز چنین قوای محرکهای را پذیرا شده است. شاید ما مینی ونی را از جیپ نبینیم اما شاید محصول بعدی جیپ نیز به همان اندازه جذاب باشد.
AMIR / ARMI
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰جیپ در بحث ورود به یک کلاس و توسعه خودرو
و اطمینان از کاربردی بودن خودروی توسعه داده شده
همچنین در بحث داشتن دست بالا
بسیار محتاط هستش
به هیچ وجه نمیشه خودرویی رو تصور کرد با لوگوی جیپ که در کلاسی دوم باشه و ناموفق
نعمت اله آزموده
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰اقا امیر ولی اگر همین تولید میشد قطعا برای کشور های آفریقایی گزینه بسیار مناسب و کاربردی بود برای سافاری که به نظر محشره اگر که حتی ۷۰ درصد قابلیت های رانگلر رو داشته باشه
AMIR / ARMI
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰برای اینکه یه خودرو قابلیت های افرود مناسبی داشته باشه باید یه سری قوانین ساختاری درش رعایت بشه
زاویه ورود و خروج وزن و تقسیم وزن ارتفاع و انعطاف شاسی و فاصله محوری
هیچ خودرویی که قابلیت های یک مینی ون رو داشته باشه نمیتونه ساختاری داشته باشه که این اصول رو رعایت بکنه
مخصوصا وزن و تقسیم وزن
نزدیک ترین چیز به این ایده فول سایز های امریکایی هستن قابلیت های افرود دارن ولی برای این کار ساخته نشدن
نعمت اله آزموده
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰دستتون درد نکنه قاعدتا اگر میشد زودتر یه چنین چیزی ساخته میشد
NAVID۰۰۹۸
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰جیپو نگاه ، اُه !
چِشایه بچه پلنگش ، دلمو برده به جنگش !
آقا حال کردم باهاش ، چراشو نمیدونم اما جذاب ، خاص و حال بِده شده !
تولید میشد ، جون میداد واسه نیروهای مبارزه با شورش خیابونی ?♂️ !
جون میداد عیالواری با دو تا بانو اما هَوو و ۶ فرزند بزنی به دل جاده ، جر بِدی آسفالتو کویرو کوهستانو جنگلو !
جون میده بشه خودروهای شرکتهای معدنی و نفتی !
جون میده بشه خثیسازی بمب تو کلانشهرها با برجهای سر به فلک کشیده همچون نیویورک و واشنگتن !
و در آخر بشه خودروی پلیس ویژه در نسل جدید بازی GTA !
hssn
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ولی متاسفانه زندگی واقعی تطابقی با رویاهای تو نداره که جیپ بخاد تولیدش کنه و گند بزنه به اعتبارش
NAVID۰۰۹۸
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰بهتره به جای متاسفانه بگید خوشبختانه ? !
Amirreza
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰این ونه چرا شبیه ماشینای کارتونیه ، خیلی گوگولیه ???
AHMET 2002
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰خیلی سم بود خدایی??
یوسف
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰خدا کنه هیچ وقت همچین ماشینی توسط جیپ تولید نشه… که کلا جیپ رو رو میبره زیر سوال…. اما اگر تویوتا تولید کنه. من خوشحال میشم
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰اون مهندسی که این طرح ها و از مینی ون احتمالی جیپ زده موتورش رو دقیقا کجا گذاشته؟!
ae86
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰تشکر از آقای احمدزاده خسته نباشید
mahan
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰این چه سمی بود.عمرا جیپ همچین چیزی بزنه.مخصوصا الان که عصر طراحی و شکوفایی مجدد جیپه