با تلاشهای زیادی که فیات-کرایسلر برای تجهیز خط تولید کارخانه تولدو در اوهایو برای تولید جیپ رانگلر 4xe پلاگین هیبریدی جدید انجام داد، هماکنون نوبت به انتشار جزئیات قیمتگذاری این خودرو رسیده است.
رانگلر صحرا 4xe مدل ۲۰۲۱ و رانگلر روبیکان 4xe مدل ۲۰۲۱ به ترتیب قیمت پایه ۴۷۹۹۵ و ۵۱۶۹۵ دلاری دارند که شامل مشوقهای ۷۵۰۰ دلاری فدرال نیست. همچنین به این مبلغ باید ۱۴۹۵ دلار هزینههای تحویل را نیز اضافه نمود.
تحویل اولین نمونههای الکتریکی شده رانگلر از سهماهه اول سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.
رئیس جیپ گفته است:
رانگلر 4xe 2021 سبزترین، کاراترین و تواناترین رانگلری است که تاکنون تولید کردهایم. ما به تبدیل جیپ به سبزترین برند شاسی بلندساز دنیا متعهدیم و رانگلر 4xe جدید نیز بخشی از این هدف است که تجربهای دوستدار محیطزیست و هیجانانگیز را در جاده و خارج از آن ارائه میکند.
هر دو نسخه رانگلر 4xe یاد شده دارای پیشرانه ۲ لیتری توربوی بنزینی و دو واحد الکتریکی هستند که قدرت ترکیبی ۳۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری تولید میکنند. یک باتری لیتیوم-یونی ۱۷ کیلووات ساعتی نیز وجود دارد که شعاع حرکتی ۴۰ کیلومتری را در حالت تمام الکتریکی ایجاد میکند.
مدل رانگلر صحرا 4xe لانچ ادیشن به تجهیزاتی همچون رینگهای ۲۰ اینچی، صندلیهای چرمی، نورپردازی LED، صفحهنمایش ۸.۴ اینچی به همراه ناوبری، سیستم صوتی آلپاین با ۹ بلندگو و ساب ووفر و آمپلیفایر ۵۵۲ واتی، سیستم چهار چرخ محرک جیپ و اکسلهای دانا ۴۴ پهن مجهز است.
رانگلر روبیکان 4xe لانچ ادیشن نیز از نورپردازی LED اضافی و سیستم چهار چرخ محرک تواناتر و هوی دیوتی سود میبرد.
ATa
۵ دی ۱۳۹۹هیبریدی ها شانسی برای موفقیت ندارند و صرفا اصرار بر حفظ بازار قطعه سازان درون سوز هست و بس! همین دیاگرام نشون دهنده تعداد قطعات موتور ، پیچیدگی تعمیر و در صورت نبود نمایندگی… هزینه و گرفتاری برای خریدار. حتما با دیاگرام موتور تسلا به عنوان شاخص و پیشرو برقی ها قیاس شود(سادگی سازکار موتور و تعداد قطعات)
NAVID۰۰۹۸
۵ دی ۱۳۹۹طرفدار یا خریدار جیپ نیستم اما عاشق طراحی و سبک مینیمالیستیه اون هستم و چهارچوب و اصول ساده اما بدون تاریخ انقضایی داره که نمیشه عاشقش نشد و جون میده برای دستکاری و ارتقاء .
اینقدر بِیس طراحی جیپ کامل و پخته هست که هرکاری هم بکنه باز مجبوره از همین سبک پیروی کنه و به جنگ رقبا بره .
با اومدن برانکو ، گفتم کار جیپ تمام میشه و باید فکر راه چاره باشه ، اما فهمیدم که نه ، این رقبا هستند که باید بجنگند برای رقابت با جیپ و جیپ یه پکیج جا افتاده و بدون تاریخ هست که تمام مرکز شرکت باید ارتقای فنی باشه و نه تحول در طراحی (( مثل اون چیزی که در دیفندر دیدیم برای جیپ نمیشه ، اصلاً نمیشه )) .
(( جیپ ، ۹۱۱ ، جیمنی ، Gکلاس )) خودروهایی هستند که اصلاً و اَبَدا نمیشه دست به طراحی اصولی اونها زد و این یعنی تا انتها بر یک پایه و اصول در حرکتند که همه هم دوستشون دارند و مطمئناً هر تحولی میتونه تیشه زدن به ریشهی اون باشه .
Sina
۵ دی ۱۳۹۹بله با تسلا مقایسه کردیم و دیدیم که چقدر آمار بدی داشت
به نظرم هیبریدی اگه ازشون درست ازشون استفاده بشه عالی هستن
Ahmedreza2002
۵ دی ۱۳۹۹اخه کی فکرشو میکرد یه روزی جیپ سبز بشه؟
ارش
۵ دی ۱۳۹۹همین چند لحظه پیش یه ویدئو از یه شورلت سیلورادو دیدم بی نظیر بود چرخهای عقب و جلو فرمانپذیر بود و به میزان ۱۰ سانتیمتر قابلیت تنظیم ارتفاع داشت و امکان گیر کردن تو برف تقریبا صفر بود البته ماشین استاندارد کارخانه نبود و تغییرات توسط شرکت دیگه ای انجام شده بود که عالی بود پیشرفته ترین ماشین آفرودی بود که تابه حال دیدم .
صادق
۵ دی ۱۳۹۹خیلییی خوشگله♥♥♥
زیزیگولو
۵ دی ۱۳۹۹تو ایران پتانسیل خوبی تو زمینه ی گردشگریو طبیعت گردی با ماشین یا همون آفرود وجود داره و الآنم خیلی از جوونای ایرانی به تور گردشگریو آفرود تو طبیعت بِکر رو آووردن ولی متاسفانه این تورای گردشگری بیشتر از ماشینایی واسه آفرود استفاده میکنن که از طراحی اونا سالای زیادی میگذره!!! ماشینایی مثل پاژن یا ماشینای قدیمی دیگه مثل پاترولو رنجرورو پاجرو که توسط صاحباشون یا مکانیکا یا تیونرای ایرانی با تعویض قطعات اصلیو تاثیرگذار تو آفرود به روز شدن و با اضافه کردن یه سری قطعات کمکی مثل رول بارو وینچ و …… اینجور چیزا واسه رانندگی تو بیابونو کویر بهینه سازیو به روز شدن و با مدلای امروزی تو بازار با قیمتای نجومی به فروش میرسن!!!!!!!!
net
۶ دی ۱۳۹۹رانگلر دو درب قشنگتره.در رانگلر ۲۰۲۰ در سپر جلو چراغ کوچک با خط سفید بود که بد بود و من هم از این خط سفید انتقاد کردم و در رانگلر ۲۰۲۱ این خط سفید سپر جلو برداشته شده قشنگتر هست