پژو شاید برنامههای خود برای فروش خودرو در آمریکا را به حال تعلیق درآورده باشد اما این به معنی ترک کامل این کشور نیست. فرانسویها در حال همکاری با جیپ برای تولید کراس اوور جدید این شرکت هستند، خودرویی که حتی کوچکتر از جیپ رنگید خواهد بود. بر پایه گزارشهای جدید، این کراس اوور جدید بر پایه پژو ۲۰۰۸ تولید خواهد شد. این پلتفرم در اوپل موکا هم بکار رفته، خودرویی که بهصورت تمام الکتریکی نیز در دسترس است و بنابراین انتظار میرود چنین سرنوشتی در انتظار بچه کراس اوور جدید جیپ نیز باشد.
پژو ۲۰۰۸ در اروپا با پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربوی ۹۹ اسب بخاری عرضه میشود. این پیشرانه کوچک با یک گیربکس ۶ سرعته دستی همکاری میکند اما نسخه قویتر همین پیشرانه نیز وجود دارد که قدرت ۱۲۹ اسبی داشته و در تریم فول قدرتش به ۱۵۳ اسب میرسد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک میتواند به چرخ های جلو فرستاده شود. از آنجایی که پژو روی استفاده از پیشرانههای خود روی محصولاتی با پلتفرم مشترک تأکید دارد بنابراین انتظار میرود کراس اوور جدید جیپ نیز چنین پرفورمنسی داشته باشد.
اگر خواهان قدرت و گشتاور بیشتر هستید باید منتظر نسخه الکتریکی کراس اوور این برند باشید. کراس اوور جدید جیپ در نسخه الکتریکی از زیرساخت مشترک با موکا الکتریکی سود برده و قدرت ۱۳۶ اسبی خواهد داشت. ظاهراً مجموعه باتری ۵۰ کیلووات ساعتی این خودرو حداکثر برد ۳۲۲ کیلومتری را ارائه خواهد کرد. با استفاده از شارژر سریع نیز میتوان ۸۰ درصد باتری را در نیم ساعت شارژ کرد. جیپ میگوید تا سال آینده تمامی محصولات خود را به قوای محرکه الکتریکی شده مجهز خواهد کرد بنابراین انتظار میرود بچه کراس اوور این برند نیز تا آن زمان پدیدار شود.
Amirreza
۱۷ خرداد ۱۴۰۰چرا؟ نه الان تنها سوالم اینه که مگه پژو و داج خیلی ماهیتشون شبیه همه که داج میخواد ماشین پژو با موتور ۱.۶ لیتری بسازه؟
مازیار
۱۷ خرداد ۱۴۰۰دوست من امیررضا
مسئله اینه که هدف کمپانی ها از ادغام با همدیگه با اون چه که در دل ما میگذره زمین تا زیرزمین فرق داره
اونها فقط بفکر استفاده از تجربه و تخصص همدیگه و همچنین تزریق سرمایه های جدید از منابع خارجی هستن و ما نگران اینکه وای رولزرویس آلمانی شد جیپ فرانسوی شد😅😅
البته بعنوان مثال عرض کردم
R@m!n
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ماجرای همون مثال ما مو می بینیمو اونا پیچشه مو
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰دقیقا آقای مازیار،اونا فقط به فکر سودآوری هستن نه هویت یا اصالت ماشین ها…
مک وال
۱۷ خرداد ۱۴۰۰خود پژو 2008 قشنگتره.
اصلا به جیپ نمیاد این ماشین!
عشق ب ام و
۱۷ خرداد ۱۴۰۰اگه بلیزر جدید رو ببینی ؛ میای جلوی این سجده میکنی !
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰صد رحمت به بلیزر،این یکی دیگه خیلی زشته،البته فقط رندره اما امیدوارم این شکلی نباشه…
MR.JD
۱۷ خرداد ۱۴۰۰اینم MVM X22 اونها هست
شاستییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییع بولنت
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰😅🤣🤣🤣
کافر مقدس
۱۷ خرداد ۱۴۰۰این 800 بار دنبال ملیت ها در صنعت خودرو نباشید عین تینیجرهای اینستاگرام که درگیر ماشین آمریکایی ژاپنی آلمانی ایتالیایی ن
بومی ساز ترین خودرو دنیا فورده اونم تازه 47 % حالا هی کشور هارو چماغ کنید بزنید سرـه هم دیگه کمپانی دغدغه ای جز فروش و سود نداره
جرات دارید از هر کمپانی بپرسید فلان ماشین چرا مثلا 50 هزار دلار . رو چه حساب فلان ماشین 50هزار دلار ببین کمپانی که براش یقه جر میدی بن ت میکنه یا نه
RezaRs
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ماشین باید خوب باشه این تعصبات مانع پیشرفته لینا تحجره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰👌
♦SHAHRUKH♦
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ایده خوبیه امیدوارم در اجرا خراب نشه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰والا که اصلا قشنگ نشده…
R@m!n
۱۷ خرداد ۱۴۰۰سناریو گروه فولکس واگن در قالبی جدید، البته قابل انتظار بود.
فرشاد
۱۷ خرداد ۱۴۰۰قیافش جوریه انگار لندکروزر رو قورت میده ولی مشخصاتش…
محمد مختاری آذر
۱۷ خرداد ۱۴۰۰طراحی خوبی داره واقعا یک شاسی بلند خوب از جیپ و تغییر طراحی
(Saeed(peugeot
۱۷ خرداد ۱۴۰۰استلانتیس غوغا میکنه ، حالا ببینید
وقتی پلتفرم ۲۰۰۸ بالاترین سطح ایمنی اروپا رو داره ، چرا جیپ استفاده نکنه …..
یه پلتفرم میگره با طراحی و پیشرانه خودش یه کراس اوور میسازه میفروشه ….
یکی از بالاترین هزینه ها تو صنعت خودروسازی ساختن پلتفرمه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰این پلتفرم و سبک و مشخصات اصلا به دوج و این زبان طراحی جدید جیپ نمیاد، خیلی زشت شده رندرش،امیدوارم به سرانجام نرسه…