کیا استینگر ۲۰۲۲ هنوز وارد بازار آمریکا نشده اما کارز دایرکت قبلاً متوجه تخفیفها و پیشنهادهای فروش قابلتوجه برای این خودروی کرهای شده است.
گفته میشود استینگر ۲۰۲۲ با تخفیف قابلتوجه ۳۸۰۰ دلاری عرضه خواهد شد اما این تخفیف فقط شامل خرید یا لیزینگ مدل پرچمدار GT2 بوده و برای قراردادهای ۲ ساله عملیاتی خواهد بود. به این ترتیب افزایش قیمت ۳ هزار دلاری مورد انتظار برای مدل سال ۲۰۲۲ استینگر خنثی میشود اما باید نکات زیادی را در نظر گرفت.
همانگونه که گفته شد تخفیف ۳۸۰۰ دلاری فقط شامل مدل GT2 و آنهم برای قراردادهای ۲ ساله است. البته در لیزینگ های ۳۶ ماهه فقط تخفیف ۶۰۰ دلاری برای تریم GT1 و تخفیف ۱۸۰۰ دلاری برای تریم GT2 وجود خواهد داشت.
البته خرید اقساطی استینگر ۲۰۲۲ میتواند یک معامله خوب باشد زیرا این خودرو با اقساط ۶۰ ماه با بهره ۰.۹ درصد، اقساط ۶۶ ماهه با بهره ۱.۹ درصد و اقساط ۷۲ ماهه با بهره ۲.۹ درصد در دسترس میباشد. حد نهایی پیشنهادهای اقساطی نیز برای مدت ۸۴ ماه و با سود ۳.۹ درصد میباشد.
این پیشنهادی اقساطی با تخفیف ۱۰۰۰ دلاری کیا هم همراه است اما این شرط فقط زمانی اعمال میشود که خودروی قبلی شما متعلق به یکی از برندهای رقیب بوده باشد.
شاید تمامی این پیشنهادها برای برخی افراد جذاب به نظر برسد اما کارز دایرکت میگوید کیا قبلاً هم تخفیفهای زیادی را برای استینگر در نظر گرفته و شاید با اندکی صبر بیشتر بتوان خریدهای بهتری داشت.
کارز دایرکت میگوید بولتنی که مشاهده کرده فاقد اطلاعاتی درباره مدل پایه ۴ سیلندر بوده بنابراین هنوز اطلاعات ارزانترین نسخه استینگر منتشر نشده است. شایعاتی درباره استفاده مدل پایه GT-Line از پیشرانه بزرگتر ۲.۵ لیتری با قدرت حدود ۳۰۰ اسب بخار منتشر شده اما این خبر فعلاً توسط کیا تائید نشده است.
ATa
۱۷ اسفند ۱۳۹۹با اقساط ۶۰ ماه با بهره ۰.۹ درصد
پدر خودرو سازی جهان
۱۷ اسفند ۱۳۹۹رو دستشون باد کرده ?
fk
۱۸ اسفند ۱۳۹۹نخیر دوست عزیز
اگه یکم بیشتر از انواع فروش و لنس تو خارج ازکشور اطلاع داشته باشید اینطور نمیگید
گرچه معتقدم شرایط خیلی مناسبی نسبت به بقیه خودروها گذاشته که اونم مربوط به امور مارکتینگ فروش واستراژی اونا برای رسیدن به فروش به بیشتر
بعنوان مثال
شما میتونید با دوهزار دلار و پرداخت ماهی 200 دلار سوار ی اکورد صفر بشید
البته هزینهای بیمه و مالیات جدا از این هست که گفتم
کیان
۱۸ اسفند ۱۳۹۹دوست عزیز احتمالا ما منظورتون لیز هستش !!
لیز ماه و بالاتر هم برای آکورد با 200 دلار هیچ جا شدنی نیست !!
پارسا
۱۸ اسفند ۱۳۹۹اکثر شرکت ها هنینجورن احتمالا شما با شرایط فروش ماشین توی اروپا و آمریکا آشنایی ندارید
Ahmedreza2002
۱۸ اسفند ۱۳۹۹عملا رایگان میدن ماشینو با توجه به استانداردهای داخلی
زیزیگولو
۱۷ اسفند ۱۳۹۹تو دوران کرونا همه جای دنیا ماشین ارزونتر شد تا مردم تشویق بشن به خریدن ولی اینجا عکسش اتفاق افتاد
Mad.z.Max
۱۷ اسفند ۱۳۹۹اینجا اصن انگار قوانین طبیعت و فیزیک روش بی اثره، کلا همچیش برعکس دنیاس، اصلا برعکسم نه، بی قائدس، هیچی توش روال طبیعی رو طی نمیکنه، تئوری هرج و مرج پیشش منظم بنظر میرسه :|
REZA
۱۷ اسفند ۱۳۹۹خدایا چرا این همه نعمت ازما باید دریغ بشه به چه گناهی حداقل نعمت سلامتی رو از ما نگیر واقعآ از این فروش و شرایط و بهره ومقایسه با اشعال سازهای خودمون سر درد گرفتم اخه چرا چی شدیم چمونه
مسعود
۱۷ اسفند ۱۳۹۹اینجا قوانین فوتبالیستها جاریه
زیزیگولو
۱۷ اسفند ۱۳۹۹Mad.z.Max آدمای زیادی هستن که منتظر خوشبختی هستن ولی غافل از اینکه قانون طبیعت تو ایران حال حاضر کاملاً برعکسه!!! واقعیت اینه که این خوشبختیه که منتظر ماست چون ما خودمون خالق اون هستیم و نباید منتظر معجزه باشیم
Hadi
۱۷ اسفند ۱۳۹۹همیشه همینه
ایران حسابش از بقیه دنیا جداست…
Hadi
۱۷ اسفند ۱۳۹۹استینگر واقعاً او کلاس خودش خیلی گزینه جذابی هستش ?
امیدوارم بتونه خوب بفروشه که نسل بعدش با قدرت بیشتر برگرده…
محمد رستمی نژاد
۱۷ اسفند ۱۳۹۹حالت های طراحی مهم است
اینکه گلگیر ها چه فرمی باشند
کاپوت چه طرحی داشته باشد
و سایر اجزای خودرو.
اما مهم تر از فرم و حالت طراحی
حسی است که بیننده هنگام دیدن خودرو به او دست میدهد
چلنجر را دقت کنید
در های معمولی
شیب سقف معمولی دارد
شکل صندوق عقب خاصی هم ندارد .هود جلو هم خیلی شلوغ نیست
یک یا دوتا هواکش دارد.
کلا طراحی شلوغی ندارد
اما وقتی به آن نگاه میکنیم
احساس میکنیم دارد با ما حرف میزند. نگاهت میکند
از طراحی اش حسی خوب به آدم دست میدهد
چراغ ها چشم های ماشین هستند
چه در جلو
چه در عقب
فرم آنها خیلی مهم است
چراغ ها کیا استینگر در عقب اصلا جذاب نیستند
حس چراغ های سمند رو به آدم میدهند
خوب دقت کنید
در جلو هم طراحی چراغ های جلو
کمی نا همانگ است
الخصوص در ترکیب با جلو پنجره
اصلا طرح جالبی نمیشود
REZA
۱۷ اسفند ۱۳۹۹سلام جناب رستمی استینگر رو از نزدیک دیدید اگر ببینید حتمآ نظرتون عوض میشه
Avan
۱۷ اسفند ۱۳۹۹《 خرید اقساطی استینگر ۲۰۲۲ میتواند یک معامله خوب باشد زیرا این خودرو با اقساط ۶۰ ماه با بهره ۰.۹ درصد》 ارائه میشه. اونوقت ما اینجا محصولات چینی را با بهره ی خداتومن و قیمت نجومی می تونیم بخریم و خودروهای رده خارج داخلی رو هم باید با قرعه کشی و داشتن شرایط !!!!
NAVID۰۰۹۸
۱۷ اسفند ۱۳۹۹یه خبری دیشب خوندم که یه خودروی شاسیبلند چینی فروشش چراغخاموش شروع شده با قیمت حدودی ۱/۵ میلیارد و هنوز شرکت برایش تبلیعی نداشته که مطمئناً قرار گرونتر هم بفروشه !
کاری به استینگر ندارم که روی دستشون باد کرده یا نه ، اما این خودرو اگر وارد ایران میشد ، میتونست فروش خوبی داشته باشه مطمئناً !
Muty
۱۸ اسفند ۱۳۹۹فقط شما از اخبار سِکرت مملکت اطلاع داری سلطان
NAVID۰۰۹۸
۱۸ اسفند ۱۳۹۹Muty سلطان
سایت اسببخار هست ، برو ببین ، جو نده !
Sina10
۱۷ اسفند ۱۳۹۹باید قیمت استینگر رو خیلی ارزون کنه تا به همون فروشی که واقعا لایقش هست برسه
ماشین خیلی خوبیه
کیا اگه قراره واقعا اسمشو بین خودروسازای بزرگ مطرح کنه باید ریسک کنه و استینگر بهترین فرصته
Benz309 1974
۱۷ اسفند ۱۳۹۹استینگر فروشش بدک نیست ولی ارزون تر شه میتونه موفق تر شه به احتمال زیاد نسل بعدیشم میاد.
Dayan5775
۱۷ اسفند ۱۳۹۹واقعا ماشین خوبیه طراحی و کیفیت فنی عالی بوده تو تمام بررسی ها کیا میتونه جایگاه واقعی رو بده بهش با این بسته
۰.۹ درصد بهره تو ایران قفله! بری بگی میخندن بهت نتیجش هم این شده که بدترین سیستم بانک داری رو داریم! اصلا بهره بالای ۲ درصد معنایی نداره تو دنیا چه برای سپرده چه برای وام
ツSAMURAIツ
۱۷ اسفند ۱۳۹۹کیا چقدر دلسوز و مهربونه ?
رامتین
۱۷ اسفند ۱۳۹۹طراحی جلو عالی. کابین قابل قبول خصوصا حالت مستطیلی نمایشگر که در بعضی شرکتها وقتی مربعی میشه واقعا زشت میشه. طراحی عقب جالب نیست. از نظر پرفورمنس هم خوبه.
سرزمین آفتاب
۱۸ اسفند ۱۳۹۹خوشم امد
مهدی
۱۸ اسفند ۱۳۹۹من از بی ام و خوشم میاد
اما این خودرو هم مرز بی ام و شده و بنظر من در این تراز قدرت بی ام و را له کرده
بی ام و بشتاب
پارسا
۱۸ اسفند ۱۳۹۹از سری ۳ بهتره هم توی طراحی هم توی پرفورمنس هم توی قیمت