طرفداران سدان های اسپورت ارزانقیمت شاد باشید! کیا جزئیات قیمتی فورته/سراتو GT سدان را اعلام کرد. قیمت این خودرو از ۲۲۲۹۰ دلار آغاز میشود اما وقتی هزینهی ۹۲۵ دلاری تحویل را نیز در نظر بگیرید قیمت خودرو به ۲۳۲۱۵ دلار خواهد رسید. این قیمت برای یک سدان کامپکت ۲۰۱ اسب بخاری که بهصورت استاندارد از گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه، سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب و ترمزهای جلوی قویتر سود میبرد کاملاً مناسب است.
قیمت مناسب فورته GT زمانی مشخص میشود که بدانید فولکسواگن جتا GLI 2020 قیمت پایهی ۲۶۸۹۰ دلاری داشته و به عبارت دیگر ۳۶۷۵ دلار گرانتر از محصول کیاست. اگرچه کرهایها مشخصات فنی این خودرو را اعلام نکردهاند اما میتوان حدس زد که این خودرو سریعترین نسخه در خانواده خواهد بود.
برای دستیابی به گیربکس ۶ سرعته دستی باید ۶۰۰ دلار دیگر بپردازید بنابراین این گزینه را باید افرادی انتخاب کنند که واقعاً به خودروهای دستی علاقهمند هستند. اگرچه ما خودمان به خودروهای مجهز به گیربکسهای دستی علاقهمند هستیم اما تصورش سخت است که مشتریان پرفورمنس بهتر، راحتی و مصرف سوخت کمتر گیربکسهای دوکلاچه را رها کرده و گیربکس دستی را انتخاب کنند.
در مقایسه با نسخههای استاندارد فورته/سراتو ۲۰۲۰، مدل GT تنها به پیشرانهی قویتر بسنده نکرده است. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به سیستم اگزوز با دو خروجی، رینگهای ۱۸ اینچی، چراغهای جلوی LED با دستیار نوربالا، ورود و استارت بدون کلید، غربیلک فرمان D شکل مجهز به پدال شیفترها و… اشاره کرد.
علیx76
۱۹ مرداد ۱۳۹۸یک جوان و علاقه مند به خودرو ، اگر بر فرض محال ۱۰۰ تومن پول داشته باشه و یه ماشین تر و فرز بخواد بخره
نهایت چیزی که گیرش میاد ۲۰۶ تیپ۵ یا دیگه ته تهش پراید bp
در حالیکه اگه یه هاچ بک تند و تیز واقعی و استاندارد و به روز بخواد بگیره ، میشه سیتروئنC3 که با قیمت ۳۵۰ تومن از دسترس ۹۰ درصد جامعه خارجه
وقتی فیلمای امریکایی میبینم که یه جوون ۱۹ ساله ، با ۳-۴ هزار دلار یه ماسل کارکرده میخره و هرروزشو صرف ارتقا و بهینه سازیش میکنه و باهاش زندگی میکنه
حسودیم میشه
amin
۱۹ مرداد ۱۳۹۸والا همین c3 رو هم پدر مارو درآوردند و هنوز تحویل ندادند ماشین من رو
مهراد
۱۹ مرداد ۱۳۹۸فارق از اینکه ماشین کره ای دوست داشته باشید یا نه برخی از تولیدات کیا و هیوندای نسبت به قیمت بسیار با دوام و با کیفیته . رفیقم سراتو ۲۰۱۵ داره چندین بار پشتش نشستم و سواری خیلی خوبی داره ، تا الان ۱۴۰ هزارتا باهاش راه رفته و بجز روغن و ضد یخ هیچیشو عوض نکرده
me84
۱۹ مرداد ۱۳۹۸.
من الانترا شرکتی 2014 سوار شدم. باهاش شمال هم رفتیم. ماشین خوبیه ولی کمی کمکهای سفتی داره . کوبش نداره ولی تو دست اندازها تکون میده. صدای چرخها هم نسبت به پولی که میدی روز بعضی آسفالتها زیاد میومد تو اتاق. دوستم کیلومتر 80 هزار فروختش. گفتم چرا فروختی تو که راضی بودی؟ گفت داشبورد و کنسولش کم کم شروع کرد به صدا افتادن رفتم نمایندگی گفت: جاده های ما استاندارد نیستن و تعلیق اینها برای جاده های اونور آب تنظیم شدن، بخاطر همین اکثرا بمرور زمان که کیلومترشون میره بالا کم کم صدا میافتن که باید صداگیری بشه.
رامتین
۱۹ مرداد ۱۳۹۸من ترجیحم جتا gli خواهد بود که موتور 2 لیتری داره در برابر فورته که 1.6 هست و 30 اسب هم بیشتر توان داره. سراتو در نسخه های معمولی ترمز ضعیف و مشکلات تعلیق داره که در همین ایران میگند هر جور هست کمی بیشتر هزینه کنید و اپتیما بگیرید بهتره.
کار
۱۹ مرداد ۱۳۹۸عزیز این هنو نیومده تو بازار
شما کی سوار شدی که فهمیدی ترمزش خوب نیس و تعلیق خودرو مشکل داره ؟ !!!
رامتین
۲۰ مرداد ۱۳۹۸من سراتوهای 2017 موجود در ایران را میگم که موتور 2لیتری داره.
SOROUSH
۲۰ مرداد ۱۳۹۸این نسل سراتو رو دوس دارم
به نظرم هم طراحیش بالغ شده هم از نظر طراحی و نمای ظاهری گرون تر از قیمتش به نظر میاد
از نظر قدرت و پرفورمنس هم که تو این قیمت از بهتریناس
خوشگلم که هس
نوش جون صاحباش و جاش به شدت خالی تو ایران
حمیدرضا
۲۰ مرداد ۱۳۹۸سراتو یه ماشین اقتصادی که میخاد ادای المانی ها رو در بیاره به نظرم با توجه به اختلاف قیمت میتونه این کار رو بکنه شاید بعضیا بگن اختلاف قیمت مهم نیست ولی در واقع چیزی که درنهایت در خرید تاثیر داره قیمت مصرف سوخت و هزینه های بیمه و نگهداری هست که معمولا خودروهای ساخت اسیا تو این موارد دست بالاتری دارن
محمد
۲۰ مرداد ۱۳۹۸امسال جزء بهترین های بازار میشه
s\i\,v
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ماشین های خوشکل کره ای با قیمت معقول برای طبقه متوسط شهری به ایران که میرسه از 500 میلیون به بالا قیمت میخوره . دنیا در حال پیشرفت ما کماکان 405 و پراید سوار .