با ادامهی تلاشهای کیا برای زدودن تصویر کسلکنندگی، این خودروساز میخواهد تا معیاری در زمینهی سواری و هندلینگ باشد.
مدیر اجرایی بخش اروپای کیا آقای Michael Cole در گفتوگو با اتوکار اعلام کرده که کیا نمیخواهد که تنها با خودروهای دینامیک بازار رقابت کند بلکه قصد دارد تا در صدر صنعت خودروسازی قرار بگیرد.
دینامیک یک بخش تمرکزی کلیدی برای ماست و تیمهای مختلفی در حال کار روی این بخش هستند. ما اعتبار خود در زمینهی طراحی، کیفیت و قابلیت اطمینان را قوت بخشیدهایم اما هماکنون تمرکز زیادی روی سواری و هندلینگ خودروها وجود دارد. ما همچنین میخواهیم که سنگ محک و معیاری در زمینهی سواری و هندلینگ باشیم.
ما میتوانیم رقابت کنیم اما میخواهیم که بهتر باشیم و همچنین برای زمینههای دینامیکی نیز مشهور شویم.
به منظور کمک به نزدیک شدن به چنین هدفی کیا به تازگی آلبرت بیرمن را به سمت رئیس خودروهای پرفورمنس خود برگزیده است. امید است بیرمن که در رزومهی کاری او مدیر توسعهی بخش M ب ام و به چشم میخورد مرد این کار باشد.
در حال حاضر مدلهای پرفورمنس کیا متشکل از Pro_Cee’d GT و اپتیما GT هستند اما به زودی مدلهای کاراتر نیز رونمایی خواهند شد که از آن جمله میتوان به کوپهی ۴ درب الهام گرفته از کانسپت GT معرفی شده در سال ۲۰۱۱ اشاره کرد.
منبع: carscoops
Matador
۱ مهر ۱۳۹۵(کیا نمیخواهد که تنها با خودروهای دینامیک بازار رقابت کند بلکه قصد دارد تا در صدر صنعت خودروسازی قرار بگیرد )
کیا واقعا عالی کار میکنه.
چندین بار دیدم تو تین سایت دوستان میگن ماشین کره ای نه. ماشین کره ای بی اصالته. ماشین امریکایی یا آلمانی 50 سال پیش بهتر از ماشین کره ای الانه !!
اول بگم من خودم ماشین کره ای ندارم. ولی داشتم و فروختم.
به نظرم این دوستان فقط از حسودیشونه که اینطوری حرف میزنن. با پراید و سمند و دنا اگر خوب رفتار کنی و فشار الکی نیاری 3 سال خوب کار میکنن. با کیا و هیوندای اگه مراقبت کنی قشنگ 10 سالی هیچ خرجی به غیر از قطعات مصرفی ندارن. تازه بر مبنای تجربه ی خودم میخواستم بگم 15 سال !!
uss zumwalt DDG-1000
۱ مهر ۱۳۹۵والا من سانتافه داشتم راضی بودم
واکروز هم داشتم خیلی خوب بود.
ببین مجید جان ما گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف.
متاسفانه اخلاق بد ما این طوری شکل گرفته که پولمون نمیرسه میگیم اشغال.
بنز و بی ام و هم نمیگن اشغال چون خیلی ضایع است وگرنه اونم میگفتن
soroush
۱ مهر ۱۳۹۵کیا خوب داره پیشرفت میکنه
من خودم قبلا از ماشین کره ای متنفر بودم
ولی وقتی دیدم تو تست تصادف بهترین ایمنی رو ماشینای کره ای داشتن نظرم عوض شد
کیا هم داره قدمای بزرگی ور میداره و همین بلند پروازیش باعث پیشرفتشه
در ضمن “کیا” خیلی از “هیوندای” بهتره
uss zumwalt DDG-1000
۱ مهر ۱۳۹۵سخته بگیم کدوم بهتره
محمد جواد
۱ مهر ۱۳۹۵واقعا کیا حسابش از هیوندای جداست.فقط ای کاش ماشیناش با موتورای توربو بیان ایران که بتونن با این محدودیت مزخرف 2500 سی سی کنار بیان.مث ب ام و که خدایی با این موتورای 2 لیتری به نسبت کم حجم ولی ایرودینامیک عالی و گیربکس خفن بازم شتاب معرکه بدن
Matador
۱ مهر ۱۳۹۵هیوندای هم عالیه.
sunmartin
۱ مهر ۱۳۹۵با نظر سروش 100 درصد موافقم کیا بسیار بهتر در زمینه طراحی قدرت و گیرباکس عمل کرده در رنکینگ ها ی بین المللی بوضوح مشخصه همین هفته پیش برترین خودروهای آسیایی بازار آمریکا کیا بعد از اینفینیتی و لکسوس سوم شد در آمار جی دی پاور امسال اول شد در بین خودروسازان مطرح جهان بلحاظ کیفیت اولیه و رضایت مشتری
در اینکه کیا از بهترین طراح جهان استفاده میکند مانند پیتر شرایر و اخیرا مدیر پژوهش سری m بی ام دبلیو نشاندهنده ارزش والای این برند جهانی است
uss zumwalt DDG-1000
۱ مهر ۱۳۹۵کجای هیوندای مشکل داره؟؟؟؟؟؟
مختصر توضیح بدید بی زحمت
sina
۱ مهر ۱۳۹۵کیا > هیوندای هستش
سرعت پیشرفتش عالیه
و این ب هنفع ماست چون قدرت خریدمون بیشتر میشه و از اون سمت رقبا هم مجبور به تعدیل قیمت ها میشن
حميد
۱ مهر ۱۳۹۵هر کسی تو دنیا تلاش کنه موفق میشه
احمد باقری
۱ مهر ۱۳۹۵هدفش خیلی خوبه و برای رسیدن بهش هر کاری میکنه.
uss zumwalt DDG-1000
۱ مهر ۱۳۹۵عکس اولی چه مدلی؟؟؟؟؟؟؟/
محسن
۱ مهر ۱۳۹۵کانسپت هست عزیز دل برادر