کمپانی کیا تصمیم دارد تا در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۳ از یک مدل مفهومی در سگمنت B رونمایی کند .
این خودروی مفهومی که از آن بعنوان کانسپت دراماتیک یاد شده ، پیش نمایشی خواهد بود از مدل آینده ی کیا در این سگمنت ، به عبارت دیگر این خودرو یک کراس اوور جمع و جور خواهد بود که کمی ارتفاع سواری آن افزایش پیدا کرده است . تا کنون اطلاعاتی از این خودرو به بیرون درز پیدا نکرده است ، اما با توجه به دو عکس منتشر شده به نظر می رسد خودرویی که از دل این کانسپت بیرون می آید نیسان جوک را هدف گرفته است . از جزئیات ظاهری این مدل می توان به جلو پنجره ی همیشگی محصولات کیا ، چراغ های LED روشنایی روز موسوم به ice-cube و چراغ های مه شکن عاریه گرفته شده از cee’d GT / pro_cee’d GT ، اسپلیترهای کربنی ، گلگیرهایی با قوس های برجسته و هودی عضلانی اشاره کرد .
در کابین با یک طرح آینده نگر مواجه هستیم و با یک رویکرد مینیمالیستی تنها شاهد استفاده از چند سوئیچ و دستگیره هستیم . از دیگر اجزای مورد توجه می توان به شیفترهای پشت فرمان اشاره کرد . احتمال اینکه این خودرو از پیشرانه ای هیبریدی یا الکتریکی استفاده کند وجود دارد . ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۳ در نمایشگاه خودروی فرانکفورت این کانسپت از رازهای خود پرده برخواهد داشت .
skazi 68
۱۹ مرداد ۱۳۹۲یه سوال الان باید با این جمله بسازیم یا گریه کنیم به حال خودمون که در ارزوی یه پراید هاچبک کره ای هستیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amir
۱۹ مرداد ۱۳۹۲تو دیگه چرا اینقدر احساس نا امیدی میکنی
ناصر
۱۹ مرداد ۱۳۹۲از توی این دو عکس که چیزی معلوم نیست ولی بیشتر به ماشین فضایی های داخل فیلمهای تخیلی شبیهه…..
skazi 68
۱۹ مرداد ۱۳۹۲یه سوال دیگه عکس 2 دقیقا کجایه ماشینو نشون میده ؟
amir
۱۹ مرداد ۱۳۹۲داخل کابین ولی خیلی ساده طراحی شده اگر از داشبورد عکس گرفته بود بهتر میشد فهمید که این چه جلوه ای داره
M3 E92
۱۹ مرداد ۱۳۹۲آرزوی کادنزاش به دل ما مونده.. اینکه جای خود دارد.. : (
محمد
۱۹ مرداد ۱۳۹۲در کل ماشین ژاپنی خیلی از کره ای بهتره ولی در کره ای ها کیا خیلی بهتر هیوندایه.
parsa
۱۹ مرداد ۱۳۹۲دمت گرم کیا افرین… حالا رئسا و واحد توسعه وفن آوری و نوسازی ایران خودرو وسایپا خجالت اگر جای شما بودم میرفتم توی پستو خانه ام از خجالتی خودمو پنهون میکردم…ببینیدنصف شماین/..و….
فردید
۱۹ مرداد ۱۳۹۲آی چه می سوزد ما تحت مان
از این همه رنج و به راستی که دانستن رنج بردن است… خوشا آنان که به آنچه دارند قانع ند.
وقتی پشتِ فرمانِ زاغارت نیمه هیدرولیکِ پدردرآورِ پرایدت داری پدالِ گازی را فشار می دهی
تا
تا
تا دم به دم به ناقوسِ مرگ ت نزدیک تر شودی، دیدنِ این تصاویر چه رنج آور است…
قبر شاید تنها آرام گاهِ ما باشد…
.
.
.
ای ارابه یِ مرگ، بران و بران،
ای سایپا، ای ایران خودرو،
از تیراژهای تان نکاهید، رنجِ ماندن را بکاهید که دستی در خیرات دارید
ای حامیانِ کشتارگاهِ متحرک سازانِ وطن، خداوند بقایِ عمرتان دهاد!!!
یه پسل باهوش
۱۹ مرداد ۱۳۹۲چن روز پیش داشتم فک می کردم که سایپا چه لطفی در حق کیا کرد که ارمشو از رو پراید برداش
والا
nima
۱۹ مرداد ۱۳۹۲واقعا پیشرفت کره ای ها قابل تحسین است . اگه همین روند ادامه پیدا کنه دیگه با ماشین های ژاپنی هیچ تفاوتی ندارد . اگر همین الان به بازار نگاه کنید زبان طراحی کره ای ها با اوردن پیتر شرایر خیلی از ماشین های ژاپنی جلوتره . برای مثال طراحی اسپورتج 2012 رو با راو4 تویوتا یا ازرا 2012 رو با اریون مقایسه کنید . از نظر طراحی کیا و هیوندا برترند چون کیا با اوردن طراح المانی و هیوندا با اتاق طراحی خود در المان در حال پیشرفتن .
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۰ مرداد ۱۳۹۲درود.به نظر شما شرکت های ژاپنی بیکار نشستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
V12
محمدرضا
۱۹ مرداد ۱۳۹۲هیچ چیز به اندازه داخل کابین با خودرو های دیگر تفاوت نداره
mohammad
۱۹ مرداد ۱۳۹۲کره ایها خیلی پیشرفت کردند ولی تا جند سوال دیکه جین از همه جلو می زنه
ناشناس
۱۹ مرداد ۱۳۹۲صندلی ها با کنسول مرکزی یکپارچه و یک تکه طراحی شده.خیلی جالبه.تو پراید اینور داشبور با اون ورش فرق میکنه.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۰ مرداد ۱۳۹۲درود.ماشین قشنگیه ولی اون چراغ های ال ای دی که روی سپر ماشین نصب شدند دقیقا از روی رنو توئین ران کپی شده.ببینید:
http://www.pedal.ir/%D8%B1%D9%86%D9%88/twin-run/
V12
جلال
۲۰ مرداد ۱۳۹۲اصولا کره ایها فقط کپی برداری بلدن… همه میدونن که از سال2010با استخدام افراد معروفی مثل شیرابر یا جیاجارو تونستن طراحی شونو تغییر بدن. بازهم دم ژاپنیهایی مثل تویوتا گرم که هرچی داره فقط از خودش داره
پرهام
۲۱ مرداد ۱۳۹۲که در واقع تویوتا از نظر طراحی هیچی نداره! حالا ازخودش داره یا نداره دیگه بهش نمی رسه