کیا سراتو ۲۰۱۹ شاید خودروی زیبایی باشد اما قطعاً پرفورمنس بالایی ندارد. البته با معرفی کیا سراتو GT 2020 همهچیز تغییر خواهد کرد.
این مدل که در نمایشگاه سما حضور دارد پیشرانهی ۲ لیتری ۱۴۷ اسبی سراتوی استاندارد را کنار گذاشته و از قلب آهنین ۱.۶ لیتری توربوی ۲۰۱ اسبی و گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک با پدال شیفترهای روی فرمان سود میبرد. برای هماهنگی با این قدرت بیشتر، کیا از ترمزهای جلوی بزرگتر و سیستم تعلیق مستقل جدید در عقب سود برده است.
البته سراتو GT تنها به بهبود زیر پوست خود فکر نکرده و در بدنه نیز دارای جزئیات گیراتری دارد که از جملهی آنها میتوان به نمای جلوی اسپورت تر، اسپویلر عقب، پوشش مشکی آینههای جانبی و رینگهای ۱۸ اینچی دو رنگ و لاستیکهای تابستانی میشلین اسپورت اشاره کرد.
علی
۱۱ آبان ۱۳۹۷بد نیست
sina
۱۱ آبان ۱۳۹۷پشتش خوب نیست
ناشناس
۱۱ آبان ۱۳۹۷نمیدونم چرا ولی به نظر من سراتو تولید داخل از این قشنگتره. کلا طرح چند سال پیش کیا رو بیشتر دوست دارم.
Mohammad
۱۱ آبان ۱۳۹۷تازه طراح های بزرگی هم استخدام کردن اخه میخوان مگه چی تولید کنن این کره ای ها که همچین طراح هایی استخدام میکنن ( مگر اینکه بخوان سوپر اسپورت تولید کنن ) که بعیده چون تو اسپورتش موندن چه برسه سوپراسپورت
نویدی
۱۱ آبان ۱۳۹۷هر روز یه شکلیه! :/
Amir
۱۱ آبان ۱۳۹۷پدال شیفتر روی گیربکس CVT ؟!!کیا سراتو؟ به نظرم یه معادله ی سخت اینجا داریم…
اما خب ماشین خوشگلیه و قیمت مناسبی هم داره
pooriya.bmw..german
۱۱ آبان ۱۳۹۷فردا کیا اینو با بوگاتی شیرون مقایسه میکنه
مدل سادش که لامبورگینی اونتادور شکست داد
اینم بوگاتی شکست میده??
sunmartin
۱۱ آبان ۱۳۹۷خوبی که خوبتر شد سراتو یکی از بهترین سدان های موجوده که کیفیت مثال زدنی داره در مدل معرفی شده GT طراحی سیال و حاصل دستان پر توان پیتر شرایر و نظریات لوک دانکرولوک
201 اسب بخار در مدل 1600 توربو طراحی خلاقانه جلو پنجره آبشار حوضچه ای ورودی های هوای زوذنقه ای با الگوی اسپرت جلو صندلی gt با اروگونومی جدید تریم داخلی با کیفت و استفاده از مینیمال دیزاین ، رول جدید D l و بازنشانی کیلومتر و ادوات استفاده از کالیبر 2 برابر دیسک ها و نمای عقب بسیار گیرا و شبیه اسپورتیج جدید کلا طراحیش خیلی اروپایی آمریکایی از آب دراومده من از حالت جدید مانیتورش که بیشتر در محصولات اروپایی مشاهده میشه خوشم میاد و رینگ های محشرش هدلایت های جلو هم با استفاده از الگوی باترفلای دراگون طراحی شدن در مل ائن باله کوچک عقب و ریزه کاری های این کره ای آلمانی خیلی دوست دارم و امیدوارم وارد ایران بشه