کیا

کیا کادنزا 2017 کاملاً جدید با تجمل بیشتر

دومین نسل کیا کادنزا پا به بازار ایالات‌متحده می‌گذارد و بنا به گفته‌ی کیا این خودرو هندلینگ بهتر، آسایشی بیشتر و کیفیتی بالاتر خواهد داشت.

2017 Cadenza SXL
۲۰۱۷ Cadenza SXL
کادنزای جدید بر پایه‌ی شاسی سبک‌تر جدیدی ساخته شده که بیش از ۳۵ درصد نسبت به مدل کنونی مستحکم‌تر است. این مورد نه‌تنها هندلینگ خودروی جدید را بهبود بخشیده بلکه کمک کرده تا امتیاز بهتری را از بخش NVH دریافت نماید.
2017 Cadenza SXL
۲۰۱۷ Cadenza SXL
قلب تپنده‌ی آهنین این خودرو پیشرانه‌ی بنزینی ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری اصلاح شده‌ای است که قدرت ۲۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۴۳ نیوتون متری دارد. کیا با مجهز کردن این خودرو به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک قول داده تا تجربه‌ی رانندگی درگیر کننده تری را شاهد باشیم.
2017 Cadenza SXL
۲۰۱۷ Cadenza SXL
شاسی جدید کادنزا با جذب کننده‌های شوک تطبیق‌پذیری که کیا آن‌ها را “متوقف کننده های ریباند هیدرولیک” می‌نامد تکمیل شده و این سیستم سواری نرم‌تری را در سطوح ناهموار ارائه می‌کند. رینگ‌های ۱۸ اینچی به‌صورت استاندارد در خودرو وجود دارند و البته می‌توان رینگ‌های ۱۹ اینچی با لاستیک‌های ۲۴۵/۴۰ میشلین را نیز سفارش داد.
2017 Cadenza SXL
۲۰۱۷ Cadenza SXL
جدای از کیفیت بهتر کابین، در این خودرو شاهد هدآپ دیسپلی، نسخه‌ی به‌روز شده‌ی مانیتور دید محیطی، شارژر بی‌سیم گوشی، جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی UVO کیا با اندروید اتو و اپل کارپلی به‌صورت استاندارد هستیم. همچنین می‌توان سیستم صوتی هارمن/کاردون ۶۳۰ واتی با ۱۲ اسپیکر را نیز سفارش داد.
2017 Cadenza SXL
۲۰۱۷ Cadenza SXL
معاون برنامه‌ریزی تولید کیای آمریکا می‌گوید:

کادنزای جدید با ظاهر قابل توجه و ویژگی‌های ممتاز خود هیجان تازه‌ای را به رگ‌های این بخش از بازار تزریق نموده است. کابین کادنزا از هر لحاظ ارتقا یافته اما زیر پوست خودرو دقیقاً جایی است که این خودرو می‌درخشد و در آن شاهد شاسی مستحکم‌تر و سبک‌تر، گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک و دینامیک رانندگی بهبود یافته هستیم.

2017 Cadenza SXL
۲۰۱۷ Cadenza SXL
مدل‌های سطح پایین این خودرو از جلوپنجره‌ی معروف “پروانه‌ی الماس” کیا سود خواهند برد درحالی‌که دیگر مدل دارای جلوپنجره‌ی “Intaglio” با پره‌های عمودی خواهند بود. کیا هنوز بهای کادنزای جدید را در آمریکا اعلام نکرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. uss zumwalt DDG-1000

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    290 اسب بخار برای ی ماشین کره ای خوبه

    1. ali

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1206 ديدگاه)

      نمی دونم چرا کیا ارتفاع تا زمین رو
      اینقدر کم می گیره چارتا انگشت
      بیشتر نیست . عقب اپتیمای به این
      نازی اگر دو نفر بشینن از رو هر
      دست اندازی رد شی کفش گیر می کنه
      آبرو آدمو می بره .

      1. نوید جهرمی

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (3793 ديدگاه)

        برا که برای کشورهای درست حسابی داره طراحی میکنه که جاده هاشون مثل آینس. نه این جا که از جاده خاکی هم بدتره.

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. Noble

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      جونم کیا.
      خوشگل و دوست داشتنی.
      در مورد ارتفاع واقعا تعجب کردم. شاید با سرعت از رو سرعتگیر رد شدین. ما 4 نفر عقب میشینیم ولی از روی سرعتگیر خیلی آروم رد میشیم. تا حالا 1 بار هم کف ماشین نخورده.
      البته ارتفاع سراتو و همین کادنزا قبول دارم از بیشتر ماشینا کمتره

      1. ali

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (1206 ديدگاه)

        عزیزم 4نفری چطوری عقب جا شدین ؟!!!
        شایدم 4تا خردسال هستین

  2. مهدی 911

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (459 ديدگاه)

    خیلی خوبه ولی از ائودی بی ام و و ولوو تقلید کرده با نظرم

    1. Hamidreza

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (47 ديدگاه)

      دوست عزیز ممکنه بفرمایید دقیقا کجاشو از ولوو وbmw تقلید کرده ؟
      یه عده اینقدر کشته و مرده بنز و بی ام و هستند تراکتور خوشگل هم ببینند ناخودآگاه میگن تقلید کرده .اخه bmw کجا میتونه همچی ماشین زیبایی را تولید کنه.

      1. شاهین

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        کلا عادت داریم یا از اینور بوم بیفتیم یا از اونورش.
        نه این خودرو شبیه ب ام و هست و نه سخن دوست پایینی درسته.
        یعنی چی ب ام و نمیتونه خودرویی به این خوشگلی تولید کنه؟ اصلا خوشگلی از نظر شما تعریفش چیه؟ تو نگاه بعضیا زیبایی خیلی تعریف گسترده تری داره و شخصی نیست.
        اونی که نگاه صفر یا صد به خودرو و کلا به هر چیزی داره نه تنها کم اطلاعی خودش رو ثابت میکنه بلکه نمیتونه از خوبی ها و زیبایی های هر صنعت ک زمینه ای لذت ببره.

      2. z4

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (169 ديدگاه)

        شل جلو تقلید از ولوو هست

    2. مهدی حقیقی

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      اینو نگی چی بگی واقعا ؟؟؟؟

  3. حميد

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    موتورش هنوز نیاز به کار داره أسب بخارش نسبت به حجمش مناسب نیست ولی خوب اگه بهمون بدهند حتما سوار میشیم

    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      چه انتظارهایی داری خداییش.
      دوست عزیز 2 میلیون یورو که پول ماشین ندادی که انتظار داشته باشی پیشرانه 8 لیتری داشته باشه

  4. MehdiTurbo

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2361 ديدگاه)

    خوشگله خدایی

  5. محمد

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (247 ديدگاه)

    بدون اغراق اولین بار که عکسای نسل جدیدشو دیدم شگفت زده شدم تناسب اجزای بدنه و طراحی کم نظیره…

  6. one:1

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (127 ديدگاه)

    ای بابا !
    همه ی ماشینایی که نسل قدیمشون ایران بوده هی حجم موتور بالا می برن
    اونایی که صد در صد وارد نمی شن یا حجم رو می برن پایین یا برقی می کنن
    فکر کنم مدیر سایپا نفرینمون کرده.
    خدایا چنین کن سر انجام کار
    انها پراید برانند و ما بنزمان را

  7. آرین

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (59 ديدگاه)

    با ماکسیما مقایسه کنین ببینیم چی میگه…

  8. محمد جواد

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (45 ديدگاه)

    چرا هیشکی یه موتور 2.5 توربو نمیذاره رو اینا بیارتشون ایران))):

  9. رضا

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (169 ديدگاه)

    شل جلو کپی از ولوو اس 90

  10. امیر

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (21 ديدگاه)

    داشبورد که خود سری پنجه فرمون هم خداییش فرمون ام ماشینای بی ام و هست

    1. iman

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (92 ديدگاه)

      داشتبوردش بله کاملا،
      هرجایی رو از یک ماشینی کپی کردند البته صنعت نوپای خودروی کرهقابل قبول هست
      جلو پنجرش و کمی ازچراغا کپی ناشیانه از مازراتی مثلا
      http://buyersguide.caranddriver.com/media/assets/submodel/7382.jpg

      چراغای عقب و اتصال هردو باز شبیه مازراتی
      http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2016/06/2017-Maserati-Quattroporte-GTS-GranSport-rear-three-quarter.jpg

      caranddriver. بهش 3 ستاره داده و شباهت و کپی از مازراتی رو هم اشاره کرده

      1. m4

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (293 ديدگاه)

        ایمان داداش با نظرت موافقم
        اما نه با این مدل
        مدل های قبل کپ مازراتی هست اما این یکی نیست !!!

  11. محمدرضا

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (89 ديدگاه)

    کاش طراحی های کیا رو تویوتا هم داشت و دوام تویوتا رو کیا.پریوس جدیدو می بینم حالم بهم میخوره با این که مطمئنم ماشین خوبیه.اینو می بینم لذت می برم با وجود این که در مورد باطنش اطمینان ندارم

  12. بهزاد

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2544 ديدگاه)

    محمدرضا جان مشتری زمان خرید بین این و پریوس گیر نمیکنه بلکه حداقل میدونه باید بره سراغ آوالون که در یک کلاسن.
    حالا آوالون مگه طراحیش بده؟

    1. احمد

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (128 ديدگاه)

      تویوتا آوالون طراحیش که از سوناتا 2011 آزرای گرانجور 2012گرفته جلو پنجره مدل 2013 حیلی ضایع نمونه برداری از خودروهای هیوندا بود
      لینکشون میذارم خودتون قضاوت کنین
      سوناتا 2011
      https://www.netcarshow.com/hyundai/2011-sonata/1024×768/wallpaper_2a.htm
      آزرا گرنجور 2012
      https://www.netcarshow.com/hyundai/2012-azera/1024×768/wallpaper_0a.htm
      آوالون 2013
      https://www.netcarshow.com/toyota/2013-avalon/1024×768/wallpaper_0f.htm
      آوالون 2011
      https://www.netcarshow.com/toyota/2011-avalon/1024×768/wallpaper_0a.htm

      1. بهزاد

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (2544 ديدگاه)

        احمد جان این لینک ها برای قسمت عقب خودروها هست و شما چطور شباهتی بین این ها پیدا کردید از عجایبه!
        جلو پنجره آزرا و سوناتا بالای سپر قرار داره و کلا طرح اضلاع و اندازه با آوالونی که جلو پنجرش در میان سپر و پایین ایجاد شده زمین تا آسمون فرق داره!
        حالا این به کنار شما شباهتی بین طراحی چراغ عقب کادنزا با لکسوس es و جلو پنجره تو رفته کادنزا با مزراتی نمیبینید!

        1. احمد

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (128 ديدگاه)

          آقا بهزاد اگه به حرف باشه که خیلی راحت میشه همه چیو کتمان کرد ولی در واقعیت شباهت نیاز به بحث نداره شما مدل 2011 آوالون با آوالون 2013 رو نگاه کن لینکشم که قرار دارم اصلا شبیه هم نیستند ولی وقتی تویوتا میاد مدل 2013 بزنه طراحی تغییر داده شبیه سوناتای 2011 آزرای 2012 طراحی میکنه شباهت آوالون به سوناتا و آزرا هم در طراحی بدنه و قسمت عقب مورد نظرمه گفتم جلو پنجره آوالون 2013 شبیه خودروهای هیوندا زده نه سوناتا 2011و آزرا 2012
          در مورد شباهت جلو پنجره کادانزا به مازراتی تا حدودی قبول دارم ولی بازم طراحی جلو پنجرش خاص هیوندا و کیاست

  13. بهرام

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (112 ديدگاه)

    یا خدا …. عجب چیزی شده خدایی با اون جلو پنجره محشرش … این دیگه آزرا گرنجور رو سوسکش میکنه

  14. HADI

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    خدایا این موتورشو 2500 کنن بیاد ایران
    به خدا تا یک ماه یکسره صبح تا شب نماز شکر میخونم
    چه ابهتی داره

  15. HADI

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    محمدرضا جان داشبورد اوالون رو ببین واقعا مسخرست
    اقا شما بگید داخل اوالون ایا قشنگ است
    البته رخش خوبه

  16. امیرحسین

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (337 ديدگاه)

    هر کسی کوچکترین انتقادی کرده سیل دیسلایک ها به سمت اش روانه شده!!!!!!!نمیشه گفت بالای چشم کره ای ابرو!!!!!!
    آقا اصلاً خودروسازی یعنی کیا و هیوندای!!!!اگه سری 5 بی ام و M power رو کنار کادنزا بذارن عقل سلیم میگه فقط کادنزا!!!!
    به خدا بعضی چنان تعریف میکنن و از کلمات محشر,شگفت انگیز و…استفاده میکنن,آدم پست رو نبینه فکر میکنه راجع به بنتلی کنتیننتال یا استون مارتین صحبت شده

  17. Hossein

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (16 ديدگاه)

    عجیب به نظر نمیرسه که نسل جدید کیا کادنزا این گونه حیرت آور باشه چون سر طراح آلمانی هیوندای کیا موتور پیتر شرایر اونو طراحی کرده.
    پیتر شرایر نسل اول Audi TT را طراحی کرده و در طراحی محصولاتی همچون A3 A4 A6 شرکت Audi نقش داشته.
    او حتی در پروژه طراحی نسل جدید فولکس بیتل هم کار کرده.
    شرایر از سال 2006 به عنوان طراح در شرکت کیا کار میکندو در سال 2013 با ادغام این دو شرکت به مقام سر طراح هر دو برند رسیده است .

  18. امین

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تقریبا ۵ سالی هست که کادنزا ۲۰۱۱ دارم و باید بگم حرف نداره! فقط آب و روغن عوض کردم و فیلترها و لنت. تسمه تایم هم زنجیری هست و نیاز به تعویض نیست. منکر مهندسی آلمان و کیفیت ژاپن نمیشم ولی توی کیفیت از ب ام و و تویوتا کم نداره و خیلی خیلی کم خرج تر هم هست.

  19. sattar

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    فقط با یک قیمت رقابتی کیا این ماشین هاشو به مردم غالب می کنه همه این ماشین کپی برداری شده اس کره ای ها هیچ وقت نمی تونن به گرد پای اروپایی ها برسن چون طراحی ومهندسی خودرو واقعا ذاتیه

    1. مهدی حقیقی

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      طراحی و مهندسی خودرو ذاتیه ؟؟؟؟ ?
      حرف زدن بلد نیستیم . حرف نزدن که بلدیم …..

  20. m4

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (293 ديدگاه)

    من از مدل ۲۰۱۴ راضیم !!!
    اینو ک دیدم خوف کردم
    برخلاف تصور خیلیا ماشین فوق العادست !!!

  21. sunmartin

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    پیتر شرایر جایزه فرمان طلایی قرن اخیر را هم ربوده و بین 10 طراح برتر جهان در کنار کریس بنگل و جورجتو جیوجیارو قرار گرفت مشخصه که کیا هیوندای با چنین متفکران طراحی آلمانی دارای سبک و سیاق میشه اگه توجه کنید خودورهای کیا موتورز دارای یک استایل آمریکایی اروپایی پسند هستند و از خودورهای آسیایی به نوعی در طراحی فاصله گرفتن در مورد ارتفاع بنده سراتو دارم و دقیقا 4 انگشت با زمین فاصله داره چون سیستم تعلیق و کمک فنرها همانطور که اشاره شد برای کشورهایی هست که حداقل استاندارد جاده ای را دارا هستند نه ایران که با تمام جهان در تضاد هست

  22. علی

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    این کمپانی کیا با همه پیشرفتی که کرده، یک نکته رو نفهمیده. اونم اینکه اگر همین ماشین به موتور 2500 سی سی مجهز کنه دیگه ماشینش لوکس بهساب نمیاد. امیدواریم کیا بتونه روزی ماشینی
    با موتور 2500 سی سی ولی لوکس بسازه.

  23. احمد

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (128 ديدگاه)

    سپر و ارتفاع خودرو های جدید بخصوص کیا و هیوندا خیلی پایینه از نقاط ضعف اینهاست

  24. مهدی حقیقی

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (16 ديدگاه)

    اونهایی که ایراد میگیرن یه نظری به مثبت ها ومنفی ها بکنن ….

  25. محمدرضا

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (211 ديدگاه)

    داشبورد و ادواتش طراحی بروز و نوآوری نداره !
    نمای عقب و جانبیش خوبه

  26. HIWA

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (54 ديدگاه)

    فقط میشه گفت واقعا ماشینه و واقعا فوق العادست.دیگه که میگن تقلید مقلیده همش حرف چرته وسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا