کیا اسپورتیج همچنان یک کراس آور زیبا و با ارزش است که میتوانید با خیال راحت آن را به دیگران پیشنهاد دهید. با این وجود به نظر میرسد این رفت و آمدهای محصولات کیا و استفاده از تجربیات به دست آمده سبب میشود تا این کمپانی کرهای با لشکری از سربازان اسپورتیج قویتر از قبل وارد سال ۲۰۱۵ یا سالهای بعد از آن شود.
کیا برای سال ۲۰۱۴ یک اسپورتیج تازهنفس را وارد میدان کرده است و خیلیها نیز این فرصت را دارند که با این خودروی دوست داشتنی در ایران نیز رانندگی کنند. چراغهای LED و چراغهای عقب جدید به اضافه رینگ و لاستیکهای اصلاح شده و یک جلوپنجره جدید همه میتواند تغییرات جزئی باشد که شاید از نظر بعضیها حتی کمی هم توی ذوق بزند ولی در نهایت کیا اسپورتیچ نیمه فیس لیفت شده هنوز هم عالی به نظر میآید. با اینکه از نظر ظاهری گویی تغییراتی زیادی در اسپورتیج رخ نداده است ولی تغییرات داخل اسپورتیج CRDi کاملاً واضح است، تغییرات اعمال شده در داشبورد و صفحه نمایش رنگی ۴.۳ اینچی که بین دستگاه تماس تا نمایشگر مسافت نصب شده است و اطلاعات مربوط به میزان مصرف سوخت همگی از نکاتی است که همان لحظه اول دستگیرتان خواهد شد. سیستم ناوبری یا مسیریابی اسپورتیج نیز همچنان از سیستم ۳ ماهوارهای با صفحه نمایش ۷ اینچ لمسی و رابط کاربرپسند و اطلاعات جامع کیا بهره میبرد.نمایشگر وضعیت آب و هوا که در زیر نور آفتاب خوانایی مناسبی نداشت اکنون وضعیت بهتری پیدا کرده است. در مجموع، کابین کیا اسپورتیج دچار بهبودهای ملموسی شده است و نشان میدهد کیا با تغییرات طراحی داخلی و زیبا و کاربردی کردن داخل اسپورتیج نگاه ویژهای به بازار دارد.
از جمله آپشن های اضافه شده به خودرو نیز میتوان به حسگرها پارک، دوربین عقب با کیفیت crystal-clear، سیستم FlexSteer مخصوص کیا نام برد که به راننده اجازه میدهد تا بین سه مرحله از سیستم کمکی راننده یکی را انتخاب کند.
مشخصات فنی:
ابعاد(میلیمتر):
- طول:۴,۴۴۰
- عرض: ۱,۸۵۵
- ارتفاع: ۱,۶۳۵
- فاصله بین دو محور: ۲,۶۴۰
- ظرفیت باک سوخت: ۵۵ لیتر
پیشرانه:
- موتور ۲.۴ لیتری D-CVVT
- قدرت: ۱۸۲ اسب بخار در دور ۶۰۰۰ در دقیقه
- گشتاور: ۲۴۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه
- موتور ۲.۰ لیتری D-CVVT
- قدرت: ۱۶۳ اسب بخار در ۶۲۰۰ دور در دقیقه
- گشتاور: ۱۹۴ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور در دقیقه
امین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳کیا اسپورتیج از جمله ماشین هایی هست که عاشقشم.
saeid
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳20 هزار دلار= 63 میلیون ولی اینجا 150 میلیون —-> یعنی نزدیک 80 میلیون سود جیبه کی میره ؟ خدایی ظلمه نه یکم خیلی ….. :(
Ehsan
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳سعید جان ، لااقل میشه گفت این گمرک میخوره ، قبلا هم گفتم طنز قضیه در مورد Z300 هسته ، خودرویی که به علت مثلا تولید در داخل گمرک نمیخوره ولی 72 میلیون فروخته میشه ، در حالی که قیمت این خودرو در چین بین 8 تا 11 هزار دلاره که نهایت میشه 35 میلیون ، اون 37 میلیون رو کی میخوره ( البته اگر ارز مرجع اختصاص داده نشه )
سعید131
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳منطقه ازاد انزلی 85 میلیون
Junior
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳تو مناظره روز جمعه دبیر صنف خودروسازان با اطمینان می گفت که تعرفه وارد فقط 40 درصد و خیلی منصفانه هستش. نمیدونم چرا یکی اون وسط پیدا نشده بگه که آقا چطور با 40 درصد تعرف قیمت یک خودرو 2 الی 3 برابر میشه!!!!!!!!!!!!؟؟
کاظم قاقی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳اضافه بهایی که گرفته میشه مطمئنا به دلایلی هست که منو شما نمیدونیم دلیل نمیشه به بقیه تهمت بزنیم
Junior
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳میشه بفرمایید کجای کلام من تهمت به بقیه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اجتمالا شما از او دسته افرادی هستی که تا کوچکترین حرفی بر خلاف مصالح خودت میبینی سریع به اسلام و انقلاب ربطش میدی!!!
مهيار
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳آقا کاظم یه آشنایی یکی از وارد کننده های بزرگ ماشین تو ایران هستش میانگین سود ماهیانه ی شرکتش یک و نیم میلیارد تومن در ماهه، الکی حرف نمیزنما با اطمینان دارم میگم، از این طریق جیب یه سری ها خوب پرپول شده
Double
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳تازه از اون بدتر امثال bwm x5 و مرسدس بنز اس500 هست
که به ترتیب با قیمت 60 و 90 هزار دلار در ایران به قیمت 1 میلیارد و 350 و 1 میلیارد و 600 میلیون تومن فروخته میشن !!!!!!!!!
فرض کن – ماشین 90 هزار دلاری 1 میلیارد و 600 !!!
matin
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳باید جلوی ASX لنگ بندازه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
متین asx خیلی کوچیک تر از توسان و اسپورتیجه .
matin
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳خب آقا میلاد اینطوری استفاده اش توی شهر راحت تره
matin
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳البته اسپورتیج 15 سانت هم از ASX درازتره
فرامرز
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اسپورتیج و توسان به خاطر قیمت پایینشون و گارانتی های طولانی تو آلمان خیلی بیشتر از ASX فروش رفتن. کلاْ میتسوبیشی حال و روز خوبی نداره. ASX کوچیکه و طراحیش باب میل خیلی سلیقه ها نیست!
امیر حسین
۱۹ خرداد ۱۳۹۳اسپورتیج واقأ همه چی تمومه
طوفان
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳یکی از دوستان من asx داره من سوارش شدم میتونم بگم ماشین جالبی نیست . کلا احساس خوبی از سواریش ندارید کیفیت قطعات داخلیش هم پلاستیک نامرغوبه . اما در مورد اسپورتیج هر کی داشته تعریف کرده من تا حالا ندیدم کسی از این ماشین بد بگه
ناصر
۹ آبان ۱۳۹۳آقا ی عزیز ASX لنگ و لغد نمی اندازه
matin
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳اگر توجه کنید می بینید که کیا در طراحی بیرونی خیلی قویتر از هیوندا است و به نظر من در کابین داخل نتیجه برعکس میشه
PEUGEOT
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دوست عزیز ولی من اینجور فکر نمی کنم شما اسپرتج 2014 با نیو سانتافه مقایسه کن
نیو سانتافه(ix45) هم با وقارتره و هم طراحی داخلی و خارجیه زیباتری داره
البته من سوار نیو سانتافه شدم بسیار اتاق خشک و خسته کننده ای داره در سرعت گیرا خیلی پرش داره و صندلی های خیلی سفتی داره
امین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳عزیزه من سانتافه که هم کلاس اسپورتیج نیست.
چند وقتیه جو گیر این سانتافه های 2014 شدم.
چون به قول معروف روی کاغذ مشخصات خوبی داره. کیفیتشم بدک نیست. باید دید عملکردش چطوره؟
ولی اینجور که شما میگید زیاد بدردبخور نیست نه؟
PEUGEOT
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳امین جان چرا هم کلاس همدیگه نیستن؟جفتشون 2014 و جفتشون کراس اوور هستن
مدل تمام فول 2014 نیوسانتافه 200 تومنه
مدل تمام فول 2013 اسپرتج 160 تومنه
حالا به نظر شما مدل 2014 اسپرتج حدودا 190 تومن نمیشه؟
بعداشم من اصلا طرفدار ماشین کره ای نیستم ولی در کل ماشینای هیوندای ظاهر بهتری نسبت به کیا دارن
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳محمد جان اگه اشتباه نکنم،سانتافه با سورنتو مقایسه میشه.توسان با اسپورتیج مقایسه میشه و وراکروز با موهاوه.ارادت
matin
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳آقای PEUGEOT ماشین های هیوندای تا دوسال خوشگلن ولی بعدش از چهره می افتن و هیوندا هم بخاطر همین هر نسل طراحیشو عوض کرده ولی الان اپتیما چند ساله تغییر نکرده
meysam
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳اسپورتیج و اپتیما تنها ماشینای کره ای موجود در ایران هستند که بعد از چند سال از حضورشان، طراحی اونها هنوز تکراری نشده. سورنتو هم همینطور. البته این نظر منه.
PEUGEOT
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳اتفاقا ماشینای کره ای خیلی زود طراحیشون خسته کننده میشه میثم جان دلایلشم:
1- تغییر سریع و 2 و 3 سال یکبار قیافه ظاهری خودرو ها
2- پایین بودن ارزش برند خودروسازهای کره ای نسبت به خودروسازهای مطرح جهان
3- قیمت پایین خودروهای کره ای نسبت به سایر برندهای لوکس ساز جهان
meysam
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳پژو جان شما کاملا درست میفرمایید. من منظورم تمام کره ایها نبود فقط اون چند مدلی که گفتم. من عاشق ماشینای آلمانی هستم و ماشین مورد علاقه ام هم گلف هستش. بعد ماشینای ژاپنی. راستی یه سوال؟ ماشینای فولکس از نظر استهلاک و دوام چطورن؟ من یه دوستی دارم که یه مدت فولکس گل داشت میگفت افتضاحه، خرجش خیلی بالاست و خیلی زود فروختش. در صورتی که میگن فولکس رو با ژاپنیها باید مقایسه کرد.
PEUGEOT
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳میثم جان فولکس گل رو در واقع باید برزیلی دونست یعنی مثل 207¡ از برزیل وارد شدش
بله به شدت خرجشون بالاست
ولی در کل ماشینای فولکس از نظر کیفیت قطعات عالین یعنی اصلا خرابی ندارن به قول دوستم میلاد تعمیرکارا از فولکس بدشون میاد به شرط این که واقعا آلمانی باشن
ولی در کل قطعات آلمانی گرونه اونم به خاطر کیفیت بالای قطعات و درآمد بالای کارکنان آلمانی
PEUGEOT
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳میثم جان بستگی داره ما گرونی قطعات آلمانی رو چه جوری ببینیم
یه روز رفته بودم پمپ بنزین ماشینمو عوض کنم چون ضعیف شده بود پمپی هم که روش بود بوش آلمان بود و اون پمپ 9 سال بود که روی ماشین داشت کار میکرد
رفتم داخل یه لوازم یدکی گفتم پمپ بنزین می خوام گفت از همونی که روی ماشینت داری 100 تومنه و کره ایشو گفت 45 تومن و چینیش رو 35 تومن. من اصلا به چینیش کار ندارم.
جنس کره ایشو گفت حداکثر 3 سال روی ماشین کار می کنه و فابریک خودش که بوش بود 3 برابر کره ایش روی ماشینم کار کرده بود یعنی در ظاهر جنس آلمانی 100 بود و جنس کره ای 45 ولی در باطن باید 3 تا پمپ کره ای عوض می کردم تا به اندازه جنس آلمانی کار کنه یعنی 135 تومن + 3 بار پول تعویض پمپ که کلا میشد 75 تومن یعنی در کل یه جنس آلمانی با تعویض پمپ میشد 125 تومن در برابر جنس کره ای که با تعویض پمپ میشد 210 تومن. از همه اینا گذشته هم وقتت هدر رفته و هم نمی تونی به کیفیت ماشینت افتخار کنی
حالا خودت قضاوت کن کدومش ارزون تر و به صرفه تره
sadegh
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳محمد جان، شاید بعضیا واقعا کارکرد جنس آلمانی رو ندیدن، یه روزی توی مغازه بابام(تعمیرگاه ماشین سنگین) یه مایلر آوردن برای تعمیر کامل موتور، همون ماشینو بابام 10 سال قبلش موتورشو تعمیر کرده بود و براش قطعات اصلی آلمانی گذاشته بود، محمد جان شاید باورت نشه، یکی از قطعاتشو که باز کردیم هنوز چسب روی پیچاش بود!!!!!!!!
جدا از این حرفا، منظورم اینه که این ماشین 10 سال توی سخترین شرایط کار کرده، حالا اگه قطعات برزیلی یا چینی و ایرانی و… بودن فک میکنی چند سال کار میکرد؟؟!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
ولی من رنو کولئوس رو ترجیح میدم . حتی افرودش هم از توسان و اسپورتیج
بهتره .
PEUGEOT
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳منم موافقم میلاد جان
رضا
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ولی رنو طراحی زیبایی نداره.یه جوریه
از توسان هم خوششم نمیاد شاید قشقایی بهتر باشه
matin
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳من کولیوس رو از نزدیک دیدم انصافا خوشگل بود
Sadjad97
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳رنو کولئوس رو باید با تویوتا راو4 مقایسه کرد نه با توسان و اسپورتیج 130-140 میلیونی.
اول تویوتا راو4، دوم آلفا رومئو جیولیتا (چون که کم مصرف و پرقدرته) و در آخر رنو کولئوس.
Metalhead
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳بلی ، ولی فقط rav4
ali
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳امیدوارم یه روزی این امکان فراهم بشه که همه بتونن از این ماشینا سوار بشن مخصوصا اونای که علاقه خاصی دارن مثل خودم امیدوارم !!
خاوری مزراتی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳از بیماری استفاده بیش از حد از پلاستیک به شدت رنج میبره!!
slr722
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ماشین خیلی خوبیه…به خصوص برای شهر…
اما suv باید مرد باشه…
این بیشتر برای خانم هاست…
علی اقا
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳تا وقتی راوفور هست خری. این اشتباهه
carbonado aventador
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳قیمتش میشه 60 تومان ولی متاسفانه در ایران…!خودتون قضاوت کنید!!!!!!
(((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳به خاطر اون جریان شکایت از کلاچ فراری اینو نوشتی؟! :)
carbonado aventador
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳به من گفتند ادب ازکی آموختی؟؟؟ گفتم از انزو!!!!گفتند چرا؟؟؟؟گفتم هرکاری کرد که به چشم من بد اومد من اون کارها رو انجام ندادنم و سعی کردم از رفتارش الگو بگیرم!!!!!!!و در ادامه فرمودم : همونی که یه موقعی خودش رو سلطان دوازده سیلندر می دونست الان مارو هم در کنار خودش باید ببینه و بعضی مواقع حتی بالاتر از خودش یهو یکی از جمع بلند شد گفت (تکبیر) همه گفتند……..!!!!!!!!توجه داشته باشید هرکی با من شاخ به شاخ بشه من جوابش رو دارم بدم . پس سعی نکنید لافراری رو به رخ من بکشید!!!!!!!!!!!!!!!!
(((کربنادو فرزند فورچیو دشمن خونی انزو)))
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳یعنی ترکیدم ها!!!!!!! :)
carbonado aventador
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳خوشحالم که شما خوشتون اومد…!
(((کربنادو فرزند فورجیو)))
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳کربونادو جون مخلصم. امروز عجب روزی شده! دوستانی که رپ گوش میدن،امروز آلبوم “سرمایه” اومد.امیدوارم دستپخت “هیدن” خوب باشه.
زیگما
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳غفاری عاشق ادبیاتتم….خیلی جذابه
یه پسل باهوش
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا یه شاسی بلند اسپورت و دوستداشتنی هس
احمد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳نمیدونم چرا ولی هیچ وقت نمیتونم با ماشین های کیا و هیوندای کنار بیام و درکشون کنم همیشه انگار 1 چیزیشون کمه . شاید بر و بچ ماشین باز اونم از نوع حرفه ای بفهمن چی میگم ولی واقعا پیشرفتشون قابل تحسینه
فواد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ای ولللل
طوفان
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳این برمیگرده که نگاه سنتیتون .
محمد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳طاقچه عقب خیلی زود به لرزه در میاد، چرم فرمان سریعا فرسوده و پوسته پوسته میشه، اولین سری ثبت نام کیا اسپرتیج قیمتش 52.500 بود، یادش گرامی…
sorena
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳اولین سری38.5بود دقیقا یادمه،
انزو
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳توی این کلاس فقط بی ام و x1.
نیما ناصری
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳بعید میدونم راحتی رانندگی و سرنشینان در مسافرت های طولانی در این ماشین، به گرد پای رنو کولیوس برسه.
ژیار
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ازنظر طراحی ix35 خوشگلتره اما تو این رده فورد edgeیه چیزه دیگس. و نکته بعدی اینکه با پرداخت مبلغ رنجرروور اووک یه کیا اسپورتیج سوار میشی یعنی پول اسب بدی قاطر بهت بدن. درکل همه چی ارومه
چاپلو
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳Ok.no problem
خواهش دارم پیش از انکه حرفی بزنید کمی تامل کنید
شما میگی پول اسب دادی قاطر بهت دادن برو رنجروور اووک که میگی رو تو پدال سرج کن ببین قیمت مدل استوکش چنده؟
قیمت مدل پایه ی اووک 2014. 42 هزار دالره درحالی که قیمت مدل پایه ی اسپورتیج 2014. 20 هزار تاس
پس…
ژیار
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳چاپلو جان مطلب رو نگرفتی منظور من بابت 170-180میلیون قیمت اینجا بود که با معادلش میتوانی اووک بگیری. کاش همه قبل از عالم فرض کردن خود وجاهل دیدن بقیه تامل کنیم. چاکرتیم دادا
خودم
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳این ماشین به درد بچه سوسول های جامعه میخوره.
این ماشین رو تو جزیره کیش اصلا ماشین حساب نمیکنند.چون دقیقا از سمت عقب خودرو بعد از چند مدت کارکرد شاسیش میاد پایین.
شاسی بلند فقط فقط تویوتا.بس سلام نامه تمام.
رضا
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳بس سلام علیکم!
sadegh
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳خودم جان، تویوتا رو به جا اومدی، یعنی اگه اون کلیپی که من از پرادو دیدم رو این دوستانی که دیس زدن میدیدن، حظ میکردن! از کوه یه جور رفت بالا، انگار توو کفی بود!!!!!
طوفان
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳من تو کف این مقایسه دوستان موندم آخه اسپورتیج رو با پرادو مقایسه می کنند ؟
ناصر
۹ آبان ۱۳۹۳این همه اسپورتیج تو جزیره کیش چی می کنه نکنه همه مردم کیش می خواهند یک بار امتحان کنند ببینن این بهتره یا تویوتا
ali97
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳کادیلاک xts(سدان):طول:5.13 متر عرض: 1.85 متر
کیا اسپورتیج(کراس اور):طول:4.44 متر عرض 1.85 متر
واسه همینه امریکایی ها رو دوست دارم.
تازه این طویل ترین مدل کادیلاک نیست.
Un4given
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳برای یه ماشین شهری کراس اوور که نمیخواد off بره خوبه. طراحیش دقیقا برای تین ایجرهاست و عقبش منو بیشتر یاد ماشینهای US میندازه. چه خوشمون بیاد یا نیاد فعلا که تو این مملکت داره جولون میده .
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳توی طراحی هیچی از بزرگان کم نداره،شایدم سر تر باشه.ولی در مورد کیفیتش؟! نمیدونم،البته از یه خودروی 20 هزار دلاری نباید توقع Finish فوق العاده داشت.
PEUGEOT
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ولی در کل کره ای ها در هر چیزی هم بد باشن ولی واقعا نمیشه از پیشرفتشون چشم پوشی کرد
قدمت کارخونه هیوندای کمتر از ایرانخودرو هستش ولی ببینید اونا کجا هستن ما کجاییم
راد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳زیر پایی خیلی خوشکی دارد
زیر یایی ماشینای هیوندای بهتر از کیا ست
نکته دوم
20000 دلار اسپورتیج تک دیفرانسیل با حجم 1700 بدون هیچ اپشن است
اینایی که تو ایران از 24000 دلار تا30000 دلار
HUAYRA
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳فکر میکنم من بدون شما نمیتونم دووم بیارم همتون رو دوست داروم در ضمن این عالیه هم قیمت و هم کارایی
احسان(احسان سابق)
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳اینکه این ماشین زیبای 20000 دلاری رو بین تا 100 میلیون تا 200 میلیون بخری تراژدیه
parsa
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ماشین خوبیه ولی توسان خوشکلتره
mostafa mn
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳agha vaghean dg ziyad shode to shahre ma
chon ba pelak mantaghe azad gheymatesh ye chizi hodode 70 -90 tomane
va hame mikharan
dg dare halemon azash beham mikhore
metr be metr por shode to khiyabon
keyfiyatesham ke payine
mardome ma ham faghat o faghat be zibayi ahamiyat midan aslan keyfiyat barashon mohem nist engari!!
pouya
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳من خیلی ازش خوشم نمیاد.
ولی خیلی ازرقیبش توسان سر تره خیلی.(ازنو بعد از 100بار سوار هردوشدن میگم).
اسپرتیج نرم تر -پرشتاب تر با هندلینگ بهتر و آپشن بیشتر.
ولی اینو قبول دارم که از پشت ماشین خراب میشه خیلیاشونو تو خیابون ببینید متوجه میشید
محمد ر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳پدر معلاقه شدیدی به این ماشین داره
چاپلو
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اینم یه لایک واسه شما و پدر گرامتون
حمید
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳کدوم یک رو انتخاب می کنید :اسپورتیج یا میتسوبیشی asx
asx++++
اسپورتیج- – –
شاهین
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳حمید جان من علی رغم میل باطنیم اسپورتیج رو انتخاب کردم.تنها چیزی که توی ASX منو ناراحت میکنه،رینگ های ساده و بسیار کوچیکش هستن.همین رینگ ها با همین اندازه متاسفانه توی لنسر هم بکار رفته.
علی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام به اهالی پدال .فقط جن کوپه چون نسبت به قیمتش بد ماشینی نیست واسه ما جونا.میشه انرژیتو باهاش تخلیه کردو راحت بشی نظرت چیه شاهین جان؟
شاهین
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳علی جان سلام.من راجع به نسل قبلیش یه چیزایی میدونم(همون نسل قبل از فیس لیفت رو میگم)
به نظر من که با قیمت اون زمون ماشین خوبی بود(الان قیمتشو دقیق نمیدونم)
چون رقیبای خیلی زیادی نداشت لذت خوبی داشت.تا اونجایی که من میدونم اون کوپه ها دو جور بودن:یکیشون ترمز برمبو و دیفرانسیل لغزش محدود داشت و اون یکی ها نداشت.
در کل که من میپسندمش ولی الان فکر کنم قیمتش خیلی بالا باشه.ارادتمندم علی جان.
Milad
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳به نظر من تو این کلاس فقط تویوتا راو4
Reza
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳راو4 أصلا با این اشغالا قابل مقایسه نیست
طوفان
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳از کسی که خودش وارد کننده خودرو بود و یک کمری 2014 برای دوستم ازش خریدیم هم تویوتا وارد میکرد هم کیا و هیوندای پرسیدم گفت در این رنج قیمت اسپورتیج از راو4 بهتره .
محمد
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳سانگ یانگ اکتیون بهتره یا اسپورتیج
علی اقا
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳اسپورتیج
محمد ر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳قیمتش تو بازار ایران حدودا چقدره؟
SAEED
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام.
ظاهرش واقعاً نازه!فقط ای کاش موتورش قویتر بود!
امید
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳با این قیمت خودرو خوب و زیبایی هست با دلار 2 سال پیش زیر 20 میلیون میشه یعنی وقتی دلار 900 تومان بود پراید 9 میلیون بود این زیر 20 که همون 18 میلیون میشه یعنی فقط پول 2 تا پرایدو میدادی اینو میخریدی ولی حیف که ارزو بر جوانان نیامده
shahab
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳فکر کنم با حساب همه چیش در میومد 40 تمن با دلار 1000 تمنوگمرک 40 درصدیو سودی که وارد کننده ازش میخاد البته خیلی از ماشینا تو این رنج بودن و الان همه مردم میتونستن یه ماشین با کیفیت کره ای به جای داخلی و به جای ماشین چینی ماشین ژاپنی سوار شن
اميرمهدى
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اگه میشه بررسى توسان ۲۰۱۴ رو هم بزارید
سعید از بوشهر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳به افتخار کیا اسپرتیج
1 دقیقه کف بزنید
shahab
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳از نظر من طراحی اسپورتیج از همون مدل 2011 که اومد جوری بود که هرچقدر بش نگاه میکردی خسته نمیشدیو هنوزم همینه و از طراحی عجیبش لذت میبری ولی ماشینای هیوندا همشون طراحی شبیه به هم دارم به خصوص تو اتاقشون که البته این چیزی از طراحی های زیبای هیوندا کم نمیکنه ولی اسپورتیج تو دل برو تره