کیا

بررسی کیا اسپورتیج 2014

کیا اسپورتیج همچنان یک کراس آور زیبا و با ارزش است که می‌توانید با خیال راحت آن را به دیگران پیشنهاد دهید. با این وجود به نظر می‌رسد این رفت و آمدهای محصولات کیا و استفاده از تجربیات به دست آمده سبب می‌شود تا این کمپانی کره‌ای با لشکری از سربازان اسپورتیج قوی‌تر از قبل وارد سال ۲۰۱۵ یا سال‌های بعد از آن شود.

Kia Sportage 2014
Kia Sportage 2014
کیا برای سال ۲۰۱۴ یک اسپورتیج تازه‌نفس را وارد میدان کرده است و خیلی‌ها نیز این فرصت را دارند که با این خودروی دوست داشتنی در ایران نیز رانندگی کنند. چراغ‌های LED و چراغ‌های عقب جدید به اضافه رینگ و لاستیک‌های اصلاح شده و یک جلوپنجره جدید همه می‌تواند تغییرات جزئی باشد که شاید از نظر بعضی‌ها حتی کمی هم توی ذوق بزند ولی در نهایت کیا اسپورتیچ نیمه فیس لیفت شده هنوز هم عالی به نظر می‌آید.
Kia Sportage 2014
Kia Sportage 2014
با اینکه از نظر ظاهری گویی تغییراتی زیادی در اسپورتیج رخ نداده است ولی تغییرات داخل اسپورتیج CRDi کاملاً واضح است، تغییرات اعمال شده در داشبورد و صفحه نمایش رنگی ۴.۳ اینچی که بین دستگاه تماس تا نمایشگر مسافت نصب شده است و اطلاعات مربوط به میزان مصرف سوخت همگی از نکاتی است که همان لحظه اول دستگیرتان خواهد شد.
Kia Sportage 2014 Interior
Kia Sportage 2014 Interior
سیستم ناوبری یا مسیریابی اسپورتیج نیز همچنان از سیستم ۳ ماهواره‌ای با صفحه نمایش ۷ اینچ لمسی و رابط کاربرپسند و اطلاعات جامع کیا بهره می‌برد.
نمایشگر وضعیت آب و هوا که در زیر نور آفتاب خوانایی مناسبی نداشت اکنون وضعیت بهتری پیدا کرده است. در مجموع، کابین کیا اسپورتیج دچار بهبودهای ملموسی شده است و نشان می‌دهد کیا با تغییرات طراحی داخلی و زیبا و کاربردی کردن داخل اسپورتیج نگاه ویژه‌ای به بازار دارد.
اسپورتیج جدید به یک شیشه ضد صدا مجهز شده است که ورود صداها را به داخل کابین تا حد زیادی کاهش می‌دهد. اگرچه کیا در این امر کاملاً موفق نبوده و همچنان صدای زوزه باد و برخی صداهای دیگر به گوش شما می‌رسد.
Kia Sportage 2014
Kia Sportage 2014
صدای موتور این خودرو بیشتر از اشکودا Yeti یا نیسان قشقایی وارد کابین می‌شود. ظرفیت بار اسپورتیج بدون خواباندن صندلی‌ها، ۵۶۴ لیتر، نیسان قشقایی ۴۳۹، هیوندای ix35 برابر ۴۶۴ و اسکودا Yeti معادل ۴۱۶ لیتر است.
Kia Sportage 2014
Kia Sportage 2014
هر گونه نقشه ای که کیا برای چابکی شاسی اسپورتیج ۱.۷ CDRi در نظر گرفته به خاطر سیستم فرمان پذیری و هدایت فوق العاده کند آن نقش بر آب می‌شود ولی چنین مشکلاتی را می‌توان کنترل کرد. تنظیمات سیستم تعلیق خودرو خیلی راحت با جاده‌های عجیب و ترسناک کنار آمد.
Kia Sportage 2014
Kia Sportage 2014
در مدل ۲۰۱۴ موتور تغییر چندانی نداشته و از یک پیشرانه ۴ سیلندر بنزینی ۱.۶ لیتری تخت در کنار یک توربو دیزل ۱.۷ یا ۲ استفاده شده است. بهترین فروش در اروپا مربوط به کیا اسپورتیج ۱.۷ بوده است که توان آن ۱۱۴ اسب بخار است. اگر چه راضی کننده نیست ولی برای مصارف روزانه و داخل شهر خوب است. در ایران برخلاف اروپا از موتورهای حجیم تر، استقبال بیشتری می‌شود و اسپورتیج با موتورهای ۲ و ۲.۴ لیتری عرضه می‌شود که نتیجه آن بهبود قابل توجه در شتاب، سرعت و دینامیک رانندگی است.
Kia Sportage 2014
Kia Sportage 2014
قیمت اسپورتیج ۲۰۱۴ از ۲۰ هزار دلار آغاز می‌شود. سیستم تعویض دنده آن ۶ سرعته دستی و این مدل یک خودروی دیفرانسیل جلو است.
از جمله آپشن های اضافه شده به خودرو نیز می‌توان به حسگرها پارک، دوربین عقب با کیفیت crystal-clear، سیستم FlexSteer مخصوص کیا نام برد که به راننده اجازه می‌دهد تا بین سه مرحله از سیستم کمکی راننده یکی را انتخاب کند.
مسلماً طرفداران خودروهای کیا و به خصوص مدل اسپورتیج که مدت‌ها در بازار ایران حضور داشته کم نیستند. پس نظر فراموش نشود.

مشخصات فنی:

ابعاد(میلی‌متر):

  • طول:۴,۴۴۰
  • عرض: ۱,۸۵۵
  • ارتفاع: ۱,۶۳۵
  • فاصله بین دو محور: ۲,۶۴۰
  • ظرفیت باک سوخت: ۵۵ لیتر

پیشرانه:

  • موتور ۲.۴ لیتری D-CVVT
  • قدرت: ۱۸۲ اسب بخار در دور ۶۰۰۰ در دقیقه
  • گشتاور: ۲۴۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه
  • موتور ۲.۰ لیتری D-CVVT
  • قدرت: ۱۶۳ اسب بخار در ۶۲۰۰ دور در دقیقه
  • گشتاور: ۱۹۴ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور در دقیقه

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

غفاری

غفاری، مهندس مکانیک و علاقه مند دنیای خودرو، مترجم و نویسنده مجله پدال

مطالب مشابه

‫۱۶۱ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (430 ديدگاه)

    کیا اسپورتیج از جمله ماشین هایی هست که عاشقشم.

    1. saeid

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (45 ديدگاه)

      20 هزار دلار= 63 میلیون ولی اینجا 150 میلیون —-> یعنی نزدیک 80 میلیون سود جیبه کی میره ؟ خدایی ظلمه نه یکم خیلی ….. :(

      1. Ehsan

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1243 ديدگاه)

        سعید جان ، لااقل میشه گفت این گمرک میخوره ، قبلا هم گفتم طنز قضیه در مورد Z300 هسته ، خودرویی که به علت مثلا تولید در داخل گمرک نمیخوره ولی 72 میلیون فروخته میشه ، در حالی که قیمت این خودرو در چین بین 8 تا 11 هزار دلاره که نهایت میشه 35 میلیون ، اون 37 میلیون رو کی میخوره ( البته اگر ارز مرجع اختصاص داده نشه )

      2. سعید131

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        منطقه ازاد انزلی 85 میلیون

      3. Junior

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (130 ديدگاه)

        تو مناظره روز جمعه دبیر صنف خودروسازان با اطمینان می گفت که تعرفه وارد فقط 40 درصد و خیلی منصفانه هستش. نمیدونم چرا یکی اون وسط پیدا نشده بگه که آقا چطور با 40 درصد تعرف قیمت یک خودرو 2 الی 3 برابر میشه!!!!!!!!!!!!؟؟

      4. کاظم قاقی

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (41 ديدگاه)

        اضافه بهایی که گرفته میشه مطمئنا به دلایلی هست که منو شما نمیدونیم دلیل نمیشه به بقیه تهمت بزنیم

        1. Junior

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (130 ديدگاه)

          میشه بفرمایید کجای کلام من تهمت به بقیه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          اجتمالا شما از او دسته افرادی هستی که تا کوچکترین حرفی بر خلاف مصالح خودت میبینی سریع به اسلام و انقلاب ربطش میدی!!!

        2. مهيار

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (39 ديدگاه)

          آقا کاظم یه آشنایی یکی از وارد کننده های بزرگ ماشین تو ایران هستش میانگین سود ماهیانه ی شرکتش یک و نیم میلیارد تومن در ماهه، الکی حرف نمیزنما با اطمینان دارم میگم، از این طریق جیب یه سری ها خوب پرپول شده

      5. Double

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (12 ديدگاه)

        تازه از اون بدتر امثال bwm x5 و مرسدس بنز اس500 هست
        که به ترتیب با قیمت 60 و 90 هزار دلار در ایران به قیمت 1 میلیارد و 350 و 1 میلیارد و 600 میلیون تومن فروخته میشن !!!!!!!!!
        فرض کن – ماشین 90 هزار دلاری 1 میلیارد و 600 !!!

    2. matin

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (230 ديدگاه)

      باید جلوی ASX لنگ بندازه

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        متین asx خیلی کوچیک تر از توسان و اسپورتیجه .

        1. matin

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (230 ديدگاه)

          خب آقا میلاد اینطوری استفاده اش توی شهر راحت تره

        2. matin

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (230 ديدگاه)

          البته اسپورتیج 15 سانت هم از ASX درازتره

      2. فرامرز

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1590 ديدگاه)

        اسپورتیج و توسان به خاطر قیمت پایینشون و گارانتی های طولانی تو آلمان خیلی بیشتر از ASX فروش رفتن. کلاْ میتسوبیشی حال و روز خوبی نداره. ASX کوچیکه و طراحیش باب میل خیلی سلیقه ها نیست!

        1. امیر حسین

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          اسپورتیج واقأ همه چی تمومه

      3. طوفان

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (147 ديدگاه)

        یکی از دوستان من asx داره من سوارش شدم میتونم بگم ماشین جالبی نیست . کلا احساس خوبی از سواریش ندارید کیفیت قطعات داخلیش هم پلاستیک نامرغوبه . اما در مورد اسپورتیج هر کی داشته تعریف کرده من تا حالا ندیدم کسی از این ماشین بد بگه

      4. ناصر

        ۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (5 ديدگاه)

        آقا ی عزیز ASX لنگ و لغد نمی اندازه

    3. matin

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (230 ديدگاه)

      اگر توجه کنید می بینید که کیا در طراحی بیرونی خیلی قویتر از هیوندا است و به نظر من در کابین داخل نتیجه برعکس میشه

      1. PEUGEOT

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (998 ديدگاه)

        دوست عزیز ولی من اینجور فکر نمی کنم شما اسپرتج 2014 با نیو سانتافه مقایسه کن
        نیو سانتافه(ix45) هم با وقارتره و هم طراحی داخلی و خارجیه زیباتری داره
        البته من سوار نیو سانتافه شدم بسیار اتاق خشک و خسته کننده ای داره در سرعت گیرا خیلی پرش داره و صندلی های خیلی سفتی داره

        1. امین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (430 ديدگاه)

          عزیزه من سانتافه که هم کلاس اسپورتیج نیست.

          چند وقتیه جو گیر این سانتافه های 2014 شدم.
          چون به قول معروف روی کاغذ مشخصات خوبی داره. کیفیتشم بدک نیست. باید دید عملکردش چطوره؟
          ولی اینجور که شما میگید زیاد بدردبخور نیست نه؟

        2. PEUGEOT

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (998 ديدگاه)

          امین جان چرا هم کلاس همدیگه نیستن؟جفتشون 2014 و جفتشون کراس اوور هستن
          مدل تمام فول 2014 نیوسانتافه 200 تومنه
          مدل تمام فول 2013 اسپرتج 160 تومنه
          حالا به نظر شما مدل 2014 اسپرتج حدودا 190 تومن نمیشه؟
          بعداشم من اصلا طرفدار ماشین کره ای نیستم ولی در کل ماشینای هیوندای ظاهر بهتری نسبت به کیا دارن

        3. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4712 ديدگاه)

          محمد جان اگه اشتباه نکنم،سانتافه با سورنتو مقایسه میشه.توسان با اسپورتیج مقایسه میشه و وراکروز با موهاوه.ارادت

        4. matin

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (230 ديدگاه)

          آقای PEUGEOT ماشین های هیوندای تا دوسال خوشگلن ولی بعدش از چهره می افتن و هیوندا هم بخاطر همین هر نسل طراحیشو عوض کرده ولی الان اپتیما چند ساله تغییر نکرده

    4. meysam

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1768 ديدگاه)

      اسپورتیج و اپتیما تنها ماشینای کره ای موجود در ایران هستند که بعد از چند سال از حضورشان، طراحی اونها هنوز تکراری نشده. سورنتو هم همینطور. البته این نظر منه.

      1. PEUGEOT

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (998 ديدگاه)

        اتفاقا ماشینای کره ای خیلی زود طراحیشون خسته کننده میشه میثم جان دلایلشم:
        1- تغییر سریع و 2 و 3 سال یکبار قیافه ظاهری خودرو ها
        2- پایین بودن ارزش برند خودروسازهای کره ای نسبت به خودروسازهای مطرح جهان
        3- قیمت پایین خودروهای کره ای نسبت به سایر برندهای لوکس ساز جهان

        1. meysam

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1768 ديدگاه)

          پژو جان شما کاملا درست میفرمایید. من منظورم تمام کره ایها نبود فقط اون چند مدلی که گفتم. من عاشق ماشینای آلمانی هستم و ماشین مورد علاقه ام هم گلف هستش. بعد ماشینای ژاپنی. راستی یه سوال؟ ماشینای فولکس از نظر استهلاک و دوام چطورن؟ من یه دوستی دارم که یه مدت فولکس گل داشت میگفت افتضاحه، خرجش خیلی بالاست و خیلی زود فروختش. در صورتی که میگن فولکس رو با ژاپنیها باید مقایسه کرد.

        2. PEUGEOT

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (998 ديدگاه)

          میثم جان فولکس گل رو در واقع باید برزیلی دونست یعنی مثل 207¡ از برزیل وارد شدش
          بله به شدت خرجشون بالاست
          ولی در کل ماشینای فولکس از نظر کیفیت قطعات عالین یعنی اصلا خرابی ندارن به قول دوستم میلاد تعمیرکارا از فولکس بدشون میاد به شرط این که واقعا آلمانی باشن
          ولی در کل قطعات آلمانی گرونه اونم به خاطر کیفیت بالای قطعات و درآمد بالای کارکنان آلمانی

        3. PEUGEOT

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (998 ديدگاه)

          میثم جان بستگی داره ما گرونی قطعات آلمانی رو چه جوری ببینیم
          یه روز رفته بودم پمپ بنزین ماشینمو عوض کنم چون ضعیف شده بود پمپی هم که روش بود بوش آلمان بود و اون پمپ 9 سال بود که روی ماشین داشت کار میکرد
          رفتم داخل یه لوازم یدکی گفتم پمپ بنزین می خوام گفت از همونی که روی ماشینت داری 100 تومنه و کره ایشو گفت 45 تومن و چینیش رو 35 تومن. من اصلا به چینیش کار ندارم.
          جنس کره ایشو گفت حداکثر 3 سال روی ماشین کار می کنه و فابریک خودش که بوش بود 3 برابر کره ایش روی ماشینم کار کرده بود یعنی در ظاهر جنس آلمانی 100 بود و جنس کره ای 45 ولی در باطن باید 3 تا پمپ کره ای عوض می کردم تا به اندازه جنس آلمانی کار کنه یعنی 135 تومن + 3 بار پول تعویض پمپ که کلا میشد 75 تومن یعنی در کل یه جنس آلمانی با تعویض پمپ میشد 125 تومن در برابر جنس کره ای که با تعویض پمپ میشد 210 تومن. از همه اینا گذشته هم وقتت هدر رفته و هم نمی تونی به کیفیت ماشینت افتخار کنی
          حالا خودت قضاوت کن کدومش ارزون تر و به صرفه تره

        4. sadegh

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (2117 ديدگاه)

          محمد جان، شاید بعضیا واقعا کارکرد جنس آلمانی رو ندیدن، یه روزی توی مغازه بابام(تعمیرگاه ماشین سنگین) یه مایلر آوردن برای تعمیر کامل موتور، همون ماشینو بابام 10 سال قبلش موتورشو تعمیر کرده بود و براش قطعات اصلی آلمانی گذاشته بود، محمد جان شاید باورت نشه، یکی از قطعاتشو که باز کردیم هنوز چسب روی پیچاش بود!!!!!!!!

          جدا از این حرفا، منظورم اینه که این ماشین 10 سال توی سخترین شرایط کار کرده، حالا اگه قطعات برزیلی یا چینی و ایرانی و… بودن فک میکنی چند سال کار میکرد؟؟!!

    5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود .

      ولی من رنو کولئوس رو ترجیح میدم . حتی افرودش هم از توسان و اسپورتیج

      بهتره .

      1. PEUGEOT

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (998 ديدگاه)

        منم موافقم میلاد جان

      2. رضا

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1691 ديدگاه)

        ولی رنو طراحی زیبایی نداره.یه جوریه
        از توسان هم خوششم نمیاد شاید قشقایی بهتر باشه

        1. matin

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (230 ديدگاه)

          من کولیوس رو از نزدیک دیدم انصافا خوشگل بود

      3. Sadjad97

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (255 ديدگاه)

        رنو کولئوس رو باید با تویوتا راو4 مقایسه کرد نه با توسان و اسپورتیج 130-140 میلیونی.
        اول تویوتا راو4، دوم آلفا رومئو جیولیتا (چون که کم مصرف و پرقدرته) و در آخر رنو کولئوس.

    6. Metalhead

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1674 ديدگاه)

      بلی ، ولی فقط rav4

    7. ali

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      امیدوارم یه روزی این امکان فراهم بشه که همه بتونن از این ماشینا سوار بشن مخصوصا اونای که علاقه خاصی دارن مثل خودم امیدوارم !!

    8. خاوری مزراتی

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1100 ديدگاه)

      از بیماری استفاده بیش از حد از پلاستیک به شدت رنج میبره!!

    9. slr722

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1342 ديدگاه)

      ماشین خیلی خوبیه…به خصوص برای شهر…
      اما suv باید مرد باشه…

      این بیشتر برای خانم هاست…

    10. علی اقا

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (81 ديدگاه)

      تا وقتی راوفور هست خری. این اشتباهه

  2. carbonado aventador

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4497 ديدگاه)

    قیمتش میشه 60 تومان ولی متاسفانه در ایران…!خودتون قضاوت کنید!!!!!!
    (((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))

    1. شاهین

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4712 ديدگاه)

      به خاطر اون جریان شکایت از کلاچ فراری اینو نوشتی؟! :)

      1. carbonado aventador

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4497 ديدگاه)

        به من گفتند ادب ازکی آموختی؟؟؟ گفتم از انزو!!!!گفتند چرا؟؟؟؟گفتم هرکاری کرد که به چشم من بد اومد من اون کارها رو انجام ندادنم و سعی کردم از رفتارش الگو بگیرم!!!!!!!و در ادامه فرمودم : همونی که یه موقعی خودش رو سلطان دوازده سیلندر می دونست الان مارو هم در کنار خودش باید ببینه و بعضی مواقع حتی بالاتر از خودش یهو یکی از جمع بلند شد گفت (تکبیر) همه گفتند……..!!!!!!!!توجه داشته باشید هرکی با من شاخ به شاخ بشه من جوابش رو دارم بدم . پس سعی نکنید لافراری رو به رخ من بکشید!!!!!!!!!!!!!!!!
        (((کربنادو فرزند فورچیو دشمن خونی انزو)))

        1. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4712 ديدگاه)

          یعنی ترکیدم ها!!!!!!! :)

        2. carbonado aventador

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4497 ديدگاه)

          خوشحالم که شما خوشتون اومد…!
          (((کربنادو فرزند فورجیو)))

        3. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4712 ديدگاه)

          کربونادو جون مخلصم. امروز عجب روزی شده! دوستانی که رپ گوش میدن،امروز آلبوم “سرمایه” اومد.امیدوارم دستپخت “هیدن” خوب باشه.

  3. زیگما

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    غفاری عاشق ادبیاتتم….خیلی جذابه

  4. یه پسل باهوش

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1123 ديدگاه)

    واقعا یه شاسی بلند اسپورت و دوستداشتنی هس

  5. احمد

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (376 ديدگاه)

    نمیدونم چرا ولی هیچ وقت نمیتونم با ماشین های کیا و هیوندای کنار بیام و درکشون کنم همیشه انگار 1 چیزیشون کمه . شاید بر و بچ ماشین باز اونم از نوع حرفه ای بفهمن چی میگم ولی واقعا پیشرفتشون قابل تحسینه

    1. فواد

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (291 ديدگاه)

      ای ولللل

    2. طوفان

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (147 ديدگاه)

      این برمیگرده که نگاه سنتیتون .

  6. محمد

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (246 ديدگاه)

    طاقچه عقب خیلی زود به لرزه در میاد، چرم فرمان سریعا فرسوده و پوسته پوسته میشه، اولین سری ثبت نام کیا اسپرتیج قیمتش 52.500 بود، یادش گرامی…

    1. sorena

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (741 ديدگاه)

      اولین سری38.5بود دقیقا یادمه،

  7. انزو

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (365 ديدگاه)

    توی این کلاس فقط بی ام و x1.

  8. نیما ناصری

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (342 ديدگاه)

    بعید میدونم راحتی رانندگی و سرنشینان در مسافرت های طولانی در این ماشین، به گرد پای رنو کولیوس برسه.

  9. ژیار

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    ازنظر طراحی ix35 خوشگلتره اما تو این رده فورد edgeیه چیزه دیگس. و نکته بعدی اینکه با پرداخت مبلغ رنجرروور اووک یه کیا اسپورتیج سوار میشی یعنی پول اسب بدی قاطر بهت بدن. درکل همه چی ارومه

    1. چاپلو

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (487 ديدگاه)

      Ok.no problem
      خواهش دارم پیش از انکه حرفی بزنید کمی تامل کنید
      شما میگی پول اسب دادی قاطر بهت دادن برو رنجروور اووک که میگی رو تو پدال سرج کن ببین قیمت مدل استوکش چنده؟
      قیمت مدل پایه ی اووک 2014. 42 هزار دالره درحالی که قیمت مدل پایه ی اسپورتیج 2014. 20 هزار تاس
      پس…

      1. ژیار

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (59 ديدگاه)

        چاپلو جان مطلب رو نگرفتی منظور من بابت 170-180میلیون قیمت اینجا بود که با معادلش میتوانی اووک بگیری. کاش همه قبل از عالم فرض کردن خود وجاهل دیدن بقیه تامل کنیم. چاکرتیم دادا

  10. خودم

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    این ماشین به درد بچه سوسول های جامعه میخوره.
    این ماشین رو تو جزیره کیش اصلا ماشین حساب نمیکنند.چون دقیقا از سمت عقب خودرو بعد از چند مدت کارکرد شاسیش میاد پایین.
    شاسی بلند فقط فقط تویوتا.بس سلام نامه تمام.

    1. رضا

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1691 ديدگاه)

      بس سلام علیکم!

    2. sadegh

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (2117 ديدگاه)

      خودم جان، تویوتا رو به جا اومدی، یعنی اگه اون کلیپی که من از پرادو دیدم رو این دوستانی که دیس زدن میدیدن، حظ میکردن! از کوه یه جور رفت بالا، انگار توو کفی بود!!!!!

      1. طوفان

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (147 ديدگاه)

        من تو کف این مقایسه دوستان موندم آخه اسپورتیج رو با پرادو مقایسه می کنند ؟

    3. ناصر

      ۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      این همه اسپورتیج تو جزیره کیش چی می کنه نکنه همه مردم کیش می خواهند یک بار امتحان کنند ببینن این بهتره یا تویوتا

  11. ali97

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (101 ديدگاه)

    کادیلاک xts(سدان):طول:5.13 متر عرض: 1.85 متر
    کیا اسپورتیج(کراس اور):طول:4.44 متر عرض 1.85 متر

    واسه همینه امریکایی ها رو دوست دارم.
    تازه این طویل ترین مدل کادیلاک نیست.

  12. Un4given

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (234 ديدگاه)

    برای یه ماشین شهری کراس اوور که نمیخواد off بره خوبه. طراحیش دقیقا برای تین ایجرهاست و عقبش منو بیشتر یاد ماشینهای US میندازه. چه خوشمون بیاد یا نیاد فعلا که تو این مملکت داره جولون میده .

  13. شاهین

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4712 ديدگاه)

    توی طراحی هیچی از بزرگان کم نداره،شایدم سر تر باشه.ولی در مورد کیفیتش؟! نمیدونم،البته از یه خودروی 20 هزار دلاری نباید توقع Finish فوق العاده داشت.

  14. PEUGEOT

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (998 ديدگاه)

    ولی در کل کره ای ها در هر چیزی هم بد باشن ولی واقعا نمیشه از پیشرفتشون چشم پوشی کرد
    قدمت کارخونه هیوندای کمتر از ایرانخودرو هستش ولی ببینید اونا کجا هستن ما کجاییم

  15. راد

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    زیر پایی خیلی خوشکی دارد
    زیر یایی ماشینای هیوندای بهتر از کیا ست
    نکته دوم
    20000 دلار اسپورتیج تک دیفرانسیل با حجم 1700 بدون هیچ اپشن است
    اینایی که تو ایران از 24000 دلار تا30000 دلار

  16. HUAYRA

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (237 ديدگاه)

    فکر میکنم من بدون شما نمیتونم دووم بیارم همتون رو دوست داروم در ضمن این عالیه هم قیمت و هم کارایی

  17. احسان(احسان سابق)

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    اینکه این ماشین زیبای 20000 دلاری رو بین تا 100 میلیون تا 200 میلیون بخری تراژدیه

  18. parsa

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی توسان خوشکلتره

  19. mostafa mn

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    agha vaghean dg ziyad shode to shahre ma
    chon ba pelak mantaghe azad gheymatesh ye chizi hodode 70 -90 tomane
    va hame mikharan
    dg dare halemon azash beham mikhore
    metr be metr por shode to khiyabon
    keyfiyatesham ke payine
    mardome ma ham faghat o faghat be zibayi ahamiyat midan aslan keyfiyat barashon mohem nist engari!!

  20. pouya

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (109 ديدگاه)

    من خیلی ازش خوشم نمیاد.
    ولی خیلی ازرقیبش توسان سر تره خیلی.(ازنو بعد از 100بار سوار هردوشدن میگم).
    اسپرتیج نرم تر -پرشتاب تر با هندلینگ بهتر و آپشن بیشتر.
    ولی اینو قبول دارم که از پشت ماشین خراب میشه خیلیاشونو تو خیابون ببینید متوجه میشید

  21. محمد ر

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    پدر معلاقه شدیدی به این ماشین داره

    1. چاپلو

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (487 ديدگاه)

      اینم یه لایک واسه شما و پدر گرامتون

  22. حمید

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    کدوم یک رو انتخاب می کنید :اسپورتیج یا میتسوبیشی asx
    asx++++
    اسپورتیج- – –

    1. شاهین

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4712 ديدگاه)

      حمید جان من علی رغم میل باطنیم اسپورتیج رو انتخاب کردم.تنها چیزی که توی ASX منو ناراحت میکنه،رینگ های ساده و بسیار کوچیکش هستن.همین رینگ ها با همین اندازه متاسفانه توی لنسر هم بکار رفته.

      1. علی

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (23 ديدگاه)

        سلام به اهالی پدال .فقط جن کوپه چون نسبت به قیمتش بد ماشینی نیست واسه ما جونا.میشه انرژیتو باهاش تخلیه کردو راحت بشی نظرت چیه شاهین جان؟

        1. شاهین

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4712 ديدگاه)

          علی جان سلام.من راجع به نسل قبلیش یه چیزایی میدونم(همون نسل قبل از فیس لیفت رو میگم)
          به نظر من که با قیمت اون زمون ماشین خوبی بود(الان قیمتشو دقیق نمیدونم)
          چون رقیبای خیلی زیادی نداشت لذت خوبی داشت.تا اونجایی که من میدونم اون کوپه ها دو جور بودن:یکیشون ترمز برمبو و دیفرانسیل لغزش محدود داشت و اون یکی ها نداشت.
          در کل که من میپسندمش ولی الان فکر کنم قیمتش خیلی بالا باشه.ارادتمندم علی جان.

  23. Milad

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    به نظر من تو این کلاس فقط تویوتا راو4

    1. Reza

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (59 ديدگاه)

      راو4 أصلا با این اشغالا قابل مقایسه نیست

    2. طوفان

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (147 ديدگاه)

      از کسی که خودش وارد کننده خودرو بود و یک کمری 2014 برای دوستم ازش خریدیم هم تویوتا وارد میکرد هم کیا و هیوندای پرسیدم گفت در این رنج قیمت اسپورتیج از راو4 بهتره .

  24. محمد

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    سانگ یانگ اکتیون بهتره یا اسپورتیج

    1. علی اقا

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (81 ديدگاه)

      اسپورتیج

  25. محمد ر

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    قیمتش تو بازار ایران حدودا چقدره؟

  26. SAEED

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    ظاهرش واقعاً نازه!فقط ای کاش موتورش قویتر بود!

  27. امید

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1320 ديدگاه)

    با این قیمت خودرو خوب و زیبایی هست با دلار 2 سال پیش زیر 20 میلیون میشه یعنی وقتی دلار 900 تومان بود پراید 9 میلیون بود این زیر 20 که همون 18 میلیون میشه یعنی فقط پول 2 تا پرایدو میدادی اینو میخریدی ولی حیف که ارزو بر جوانان نیامده

    1. shahab

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      فکر کنم با حساب همه چیش در میومد 40 تمن با دلار 1000 تمنوگمرک 40 درصدیو سودی که وارد کننده ازش میخاد البته خیلی از ماشینا تو این رنج بودن و الان همه مردم میتونستن یه ماشین با کیفیت کره ای به جای داخلی و به جای ماشین چینی ماشین ژاپنی سوار شن

  28. اميرمهدى

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه میشه بررسى توسان ۲۰۱۴ رو هم بزارید

  29. سعید از بوشهر

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    به افتخار کیا اسپرتیج
    1 دقیقه کف بزنید

  30. shahab

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    از نظر من طراحی اسپورتیج از همون مدل 2011 که اومد جوری بود که هرچقدر بش نگاه میکردی خسته نمیشدیو هنوزم همینه و از طراحی عجیبش لذت میبری ولی ماشینای هیوندا همشون طراحی شبیه به هم دارم به خصوص تو اتاقشون که البته این چیزی از طراحی های زیبای هیوندا کم نمیکنه ولی اسپورتیج تو دل برو تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا