برخلاف برخی خودروهای لوکس که کیفیت سواری را فدای وانمود کردن به شرایط اسپرتی میکنند، کیا K900 مدل ۲۰۱۵ فرمول کلاسیک این دسته خودروها را حفظ کرده است. آخرین گام در توسعه پرسرعت کیا، K900، این برند را به سطحی بالاتر و با سکوت و آرامشی شبیه به لکسس رسانده است.
این خودرو نسخهای کشیدهتر (با افزایش ۱۰۹ میلیمتری در هر دو فاصله محوری و طول خودرو) از خودروی مادر، یعنی هیوندای جنسیس سدان است. هیوندای اخیراً مدل جدید جنسیس ۲۰۱۵ را معرفی کرده که دارای یک شاسی با همکاری لوتوس و سیستم دیفرانسیل تمامچرخ است. K900 اولین سدان لوکس کیا با سیستم دیفرانسیل عقب و دومین مدل بعد از مرحوم موهاوی شاسیبلند است که از یک موتور V8 برای پیشرانه استفاده میکند.
خودرو در مدت ۵/۵ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و مسیر یکچهارم مایل را در مدت ۱۴/۱ ثانیه با سرعت نهایی ۱۶۲/۵ کیلومتر بر ساعت میپیماید. در نتیجه، این مدل سریعترین کیایی است که تاکنون در این کمپانی تولید شده است. با این حال K900 بههیچعنوان آن حس طراوت و هیجان لازم را ندارد. پیشرانه با آرامش در زیر کاپوت خودرو به کار خود ادامه میدهد و نظر کسی را نیز به خود جلب نمیکند. این آرامش، محیطی ایدهآل برای رانندگی ایجاد میکند. یک دکمه بر روی کنسول وجود دارد که به راننده امکان میدهد که بین حالتهای «اسپرت»، «نرمال» و «اکو» وضعیت رانندگی را تغییر دهد. این حالتهای رانندگی، تغییرات اندکی در واکنش پدال گاز، شیفت دندهها، تنظیمات تعلیق و نسبت فرمان ایجاد میکنند. البته بهتر است که تنظیمات را به همان حالت پیشفرض حفظ کرد.
از دیگر ویژگیهای عملکردی کیا در این مدل میتوان به چسبندگی جانبی متعادل ۰.80g و فاصله ۵۳/۶۴ متری در توقف کامل از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت اشاره کرد. چرخهای ۱۹ اینچی K900 در تایرهای تمامفصل هانکوک اپتیمو پیچیده شدهاند و قدرت مانور زیادی را برای راننده بهوجود میآورند. K900 با وزن کلی ۲۱۱۵ کیلوگرم سواری مناسبی در جاده دارد؛ با این حال، فرمان در طول جاده نیاز به تصحیح پیدا میکند.
مشخصات:
- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۵ سرنشین، ۴ در سدان.
- قیمت مدل تست: ۶۶۴۰۰ دلار (قیمت پایه: ۶۰۴۰۰ دلار)
- نوع موتورDOHC 32-valve V-8، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
- گنجایش: ۵۰۳۸ سیسی.
- قدرت: ۴۲۰ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۵۰۹/۷۸ نیوتنمتر در ۵۰۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۸ دنده اتوماتیک با حالت پدلشیفتر.
ابعاد:
- فاصله دو محور چرخها: ۳/۰۴ متر.
- طول ماشین: ۵/۰۹ متر.
- عرض: ۱/۹ متر.
- ارتفاع: ۱/۴۹ متر.
- وزن کلی: ۲۱۱۵ کیلوگرم.
تستهای سرعت:
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۵ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۳/۹ ثانیه.
- صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۲۴/۷ ثانیه.
- استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۹ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۴/۱ ثانیه با سرعت نهایی ۱۶۲/۵ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۳۹/۸ کیلومتر بر ساعت.
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۳/۶۴ متر.
مصرف سوخت:
- تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۵/۷ لیتر در شهر و ۱۰/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- مصرف سوخت در تست: ۱۳/۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
احمدرضا بی ام و
۱۱ تیر ۱۳۹۳میگم اون دکمه های روی درش که عین مال بنزه دندش هم عین دنده های بی ام و دیگه چقدر تقلید
حسن
۱۱ تیر ۱۳۹۳آئودی رو هم بهش اضافه کن!
————-
طراحی داخلیش به نظرم بهتر از جنسیسه. اما فرمون هم از لحاظ طراحی و هم جنسش میتونست بهتر باشه
احسان آرسنالی
۱۱ تیر ۱۳۹۳به نطر من مشکل اصلیش مصرف سوخت هستش مثلا مصرفش رو مقایسه کن با اس500 یادم نیست فکر کنم حدود 6 لیتر و کمتر بود
پرهام
۱۲ تیر ۱۳۹۳اس 500 صدی 6 می سوزونه ؟ شوخی می کنی!!! پس سی 200 لابد هوا می سوزونه :دی
Japan & Germany
۱۱ تیر ۱۳۹۳چراغ های عقبش چرا انقدر شبیه لکسوس LS شده؟
MG6
۱۲ تیر ۱۳۹۳با جنسیس که نمیشه مقایسش کرد اما با توجه به قیمتش به سنتنیال ترجیحش میدم
حمزه
۱۲ تیر ۱۳۹۳تویوتا هم با تقلید و کپی برداری به اینجا رسیده دوست من… هیچ ایرادی هم نداره…
امین
۱۲ تیر ۱۳۹۳تویوتا یه شرکت خودروسازی صد ساله هست. با تقلید که به اینجا نرسیده. ؟؟!!!
hamid3x
۱۱ تیر ۱۳۹۳انگار این موج کره ای تمومی نداره ، همیشه حرف جدیدی واس گفتن دارند و کم نمیارند.پدرم میگه: یه زمانی همین کره ای ها واس کار تو شهرک های صنعتی ما به ایران می اومدند ، اما حالا چی؟
این کره ای ها ، ما ایرانی ها رو با عراقی ها یکی میدونند
چرا؟؟
چون
radical tendency just
babak
۱۴ تیر ۱۳۹۳دوست عزیز مساله پیشرفتهای صنعتی که در کره و ژاپن و چند کشور دیگر آسیای جنوب شرقی دیده میشود ربطی به پتانسیل های این کشورها ندارد بلکه سرمایه گذاری همه جانبه ایالت متحده و اروپا به دلیل جلوگیری از گسترش حوزه نفوذ شتابان علمی صنعتی و اقتصادی و نهایتا سیاسی و نظامی چین بوده که اینچنین از این جزیره های آتشفشانی کشورهای مدرن سربرآورده و امروزه حتی بدون حمایت آمریکا قادر به حفاظت از خود نیستند ..
محمد
۱۱ تیر ۱۳۹۳یه چهره تهاجمی و اسپرت داره…بابا دم کیا گرم…
carbonado aventador
۱۱ تیر ۱۳۹۳سینا داداش کجایی؟؟؟؟؟
کارت دارم!!!!!!
فورد
۱۱ تیر ۱۳۹۳قیمتش بالاست لکسسوس و ترجیح می دم
sunmartin
۱۱ تیر ۱۳۹۳پیش بینی های پیتر شریر و دیگر فعالان حوزه دزاین و فروش خودرو در سال 2012 داره به واقعیت نزدیک میشه و کیا بعنوان خواستنی ترین خودروی سالد داره یواش یواش خودش رو به اثبات میرسونه کیفیت بتلای محصولات این شرکت رو کسانیکه واقعا عمری با محصولاتش سپری کردن تجربه داشتن ، براستی k900 با فاصله محوری چرخ ها در حد یک سدان واقعی لوکس و با جا پای بزرگانی مانند بی ام دبلیو و مرسدس گزاشتن سعی در القای حس امنیت بی چون و چرا در کنار یک رانندگی ملموس با چاشنی اشرافی گری به راننده و سرنشینان القا میکنه در جاییکه در تمامی سایت ها به عنصر اسپرت بودن د عین تجمل گرایی این مدل اشاره شده طراحی خارجی بدور از هر اقراق و پیچیدیگی بصری درکنار المان های همیشگی کیا (کاری که شرکت های ریشه و اصالت دار همیشه ردی از طراحی قبلیشون در محصولات جدیدشون هست ) جلو پنجره نام آشنای تیگر نویز ارتقا یافته با ورودی های هوای لانه زنبوری استفاده از جواهرات ساواروسکس برای سیستم اتومات چرخشی پروژکتور های جلو و ترکیب سبک نیو نیون در هد لایت همه و همه امضای پیتر سریر و گروه طراحی این عجوبه طراحی را به بیننده مهرفی میکنه در نمای بقل و کناری هم با قوسی دلنشین و بدور از حاشور خوردگی از ابتدای دماغه نا انتهای کاپوت عقب مواجه هستیم که با استفاده از صفحات استینلس استیل به واقع تکمیل شده داخل خودرو گرچه شاید زیاد جوان پسند نیست اما کامل و کافی بنظر نیرسه مخصوصا مجموعه آمپر ها کنسول میانی و دنده خودرو که واقهپعا چشم نواز هست اگر به عکس های این قسمت در سب نگاه کنید متوجهدترکیب اعجاب آور شریر که با نور بازی ترکیبی جالب و در عین حال حساب شده ای رو کرده هر قسمت از المان ها به صورت گروهی دارای بک لایت از پیش تعریف شده هستند و میشه توسط راننده به رنگ دلخواه در بیان البته یک الکوی ترکیبی خود سیستم به راننده بصورت میشنهادی میده ولی در نهایت حق انتخاب به سما واگزار میکنه قدرت موتور د این مدل واقعا کافی و کارا نسبت ضریب دنده ها فوق العاده هستن تنها موردی که برای بنده کمی بدور از عناصرزیبا شناسی بود طراحی قسمت عقب خدرو بود که میشد بهتر از ابن کار بشه اینخودرو با تمام امکانات رفاهی یک سدان بزرگ لوکس تجملتتی واقعا زنگ خطری برای سایر مدعیان خودرو است
صادق
۱۱ تیر ۱۳۹۳کیا توی این ماشین، نباید تقلید میکرد، البته با این قضیه مخالف نیستم، چون هر شرکتی، برای پا گرفتن و بزرگ شدن، باید از بزرگان تقلید کنه، ولی خب این ماشین که جزء ماشینایی هست که نهایت تکنولوژی و برزگی کیا است، دیگه باید داخلش رو با خلاقیت های خودش میساخت.
سعید از بوشهر
۱۱ تیر ۱۳۹۳به افتخار کیا
M O R
۱۱ تیر ۱۳۹۳با ۶۰ هزار دلار می شه لندکروز خرید
aa17
۱۱ تیر ۱۳۹۳MOR عزیز قیمت پایه تویوتا لندکروز 2014 79000 دلار
هستس
Japan & Germany
۱۲ تیر ۱۳۹۳3 هزار دلار بزار روش یه LX570 بخر
بهزاد
۱۳ تیر ۱۳۹۳این قیمت لندکروز مختص بازار آمریکاست و اوضاع در خاورمیانه متفاوته:
قیمت پایه لندکروز 6 سیلندر 4لیتری saari حدود 52 هزار دلاره
مدل exr حدود 56 هزار دلار و gxr هم 63 هزار دلار.
توفیقی
۱۱ تیر ۱۳۹۳تو منطقه آزاد ارس 64 هزار دلار قیمتشه مردم خوب استقبال می کنن چون یه خودروی لوکس کامله.خیلی از مردم این رو به E300 که 84 هزارتاست ترجیح میدن
مهدی ف
۱۱ تیر ۱۳۹۳خداییش به قیمتش می ارزه بی انصافی نکنید 420اسب با این امکانات
یه پسل باهوش
۱۱ تیر ۱۳۹۳دوستان من یه مشکل حاد پیدا کردم
روم سیاه
یه چن وقتیه از بعد اینکه اپتیما 2014 رو دیدم
دیونه ماشین های کیا موتورز شدم
هعی
یه پسل باهوش
۱۱ تیر ۱۳۹۳البته منظورم جلو پنجری ی سری های قبلی بود که به چراغ ها کشیده میشه
امین
۱۱ تیر ۱۳۹۳منم بدجوری به کیا و هیوندای علاقه پیدا کردم. :) :(
امین
۱۱ تیر ۱۳۹۳طراحی های کیا خیلی تو دل برو هستن.
ناشناس
۱۱ تیر ۱۳۹۳K900 چه در حالتی ایستاده و چه در حالت تختگاز حتی ساکتتر از آخرین مرسدسبنز S550 است.
عجب
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ تیر ۱۳۹۳درود .
چی بگم …….
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ تیر ۱۳۹۳درود .
طراحیه خارجیش و داخلیش بهتر از هیوندای ایکاس و جنسیس است . از نظر من
جنسیس هیچ حرفی در مقابل این کیا نداره .
نمای داخلیش واقعا حس یک ماشین لوکس را دارد . اما نه یک لوکس تمام عیار .
در هر حال باید به کیا تبریک گفت و تحسینش کرد .
sunmartin
۱۲ تیر ۱۳۹۳میلاد خان کاملا با شما موافق هستم واقعا لوکس هست ، و در ضمن با 420 اسب بخار واقعی که خیلی از خودروسازان چینی این روزها بعنوان تبلیغات خودشون رو با کیا میسنجن که بنظر من بزرگترین جک دنیا هست ، با قیمت 66 هزار دلار سدانی رو صاحب میشی که پا جا پای بزرگان نظیر بنز و بی ام دبلیو میزاره و آهسته قدم برمیداره هیچوقت خودش رو همطراز بزرگان خودروسازی قرار نمیده بلکه سعی میکنه آهسته و بی هیچ جنجالی با طراحی بدور از حس اغوا گرانه و یک طرح ماندگار در طول زمان برای ذایقه مشتری هاش طعم لوکس بودن در کنار آسیایی بودن به ارمغان بیاره شخصا کبا موتورز رو قبول دارم و بخاطر زحمت های این طراح کار کشته آلمانی بهش تبریک میگم روح خودروهای آلمانی در کیا موج میزنه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ تیر ۱۳۹۳درود .
باهات موافقم . طرحشم ماندگار تر از طرح های هیونداست . اپشن های خوبی
هم داره . برای کسایی خوبه که پول بنز و ب ام و را ندارند و یک ماشین
لوکس با موتور قوی و طراحیه خوب میخوان .
sunmartin
۱۲ تیر ۱۳۹۳خیلی جمله کاملی بود:
برای کسانیکه پول خرید بنز و bmw ندارن، اصولا تمام طرح های موفق دنیا ازین کشور”germany” شکل میگره حتی برند های معروقی مثل audi و فراری از موتور های دو غول فناوری و تکنولوژی جهان استفاده میکنند ، کیا داره خوب پیش میره و کشور خوبی رو الگوی خودش قرار داده برعکس سایر خودرو سازان ،
سياوش
۱۲ تیر ۱۳۹۳با سلام
میلاد خدایی تو این قیمت es و 5 و E رو ترجیح میدممممم…
100%…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ تیر ۱۳۹۳درود .
اره سیاوش .
اما خب بعضی ها هم میان این ماشینو برای خانومشون میخرن که هم موتور
خوب داشته باشه و لوکس باشه و هم امکانات زیاد . اما خود مرده برند
سوار میشه .
امیر
۱۱ تیر ۱۳۹۳نمیدونم چرا بعضیا با کره ای بد هستن…
نه این که من عاشق کره ای باشم، عشق من BMW هست ولی باید قبول کرد که هیوندای و کیا دارن زحمت میکشن و نتیجشو هم میگیرن…
نباید فاکتور قیمت رو هم نادیده بگیریم قیمت این کجا و قیمت لوکسای آلمانی کجا….
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ تیر ۱۳۹۳درود .
امیر جان این چه حرفیه ؟؟؟
این حرف شما یعنی که منکر تمام زحمت های شرکتهای معتبر شدید .
امیر
۱۲ تیر ۱۳۹۳مخلصم میلاد خان
نه والا من همچین منظوری نداشتم
هیچ کس نمیتونه منکر خدماتی که بنز و ب.ام.و و فورد و هوندا و تویوتا و… به این صنعت داشتند بشه.
هیچکسم نمیتونه منکر این بشه که خدماتی که اونا به جهان عرضه کردن رو کیا یا هیوندای عرضه کردن…
اما این دلیل نمیشه که بخوایم هیچ شرکت تازه پایی پیشرفت نکنه.
کره ایا دارن هزینه میکنن تلاش میکنن موفقیتم حقشونه. نه تنها تو زمینه خودرو بلکه دیدیم غول هایی مثل سامسونگ و الجی هم چطور با سیاست های درست حتی غولی مثل سونی با اون همه سابقه رو هم تو بعضی زمینه ها پشت سر گذاشتن.
چه بسا شرکت هایی بودن که کلی هم خدمات داشتن اما بعد مدتی کنار رفتن و شرکت های جدیدی ظهور پیدا کردن.
پس نه پیشرفت کره ای ها باید باعث بشه ما سابقه کمپانی های بزرگ رو فراموش کنیم و نه سابقه کمپانی های بزرگ باید باعث شه که پیشرفت کره ای ها رو نادیده بگیریم یا انکار کنیم.
ای کاش ایران اینطور پیشرفت میکرد…
ارادت
امیر
۱۲ تیر ۱۳۹۳تصحیح میکنم: هیچکسم نمیتونه ادعا کنه که کیا یا هیوندای به اندازه شرکتای بزرگی مثل بنز یا ب.ام.و به این صنعت خدمت کردن.
راستی من اگر همچین پولی داشته باشم قطعا سری 5 میخرم نه کیا k900 . اما این دلیل بر این نیست که k900 بده…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ تیر ۱۳۹۳درود .
بله حرف شما درسته . اما شما جمله ایی در مورد قیمت
نوشتی ، منم نظرمو گفتم .
اونها کمترین زحمت رو در اختراعات خودرویی کشیدن . پس
معلومه که نبایدم قیمتشون بالا باشه .
با این جمله ی اخرت خیلی حال کردم . کاشکی ایران هم
اینطور پیشرفت میکرد .
امیر
۱۲ تیر ۱۳۹۳آها راجع به قیمت شاید منظورمو بد گفتم.
منظور این نبود که قیمت بنز یا ب.ام.و بالا هست. طبیعیه که اونا برند لوکسن، تو ارایه تکنولوژی سرمایه گذاری میکنن و دلایل دیگه که قیمتشونو میبره بالا.
اما این کیا هم با این قیمت ارزش خرید داره.
خیلی طبیعیه کمپانی آلمانی مثلا صاحب تکنولوژی، برند بهتر و کیفیت بهتر با قیمت بالاتر و کمپانی کره ای امکانات بیشتر و قیمت پایین تر.
پس هر دو ارزش خرید دارن برای بازار مناسب خودشون.
ارادت
mahdi
۱۱ تیر ۱۳۹۳درود
با 66 هزار دلار چه ماشینهای میشه خرید؟
البته تو این مدل (لوکس)
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
بهزاد
۱۱ تیر ۱۳۹۳مهدی جان میشه با این قیمت ماشینهایی مثل:
بنز E
بی ام و سری 5
آنودی A6 و A7
لکسوس GS
کادیلاک CTS
اینفینیتی Q50و Q70
آکورا RLXو TLX
میشه خرید و البته از نظر ابعاد و کلاس یک رده پایین تر از K900 هستند و قیمت پایه(شروع) همگی کمتر از 66 هزار دلاره و مابقی تولیدات لوکس سازان که تو این رده باشه قیمتهاشون بیشتر هست.
اولین باری که کیا موهاوی به بازار عرضه شد مصادف بود با بحران اقتصاد جهانی و در تحلیل اون خودرو مجله ماشین مطلب جالبی نوشته بود با این عنوان:
اتومبیل خوبی که در شرایط بد عرضه شد!
با احترامی که به تلاش کیا با عرضه ی این خودرو دارم اما به نظرم ورود به این کلاس در شرایطی که به جزء بازار چین تقریبا این کلاس خودرویی در حال کوچک شدن هست و رشد مناسبی برای آینده آن وجود نداره و جو بازار به سود کراس اوور و ماشین های کوچکتر لوکس در حرکته و شرکت کیا میتونست با در نظر گرفتن این شرایط خودرویی در اون کلاس ها عرضه کنه و شاید سرنوشت موهاوی در انتظار K900 هم باشه.
شاید بعضی دوستان و کارشناسان تصور پیشرفت ماشین های لوکس کره ای رو با شرایط دهه ی 90 ژاپنی ها مقایسه کنند و احتمال موفقیت رو برای اونها در نظر بگیرند ولی شرایط اون زمان واقعا متفاوت بود و لوکس سازان آلمانی قدرت این زمان رو دارا نبودند و 2 شرکت آئودی و بی ام و با مشکلات خاص خودشون روبرو بودند ولی شرایط در 2014 با اون زمان خیلی تغییر کرده و نبض بازار تو دستان آلمانی هاست و شاید انتظار برای یک لکسوس دیگه خیلی طول بکشه!
شاید آمار و ارقام بازار خودرویی کشور کره هم جالب باشه:
اولین سالی که خودروسازان آلمانی وارد کره شدن(1987) در یک سال فقط 10 عدد تونستن بفروشن!
ولی هم اینک حدود 10 درصد از بازار کره رو در دست گرفتن و بیش از 100 هزار خودرو در 2013 به فروش رسوندند و اگر این روند ادامه داشته باشه عرصه بر لوکس سازان کره ای در خاک خودشون تنگ تر خواهد شد.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ تیر ۱۳۹۳درود .
حرفای شما کاملا درسته بهزاد جان . اما در مورد موهاوی .
الان مرسدس بنز تصمیم گرفته که نسخه ایی لوکس تر و طویل تر از GL
عرضه کنه . پس این ماشین ها برای کدام بازار طراحی میشه ؟؟؟
بهزاد
۱۲ تیر ۱۳۹۳میلاد جان منظور سدانهای بزرگ بود نه شاسی بلند های بزرگ و لوکس.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز . »
۱۲ تیر ۱۳۹۳درود .
پس ببخشید . من اشتباه متوجه شدم .
mahdi
۱۲ تیر ۱۳۹۳درود
بهزاد و میلاد جان سپاس
با این شرایط بازهم k900 از نظر قیمت باید با رقیبانش دست و پنجه نرم کنه
چرا که
بنز E
بی ام و سری 5
آنودی A6 و A7
لکسوس GS
کادیلاک CTS
اینفینیتی Q50و Q70
آکورا RLXو TLX
قابلیت انتخاب دارند
یه زمانی فکر میکردم فقط قیمت هست که تعیین کننده هست
اما الان فاکتورهای مثل (برند کیفیت و عمرنهایی محصول خیلی مهمه)
اما نمیشه تلاش هیوندای و کیا رو نادیده گرفت موفقیتهای زیادی رو بدست اوردند
با این حال هنوز هم موقع خرید (مشتریان) این سوال تو ذهنشون هست که : درسته خصوصیات فنی کیا خیلی خوبه اما بنز و بی ام دبلیو یا لکسوس (با عمر زیاد و کیفیت خوب) رو انتخاب کنم یا k900
به نظرم مهمترین فکتوری که وجود داره و کیا باید به اون دست پیدا کنه کیفیت خیلی بالایی تولیداتش هست که در رقابت با لکسوس این اطمینان رو به خریدار بده که محصولاتش با کیفیت هست
هر شرکتی یه ویژگی داره که کیا و هیوندا باید اون رو در نظر بگیرند
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ تیر ۱۳۹۳درود .
بله .
خیلی دوست دارم ببینم در دراز مدت وضعشون چه جوریه !!!!!
البته شما اگر با پراید هم مراعات کنی و به موقع سرویسش کنی
، برات سالها کار میکنه .
آرش آمار
۱۲ تیر ۱۳۹۳رده بندی و درصد مالکیت بازار کره جنوبی در 4 ماهه اول 2014:
**********************************************************
1- هیوندای … 42.6%
2- کیا … 28.0%
3- شورلت … 9.2%
4- سانگ یانگ … 4.4%
5- رنـو – سامسونگ … 4.1%
6- بی ام و … 2.7%
7- مرسدس بنز … 2.1%
8- فولکس واگن … 1.9%
9- آئودی … 1.8%
10- فورد … 0.6%
11- بقیه برندها … زیر 3.0%
**********************************************************
منبع: BestSellingCars
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز . »
۱۲ تیر ۱۳۹۳درود .
آرش عاشقتم .
mahdi
۱۲ تیر ۱۳۹۳درود
نمیدونم برای چی 7 تا دیس خوردم
برای سوال کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعضی دوستان خیلی باحالند و برخی از روی قصدوغرض بهم دیس میدند که کاملا مشخصه از این موضوع کاملا مطمئنم که بعضی دوستان از نام کوروش که من ازش بعنوان امضاء استفاده میکنم خوششون نمیاد و کاملا با این نام دشمنی دارند که این دوستان دو دسته اند که نام نمیبرم
اما در جوابشون باید بگم من اینیم که هستم چه خوشتون بیاد چه خوشتون نیاد و اینجا ایرانه نه ملک عرب و …….
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز . »
۱۲ تیر ۱۳۹۳درود .
نه مهدی جان . بنده خدا سام هم چیزی نگفته ولی دیس خورده .
پایینو ببین . اصلا اهمیت نده .
سام
۱۱ تیر ۱۳۹۳با سلام مجدد
ماشین فوق العاده شیک و مجهزیه ولی بهتر بود که کیا ماشینهای لوکسش رو با یک اسم و برند جدید وارد بازار می کرد درست مثل تویوتا که ماشینهای لوکسش رو با برند لکسوس تولید می کنه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ تیر ۱۳۹۳درود .
اره سام عزیز . در این مساله ، بی برنامه عمل کردن .
Mohammad
۱۱ تیر ۱۳۹۳آقا این که همش کپیه همه چیش کپیه تاره محصولات کیا و هیوندا کیفیت ندارن و با تویوتا قابل مقایسه نیستن
یکى از آشناها ix55 داشت بعد ۱ سال همه قطعات داخلیش خراب شد و یه مو هاوى بعد ۱ سال چرم فرمونش پوست پوست میشه ولى من پدرم پرادو داشت بعد ۴ سال آخ نگفت
خدایی کیا هم شد ماشین؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سیاوش
۱۲ تیر ۱۳۹۳موهاوی؟؟؟؟IX55؟؟؟؟
بعد از یه سال؟
نمی دونم چرا بهضی ها آدم و خر فرض می کنن…
اخه تیبا بعده یه سال این جوری میشه که اینا بشن؟
یه چیزی بگو که حداقل ارزش فکرکردن داشته باشه نه اینکه الکی جو خوب سایت وخراب کنی…
Sina
۱۴ تیر ۱۳۹۳خدایی حرف خنده داری بود
مجتبی(ساروی )
۱۱ تیر ۱۳۹۳این هیوندا و کبا مخصوصا کیا اینقدر تندو تند ماشین بیرون میدن که ادم گیج میشه
احمدرضا بی ام و
۱۲ تیر ۱۳۹۳من ترجیح میدهم سری 5 سوار شم چون سوار میشم
زنده باد چین !!!!
۱۲ تیر ۱۳۹۳ماشین بسیار خوبیه ولی یه صاحب به اصطلاح لارج میخواد که بنزین بریز تو حلق ماشینش واز مصرف 100/30ناراضی نباشه
hero
۱۲ تیر ۱۳۹۳یه کلمه در مورد این ماشین : نه
محمد نکونام
۱۲ تیر ۱۳۹۳دنده BMW وداشبرد لکسوس مخصوصا ساعت وسط که مانند ls600 لکسوس است وطراحی عقبش عینا لکسوس ls وطراحی جلوی مازاراتی گرند توریزمو واقعا کیا جان خسته نباشی. اخرشی.
ایمان
۱۲ تیر ۱۳۹۳تماشا کنید خیلی جالبه: ماشینبازی عجیب و غریب یاکوزاهای ژاپن با لامبورگینی!
http://www.p30vector.com/worldlink/link-338.html
VAHID JINPACHI
۱۲ تیر ۱۳۹۳ماشین جوان پسندی نیست…
محمد
۱۲ تیر ۱۳۹۳اتفاقا ماشین جوان پسندیه…
Ehsan
۱۲ تیر ۱۳۹۳به نظرم به عنوان اولین لوکس کیا زحمت زیادی براش کشیدن ، بد هم از اب در نیومده هر چند بعضی جا ها تقلید کردند ولی برای یک شرکت مثل کیا نکته منفی تقریبا حساب نمیشه ، از هیوندا جنسیس خیلی بهتره
رامتین
۱۲ تیر ۱۳۹۳با 420 اسب شتاب 5.5 واقعا کنده.
واقعا 200 تومن برای کادنزا 280 اسبی و احتمالا 350 تا 400 تومن برای این نسخه بی فکریه. از یک اتومبیل واقعا چی باید انتظار داشت؟ آریون بیشک گزینه بسیار بهتریه و یا bmw328 با موتور 2 لیتر و شتاب تقریبا برابر با این شگفت آوره!
رضا
۱۶ تیر ۱۳۹۳فک میکنم مشخصات خودروها رو کامل نخوندید!!
آریون با وزنی معادل 1.6 تن شتابش حدود 7 ثانیس
و bmw328 با وزن 1.5 تن در حدود 6
حالا این ماشین با وزن بالای 2 تن(!) شتابش حدود 6 ثانیه!!
بازم کنده به نظرت؟
امید
۱۲ تیر ۱۳۹۳خوبه ولی دلم نمیاد پول نداشتمو برای ماشینای کره ای بدم
Ali
۱۴ تیر ۱۳۹۳ماشینهای کیا ظاهر و امکانات خیلی خوبه داره ولی حیف مثل رنو نرم نیستند وقتی داخل دست اندازهای خیابانهای ایران می افتی چند جور صدا از جلوبندی و داشبورد پلاستیکی (جنس سخت) در میاد البته شاید بخاطر نو بودش هست و بعد از مدتی درست بشه؟!
رضا
۱۶ تیر ۱۳۹۳آقا من ی سوال دارم؟؟
ی چند وقتی هست هر خودرویی که معرقی میشه دوستان میان نظر میدن اینجاش تقلید اون بود اونجاش تقلید این بود..
سوال من اینه الان با این همه ماشینی که با ریختو قیافه های عجیب غریب طراحی شده دیگه میشه طرحی زد که شبیه هیچ کدوم نباشه؟؟
نه واقعا میشه؟ مثلا یکی فرمونو بذاره بالا سر یا کلید ها و چیزای رو داشبورد رو بذاره صندوق عقب!!