کیا اولین تصاویر رسمی از K8 جدید را در ماه فوریه منتشر کرد اما در آن زمان تصاویری از کابین این خودرو در دسترس نبود. خوشبختانه به تازگی تصاویری جاسوسی از بخش داخلی این خودرو منتشر شده است.
درست همانند بدنه، طراحی کابین K8 جدید نسبت به کدنزا یا همان K7 کاملاً متفاوت از کار درآمده است. واضحترین تغییر به نصب یک نمایشگر لمسی بزرگ مربوط میشود که هم به عنوان پشت آمپرهای دیجیتالی و هم نمایشگر سیستم اطلاعات سرگرمی عمل میکند.
همچنین میتوانیم فرمان سه پره و کنسول مرکزی آراسته شده با تریم چوب را ببینیم. در این بخش همچنین انتخابگر گردان دنده را میبینیم که مشابه جنسیس G80 و GV80 میباشد.
بدنه کیا K8 طراحی دراماتیکی دارد. در دماغه شاهد امضای کیا یعنی جلوپنجره پوزه ببری با الگوی الماسی هستیم. همچنین چراغهایی نازک با دیلایت های LED به چشم میخورد. از دیگر عناصر طراحی کلیدی این خودروی کرهای میتوان به چراغهای عقب LED و خط کاراکتر دینامیکی اشاره کرد که طبق گفته کیا از قایقهای لوکس الهام گرفته است.
هنوز جزئیات قوای محرکه K8 مشخص نشده اما احتمالاً این خودرو با پیشرانههای اسمارت استریم هیوندای و کیا در دسترس خواهد بود. انتظار میرود تمامی جزئیات K8 طی ماههای آتی منتشر شود.
Farzad
۱۳ اسفند ۱۳۹۹اسکی بازی تا کجا ¿¡
پدر خودرو سازی جهان
۱۳ اسفند ۱۳۹۹دقیقا!
پشت آمپر و نمایشگر که مال کادیلاک اسکالیده!
فرمونش هم که خیلی زشته!
پدر خودرو سازی جهان
۱۳ اسفند ۱۳۹۹یعنی کابین اون میتسوبیشی اوت لندر از این بهتره!
Farzad
۱۳ اسفند ۱۳۹۹نمای جلو هم فورد فیوژن
abdi_porsche fan
۱۴ اسفند ۱۳۹۹منظور من شباهت کابین خیلی از خودرو ها بود
پدرام
۱۳ اسفند ۱۳۹۹اگه منظورتون اسکالید هست باید بگم این خودرو قبل از اون ساخته شده بود اما الان معرفی شد چون مهندسان کیا روی خودرو هاشون سال ها کار می کنند تا خودرویی بی نقص و با کیفیت تحویل مشتری های وفادارشون بدن
NAVID۰۰۹۸
۱۳ اسفند ۱۳۹۹خندهدارتر از نظرات پدرام ، افرادی هستند که به او لایک دادن ? !
کاری به این مقاله و حتی بحثهای کپی و… هم ندارم !
اما جداً تحلیلت از اینکه این قبل از کادیلاک اسکالید ساخته شده چیه ( اسکالید جدید تو خیابونا داره چرخ میزنه و این هنوز داره مخفیانه آزمایش و تست میشه ) !
اگر هدف شما به هم زدن جو کامنتها نیست ، پس چیه ؟!
تا به الان ۱۴ تا کامنت گذاشته ، خداوکیلی فقط بخوانید و به اینکه با هدف تخریب کامنت میگذاره ببینید تا جو مُتِشَنِج بشه !!!
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹نوید جان تو چه ساده ای این عزیز این قدر بی کاره از این باگ لایک سایت استفاده میکنه و هی به خودش لایک میده .نوجوون هستند دیگه این چیزا براشون مهمه!بعدا میفهمند که لایک براشون اب و نون نمیشه.حداقل تلاش کنند به خدای خودشون برسند
حسن
۱۳ اسفند ۱۳۹۹حرف حق تلخه حاج نوید ناراحت شدی بایدبگم بزرگوارالان اکثرماشینا شبیه هم شدن دیگه اسکی ازفلان کمپانی رفته و کپی کرده حرف درستی نیست وسعی کن کیفیت ماشین ومورد ارزیابی قرار بدی نازنین
مسعود بهروان
۱۴ اسفند ۱۳۹۹پدارم جان چشاتو باز کن از خواب بیدار شو یکم دقیق تر به مسائل نیگا کن انقدر سطحی نگری و کامنت های سطحی که میزاری خوب نیست . یکم سطح اطلاعاتتو ببر بالا بعد بیا نظرات تراوش کن
Amir
۱۳ اسفند ۱۳۹۹نظرات طراحان برتر و رقبای قدرتمند پیتر شرایر رو شاهد هستیم راجع به طراحی برند کیا
خیلی لوس شده این کلمه اسکی دیگه خدایی تو سال ۲۰۲۱! بی مزه بازیه
وحید بخردی چند روز پیش تو استوری خوب جواب اینایی که هی اسکی اسکی میکنن موقع رونمایی یه خودرو رو داد دمش گرم استوری جالبی بود
Farzad
۱۳ اسفند ۱۳۹۹برای کسانی که از حقیقت تلخ فرار میکنن بی مزه بازیه اتفاقا خیلی کلمه به جایی هست و صدق میکنه .
باید حقیقت رو گفت هر چند بعضی ها خوششون نیاد و دیس لایک فیک بدن : )
abdi_porsche fan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ببین الان همه شرکتا از رو هم اسکی میرن بخوای اینجور حساب کنی
Amir
۱۳ اسفند ۱۳۹۹لایک و دیس أهمیتی نداره که حالًا فیک باشه یا واقعی عزیزم شاید واس تو خیلی مهمه
حقیقت رو مجلات و سایت ها اعلام میکنن اگه قراره تلخ یا شیرین باشه با اوناس نه کسی که نظرشو بازار جهانی گوش نمیده اصلا
همون وحید بخردی جواب مناسبی به این لوس و بامزه بازی داد
Farzad
۱۳ اسفند ۱۳۹۹آقای عبدی پورشه فن عزیز این حرف از شما بعیده
NAVID۰۰۹۸
۱۳ اسفند ۱۳۹۹وحید بخردی ? !
جدیده ، تازه از راه رسیده !
نمردیمو وحید بخردی هم شنیدیم !
Amir جان ، دلبندم ، علی بخردی و نه وحید بخردی ، شاید وحید خزایی منظورته که دستگیرش کردن !
در همین حد سطحی نگر که حتی اسم صاحب این پیج هم نمیدانید اما دنبال بحث راه انداختن و به جان هم انداختن بقیه هستید !
همین آقا علی بخردی که با تویوتا حال هم نمیکنه ولی بیشتر خودروهای ژاپنی آلمانی آمریکایی ایتالیایی را تست کرده و میکنه ، ولی به کرهایها حتی تا به حال نگاه هم نَیَنداخته و هر از گاهی فقط میگه کرهایها هم با چینیها دارند میایند جلو و خطرناک میشن در آینده ? !
Farzad
۱۳ اسفند ۱۳۹۹اَیییی خِداااا ، یه ساعته گفتم وحید بخردی دیگه از کجا در اومده ?
نگو علی بخردی خودمونو میگه ?
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹امیرجان وحید بخردی کی هست اخه؟دکتره؟مهندسه؟طراحه؟کیه؟یه ایرانیه که رفته خارج داره ماشین های رنتی میشینه دیگه؟
دوستانی تو همین سایت هستند میتونند نقد بخردی رو بخرند!
نادر فقیه زاده.محمد حسین امینی و اقای فردیس رضوانی و هرمیداس اتابکی و امید بادل و امید و امید مستقیمی و هزاران افتخار های دیگه رو ول کردین به کی چسبیدی؟
اون عزیزی که تازه ظهور کرده چشمش به چهارتا خودرو رسیده اون موقع تو روسیه و دبی بودیم اینا کجا بودند؟
لطفا این بساط رو جمع کنید
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹امیرجان علی بخردی کی هست اخه؟دکتره؟مهندسه؟طراحه؟کیه؟یه ایرانیه که رفته خارج داره ماشین های رنتی میشینه دیگه؟
دوستانی تو همین سایت هستند میتونند نقد بخردی رو بخرند!
نادر فقیه زاده.محمد حسین امینی و اقای فردیس رضوانی و هرمیداس اتابکی و امید بادل و امید و امید مستقیمی و هزاران افتخار های دیگه رو ول کردین به کی چسبیدی؟
اون عزیزی که تازه ظهور کرده چشمش به چهارتا خودرو رسیده اون موقع تو روسیه و دبی بودیم اینا کجا بودند؟
لطفا این بساط رو جمع کنید
محمد
۱۳ اسفند ۱۳۹۹حتما پیتر شرایر طراحی بلد نبوده.که اینو طراحی کرده.بی ام و هم در استخدامش اشتباه کرده.
NAVID۰۰۹۸
۱۳ اسفند ۱۳۹۹یه چیزی میگم چون مثل اینکه بحث در این مقاله هم بالا گرفته و این هم بخاطر اینه که نگاه خیلی از کاربران به بازار کشور خودمون هست که مافیایی اداره میشه و فکر میکنند بازار جهانی و بخصوص آمریکا هم این مدلی هست ، خیر !
دوستان تو بازار ما باید کرهایها پرفروش و شما طرفدار متعصبانش باشید که وقتی یکی انتقاد میکنه ، سریع واکنش نشون میدهید و قبول نمیکنید طرف مشخصاً کپی کرده !
خود من وقتی میبینم در بازار کشورم رقیب کدنزا وارد نمیشه و بهترین انتخاب کدنزا هست ، معلومه از کدنزا استقبال میشه و میخرنِش اما در بازار جهانی که این خبرها نیست !
من تجربهی رانندگی با نسل اول وارداتیهای کدنزا را داشتم و اتفاقاً از آزرا تو دستتر هست (( جو ندهید لطفاً ، مالکش نبودم و یه مسیر ۸۰ کیلومتری رانندگی کردم مثل خیلی از خودروهای وارداتی دیگر )) ، خودروی خوبیه ، درست ، اما در حد خودش و نه وقتی رقیبهاش یا گرونتر فروش میروند که از دسترس خارج میشوند یا اصلاً وارد نمیشوند !
پس چرا بحث و رگ گردن کُلُفت میکنید ، مگه ارث پدران ما هستند این خودروها که میخواهیم به جان هم بیوفتیم !
قیمت کدنزا اگر اشتباه نکنم در حدود ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار باید باشه ، بروید ببینید رقبای این خودرو چهها هستند تا متوجه شکستش در بازار آمریکا بشوید !
البته باید گفت یه دلیل دیگرش هم استقبال از شاسیبلندهاس که خب چون کدنزا قِدمتی مثل رقبا نداره ، در بازار فدا شده و به حقش نرسیده !
به شخصه کدنزا را دوست دارم ولی مورد انتخابم نیست .
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹فول کپی از کادیلاک اسکالید
Hadi
۱۳ اسفند ۱۳۹۹کابینش کپی از اسکالید هستش و نکته خوبیه چون اسکالید بشدت کابین خوب و معرکه ای داره…
طراحی بیرونی خیلی خوب هماهنگی داره اگه فقط چراغ های عقبشو به هم وصل نمیکردن بهتر هم میشد…
کابینش از تو عکس مشخصه همون در حد جنسیس G80 هستش…
ولی ظاهر و جلو پنجره بهتر در کل خوشگل تر از G80 هستش ?
ولی انتخابم تو این کلاس لکسس ES هستش چون لکسس از هر نظر کامل و بینظیره و در کل عشقه ?
مانی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹منم تو نگاه اول ترکیبی از اس کلاس و تالیسمان،تو و بیرونش،دیدم
طراحی داخلیش خیلی از کلاس رقابتی خودش بالاتره اما مطمئنا نه تو بحث کیفیت
من اگه آمریکا بودم و بالای ۵۰ سالم بود میخریدمش(یعنی فقط به عنوان راننده استفاده نکنم)
حسین
۱۳ اسفند ۱۳۹۹خوبه.
علي
۱۳ اسفند ۱۳۹۹خیلی خوبه ولی شباهتش به کابین bmw سری ۷ غیر قابل انکاره
محمد
۱۳ اسفند ۱۳۹۹نظر دوستان محترم ولی من یکی عاشقش شدم
پدر خودرو سازی جهان
۱۳ اسفند ۱۳۹۹به نظرم همون k900 خیلی زیباتر بود، حداقل یکم از بنتلی فلائینگ اسپور اسکی رفته بود به دل آدم می شست
ツSAMURAIツ
۱۳ اسفند ۱۳۹۹کاغذ کاربن رو گذاشتن رو اسکالید و اینو به وجود آوردن
Amir
۱۳ اسفند ۱۳۹۹نه رو سوبارو گذاشتن وقتی که تو قلعه بودی ???
ツSAMURAIツ
۱۳ اسفند ۱۳۹۹فیک ها اصلا ارزش جواب دادن ندارن ?
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹برو که تو خدات همون توسان و ازرا هست.در صورتی که اینارو ببخشیدا جز ماشین شهری ما حساب نمی کنیم!
تورج
۱۳ اسفند ۱۳۹۹به طرفدارای کره بگید شعار ازادی عقیده ندن ،زنده باد شما نسیمه فقط!
زیزیگولو
۱۳ اسفند ۱۳۹۹داشبوردش زیادی ساده نیست؟
پدرام
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ببینید که دو شرکت بزرگ کیا و هیوندای چقدر پیشرفت کردن که تبدیل به الگویی برای جنرال موتورز شدن
اون از بلیزر جدید که از سانتافه الگو گرفته بود اینم از این که اسکالید ازش الگو گرفته شده
Amir
۱۳ اسفند ۱۳۹۹من خودم به ماشین کره ای علاقه دارم ولی کلا حرف های بی معنی نزن پدرام جان،منظورم هم فقط با این کامنتت نیست کلی میگم،به بقیه برند ها توهین نکن
هیچ برندی الگویی واس اون یکی نیست،هر کدوم سیاست های خوذشون رو دارن
پدرام
۱۳ اسفند ۱۳۹۹امیر جان باید مقابل اینایی که توهین می کنند ایستاد
هر عملی یه عکسالعملی داره
ALIREZA
۱۳ اسفند ۱۳۹۹داداش حرفت درست ولی با چه منطقی میگی
دو شرکت بزرگ کیا و هیوندای چقدر پیشرفت کردن که تبدیل به الگویی برای جنرال موتورز شدن
اون از بلیزر جدید که از سانتافه الگو گرفته بود اینم از این که اسکالید ازش الگو گرفته شده
پدر خودرو سازی جهان
۱۳ اسفند ۱۳۹۹پدرام یه جوری در مورد کیا و هیوندای حرف میزنه، من فکر کردم منظورش رولزرویسِ!
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ولش کن داداش خداش همون ازراس
RezaRs
۱۳ اسفند ۱۳۹۹حق گویان سلامت میکنند جان را غلامت میکنند
مستی ز جامت میدهند مستان سلامت می کنند
Farzad
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ایول جدی کلی خندیدم با این جوکت ?
الگویی برای جنرال موتورز دیگه ها ؟ ?
مانی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹و کلاس مد مرسدسه و شاگرداش دونه به دونه از استاد مشق میکنن(به قول بعضیها تبلتها رو میگم)
مسعود
۱۳ اسفند ۱۳۹۹یه فرمون با لوگو جدید کیا زدن وسط کابین اسکالید
کلا این خودرو هم بیرون و هم داخل خیلی مویرگی زدن طرح ماشینای دیگه رو کپی برداری کردن
کیا شما که خودرویی مث تلوراید و سورنتو به اون خوبی رو میتونی تولید کنی زشته اینکارا
Ramin
۱۳ اسفند ۱۳۹۹اینو دقت کنید
کیا k 8 داخل کپی شده از cs75 پلاس.
Cs75 پلاس داخل کپی شده از اسکالید ( البته با مجوز فورد !!!!!!! ) ?
اسکالید داخل کپی شده از کلاس s
کلاس s داخل الهام گیری از گوشی های اپل
گوشی های اپل الهام گیری از قطره بارون.
والا چی بگم… همه از رو هم اسکی میرن… ????
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹شما تو این اب گلالود ماهی نگیرید نمیشه???
Aran Milan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹الکی عکس جاسوسی میدن بیرون که اسمشون سر زبونا بیوفته!
abdi_porsche fan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹کاری به نظرات بعضی دوستان ندارم ولی من خیلی ازش خوشم اومد و اصلا طراحیشو کپی از رو شرکتا دیگه نمیدونم. شرکتی معروفی مثل کیا نمیاد از روی یک امریکایی یا هر شرکت دیگه کپی کنه
Khosrow
۱۳ اسفند ۱۳۹۹هر چقدر هم خوب باشن کرهای ها انگار یه عنصر کم دارن که بدست نمیاد مگر با ده ها سال جون کندن ..
Sina10
۱۳ اسفند ۱۳۹۹چقدر از این نام گذاری K8 و K5 و حذف حرف و استفاده از اعداد کیا بدم میاد
مثلا فراری میگه ۴۵۸ چون سالها از این روش استفاده میکرده
بامو میگه M340i چون تعداد زیادی خودرو داره خیلی بیشتر از کیا داره و سال ها از ابن روش استفاده میکرده
الان کیا یهویی اسم گذاریش رو عوض کرده
نام جذاب اپتیما رو با K5 عوض کرده!!
MjM
۱۳ اسفند ۱۳۹۹برای ماشینا دیگه به جای نمایشگر و کیلومتر و پشت آمپر باید گفت یه “تبلت دراز”!